Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Een real life tongzoen van bepaalde vrouwelijke personen zou niet verkeerd zijn ![]()
||
![]() |
Citaat:
Uhm... Afgelopen vrijdagochtend, toen ik bij hem wegging. Een gewone kus op de mond. En ik hoop dat het nu eindelijk eens de laatste was. |
![]() |
|
Eerder vanavond van mijn vriend. Ging naar huis na een goede 7 uur op zijn bank te hebben liggen zoenen
![]() Ik was even vergeten hoe leuk het kan zijn om gewoon alleen maar te zoenen en verder nog even niks. Normaal ga ik veel sneller maar k ben nu veel te verliefd, vind ik zonde ![]()
|
vanmiddag nog
![]() ![]() ![]() hopelijk donderdag weer ![]()
|
Gister een kort kusje voor we allebei in een andere zaal (dat was ook voor het eerst, normaal zitten we ALTIJD in dezelfde zaal met tentamen en dat is stom want nu kon ik niet af en toe naar hem staren). Hij beloofde er wel bij dat we alles nog in gaan halen van de afgelopen weken
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
De wedstrijd: stem hier op je favoriete gedicht! xineof | 49 | 18-05-2004 16:06 | |
Verhalen & Gedichten |
niet zelf geschreven, maar Verwijderd | 13 | 25-03-2004 22:08 | |
De Kantine |
[GOUWE OUWE] Wat zit er onder jouw Ctrl-V? Tandpasta | 487 | 02-08-2003 11:02 | |
Verhalen & Gedichten |
geheime liefde joosje | 10 | 29-06-2003 18:02 | |
Algemene schoolzaken |
agendateksten gangstah_girl | 0 | 06-07-2002 18:59 | |
Algemene schoolzaken |
Versier la agenda! Mik-mother | 14 | 30-06-2002 06:45 |