Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Gooi niet de deur dicht als je hulp wordt aangeboden meis, neem het aan! Het is moeilijk, zal vast nog moeilijker worden en daarna..ineens, als je dan terugkijkt, zie je waar het goed voor was. Wat je ervan geleerd hebt. Hou vol ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb nu, na een jaar opname, daar 6 gesprekken gehad. En qua gevoel zit ik nu weer 2 jaar geleden, ik voel dat ik terugval. Ik wil niet meer dat het moeilijker wordt. Het is al moeilijk zat geweest. En na 25 gesprekken sta ik toch weer op straat. gvd. Kan ik het net zo goed nu al alleen doen, want daar komt het toch op neer. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Maar dat maakt dat ik me dus allen maar zorgen daar over maak, en verder moeilijk met de therapie zelf bezig kan zijn. En herinneringen terughalen heb ik gedaan ja, maar het leven nú doet vooral pijn. De eenzaamheid. De pijn. De wanhoop. De angst. |
![]() |
||
Citaat:
Hmfz. Dat is minder. Maar hee, je zit pas op 6. Er kan nog zoveel gebeuren in al die andere gesprekken! En het leven nu kan heel gemeen zijn ja, maar ik weet zeker dat je er een uitweg in zal vinden. Een góede uitweg... eentje die constructief is ipv destructief. Geef niet op. Achter die eenzaamheid, achter je diepste pijn, daar zit Leven. Alles wat je je nu niet voor kan stellen kan komen, als je maar niet opgeeft. Voel wat je nu voelt, maar geef het niet op. Er komen betere tijden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
...ik zal het proberen... dank je wel in ieder geval ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Een huisgenootje van me heeft dat ook, had erg veel baat bij lichttherapie. ![]() OT: Gebeld, ik word teruggebeld. (hoop ik althans) |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Succes ermee iig ![]()
||
Citaat:
is wel heel liefd dat je alle tijd krijgt en dat je der gewoon over praten kunt..
||
Citaat:
||
Citaat:
Nu snel even afwassen en dan naar school. Kopieren en dan wachten op mijn maatje. Ik ben niet de enige laat-werker, gelukkig. |
![]() |
||
Citaat:
![]() (nog twee weken volhouden)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 |