Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
na lang pijnzen heb ik denk ik toch maar bedacht mijn dr martens te verkopen:
kuithoogte ritsen aan de zijkanten zwart maat 7 (40/41) jaar oud, maar 15 keer gedragen helemaal in tact, ziet er gewoon nog als nieuw uit ze hebben me 280 piek gekost en ik heb ze zo wienig gedragen dat ik ze eigenlijk niet voor minder dan 200 wil verkopen, dus als iemand 200 er kwijt voor wil maggie ze hebben ![]() fotootje: voor interesse mag je mailen naar ic@snotmail.nl ![]() |
![]() |
|
![]() |
Zwart Punkyfish-truitje met rood logo (visje + 'Punkyfish') en rode rits over de hele rechterzijkant met driekwartmouwen. Maat is One Size. Het rood is felrood, op de foto is het wat vager ivm kapotte scanner
![]() Ik vind hem nog steeds heel mooi, maar ik heb hem vrijwel nooit aan (ook niet aangehad) omdat ik hem niet echt fijn vind zitten door die rits. 15 euro excl. verzendkosten. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
een tshirt van spineshank
en 1 van machinehead.. helemaal nieuw. mail maar voor fotoowz ofzow jezzie_lozt@hotmail.com |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ze zijn nu nog wel erg duur die 200 piek maar als je niuwe koopt zien dr er nog psies zo uit en toch 80 piek duurder, en vind t zonde omzoveel verlies aan ze te maken zonder ze oiot echt gedragen te hebben (maar misschien zit ik hier wel erg fout) |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
en anders koop ik nog wel een paar dr. martens tot mun enkels.. andere kleur ofsow ![]() (of alsik naar londen ga in mei ofsow.. in engeland schijne die veel goedkoper te zijn..) |
![]() |
||
Citaat:
Vind het in ieder geval waanzinnige schoentjes. Welke maat is het bij jou? Ik heb maat 41. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() schwanenschrei@hotmail.com ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
*Een zwart Adidasachtig jasje met wat witte accentjes. Ik gok maat S of M, of gewoon voor iemand met kleinere borsten dan ik, hij klopt niet bij mij, hij heeft een zakje maar dat zit ongeveer bij de onderkant van mijn borst
![]() ![]() *Een gothic rok, maat M, zwart fluweel met inhammen en accenten van zwart kant. Hij is lang en die inhammen komen tot haverwege je kuit maar niet echt last van tocht hoor. Bijna niet gedragen en echt zo goed als nieuw. Ik vind het nog altijd een mooi ding, maar hij past niet meer bij me.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|