Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-10-2002, 17:49
Severus
Severus is offline
Citaat:
CABAL schreef:
Lijkt me toch dat er hier in de tekst staat dat die wenst dat die wél een vader figuur wou/kon zijn... niet dat hij ut niet wou... Plus dat het hele standing in the way song gebasseerd is op het feit dat Giles zich euh, overbodig voelt... Buffy red ut allemaal wel, en Giles was lekker bezig in Engeland met z'n leventje...
Een beetje je verstand en fantasie gebruiken, Cabal. Hij wou dat hij voor haar de rol van vaderfiguur kon spelen, het veilige etiketje dat ze Giles al die jaren heeft opgeplakt (want Buffy is in denial over haar gevoelens voor Giles). Ze heeft hem veilig in een hokje geduwd. Giles vindt dit niet leuk, hij wil en kán niet dit veilige etiketje van vaderfiguur hebben en daar naar leven. Want waarom? Hij is verliefd op haar en niet van plan om zowel zichzelf als Buffy te verloochenen. Het is toch zelfverraad als hij zijn eigen verlangens helemaal wegzet om alleen maar de hare te vervullen. Giles geeft en geeft en geeft, en Buffy neemt alleen maar. Op een gegeven moment heeft hij daar dus genoeg van gekregen, en in een poging om zijn zelfvertrouwen weer op te krikken en Buffy naar zelfstandigheid te helpen, besloot hij om terug te gaan naar Engeland.

Bovendien, als hij de rol van vaderfiguur zou gaan vervullen en dus alles voor haar doet en haar niets zelf laat doen, staat hij haar ontwikkeling naar zelfstandigheid in de weg. Dus hetzelfde wat Morgan net zei:

"'t Gaat er gewoon om dat zij laat veel dingen op hem neerkomen in plaats van het zelf te doen, zonder dat ze dat zelf doorheeft. Daardoor kan ze haar taak niet goed vervullen en staat hij dus in de weg... Hij zou overbodig moeten zijn, maar dat is hij niet en zij moet leren niet op hem te euh... *zoekt het woord voor to depend* euh, ze moet leren niet afhankelijk te zijn van hem. En daarom moet hij weg, zodat ze dat kan leren."

Citaat:
Breg schreef:
Gaat Giles nu trouwens voor de rest van het seizoen terug naar Engeland? Komt ie helemaal niet meer in Buffy voor dan?
Dat klopt. Na "Tabula Rasa'' krijgen we hem voor de rest van het seizoen niet meer te zien, afgezien van de season finale (= einde van "Two To Go" en heel "Grave").

Groetjes,

Ripper
Oud 03-10-2002, 17:58
Severus
Severus is offline
Mensen, nog een somewhat Buffy-related nieuwtje!

Ik ben net naar de kapper geweest. Ik wilde al heel lang mijn donkerblonde haar blonderen, maar dat mocht tot nog toe niet van mijn ouders. Maar nu wel, en nu heb ik dus lichtblond haar (en kortgeknipt, zoals altijd). Het ziet er echt heel cool uit!

Er is alleen één nadeel. Toen ik mezelf voor het eerst in de spiegel zag met mijn lichtblonde haar, vond ik mezelf toch wel heel erg op Spike lijken! En ik sta nu niet bepaald bekend als een Spike-liefhebber....

Ik zie er dus een beetje uit als Spike in dit plaatje (het kapsel bedoel ik dan, hè, niet de kleren).

Maar goed, dat ik er nu een beetje als Spike uitzie, is dan ook het enige nadeel aan mijn nieuwe kapsel.

Groetjes,

Ripper
Oud 03-10-2002, 19:23
CABAL
CABAL is offline
hmmz... jij ziet ut zo, ik zie ut weer anders... mede doordat ik geen fan van buffy/giles relatie ships ben...
Oud 03-10-2002, 19:24
Verwijderd
Hebbu een foto? Van jou dan, niet van Spike
Ben wel benieuwd...
Oud 03-10-2002, 19:28
Severus
Severus is offline
Citaat:
CABAL schreef:
hmmz... jij ziet ut zo, ik zie ut weer anders... mede doordat ik geen fan van buffy/giles relatie ships ben...
Ja, dat is alom bekend.

