Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben vandaag met pieter naar Antwerpen geweest omdat we precies 2 jaar geleden ons eerste date hadden en het was heel leuk. Laatst gewijzigd op 03-01-2007 om 00:16. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Gisteravond ging ik aardappels en spruitjes maken, aardappels zijn ondingen. Daarna kwam er een vriend langs en gingen we naar de shop maar daar was het heel koud en mensen vroegen om mn identiteitsbewijs dus ik werd gepwned. Toen maar met mn blijkbaar 17-jarige hoofd naar een andere vriend gereden en daar de hele avond gehangen en rare oud&nieuw-verhalen aangehoord. Ik wilde vanmorgen uitslapen maar dat lukte niet echt ofzo en nu zit ik op mn kamertje, enig ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
je past met je hele lichaam in 1 zo'n pijp.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() mijn cavia lag gisteren hard en uitgerekt in z'n kooi, hij was dood. nu zeur ik heelheel erg om een nieuwe, waarschijnlijk zonder succes. ik ga na de zomervakantie op kamers, dus eigenlijk weet ik niet waarom ik zeur om een nieuwe, want m'n ouders moeten er toch voor zorgen hehe. ach, het valt te proberen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat heb jij vandaag gedaan? Femic | 118 | 10-06-2005 12:11 | |
Eindexamens 2003 |
11 uur: heb jij vandaag al wat gedaan? alpha | 27 | 16-05-2003 11:21 | |
De Kantine |
En wat heb jij gedaan deze mooie zomerse dag?? Amidala | 82 | 19-06-2002 19:07 |