Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar nu heb ik er genoeg van en stop ik ermee en ga ik positief zijn! Sjah dawas et...
||
Citaat:
nou jah tis oowk nie echt positief bekijken maar gewoon mezelf sterk en groot voordoen/ en proberen te zijn en t helpt wel iets.. heb al poos nie meer gesneden. en ik zoek heel veel afleiding.. opzich zit er wel ergens een kut gevoel ma ik stop t altijd weg en keb oowk geen idee waar t nu zit..ben beetje gevoellozer geworden voor sommige dingen
||
Citaat:
Ik heb niet zulke slechte omstandigheden gekend, dus mijn 'positieve' instelling heeft niet echt veel betekenis. Een paar dingen die ik mezelf altijd probeer te herinneren; - Koester mooie herinneringen, je weet nooit wanneer je down bent en je ze nodig hebt. - Als ik het leven moet verdragen, dan maar zo gelukkig mogelijk (******** ![]() -Zie signature "Hope is the one crop that can grow in any climate" Groeten, Soulflame
|
![]() |
hallo, ik ben positief ingesteld (meestal) en zeker over mezelf, lalala ik geloof in mezelf
![]() En jij ik geloof in mensen, heb geen posts gelezen en weet ook jou verhaal niet maar ik denk dat de meeste mensen (zeker als ze nog in begin stadium zijn van hun leven) prima in staat zijn zichzelf op een gegeven moment al dan niet met hulp van mensen of medicijnen op te pakken en een relatief leuk leven te leiden. Maar je moet dat punt eerst berijken, je moet er klaar voor zijn om serieus hard aan jezelf/je situatie te werken, dat kan ik veel gevallen namelijk best een harde en lange weg zijn. T is soms ''makkelijker'' te blijven liggen. Maar ja.
||
Verwijderd
|
Citaat:
'k vind het goed van je dat je het probeert, mee doorgaan. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Iedereen die wat diepgaands over psychologie heeft gelezen (daarmee bedoel ik dus niet pulpblaadjes zoals psychologiemagazine, maar wetenschappelijke literatuur zoals Watzlavick), weet dat appellerend advies NIET werkt bij dit soort dieperliggende problemen. Zoals in de literatuur bekend is, kan ze zich beter richten op de vraag waarom alle eerste-orde-oplossingen mislukt zijn. Vaak wordt door het mislukken van appellerende oplossingen, het probleem veel groter gemaakt dan het daadwerkelijk is. De termen "waarvan jij vindt dat ie werkt" slaan niet alleen op mij. Mijn uitspraken zijn gebaseerd op betrouwbare literatuur.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Sterker nog, ben redelijk gelukkig..
De oude ik wil ik niet worden, die was veel te verlegen, onzeker, meeloperig enz enz. Ik ben blij met wie ik nu ben, wat ik ben geworden juist door al het moeilijke.. Ik zou ook niks anders doen mocht ik mn leven opnieuw leiden, hoe moeilijk sommige dingen en periodes ook waren.. |
![]() |
||
Citaat:
Ik hecht meer waarde aan een boek dat door drie professoren van 50 jaar oud in elkaar is gezet met voorafgaand vele jaren aan onderzoek.
||
Citaat:
Ooit geleerd om bij het onderwerp te blijven: zoekt mensen met positieve instelling? |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
(email maar even naar pim@scholieren.com, anders verpesten we de boel hier ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
2. onderzoeken kunnen dan wel keiharde conclusies trekken (interpreteerbaar door de onderzoeker) maar vaak zijn ze te zakelijk. Mensen hebben liever advies dat menselijk overkomt i.p.v. dit onderzoek zegt dat je het beste zo en zo kunt leven en zo je problemen op kunt lossen. om maar even een scheve vergelijking te geven: ik word liever door een mens geholpen dan door een machine. wat positieve instelling betreft: ik ben een belabonnement. ik heb een piek en een dal tarief ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Ik richt me meer op hoe en wat ik zou kunnen worden.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering PetitieJeugd | 39 | 31-10-2013 13:01 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Vloeken = bewijs? Verwijderd | 184 | 25-01-2011 16:39 | |
Psychologie |
Wat voel/denk je bij depressie? LOLA3000 | 128 | 02-01-2007 14:10 | |
Terreur teistert scholier koelieboelie | 191 | 27-06-2005 01:59 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Pim Fortuyn getaart muhhahaha HoñeY | 156 | 15-04-2002 16:39 |