Citaat:
Inge13 schreef:
Hebbu een foto? Van jou dan, niet van Spike
Ben wel benieuwd...
Nee, ik heb er nog geen foto van. Een webcam heb ik niet, en ook geen digitale fotocamera. Ik kan dus wel een foto maken, maar het duurt dan wel even voor het hier verschijnt. Toch nog zien? Dan laat ik wel pasfoto's maken ofsow (ik moet toch sowieso nieuwe foto's hebben).....

Ripper
Oud 03-10-2002, 21:53
Severus
Severus is offline
Nou Inge, heb je "Autumnal Equinox" nou helemaal afgelezen? Wat vond je ervan? Die is echt helemaal x-rated, hè, ik ben er zeker van dat je af en toe moest blozen of rooie oortjes kreeg!

Ripper

Laatst gewijzigd op 03-10-2002 om 22:00.
Oud 04-10-2002, 08:50
Verwijderd
Citaat:
Ripper schreef:
Mensen, nog een somewhat Buffy-related nieuwtje!

Ik ben net naar de kapper geweest. Ik wilde al heel lang mijn donkerblonde haar blonderen, maar dat mocht tot nog toe niet van mijn ouders. Maar nu wel, en nu heb ik dus lichtblond haar (en kortgeknipt, zoals altijd). Het ziet er echt heel cool uit!

Er is alleen één nadeel. Toen ik mezelf voor het eerst in de spiegel zag met mijn lichtblonde haar, vond ik mezelf toch wel heel erg op Spike lijken! En ik sta nu niet bepaald bekend als een Spike-liefhebber....

Ik zie er dus een beetje uit als Spike in dit plaatje (het kapsel bedoel ik dan, hè, niet de kleren).

Maar goed, dat ik er nu een beetje als Spike uitzie, is dan ook het enige nadeel aan mijn nieuwe kapsel.

Groetjes,

Ripper
Als je nou ook zo'n lijf had, was het niet erg
Oud 04-10-2002, 17:43
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
ooh kheb nou al zin in de afleveringen van volgende week....
jammer dat het nou nie 2x per week komt.

weet iemand eigelijk of Charmed stopt als het seizoen is afgelopen of dat het dan door gaat (we moeten nog ongeveer 6 afleveringen als ik het goed heb)
Oud 04-10-2002, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Ripper schreef:
Nou Inge, heb je "Autumnal Equinox" nou helemaal afgelezen? Wat vond je ervan? Die is echt helemaal x-rated, hè, ik ben er zeker van dat je af en toe moest blozen of rooie oortjes kreeg!

Ripper
Ja heb hem afgelezen. Was top geschreven btw, maar dat had ik al gezegd.

Ik zat daar te lezen, staat ons pap in een keer achter me! Toen bloosde ik wel jah....

Gelukkig had hij nog niets gelezen, hij zou er erger van schrikken dan ik
Oud 05-10-2002, 12:53
Verwijderd
Voor de B/G shippers:

Oud 05-10-2002, 13:17
Verwijderd
Aw dies cute!

Een leuke site ook, waar je em vandaan hebt gehaald

Hehehe
Oud 06-10-2002, 10:06
Severus
Severus is offline
Citaat:
Sookie schreef:
Voor de B/G shippers:

WOOHOOOOO!!!!!!!

*thud*

Ripper
Oud 06-10-2002, 10:15
Severus
Severus is offline
Oh, en mensen:

and

En jullie? Wat zijn jullie twee favoriete seizoenen?

Ripper
Oud 06-10-2002, 11:56
Verwijderd

Oud 06-10-2002, 20:40
Verwijderd
Ack, ff.net heeft nu Nederlands als taal erbij!! Zoek de Buffy fics in het Nederlands!!

*is een cultuurshock aan het verwerken*
Oud 07-10-2002, 14:24
ForestSpirit
ForestSpirit is offline
Over seizoen 7 aflevering Lessons
.
.
.
.
.
Zal wel een spoiler achtig iets zijn
.
.
.
.
.
.
.
.
anyway dan wordt Spike toch een beetje gek en ziet ie Glory, the Mayor, Master, Adam en Drusilla.
Dus ik heb eigenlijk al zo'n vermoeden wie de Big Bad voor dit seizoen is...
.
.
.
.
.
Namelijk The First Evil uit de aflvering Amends van seizoen 3
Klinkt mischien stom...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Oud 07-10-2002, 17:47
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
Ack, ff.net heeft nu Nederlands als taal erbij!! Zoek de Buffy fics in het Nederlands!!

*is een cultuurshock aan het verwerken*
Is niet echt geslaagd nee...

Die Ton Lankveld heb ik gezien op de OMWF-dag, kende zijn fic al Maar om nou te zeggen dat ik er blij van wordt... Nah...
Oud 09-10-2002, 07:38
Severus
Severus is offline
Ik vind hem z'n fics echt niet geweldig. Dat die überhaupt in het fanclubblad staan van "Buffy." *zucht*

Ripper
Oud 09-10-2002, 12:36
Verwijderd
'k weet niet of dit als een spoiler beschouwd moet worden, maar goed

S
P
O
I
L
E
R
S

Michelle Branch vanavond in Buffy!!

S
P
O
I
L
E
R
S
Oud 09-10-2002, 13:29
Verwijderd
I knohow! Das tres
Oud 09-10-2002, 14:15
Verwijderd
Wie is Michelle Branch?
Oud 09-10-2002, 14:51
Apomes
Apomes is offline
michelle is een zangeres maja kan me niet schelen kijk nooit naar buffy
CHARMED FAN UNTILL the bone
BTW: S5 van charmed rocks met
A witch tail I and II
happily ever after
en Siren Song
Niet meer veel phoebe and cole maar veel piper en paige heb juist alle aflv nog eens beken van s5 en echt waar man de MAX
Oud 09-10-2002, 15:19
fruitmand
fruitmand is offline
yessss, vanavond
Oud 09-10-2002, 18:44
Severus
Severus is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Wie is Michelle Branch?

Je weet niet wie Michelle Branch is?!?!?! Ken je "Everywhere" en "All You Wanted" nog niet eens?! Hoelang ben je uit de muziekwereld weggeweest?!

Nou ja, voor als je het écht niet weet.... Hier is Michelle's officiële website:

http://www.michellebranch.net

En hier zijn wat foto's van haar:

Meer foto's van haar mag je zelf opzoeken.

Groetjes,

Ripper
Oud 09-10-2002, 19:49
Verwijderd
FOCK!! Ben ik de enige die een bagger beeldkwaliteit heeft?
Oud 09-10-2002, 19:55
fruitmand
fruitmand is offline
Citaat:
Sookie schreef:
FOCK!! Ben ik de enige die een bagger beeldkwaliteit heeft?
ja, sorry
OEH, HET IS SPANNEND!
Oud 09-10-2002, 22:09
Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Michelle was en het paste ook goed bij die stuk..
Oud 09-10-2002, 22:32
Verwijderd
ja.
buffy vanaaf roelde weer s

alleen vind ik season 7 toch wel iets beter
Oud 10-10-2002, 10:50
Verwijderd
Citaat:
vampfreak schreef:

alleen vind ik season 7 toch wel iets beter
En dat weet je al na 3 eps? Goh...
Oud 10-10-2002, 13:55
CABAL
CABAL is offline
Eerlijk gezegd had ik een hogere verwachting van de aflevering...

neemt niet weg dat het een erg mooie aflevering was... vooral ut end, met ut liedje van Michelle Branch erbij... top...

iemand enig idee hoe ut liedje heet wat ze zong?
Oud 10-10-2002, 14:00
Verwijderd
Citaat:
CABAL schreef:
Eerlijk gezegd had ik een hogere verwachting van de aflevering...

neemt niet weg dat het een erg mooie aflevering was... vooral ut end, met ut liedje van Michelle Branch erbij... top...

iemand enig idee hoe ut liedje heet wat ze zong?
Michelle Branch- Goodbye to You

Prachtig liedje

Hier nog wat capjes:

Oud 10-10-2002, 14:44
scala
scala is offline
ik had ook af en toe storing

ik lag echt dubbel bij buffy toen ze erachter probeerden te komen wie ze waren dat spike en giles d88 dat ze vader en zoon waren en dat giles zogenaamd verloofd was met anya..

btw het enige wat ik soms echt gaar aan buffy vind, is dat ze soms van die neppe figuren gebruiken met zo'n gaar hoofd...zoals die haai gister dat slaat toch nergens op mjah ik let er maar niet te veel op maar ik vind het soms daardoor wel een btje fake..
Btw wel zielig voor tara dat willow alsnog magic had gebruikt en dat giles wegging....jammer dat er gelijk 2 personages weg zijn! en spike&buffy weer aan 't zoenen haha koel!

Charmed was ook weer koel, alleen vind ik 't best wel erg voor phoebe...als ze d'r straks achter komt maja. ben benieuwd hoe 't verder gaat(doh) ow en piper op 't laatst lief: "my hero..."
Oud 10-10-2002, 18:17
jhiera
jhiera is offline
Seizoen 6 is echt heel goe! Alleen het einde vin ik minder! Het is vree erg wa dat der gebeurd!

I HATE WARREN!!!!
Oud 10-10-2002, 18:40
Severus
Severus is offline
Citaat:
jhiera schreef:
I HATE WARREN!!!!
Nee, Warren is wel leuk!

I HATE JONATHAN!!!!

Ripper
Oud 10-10-2002, 19:32
Verwijderd
Hebben Spike en Buffy weer gezoend? Heb ik daar dan zo overheen gekeken of was dat op het allerlaatst? Ik had het namelijk opgenomen maar de band zal wel slecht zijn geweest, want het geluid viel helemaal weg

Oh, die doos *kijkt verveeld naar Michelle* Kan niet zingen.

Ik heb me ziek gelachen om Giles en Anya! *grinnikt na* Ze stonden zoooo blij te zoenen... Nou vat ik waarom er zoveel Giles-Anya fanfiction is!
Geweldige humor, echt! En die katjes *gniffelt*
Oud 10-10-2002, 20:23
CABAL
CABAL is offline
't was wel een zeer leuke aflevering, dat wel ja...

En Jonathan is nie Jonathan is juist

((zal maar nie zegge wat me echte naam is... ))

thnx voor de titel van ut liedje btw...
Oud 10-10-2002, 20:42
Verwijderd
SPIKE: 'Made with care for Randy.' (looks at Giles angrily) Randy Giles? Why not just call me 'Horny Giles,' or 'Desperate for a Shag Giles'? I knew there was a reason I hated you!

SPIKE: Oh, listen to Mary Poppins. He's got his crust all stiff and upper with that nancy-boy accent.
You Englishmen are always so... Bloody hell! Sodding, blimey, shagging, knickers, bollocks, oh God! I'm English!
GILES: Welcome to the nancy tribe.

Ik lach echt slap
Ahem.

En Giles&Anya: dat was.... schokkend. Not. Ik wist dat lekker al (lang leve de transcripts)

Wel lollig.....
Oud 10-10-2002, 21:36
Verwijderd
Citaat:
Inge13 schreef:
SPIKE: 'Made with care for Randy.' (looks at Giles angrily) Randy Giles? Why not just call me 'Horny Giles,' or 'Desperate for a Shag Giles'? I knew there was a reason I hated you!

SPIKE: Oh, listen to Mary Poppins. He's got his crust all stiff and upper with that nancy-boy accent.
You Englishmen are always so... Bloody hell! Sodding, blimey, shagging, knickers, bollocks, oh God! I'm English!

Ik lach echt slap
Ahem.

En Giles&Anya: dat was.... schokkend. Not. Ik wist dat lekker al (lang leve de transcripts)

Wel lollig.....
Jupjup, zwaar cool!

