Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-01-2007, 18:02
juno
juno is offline
Een dikke slons is lelijk, hoe je het ook wendt of keert. En uiterlijk speelt echt wel een rol. Vroeger of later worden we allemaal oud en lelijk, maar dat is nu nog niet, dus nu mag je best eisen stellen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-01-2007, 18:40
Royal_I
Royal_I is offline
je zegt dat je jezelf eigenlijk wel best vindt zo..
als hij zo vervelend doet over dat je dikker bent dan eerst dan kan je beter iemand zoeken die je wel respecteerd en als jij dat wil zou willen helpen met afvallen, maar je niet dwingt. hij praat je nog anorectia aan man!!

denk goed na!

BTW die poster zouk van de muur aftrekken..
hij hoort naar jou te kijken!
Oud 05-01-2007, 18:41
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 05-01-2007 @ 13:28 :
ik vond het ook een beetje bedenkelijk ja .
Met citaat reageren
Oud 05-01-2007, 18:41
Royal_I
Royal_I is offline
Citaat:
juno schreef op 05-01-2007 @ 19:02 :
Een dikke slons is lelijk, hoe je het ook wendt of keert. En uiterlijk speelt echt wel een rol. Vroeger of later worden we allemaal oud en lelijk, maar dat is nu nog niet, dus nu mag je best eisen stellen.
doe us normaal man.. dat meisje wil gewoon advies.. en wat jij doet is gewoon verder de grond in boren omdat jij daar plezier in hebt .
Oud 05-01-2007, 18:47
juno
juno is offline
Het is allang uit hoor. Hij trok het niet meer.

En je weet het: als je goed in de markt wilt liggen, moet je op je voordeligst de markt op. Dus als de First Lady en niet als een geplakte fietsband
Met citaat reageren
Oud 05-01-2007, 18:51
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
juno, je posts zijn wederom lachwekkend. Je impliceert toch niet dat je zelf zo classy / op en top vrouwelijk bent?
Oud 05-01-2007, 20:23
juno
juno is offline
Wel in de first lady versie. Niet in de slons-versie als ik het huis aan het schilderen ben.

Maar dat is dus the point: hoe je eruit ziet, kun je zelf bepalen.

Het was de lijfspreuk van Helena Rubinstein: er bestaan geen lelijke vrouwen, er bestaan alleen onverzorgde vrouwen.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2007, 20:35
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Nonaj schreef op 05-01-2007 @ 15:03 :
Ik snap die jongen ook wel, maar vreemdgaan is

Dan had ie het eerst uit moeten maken.
is waar. absoluut. maar hij is dus niet degene die moet smeken om een tweede kans vind ik.
Oud 05-01-2007, 20:42
fotj_undercover
fotj_undercover is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 05-01-2007 @ 21:35 :
hij is dus niet degene die moet smeken om een tweede kans vind ik.
Oud 05-01-2007, 20:54
Estar
Estar is offline
Citaat:
juno schreef op 05-01-2007 @ 21:23 :

Het was de lijfspreuk van Helena Rubinstein: er bestaan geen lelijke vrouwen, er bestaan alleen onverzorgde vrouwen.

Helena Rubinstein wil alleen haar producten verkopen en zulke mensen liegen altijd om te kunnen verkopen.
Dat jij daar uberhaupt intrapt.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2007, 21:19
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Wel ns Extreme Make over gezien??
Daar hebben ze de écht méést lelijkste vrouwen ter wereld gevonden en die hebben ze er mooi uit kunnen laten zien dmv make up & nieuw kapsel & nieuwe kleding. Je kijkt af en toe je ogen uit!
Ja ok, plastische chirurgie had er ook wel teenentander mee te maken

