Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-12-2006, 23:37
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 28-12-2006 @ 19:03 :
Ja, want AZ was een hoger niveau blabla, maar hij zou alleen weggaan voor een echte topclub. Nu zit hij daar dus op de bank en wordt zijn ploeg weggespeeld door Twente, dat vraagt toch om een ludiek liedje
Kijk je uit met je "arrogante" opmerkingen... Dat werd mij namelijk ook niet bepaald in dank afgenomen bij de eerste successen van AZ.

Maar het moet geweldig voelen, om eerste club te zijn dat AZ compleet in de tang had dit seizoen...
Oud 29-12-2006, 01:06
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
En wie deed er arrogant?
Oud 29-12-2006, 09:22
Verwijderd
Citaat:
Brain-Damage schreef op 29-12-2006 @ 00:37 :

Maar het moet geweldig voelen, om eerste club te zijn dat AZ compleet in de tang had dit seizoen...
Met alle respect, PSV won bij jullie met twee vingers in de neus. Dat jullie na de 3-0 nog wat kansjes kregen zegt me weinig.
Oud 29-12-2006, 09:43
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Ertur schreef op 29-12-2006 @ 10:22 :
Met alle respect, PSV won bij jullie met twee vingers in de neus. Dat jullie na de 3-0 nog wat kansjes kregen zegt me weinig.
Heb jij de wedstrijd in zijn geheel gezien? AZ liep tegen 2 onnodige goals aan, op een slecht moment. Na die 0-3 was het inderdaad gedaan... Maar eigenlijk de gehele wedstrijd heeft AZ gevoetbalt en PSV voornamelijk verdedigd.

Tegen Twente ging het de eerste 20 minuten redelijk gelijk op, maar daarna was Twente de bovenliggende partij. AZ kon door toedoen van Twente helemaal niet meer in zijn spel komen. En dat is iets wat alleen Twente gelukt is dit seizoen...
Oud 29-12-2006, 09:55
Verwijderd
Citaat:
Brain-Damage schreef op 29-12-2006 @ 10:43 :
Heb jij de wedstrijd in zijn geheel gezien? AZ liep tegen 2 onnodige goals aan, op een slecht moment. Na die 0-3 was het inderdaad gedaan... Maar eigenlijk de gehele wedstrijd heeft AZ gevoetbalt en PSV voornamelijk verdedigd.

Ja, live op mijn pc gekeken en ik ben het niet met je eens. AZ voetbalde pas de tweede helft. PSV speelt altijd vanuit de verdediging, maar AZ voetbalde echt niet zo superieur de eerste helft, totaal niet. Ik snap dat jij het als AZ-fan anders ziet, maar ik had geen moment het idee dat PSV in de problemen ging komen. Het ws gewoon weer een reguliere PSV-overwinning.

Tegen Vitesse bijvoorbeeld had PSV het een stuk moeilijker.

Maar goed, meningen kunnen verschillen. Ik vind het alleen altijd een beetje sneu dat er vanuit het AZ-kamp al tijden (ook al onder Adriaanse) wordt gedaan alsof de prestaties van PSV puur mazzel zijn, en dat AZ vier klasses beter is. Dat is het niet, ik vind PSV in elke linie echt beter.
Oud 29-12-2006, 10:30
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Ertur schreef op 29-12-2006 @ 10:55 :
Maar goed, meningen kunnen verschillen. Ik vind het alleen altijd een beetje sneu dat er vanuit het AZ-kamp al tijden (ook al onder Adriaanse) wordt gedaan alsof de prestaties van PSV puur mazzel zijn, en dat AZ vier klasses beter is. Dat is het niet, ik vind PSV in elke linie echt beter.
Sorry hoor, maar ik zeg nergens dat AZ beter is dan PSV... En ook onder het AZ publiek hoor je dat bijna niet. Iedereen is het erover eens dat PSV toch wel een straatlengte voor ligt op de rest van de Nederlandse clubs... Dat kun je moeilijk ontkennen.
Oud 29-12-2006, 12:32
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 29-12-2006 @ 00:37 :
Kijk je uit met je "arrogante" opmerkingen... Dat werd mij namelijk ook niet bepaald in dank afgenomen bij de eerste successen van AZ.