Ik wist het ook al, maar het zien is nog net een graadje leuker dan het lezen
Oud 11-10-2002, 09:28
Verwijderd
Citaat:
Inge13 schreef:
[I]

Wel lollig.....
Een koppel
Oud 11-10-2002, 12:57
CABAL
CABAL is offline
Citaat:
Inge13 schreef:

Oud 11-10-2002, 13:37
FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
Inge13 schreef:

*lol* die kende ik al... ik kwam niet meer bij van het lachen.. jammer alleen van de ondertiteling, als je niet goed engels kan, had je ze niet gesnapt... minder is dat... maar ik vond het weer prachtig as always
ow.. enne
s
p
o
i
l
e
r

Ik kan niet wachten tot Willow all Evil gaat.. en ik hou vreeeselijk veel van jonathon, maar alleen van de oude (de zelfmoord en pissen in het zwembad jonathon)
e
i
n
d
e
s
p
o
i
l
e
r

en ik heb ergens ook gehoord dat er een Giles spin off komt? maar da vond ik een btje een vreemd verhaal.. en het zou dan The Watcher of Ripper gaan heten... iemand anders ide dit nog meer heb gehoord?
Oud 11-10-2002, 16:15
jhiera
jhiera is offline
Citaat:
Ripper schreef:
Nee, Warren is wel leuk!

I HATE JONATHAN!!!!

Ripper
Ja tot nu toe valt hij wel nog mee ja. Ma wacht maar wa dat hij nog doet!!!
Oud 11-10-2002, 16:22
Verwijderd
Citaat:
Pherwilyaiel schreef:
en ik heb ergens ook gehoord dat er een Giles spin off komt? maar da vond ik een btje een vreemd verhaal.. en het zou dan The Watcher of Ripper gaan heten... iemand anders ide dit nog meer heb gehoord?
Ja, er komt een spinoff genaamd Ripper, maar voorlopig nog niet. Ik weet niet precies wanneer, en hij komt waarschijnlijk toch eerst in Engeland en Amerika. Ik ga verhuizen
Oud 13-10-2002, 14:18
FireCracker
FireCracker is offline
mag ik met je mee? stom land hierzo.. maar in engeland hebben ze s6 nog niet ens (maar die gaat eraan komen )
Oud 13-10-2002, 14:50
Verwijderd
Net5 heeft weer eens wat leuks bedacht: BCA stoppen na 27 november!

Maak dan het seizoen af!! Net5 leert het never nooit
Oud 13-10-2002, 14:58
Severus
Severus is offline
Citaat:
Pherwilyaiel schreef:
mag ik met je mee? stom land hierzo..
Ja, Engeland is echt gaaf! Daar ga ik later kleine Gilesjes maken....

Ripper
Oud 13-10-2002, 14:59
scala
scala is offline
wrom stoppen ze d'r mee en wanneer gaan ze weer verder dan?:/

en wies jonathan? *onwetende*
Oud 13-10-2002, 15:01
Breg
Breg is offline
Citaat:
Pherwilyaiel schreef:
mag ik met je mee? stom land hierzo.. maar in engeland hebben ze s6 nog niet ens (maar die gaat eraan komen )
In Engeland hebben ze al wel (een deel van) seizoen 6 uitgezonden. Alleen op 1 of andere commerciële zender die wij hier niet kunnen ontvangen .

En net 5 stopt op 27 november ermee. Dat zijn dus nog (ff rekenen) 7 afleveringen. Afgelopen week was afl. 8, dus dan stoppen ze bij 15 . Zullen we alvast protestmails gaan sturen?
Want ze gaan het natuurlijk weer net als vorig jaar doen. Gaan ze in april ofzo weer uitzenden. Maken ze heel seizoen 6 af en dan na de zomer weer verder emt seizoen 7 ofzo.
Oud 13-10-2002, 15:05
Verwijderd
Waarom ze ermee stoppen? Volgens mij heeft het met het Charmed seizoen te maken aangezien S4 tegen die tijd is afgelopen.

ik weet het niet met 100 % zeker! Charmed fans die dit kunnen bevestigen?
Oud 13-10-2002, 15:31
scala
scala is offline
Btw leuk>>
http://shescrafty.bitchy.nu/quizzes/buffgirl.html
which buffy girl are you?

euhm echt stom als ze ermee zouden stoppen
en nogmaals: wies jonathan?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten