Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-12-2006, 13:48
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Nou, de titel zegt het al.
ik ging heel netjes de kattenbak verschonen en toen zag ik dat er dus bloed bij de ontlasting zat. Dit was de eerste keer dat ik het gebeurde en het was ook niet heel veel,hij eet en drinkt ook goed, en doet geloof ik niet anders dan normaal. Maar nu maakt ik me toch heel erg zorgen! weet iemand wat ik moet doen?

Laatst gewijzigd op 26-12-2006 om 14:13.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-12-2006, 15:01
AngelLena
AngelLena is offline
Als het 1 keertje gebeurt en het is niet zo veel, even in de gaten houden, als het vaker voor gaat komen en/of meer wordt, dan ermee naar de DA. Op dit moment zie ik nog geen reden voor paniek, wel een reden om het goed in de gaten te houden.
Oud 26-12-2006, 16:06
BleuEyes
BleuEyes is offline
Even goed in de gaten houden. Misschien zit er wel een wondje of iets in het verteringsstelsel van jou kat..
Oud 28-12-2006, 21:47
Verwijderd
kan dat ie iets verkeerds/scherps heeft gegeten, de kat van een vriendin van mij heeft een keer een meter kadolint uitgepoept, dat kan best snijden

ook kan het misschien van stress komen, maar dan zit het in zijn plas. misschien nog een keer goed kijken?
Met citaat reageren
Oud 29-12-2006, 00:24
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
hallo allemaal,

ou, ik heb t goed in de gaten gehouden en ik heb het niet meer gezien! Ik ben zo opgelucht!
thnx voor alle reacties en het meedenken!

groetjes!
Met citaat reageren
Oud 08-01-2007, 13:36
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
helaas-helaas...

Hij heeft het weer. Het is ongeveer 10 dagen weggebleven en nu heeft ie het weer.. Damn!

dierenarts gebeld, nu ontworm tabletjes halen en ander voer... en als dat niet helpt dan moet ie ff gecheck worden..
Nou, ik hop maar dat t snel weer over is!

Is er hier misschien iemand die dit ook heeft meegemaakt?

groetjes!
Met citaat reageren
Oud 08-01-2007, 16:34
drukknoopje
drukknoopje is offline
geen ervaring mee, maar sterkte !
Met citaat reageren
Oud 09-01-2007, 12:04
Verwijderd
zorg altijd dat je kat goed verzorgd wordt, ontwormen en ontvlooien is zo belangrijk...
ik zeg niet dat het jouw schuld is, maar veel mensen vergeten dat een huisdier ook zorg nodig heeft

succes
Met citaat reageren
Oud 09-01-2007, 12:41
fractal-illusio
fractal-illusio is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 08-01-2007 @ 14:36 :
helaas-helaas...

Hij heeft het weer. Het is ongeveer 10 dagen weggebleven en nu heeft ie het weer.. Damn!

dierenarts gebeld, nu ontworm tabletjes halen en ander voer... en als dat niet helpt dan moet ie ff gecheck worden..
Nou, ik hop maar dat t snel weer over is!
Weet de dierenarts waar het door komt?
En wat voor voer heb je meegekregen?

*knuffel voor je kattebeestje*
Met citaat reageren
Oud 09-01-2007, 21:30
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
ik heb een ontworm tabletje gekregen en die heb ik gegeven, en nog eentje over 3 weken.
Verder heb ik brokjes en brokjes in saus gekocht bij de dierarts, een duur merk, denk ik. Speciaal dieet voer ofzo, "royal canin" ofzoiets.
Maar het werkt geloof ik, want hij heeft t nu niet meer, maar dat was de vorige keer ook...

naja, ik hoop zo dat het nu over is..

groetjes!
Met citaat reageren
Oud 10-01-2007, 14:30
fractal-illusio
fractal-illusio is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 09-01-2007 @ 22:30 :

Verder heb ik brokjes en brokjes in saus gekocht bij de dierarts, een duur merk, denk ik. Speciaal dieet voer ofzo, "royal canin" ofzoiets.
Is je kat te dik dan?

vergeet niet dat dierenarts graag willen verdienen en je het liefst dure merken aansmeren. Dat is tenminste mijn ervaring bij veel dierenartsen.

Ik hoop in ieder geval voor je dat het wormentabletje z'n wonderen doet
Met citaat reageren
Oud 10-01-2007, 15:34
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
fractal-illusio schreef op 10-01-2007 @ 15:30 :
Is je kat te dik dan?

vergeet niet dat dierenarts graag willen verdienen en je het liefst dure merken aansmeren. Dat is tenminste mijn ervaring bij veel dierenartsen.

Ik hoop in ieder geval voor je dat het wormentabletje z'n wonderen doet
hij is wel dik,maar niet te dik denk ik...

ja, dat vind ik ook een beetje lastig met deze dierenarts, ik ken ze helemaal niet dus weet helemaal niet of die een goede dierenarts is of niet..
Maar ja, voor alsnog gaa t het goed en heeft ie nergens last van..
Met citaat reageren
Oud 21-01-2007, 12:34
juno
juno is offline
Die van ons heeft ook gevoelige darmen die snel een beetje bloeden. Hij heeft dan ook last van dunne en bijzonder akelig ruikende ontlasting.

Het ligt bij hem echt aan wat hij eet. Ik heb diverse merken uitgeprobeerd, en het merk wat geen problemen oplevert blijf ik nu gewoon geven. Hij krijgt geen tussendoortjes, anders heeft hij het zo weer. Alleen een stukje kip mag.

Sindsdien: nergens meer last van.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten