| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Hoi,
Ik ben geinteresseerd in de volgende artikelen: 1)nieuw met kaartje twv 15.95, zwarte EDC BY ESPRIT top met v hals en kanten bandjes dus mooi onder een blousje, ik heb deze top dubbel in het zwart dus deze mag weg! de maat is XS maar valt als S [afbeelding] 2)donkerblauw EDC shirtje maat S twv 19.95, 1x gedragen maar helaas te groot gekocht dus perfecte staat [afbeelding] 3)zwart opengewerkt rokje met binnenvoering van ICHI, maat S nieuw met kaartje twv 34.95, gekocht maar niet helemaal mijn smaak achteraf 4)leuk VILA rokje, maat S twv 34.95 kaartje eraf geknipt maar helaas toch niet helemaal mijn smaak [afbeelding] Wat wil je ongeveer voor deze kleren krijgen? Verder had ik nog een paar vraagjes: - shirtje 2, is een S, maar hoe valt deze? (aangezien ie jou te groot is) - rokje 3, kun je dat wat preciezer omschrijven, want op de foto kan ik nog niet zo goed zien wat voor soort rokje het is. - waar woon je ongeveer? (zodat afhalen eventueel mogelijk is) groetjes, Freestyler
|
|
||
|
Citaat:
en bedoel je het rokje van lake side met oranje erin?
Laatst gewijzigd op 19-12-2006 om 20:47. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Dus het gaat om het donkerblauwe shirtje en het zwarte rokje.
|
|
||
|
Citaat:
dus vind ik 7 euro veel te weinig 10 euro exclusief verzending wil ik er minimaal voor, op marktplaats bieden ze er al meer voor als 5.50 exclusief dan
Laatst gewijzigd op 20-12-2006 om 07:46. |
||
|
|
||
|
Citaat:
ik heb een smalle taille en het shirtje is bij mijn buik iets te wijd (ik draag meestal XS a S) het zwarte rokje is opengewerkt en er zitten kleine grijze bloemetjes op, en een zwart onderrokje eronder, sluit met een ritssluiting
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
maar je kunt je denk ik ook wel voorstellen dat als ik er 17.95 voor betaald heb dat ik er wel iets van terug wil ! daarom vind ik 11.50 inclusief verzending een nette prijs
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
dus zet je bieding hier maar neer, wat wil je ervoor geven?
|
|
||
|
Citaat:
pm me je gegevens maar door, dan krijg je ook de mijne ik antwoord alleen smorgens vroeg of savonds later ivm werk
|
|
||
|
Citaat:
30 voor het hele pakket (ik weet niet of het mogelijk is om nog tegen bloem op te bieden)
|
|
||
|
Citaat:
als je zegt 35 euro inclusief verzending krijg je de 2 rokjes + het blauwe shirtje rokjes zijn beiden nieuw met een waarde van 70euro dus dit lijkt me een nette prijs! ik hoor het graag
|
|
||
|
Citaat:
ik wilde het hele pakket of niets
|
|
||
|
Citaat:
zoals eerder vermeld wie het eerst reageerd met prijs heeft het en het is nu 29-12 en je reageerde 8 dagen geleden daar wacht ik niet op en het ichi rokje is in de tussentijd ook verkocht aan een forumster die reageerde via pm met prijs
|
|
||
|
Citaat:
ik heb het shirtje nog dus je kunt m overnemen pm me maar je adresgegevens door, dan krijg je daarna de betaalgegevens wel graag spoedige reactie
| Advertentie |
|
|
|
|