Maar dan nog is het van die gozer om vreemd te gaan alleen maar omdat hij het uiterlijk van zn vriendin minder vindt Get a life!
Het innerlijk zou belangrijker moeten zijn dan het uiterlijk, ook al wilt het oog nog zo veel. Tuurlijk is het in die mate belangrijk om er goed uit te zien voor je partner omdat dat nou eenmaal leuk is etc, maar het moet niet een dusdanige rol gaan spelen dat de één zich er onzeker onder gaat voelen, dat de ander meer aandacht gaat geven aan beter uitziende anderen, en uiteindelijk maar achter een ander aangaat zonder het eerst ook nog ns fatsoenlijk uit te maken daardoor. Terwijl dat laatste ook al behoorlijk is
Oud 05-01-2007, 21:57
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
XQseMe2 schreef op 05-01-2007 @ 22:19 :
Wel ns Extreme Make over gezien??
Daar hebben ze de écht méést lelijkste vrouwen ter wereld gevonden en die hebben ze er mooi uit kunnen laten zien dmv make up & nieuw kapsel & nieuwe kleding. Je kijkt af en toe je ogen uit!
Ja ok, plastische chirurgie had er ook wel teenentander mee te maken

Maar dan nog is het van die gozer om vreemd te gaan alleen maar omdat hij het uiterlijk van zn vriendin minder vindt Get a life!
Het innerlijk zou belangrijker moeten zijn dan het uiterlijk, ook al wilt het oog nog zo veel. Tuurlijk is het in die mate belangrijk om er goed uit te zien voor je partner omdat dat nou eenmaal leuk is etc, maar het moet niet een dusdanige rol gaan spelen dat de één zich er onzeker onder gaat voelen, dat de ander meer aandacht gaat geven aan beter uitziende anderen, en uiteindelijk maar achter een ander aangaat zonder het eerst ook nog ns fatsoenlijk uit te maken daardoor. Terwijl dat laatste ook al behoorlijk is
't Kan goed zijn dat die vriend (nu ex) vond, dat het niet alleen met haar uiterlijk te maken heeft, maar ook met de mate waarin je dingen voor elkaar over hebt. In een relatie is 't geven en nemen, en als je vriend(in) er als een regelrechte zwerver bijloopt, kan je je gemakkelijk de vraag stellen of 't allemaal nog wel de moeite waard is, als je vriend(in) niet de moeite wilt doen om er tenminste een beetje niet-zwerver-style bij te lopen.

Kan goed zijn dat hij dus interpreteerde dat 't uiterlijk, hoe zij erbij liep, gewoon een veruitwendiging was van hoe zij zich voelde ten opzichte van hem, dat hij gewoon de moeite niet meer waard is...

Stom voorbeeldje misschien, maar m'n vriendin heeft graag dat ik zonder stoppelbaard rondloop. Nu vind ik 't helemaal niet erg, 'n stoppelbaardje van 3 dagen, maar hey, als zij wil dat ik er netjes geschoren bijloop en dat dat betekent dat ik om de andere dag mij moet toetakelen voor de spiegel, dan heb ik dat voor haar over...
Als ik dat niet meer doe, kan ik misschien signalen uitzenden dat zij 't niet meer waard is om moeite voor te doen, en als dat 'n jaar lang bezig blijft... Tja... Dan bestaat de kans dat je je vriend(in) in de armen van iemand anders duwt als het ware.
Oud 05-01-2007, 22:21
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
Nee hoor. Als je een grafmik hebt, dan heb je een grafmik.
En lijfspreuken, daar koop ik niks voor.
Oud 05-01-2007, 22:48
Maarten
Maarten is offline
Citaat:
Wel in de first lady versie. Niet in de slons-versie als ik het huis aan het schilderen ben.

Als iedereen er goed verzorgd uit zou zien, zouden er nog steeds lelijke vrouwen zijn.

Als je iedereen goed onderwijs zou geven, zouden er nog steeds domme mensen zijn.

Logisch toch?
Met citaat reageren
Oud 05-01-2007, 23:41
Poepkind
Poepkind is offline
vreemdgaan is zo ontzettend verkeerd! maak een mooie meid van jezelf, wordt strakker en verzorgder en je vind iemand die je ziet zitten!

Ik heb trouwens een stel leren kennen, darvan was de dame ook zeker 20 kilo aangekomen. Ze woog zeker 80 kilo, bij een lengte van 165-170, maar ze zag er zeker verzorgd uit. Make up, gefohnd haar, kerstjurk (was met kerst), hoge hakken. Ik had niet het idee dat ze haar charme en uitstraling had verloren, wel haar slanke lijf. Aangezien die vent ook dik was, kon het hem niet schelen, en hebben als goed voornemen sonjabakker.
Oud 05-01-2007, 23:45
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Poepkind schreef op 06-01-2007 @ 00:41 :
Aangezien die vent ook dik was, kon het hem niet schelen,
ik mis hier een verband?
Met citaat reageren
Oud 05-01-2007, 23:51
Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Crimson schreef op 06-01-2007 @ 00:45 :
ik mis hier een verband?
nja, beetje sneu om als vadsige kerel het boeiend te vinden datje vriendin is aangekomen
Oud 06-01-2007, 00:35
Verwijderd
Citaat:
Poepkind schreef op 06-01-2007 @ 00:51 :
nja, beetje sneu om als vadsige kerel het boeiend te vinden datje vriendin is aangekomen
Waarom? Voor mannen is het uiterlijk nu eenmaal minder belangrijk dan voor vrouwen als het op aantrekkelijkheid aankomt.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2007, 08:06
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 06-01-2007 @ 01:35 :
Waarom? Voor mannen is het uiterlijk nu eenmaal minder belangrijk dan voor vrouwen als het op aantrekkelijkheid aankomt.
Ja haha de koekoek. Als je als vrouw aan komt, heb je tenminste nog grote borsten. Er zijn altijd wel mannen die dat lekker vinden. Maar dikke mannen met borsten zijn áltijd lelijk. En dan kan hij nog zo verzorgd zijn, maar dan hoef ik hem echt niet. Brrrrrr.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2007, 10:19
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 05-01-2007 @ 22:57 :
't Kan goed zijn dat die vriend (nu ex) vond, dat het niet alleen met haar uiterlijk te maken heeft, maar ook met de mate waarin je dingen voor elkaar over hebt. In een relatie is 't geven en nemen, en als je vriend(in) er als een regelrechte zwerver bijloopt, kan je je gemakkelijk de vraag stellen of 't allemaal nog wel de moeite waard is, als je vriend(in) niet de moeite wilt doen om er tenminste een beetje niet-zwerver-style bij te lopen.

Kan goed zijn dat hij dus interpreteerde dat 't uiterlijk, hoe zij erbij liep, gewoon een veruitwendiging was van hoe zij zich voelde ten opzichte van hem, dat hij gewoon de moeite niet meer waard is...
even over dat vreemdgaan. moet je vreemd gaan om dat signaal duidelijk genoeg uit te zenden? of ben je dan gewoon geen flikker waard. het gaat hier om de situatie van de ts, díe jongen geeft blijkbaar niet genoeg om haar. haar uiterlijk is daar niet de enige reden voor.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2007, 11:48
DvoorA
DvoorA is offline
ik snap sowieso nooit zo die obsessie met gewicht
Ja tuurlijk, je hebt lekker zacht mollig en je hebt olifantenspekrollenoverdebroekhangendmoddervet. Wij weten niet in welke categorie topicstartster valt
Maar zolang je gezond bent en geen lichamelijke problemen door je kilo's meer (wederom, ligt het aan de hoeveelheid kilo's teveel)...wat is dan het probleem? Ik ben geen man maar volgens mij ligt het best lekker, een zacht buikje, daar horen tenminste ook een stel tieten bij.
Ik had een vriendje die was heel erg dun en zijn uitstekende heupbot deed me altijd heel erg pijn Doe mij ook maar iemand die een klein beetje steviger is. Een lief buikje ligt best lekker
Oud 06-01-2007, 12:21
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
=zwart wit= schreef op 06-01-2007 @ 11:19 :
even over dat vreemdgaan. moet je vreemd gaan om dat signaal duidelijk genoeg uit te zenden? of ben je dan gewoon geen flikker waard. het gaat hier om de situatie van de ts, díe jongen geeft blijkbaar niet genoeg om haar. haar uiterlijk is daar niet de enige reden voor.
Nee, zeg ik ook nergens.

Ik zeg enkel dat het enigszins begrijpelijk is dat die kerel is vreemdgegaan. Niet dat ik het goedpraat, ik ben totaal geen voorstander van vreemdgaan.

