Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik vind hoeden wel geinig, maar mijn kop past er niet onder.
hoge hoeden vind ik wel statig staan en mooie hoeden bij een vrouw ook (geen rare beatrixhoedjes) . maar ooit heeft een of andere scandinavische vrouw het volgende gezegd: women who are born with power wear hats, women who fought for power never wear hats (ofzo, excuseer mijn slechte engels). ik vond dat wel mooi ps. nare man zou je aub niet zon eng plaatje onder je naam willen zetten
|
Verwijderd
|
hoeden zijn goed
![]() maar dan niet zo'n een of andere fruit hoed ofzo, maar zo'n styling michael jackson hoed, die mogen wel weer terug komen, en dan een pak eronder.. ik draag zelf geen hoed omdat het mij gewoon nie staat en lijkt me voor mezelf ook gewoon nix, maar om te zien is wel stoer. Offtopic: hoed is eigelijk best een raar woord |
![]() |
|
Miscshien is het ook zo:
De laatste jaren wordt meer nadruk gelegd op het kapsel. Het kapsel is (ook voor mannen) veel belangrijker geworden. Je hebt tegenwoordig zelf schappen vol met haarverf voor mannen en ook in films en in reclame zie je dat mannen veel meer cratief zijn met hun kapsels. Tot zover Serieuze Roos ![]()
|
Ik vind hoeden wel leuk om te dragen, maar om nou zo uitgebreid mee rond te lopen zoals die zanger van Jamiroquai zie ik niet zitten.
Ik blijf bij een klein zwart hoedje.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Niemand draagt meer hoeden omdat het tegenwoordig niet bij het modebeeld past, maar dat zegt niets over de toekomst
![]() In het huidige modebeeld speelt de ruigheid van het kapsel een grote rol, die tot in het extreme gaat. Denk aan hoge kuifen, out-of-bed look, enz... Het is de invloed van de 'denim' als kledingstijl die doet gelden, ruwheid dus. De hoed/headgear moet hiertegen het onderspit delven. 'Opa-petten' daarentegen zijn zo'n tijdje geleden nog een hot-item geweest doordat bekende sterren als Eve/gwenstefani ermee rondliepen. Zag er menig mensen in rondlopen incl. m'n bloedeigen zus ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
draag gewoon m'n normale outfit... ik zet 'm op als ik geen zin heb om m'n hanekam overeind te pleuren. (en heel soms, ga ik wel es clockwork over straat ![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 |