oh dat was geen arrogante opmerking hoor, Twente is nog lang niet zover als AZ maar het ging alleen om deze wedstrijd
Oud 29-12-2006, 13:00
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 29-12-2006 @ 13:32 :
oh dat was geen arrogante opmerking hoor, Twente is nog lang niet zover als AZ maar het ging alleen om deze wedstrijd
Snapte ik hoor, en terecht!
Nog gefeliciteerd trouwens.
AZ moest toch een keer tegen een zepert aanlopen, en dan ben ik blij dat het tegen Twente was. Als ik 1 club het succes gun dit seizoen is het Twente wel.
Oud 29-12-2006, 14:15
Gimme more beer
Mwoah, ik gun het FC Groningen zo
Oud 29-12-2006, 15:56
Fides
Fides is offline
De eerste 7 ploegen in de Eredivisiestand nu zijn ook echt wel de 7 sterkste ploegen. De nummer 8 t/m 12 zijn ook ongeveer even sterk denk ik. De onderste 6 ploegen moeten nog uitkijken voor degradatie en nacompetitie.
Van mij mogen Willem II, RKC en Excelsior (zijn toch niets meer zonder Bruins en Slory volgend seizoen) wel degraderen/nacompetitie spelen dit jaar.

Eindstand die ik vermoed (en stiekem een beetje hoop):
1. PSV
-
2. Ajax
3. AZ
4. FC Twente
5. Feyenoord
-
6. Heerenveen
7. Groningen
8. FC Utrecht
9. Roda JC
-
10. Vitesse
11. NEC
12. NAC
13. Heracles
-
14. Sparta
15. ADO
-
16. Willem II
17. RKC
-
18. Excelsior
Oud 29-12-2006, 16:12
Gimme more beer
RKC wordt geen 17e, dat geloof ik niet. Verder ben ik het er wel mee eens, al denk ik dat Twente 5e of 6e wordt en Feyenoord 4e.
Oud 29-12-2006, 19:43
squat
squat is offline
Feyenoord? Is dat niet dat team met een doelsaldo van +3? Nee, ik denk dat Twente daar wel voor moet kunnen eindigen. Zou toch wel weer een mooie wedstrijd zijn voor de play-offs, Ajax - feyenoord.
Oud 29-12-2006, 23:07
kalinho
kalinho is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 28-12-2006 @ 21:56 :
Ajacieden deed dat danspartijtje van de Mos wel pijn zeker?

Ik had van Sneijder minimaal een scheldpartij naar de scheids verwacht omdat hij een verkeerde beslissing nam door het doelpunt goed te keuren?

Is net zo flauw?

Aadje ging verbaal trouwens erger door het lint dan 4 dagen eerder.
Neuhj meer de manier waarop hij tot het dansje kwam baarde me zorgen
Oud 29-12-2006, 23:07
kalinho
kalinho is offline
Citaat:
squat schreef op 29-12-2006 @ 20:43 :
Feyenoord? Is dat niet dat team met een doelsaldo van +3? Nee, ik denk dat Twente daar wel voor moet kunnen eindigen. Zou toch wel weer een mooie wedstrijd zijn voor de play-offs, Ajax - feyenoord.
nadeel daaraan is dat het alleen kan tegenvallen.
Ik verawcht immers niet dat ze over een 0-4 heen gaan
Oud 30-12-2006, 12:05
Gimme more beer
Schade beperkt houden

*keeps fingers crossed*
Oud 30-12-2006, 12:16
Strever
Strever is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 25-12-2006 @ 12:51 :
PSV moet winterbanden voor de kampioenskar gaan bestellen

copyright V.I.
haha nee, dat moet Lyon doen, PSV nog niet

Ik ben bang dat het nog moeilijk gaat worden bij NEC. Die Denneboom..

Laatst gewijzigd op 30-12-2006 om 13:36.
Oud 30-12-2006, 13:58
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Strever schreef op 30-12-2006 @ 13:16 :
haha nee, dat moet Lyon doen, PSV nog niet

Ik ben bang dat het nog moeilijk gaat worden bij NEC. Die Denneboom..
Ik zou me meer zorgen maken over die Babos als ik jou was...
Oud 30-12-2006, 15:33
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 30-12-2006 @ 13:05 :
Schade beperkt houden

*keeps fingers crossed*
Oud 30-12-2006, 17:00
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 30-12-2006 @ 13:05 :
Schade beperkt houden

*keeps fingers crossed*

Strijd voor de 2e plaats ligt helemaal open, zeker als AZ en Twente het goed doen vandaag en morgen
Oud 30-12-2006, 19:46
Gimme more beer
Ze hadden gewoon kunnen winnen!

De verdediging was weer fenomenaal en de strijd in de tweede helft was fantastisch. Dat ze dit tegen Heerenveen niet op de mat kunnen leggen

Prachtige actie voor Gentenaar, echt kippenvel

Oud 30-12-2006, 19:50
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
WolterB schreef op 30-12-2006 @ 18:00 :

Strijd voor de 2e plaats ligt helemaal open, zeker als AZ en Twente het goed doen vandaag en morgen
Ik denk niet dat er echt een strijd gaat komen voor die 2e plek... Het is niet meer interessant wie 2e wordt. AZ en Ajax zullen zich vooral op de Uefa en nationale beker gaan richten vermoed ik.
Oud 30-12-2006, 21:33
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Pff, als het maar geen uit-complex wordt zo..
Oud 30-12-2006, 21:51
Strever
Strever is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 30-12-2006 @ 20:46 :
Ze hadden gewoon kunnen winnen!

De verdediging was weer fenomenaal en de strijd in de tweede helft was fantastisch. Dat ze dit tegen Heerenveen niet op de mat kunnen leggen

Prachtige actie voor Gentenaar, echt kippenvel

[afbeelding]
Teeeeeeering, complimenten voor de supporters die zon mooi spandoek hebben gemaakt! 100 % kippenvel, echt mooi voor hem!
Oud 30-12-2006, 22:02
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 30-12-2006 @ 22:33 :
Pff, als het maar geen uit-complex wordt zo..
Ik heb geen beelden gezien, maar 3-0 tegen Sparta verliezen
Oud 31-12-2006, 09:17
Gimme more beer
Citaat:
Strever schreef op 30-12-2006 @ 22:51 :
Teeeeeeering, complimenten voor de supporters die zon mooi spandoek hebben gemaakt! 100 % kippenvel, echt mooi voor hem!
Hij blijft onze held hè, de enige echte topper die de club de laatste jaren heeft voortgebracht. Ik heb gisteren met de mensen gepraat die het gemaakt hebben (zijn collega-fansite-redacteurs) en dat heeft echt bloed zweet en tranen gekost. Maar respect voor die kerel die tot in de vijftiende minuut bezig was de katrollen weer op te draaien
Oud 31-12-2006, 13:21
Strever
Strever is offline
Wat een wedstrijd van AZ Hij wilde er maar niet in, Ajax nog steeds 2e. Tjah, en het alcohol is bij Vitesse nog steeds niet uit het bloed
Oud 31-12-2006, 15:26
WolterB
WolterB is offline
Als het zo doorgaat, maakt Feyenoord zelfs kans op de tweede plaats, hoewel ik dat alles behalve terecht zou vinden
Oud 31-12-2006, 17:38
squat
squat is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 31-12-2006 @ 10:17 :
Hij blijft onze held hè, de enige echte topper die de club de laatste jaren heeft voortgebracht. Ik heb gisteren met de mensen gepraat die het gemaakt hebben (zijn collega-fansite-redacteurs) en dat heeft echt bloed zweet en tranen gekost. Maar respect voor die kerel die tot in de vijftiende minuut bezig was de katrollen weer op te draaien
Dat schot van Denneboom had hij wel ff mogen pakken.
Oud 31-12-2006, 19:30
Strever
Strever is offline
offtoptic: Iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar, en laten we hopen op een mooie 'spannende' 2e seizoenshelft.
Oud 31-12-2006, 21:06
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Strever schreef op 31-12-2006 @ 20:30 :
offtoptic: Iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar, en laten we hopen op een mooie 'spannende' 2e seizoenshelft.
Oud 01-01-2007, 12:49
Gimme more beer
Citaat:
squat schreef op 31-12-2006 @ 18:38 :
Dat schot van Denneboom had hij wel ff mogen pakken.
Die was goed ingeschoten! Ik stond echt met open mond te kijken
Oud 01-01-2007, 12:50
Gimme more beer
Citaat:
Strever schreef op 31-12-2006 @ 20:30 :
Iedereen een gelukkig nieuwjaar
Oud 03-01-2007, 09:36
Verwijderd
Citaat:
WolterB schreef op 31-12-2006 @ 16:26 :
Als het zo doorgaat, maakt Feyenoord zelfs kans op de tweede plaats, hoewel ik dat alles behalve terecht zou vinden
Nou ja, Feyenoord speelt wel beter de laatste tijd, en Ajax en AZ sukkelen een beetje. ALS DAT ZO DOORGAAT, zoals je zegt, is het niet meer dan terecht als Feyenoord uiteindelijk tweede wordt.

Ze hebben er alleen geen klap aan want er komen toch weer play-offs
Oud 04-01-2007, 22:05
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Hm, dacht ik aan het begin van het seizoen dat het een spannende titelstrijd misschien zou worden, nu denk ik dat PSV ergens begin maart of zo kampioen is. Ajax en AZ morsten de laatste weken veel punten, dus PSV was steeds de lachende derde. Tja, misschien dat Feyenoord inderdaad nog tweede kan worden. Denk dat Twente de top 5 gaat completeren.
Onderin denk ik dat Excelsior het zeer lastig krijgt na het vertrek van Slory en Bruins. ADO en Willem II of Heracles zie ik ook bij de laatste drie eindigen. Willem II valt vies tegen en Heracles mist stootkracht voorin. Kan me niet indenken dat RKC eruit vliegt, dat komt wel goed denk ik.
Oud 05-01-2007, 09:34
Verwijderd
ADO redt het wel. Willem II is nog altijd ontzettend zwak, die zullen meer moeten halen dan Boutahar alleen.
Oud 05-01-2007, 10:20
Gimme more beer
Citaat:
Ertur schreef op 05-01-2007 @ 10:34 :
ADO redt het wel. Willem II is nog altijd ontzettend zwak, die zullen meer moeten halen dan Boutahar alleen.
Ze hadden zich die pindavreter beter kunnen besparen, al is het wel een goede speler in de counter.
Oud 06-01-2007, 08:39
Strever
Strever is offline
Eindelijk heb ik een keer geluk Ben net naar de Primera geweest en kaarten gekocht voor FC Groningen - Ajax. Ik wilde een kaartje voor vak M, en dat was er gelukkig ook.. Toen wilde een maat van me ook een kaartje in dat vak, maar dat lukte niet meer Na een paar keer proberen gaf het apparaat opeens een plek vrij, geluk voor ons. Maar wat een fucked-up systeem, niet normaal..
Oud 06-01-2007, 11:48
Gimme more beer
Nou, het systeem klopt wel hoor. Het werkt met sessieregistraties en bij wedstrijden die in trek zijn, krijg je dan bij de laatste plaatsjes last van de vertragingen. Niets aan te doen en als het niet zo zou werken, zou het kunnen dat jij drie plaatsen opvraagt, krijgt, maar dat hij maar twee kaarten uitpoept omdat er nét iemand jouw derde plekje heeft ingepikt
Oud 06-01-2007, 23:11
Strever
Strever is offline
Jéééh, eindelijk volwassen
Oud 06-01-2007, 23:29
one.
one. is offline
Gefeliciteerd dan.
Oud 07-01-2007, 21:05
Verwijderd
Gefeliciteerd.

[edit] Lees net dat Jaakke in zijn nieuwjaarstoespraak zegt dat 4-3-3 niet meer heilig is voor Ajax, hij wil geen dogma's meer, maar overwinningen.

Mijn mening hierover is geloof ik wel bekend, wat vinden jullie ervan?

Laatst gewijzigd op 07-01-2007 om 21:08.
Oud 07-01-2007, 21:17
Gimme more beer
4-4-2 Is voor mij heilig, al mag ik de stijl van Been ook wel
Oud 08-01-2007, 08:28
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Aan een speelstijl vastklampen vind ik conservatief en vaak niet realistisch. Het moet wel je uitgangspunt zijn, maar als je de spelers er niet voor hebt is het onzin dat vol te houden.

Als Ajax nou eerst eens zou willen krijgen ze uiteindelijk ook weer de middelen om eventueel terug naar die stijl te gaan.
Oud 08-01-2007, 15:04
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Ik heb dat gezeur over die formaties nooit begrepen. Wat boeit het nou dat je 6-3-0, 5-4-1, 1-8-1 speelt of het dubbele kerstbomen systeem, met hangende libero en drie linksbinnens?!

Als je 4-0 wint, maakt het toch niet uit of je linksback of je linksbuiten de voorzet gaf?
Oud 08-01-2007, 17:40
Gimme more beer
Nou ja, je formatie is wel bepalend voor het spelbeeld. Je kunt een vrije man creëren wat je bijvoorbeeld een sterker middenveld of juist een sterkere verdediging geeft.
Oud 08-01-2007, 20:22
Verwijderd
Citaat:
www.vi.nl
NEC heeft een miljoenenschuld en is door de KNVB onder curatele gesteld. De Nijmeegse club kwam onder druk van een onderzoek van Voetbal International met het nieuws naar buiten.

VI ontdekte dat NEC voor miljoenen in de min staat. De club bouwde die schuld op tijdens de periode 2003-2005, met name door het aantrekken van (te) dure spelers als Edgar Barreto (foto) en Andrzej Niedzielan. NEC bracht de gemeente Nijmegen en de sponsors nooit op de hoogte van de negatieve financiële situatie.

'De gehoopte verkopen kwamen niet. Dat is eigenlijk het verhaal', vertelde voormalig voorzitter Hans van Delft. 'Als het aan mijnheer Boekhoorn (voormalig geldschieter, red.) had gelegen, zaten we nu met een schuld van twintig miljoen of meer.'

Door NEC in te delen in categorie I houdt de KNVB de vinger aan de pols. De club dient periodiek verantwoording af te leggen aan de voetbalbond over de financiële situatie.
Hmm, ben benieuwd of meer clubs in de eredivisie schulden hebben.
Oud 08-01-2007, 21:27
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Acromega schreef op 08-01-2007 @ 21:22 :
Ik gok dat er nog wel een gelderse club is die niet helemaal schuldenvrij is
Oud 08-01-2007, 22:11
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Nee toch, dat wil je als club niet meemaken. Ik hoop voor GMB dat hij niet met een paar duizend man voor het stadhuis van Nijmegen mag gaan staan.. Ongelooflijk hoe dat kan als het allemaal waar is, je kan toch als club je financien niet af laten hangen op de verkoop van een paar dure investeringen
Oud 08-01-2007, 22:14
Verwijderd
Goede afspraken hadden ze dan met Boekhoorn en consorten...

Maar een miljoenenschuld betekent nog niet dat er een acuut miljoenentekort is. Als het over een periode van 20 jaar mag worden terugbetaald, is het vervelend, maar verder weinig indrukwekkend. En wat is miljoenen precies in dit geval? 20 miljoen die Van Delft noemt? Meer, minder?
Oud 08-01-2007, 22:18
kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Acromega schreef op 08-01-2007 @ 21:22 :
Ik dacht juist dat Nec een van de gezondste financiële clubs in de eredivisie was. Er zaten/zitten veel geldschieters etc etc

Regels voor berichten