Maar mij lijkt het dat die kerel voornamelijk door de topicstarter in de armen van dat andere meisje gedreven is, doordat ze op haar manier signalen uitzond dat zij geen moeite wilde doen voor hem.
Kerel heeft uiteraard op de verkeerde manier gereageerd, hij had het natuurlijk uit moeten maken, maar om de schuld bij hem te leggen? Nee, gaat te ver vind ik.
Oud 06-01-2007, 12:38
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 06-01-2007 @ 13:21 :
als je vreemd gaat, geef je niet om iemand.
hij geeft duidelijk niet om haar. misschien is hij door de oorzaak van haar gedrag minder tot niets om haar gaan geven, en dat is begrijpelijk, maar dat vreemdgaan niet. je kan niet aan de ene kant je liefde en aan de andere kant je lichamelijke genoegens vinden. nou ja, goed.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2007, 00:46
Vice
Vice is offline
Citaat:
Poepkind schreef op 06-01-2007 @ 00:41 :
Aangezien die vent ook dik was, kon het hem niet schelen, en hebben als goed voornemen sonjabakker.
Tja, dikke kerels vinden misschien dikke vrouwen erg aantrekkelijk.
Oud 07-01-2007, 18:39
Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 06-01-2007 @ 01:35 :

Citaat:
Morgan schreef op 06-01-2007 @ 09:06 :
Ja haha de koekoek.
Oud 07-01-2007, 19:00
lennuzz
lennuzz is offline
je vriend is een botte zak en jij moet af gaan vallen. en als t niet lukt of je wilt t gewoon niet meer: niet doen!
Oud 07-01-2007, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 06-01-2007 @ 09:06 :
Ja haha de koekoek. Als je als vrouw aan komt, heb je tenminste nog grote borsten. Er zijn altijd wel mannen die dat lekker vinden. Maar dikke mannen met borsten zijn áltijd lelijk. En dan kan hij nog zo verzorgd zijn, maar dan hoef ik hem echt niet. Brrrrrr.
Vrouwen vallen op sociale status en uiterlijk. Mannen vallen alleen op uiterlijk. Voor wie is uiterlijk dus belangrijker?
Met citaat reageren
Oud 07-01-2007, 21:05
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 07-01-2007 @ 20:41 :
Vrouwen vallen op sociale status en uiterlijk. Mannen vallen alleen op uiterlijk. Voor wie is uiterlijk dus belangrijker?
Ik kan ook wel feiten gaan bedenken, maar daar wordt niemand wijzer van.
Oud 07-01-2007, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Myuki schreef op 07-01-2007 @ 22:05 :
Dus jij denkt dat Arthur Docters van Leeuwen ook wel getrouwd zou zijn als hij geen hoge pief bij de overheid zou zijn?
Met citaat reageren
Oud 07-01-2007, 21:23
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 07-01-2007 @ 22:07 :
Dus jij denkt dat Arthur Docters van Leeuwen ook wel getrouwd zou zijn als hij geen hoge pief bij de overheid zou zijn?
kheb even een plaatje van hem opgezocht. En ja, dat denk ik wel. Misschien niet met dezelfde vrouw, ik weet niet waar hun relatie op gebaseerd is.

Maar daar gaat het helemaal niet om. Jij brengt je idee als een feit, terwijl het geen feit is. Daarmee overtuig je misschien een paar mensen die geloven in je almachtige wijsheid, maar het is niet erg stijlvol van je.
Oud 07-01-2007, 21:24
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Myuki schreef op 07-01-2007 @ 22:05 :
Feiten? Dat zijn kortzichtige uitspraken, geen feiten.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2007, 21:35
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 07-01-2007 @ 20:41 :
Weet niet wat voor jongens jij kent, maar de meeste die ik ken willen ook geen vriendin die vreselijk onder/boven hun niveau zit en dus buiten hun sociale kudde valt. En je vergeet dat die sociale status een stuk minder van belang wordt nu de meeste vrouwen sociale status van zichzelf hebben.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2007, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Myuki schreef op 07-01-2007 @ 22:23 :
Maar daar gaat het helemaal niet om. Jij brengt je idee als een feit, terwijl het geen feit is. Daarmee overtuig je misschien een paar mensen die geloven in je almachtige wijsheid, maar het is niet erg stijlvol van je.
Wat een stierenpoep. Moet ik dan bij alles wat ik zeg erbij vermelden dat het maar mijn mening is en het me heel erg spijt als ik de tere zieltjes van bepaalde zwakkelingen kwets? Kom nou. Maar als jij denkt te weten hoe het wel in elkaar steekt, verlicht me.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2007, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 07-01-2007 @ 22:35 :
Weet niet wat voor jongens jij kent, maar de meeste die ik ken willen ook geen vriendin die vreselijk onder/boven hun niveau zit en dus buiten hun sociale kudde valt. En je vergeet dat die sociale status een stuk minder van belang wordt nu de meeste vrouwen sociale status van zichzelf hebben.
Oh dat klopt zeker, maar daar heb ik het niet over. Een vrouw neukt niet gauw met een man van lage status, terwijl dat voor een man doorgaans geen probleem is (prostitutie).
Met citaat reageren
Oud 07-01-2007, 21:51
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 07-01-2007 @ 22:39 :
Wat een stierenpoep. Moet ik dan bij alles wat ik zeg erbij vermelden dat het maar mijn mening is en het me heel erg spijt als ik de tere zieltjes van bepaalde zwakkelingen kwets? Kom nou. Maar als jij denkt te weten hoe het wel in elkaar steekt, verlicht me.
Je lult gewoon zwak daardoor Niet erg wetenschappelijk in ieder geval.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2007, 21:52
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 07-01-2007 @ 22:39 :
Nee dat hoef je niet te doen. Dat zeg ik ook nergens, dat je mensen zou kwetsen, je moet wel goed lezen.

En vanwege je verzoek om mijn mening: Ik denk dat mannen en vrouwen om ontelbaar verschillende redenen bij elkaar zijn. Ook denk ik dat die redenen bij mannen en vrouwen niet ver uit elkaar lopen.

Een vrouw heeft over het algemeen minder snel seks met iemand op wie ze neerkijkt dan een man. Maar hier hebben we het over seks, en niet over degene die de man/vrouw aan de arm heeft als hij/zij over straat loopt.
Oud 07-01-2007, 21:54
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 07-01-2007 @ 22:24 :
Feiten? Dat zijn kortzichtige uitspraken, geen feiten.
Omdat ik feiten en bedenken bij elkaar zet lijkt 't me duidelijk dat ik zijn mening inderdaad niet als feitelijk aanneem.
Oud 07-01-2007, 21:57
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Myuki schreef op 07-01-2007 @ 22:54 :
Omdat ik feiten en bedenken bij elkaar zet lijkt 't me duidelijk dat ik zijn mening inderdaad niet als feitelijk aanneem.
Oh ja
Met citaat reageren
Oud 07-01-2007, 21:59
Verwijderd
Citaat:
Myuki schreef op 07-01-2007 @ 22:52 :
Nee dat hoef je niet te doen. Dat zeg ik ook nergens, dat je mensen zou kwetsen, je moet wel goed lezen.

En vanwege je verzoek om mijn mening: Ik denk dat mannen en vrouwen om ontelbaar verschillende redenen bij elkaar zijn. Ook denk ik dat die redenen bij mannen en vrouwen niet ver uit elkaar lopen.
Dan ga je volledig voorbij aan de lichamelijke verschillen tussen man en vrouw en de verschillende evolutionaire achtergrond.
Citaat:
Een vrouw heeft over het algemeen minder snel seks met iemand op wie ze neerkijkt dan een man. Maar hier hebben we het over seks, en niet over degene die de man/vrouw aan de arm heeft als hij/zij over straat loopt.
Ja, natuurlijk speelt sociale status ook voor mannen een rol, maar bedenk je het volgende. Hoeveel succesvolle vrouwen hebben een domme, maar aantrekkelijke man? Hoeveel rijke mannen hebben een domme sloerie als vrouw?
Met citaat reageren
Oud 07-01-2007, 22:15
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 07-01-2007 @ 22:59 :
[B]Dan ga je volledig voorbij aan de lichamelijke verschillen tussen man en vrouw en de verschillende evolutionaire achtergrond.Ja, natuurlijk speelt sociale status ook voor mannen een rol, maar bedenk je het volgende. Hoeveel succesvolle vrouwen hebben een domme, maar aantrekkelijke man? Hoeveel rijke mannen hebben een domme sloerie als vrouw?
In mijn omgeving is er niemand die bij je voorbeeld past. Omdat ik hier verder ook geen onderzoek naar ken, kan ik er weinig zinnigs over zeggen.
Oud 07-01-2007, 22:17
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
Dan ga je volledig voorbij aan de lichamelijke verschillen tussen man en vrouw en de verschillende evolutionaire achtergrond.
Haha, de woorden 'pseudo-wetenschappelijk' en 'die durft' schieten me als eerste binnen bij het lezen van jouw posts.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2007, 22:18
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 07-01-2007 @ 22:40 :
Oh dat klopt zeker, maar daar heb ik het niet over. Een vrouw neukt niet gauw met een man van lage status, terwijl dat voor een man doorgaans geen probleem is (prostitutie).
Zeg er dan bij dat je het alleen over sex hebt. Ik kan me trouwens niet voorstellen dat er niet een hoop vrouwen met een "hoge status" zijn die in plaats van steeds al die mannen met die "hoge status" ook weleens zin hebben in een ontzettend knappe man met een mooi lichaam en een "lage status".
Met citaat reageren
Oud 07-01-2007, 22:32
Verwijderd
Citaat:
En jij gaat volledig voorbij aan de sociale en maatschappelijke evolutie - dat bestaat namelijk ook nog.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2007, 22:39
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 07-01-2007 @ 23:18 :
Zeg er dan bij dat je het alleen over sex hebt. Ik kan me trouwens niet voorstellen dat er niet een hoop vrouwen met een "hoge status" zijn die in plaats van steeds al die mannen met die "hoge status" ook weleens zin hebben in een ontzettend knappe man met een mooi lichaam en een "lage status".
Natuurlijk zijn die er, maar de verhouding gigolo's en hoeren zegt genoeg lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2007, 22:40
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 07-01-2007 @ 23:32 :
En jij gaat volledig voorbij aan de sociale en maatschappelijke evolutie - dat bestaat namelijk ook nog.
Daar ga ik helemaal niet aan voorbij, ik zeg alleen dat voor mannen bij het uitzoeken van hun partner uiterlijk belangrijker is.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2007, 22:42
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 07-01-2007 @ 23:39 :
Natuurlijk zijn die er, maar de verhouding gigolo's en hoeren zegt genoeg lijkt me.
Daarvoor hoef je niet per se naar gigolo's/hoeren te gaan, lijkt me..
Met citaat reageren
Oud 07-01-2007, 22:44
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 07-01-2007 @ 23:42 :
Daarvoor hoef je niet per se naar gigolo's/hoeren te gaan, lijkt me..
Neen, maar hun relatieve aantal is wel exemplarisch.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2007, 22:48
smvs
smvs is offline
Ik ben met Juno.

Of je vet bent heb je zelf in de hand. Het is niet alleen de uiterlijke verschijning maar gewoon het geheel: Je kunt blijkbaar niet de discipline opbrengen om slank te zijn of het interesseert je gewoon geen reet. Vooral die discipline gaat het om. Als mensen dan zeggen dat je iemand moet accepteren zoals hij is (met vetribbels dus) dan moet je niet vergeten dat naast die uiterlijke verschijning ook gewoon die laksheid / ongedisciliplineerdheid is zoals diegene is, en dat is bij uitstek iets waarop iemand je gewoon mag afrekenen. Bovendien, wat denk je nou werkelijk wat er gebeurt als ik zelf me helemaal vol ga zitten vreten en nooit de fiets pak? Dan word ik vanzelf ook moddervet hoor. Iedereen moet er moeite voor doen, het komt niemand aanwaaien. Als je vet wil zijn, wees dan lekker vet, maar ga niet zitten zeiken als mensen je minder aantrekkelijk gaan vinden. Het is namelijk ook gewoon afstotelijk! Het coca-cola flesje is gemodelleerd naar een vrouw, met vormen enzo. Hou dat in je hoofd. Als je jezelf hier niet meer in kunt herkennen en vormloos bent geworden ga dan eens nadenken.

Overigens vind ik wel dat wat die jongen deed niet netjes was, je kan best voorwaarden stellen maar ik zou dat dan eerder in een vorm gieten als 'als je er na een maand nog niet op vooruit gegaan bent maak ik het uit', dan laat je de verantwoordelijkheid verder bij haar en heeft ze het zelf in de hand. Constant zitten zeiken is heel vervelend.

Laatst gewijzigd op 07-01-2007 om 22:57.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2007, 22:58
Verwijderd
Citaat:
smvs schreef op 07-01-2007 @ 23:48 :
Ik ben met Juno.

Of je vet bent heb je zelf in de hand.
Ik vind dat echt iets wat lekker makkelijk is om te zeggen als je zelf slank bent of als het je zelf wel gelukt is om af te vallen.

Citaat:
Als mensen dan zeggen dat je iemand moet accepteren zoals hij is (met vetribbels dus) dan moet je niet vergeten dat naast die uiterlijke verschijning ook gewoon die laksheid / ongedisciliplineerdheid is zoals diegene is, en dat is bij uitstek iets waarop iemand je gewoon mag afrekenen.
Nah.. er is wel een verschil tussen "echt totaal ongedisciplineerd zijn" (wat je dus ook duidelijk zal merken bij allerlei andere activiteiten in iemands leven) en "niet supersupersupergedisciplineerd zijn".
Citaat:

Bovendien, wat denk je nou werkelijk wat er gebeurt als ik zelf me helemaal vol ga zitten vreten en nooit de fiets pak? Dan word ik vanzelf ook moddervet hoor.
Ja dat denk je maar. Sommige mensen worden stukken makkelijker dik dan andere mensen. En hoe weet je nou of de TS zich "volvreet" en "nooit de fiets pakt"?
Met citaat reageren
Oud 07-01-2007, 23:06
smvs
smvs is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 07-01-2007 @ 23:58 :
Ik vind dat echt iets wat lekker makkelijk is om te zeggen als je zelf slank bent of als het je zelf wel gelukt is om af te vallen.

Nah.. er is wel een verschil tussen "echt totaal ongedisciplineerd zijn" (wat je dus ook duidelijk zal merken bij allerlei andere activiteiten in iemands leven) en "niet supersupersupergedisciplineerd zijn".

Ja dat denk je maar. Sommige mensen worden stukken makkelijker dik dan andere mensen. En hoe weet je nou of de TS zich "volvreet" en "nooit de fiets pakt"?
Waarom is dat makkelijk? Ik HEB toch ook gewoon die discipline, dat is dan toch een verschil? Je kunt toch niet in mijn hoofd kijken hoe veel moeite ik er zelf voor moet doen om me niet vol te vreten?

Iemand komt van een beetje ongedisciplineerdheid in de regel geen 20 kilo aan. Kom je wel harder aan dan gemiddeld dan kun je daar dus rekening mee houden en de volgende dag je eens inhouden ofzo.

Dat oeroude excuus van aanleg wordt ook weer van stal gehaald hoor. Punt 1 gaat het er helemaal niet om of je al dan niet snel dik wordt, het gaat om eigen verantwoordelijkheid en of je daar rekening mee weet te houden. Punt 2 leert de ervaring domweg wel dat dikke mensen over het algemeen veel vreten en weinig bewegen, ik zie het overal om me heen. Sommige dingen zijn niet zo moeilijk hoor. Bovendien, zoals mijn oude wijze buurvrouw zegt: In de oorlog had je geen dikke mensen. Nee, want toen hadden ze niet zoveel te eten hè. Ieder pondje gaat door het mondje, zo is het gewoon.

De grote lijn in het verhaal is dat het allemaal domweg excuses zijn. Tja als je een excuus hebt waarom zou je dan ook slank worden hè, het kost zoveel moeite tenslotte. Laat ik eens het pistoolcriterium (vrij naar Fight Club) hanteren, als ik een pistool tegen je hoofd zou zetten en zou zeggen dat als je nu niet gaat afslanken ik je na een maand overhoop schiet, moet jij eens kijken hoe snel jij gewicht verliest ondanks alle bullshit die je aandraagt.

Laatst gewijzigd op 07-01-2007 om 23:17.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten