Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-01-2007, 21:20
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
wat een k*twereld
Advertentie
Oud 09-01-2007, 21:32
Gothic
Gothic is offline
Morgen zou ze smsen... morgen. Dan weet ik het. Maar dan moet ik nog 3 weken wachten om te weten of hij daadwerkelijk thuis is dat weekend. Ik moet wel veel van mezelf houden om mezelf dit keer op keer aan te doen

Nu uit m'n hoofd zetten, slapen en morgen keihard leren . Komt goed, ik heb er zin in. Zolang zij het maar haalt. Het moet. Anders kunnen we niet op vakantie, en ik wil zo graag met haar op vakantie ...
Oud 09-01-2007, 22:03
Faerie
Faerie is offline
Dit is een lang stukje maar het omschrijft wel precies wat ik wil en denk. Zag ik ergens op internet staan.

Citaat:
Love;
an amazing unique, yet dangerous emotion that you serve unconditionally to another.
something i have been wanting to experience with another induvidual my whole life.
i know i can't go searching for it,
it will come to me as they say.
the other day someone asked me whats the one thing i wanted to do before i died.
i thought about it for a long time.
the thing i want is to fall in love,
give someone my heart;
without having it thrown back at my face like the many times i've tried.
obviously im too young to even think about things like this.
from what people say,
i still have a lifetime to think and wait for the someone who is going to be the one.
or i have many choices of men so why am i even bitching about finding a boyfriend.
i don't just want a boyfriend.
i want a commitment.
somthing i can share with someone that will last.
maybe im an idiot wanting something no one can offer.
but im waiting for you who ever you are.

someone who can show me off to the world.
not giving a fuck what the worlds opinion is of us & our love.
someone i can runaway with and not have a care in the world.
someone who i can forget everything just with a glance at my face.
take ridculous pictures with me to post them everywhere.
just for laughs,
hold my hand everywhere.
watch the sunsets with me.
crawl in bed with me before i wake up to smile & tell me goodmorning.
call me just to say goodnight.
to say he loves me.
tell me he would'nt want anyone else on this earth.
lay with me in the grass staring at the clouds
or the roof gazing into the stars.
lie with me naked on the floor.
take baths & light candles.
Oud 09-01-2007, 23:09
WolterB
WolterB is offline
Oude kasten opentrekken op de zolder van mn moeder en dingen tegenkomen die ik allang verloren had gewaand.

Heb net eventjes in die kast staan snuffelen, dingen eruitgehaald en even waande ik me weer een jaar of acht oud, overmand door alleen positieve herinneringen samen met de gevoelens die bij toen hoorden. Heel bijzonder. Heb een paar spulletjes eruitgehaald om ze mee te nemen naar mn kamer omdat ze hier alleen maar stof lopen te vangen.

En verder voel ik me heerlijk. Heb een superweekend achter de rug, drie heerlijke dagen, twee keer uit eten, een geweldige optredens gezien, uitslapen en een paar dagen achter de kerstvakantie aangeplakt.
Oud 09-01-2007, 23:27
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Wat een *piep*was dat aan de tel. DAMN! Dat heeft echt geholpen... But your words can't bring me down... toch?

Ik haat al die borderline shit, ik haat het, uit het diepste van mijn hart.. Ïk wil dat het weggaat..
Oud 10-01-2007, 06:24
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
kroot schreef op 09-01-2007 @ 20:55 :
@ HaWaHaai: moet je van je opleiding??
Ja. Nooit eerder heb ik commentaar gehad over mijn stemgebruik, maar bij de logopedische screening vonden ze het kennelijk toch bar slecht.

Nu moet ik dus ook nog snel beslissen of ik minder eigen risico neem dit jaar bij m'n zorgverzekering; even met mijn vader overleggen wat het meeste oplevert/minste kost.

OT: Zo, daar zitten we weer. Slecht geslapen en ik was al wakker toen de (vroege) wekker van Vriendje ging, dus opstaan was niet zo'n probleem. Nu 'snel' 2x feedback op essays schrijven en dan gaan samenvatten voor de toets van volgende week.
En poetsen en de was opruimen, want de ouders van Vriendje komen vanavond even langs en dan moet het wel netjes zijn, anders flipt zijn moeder.
Oud 10-01-2007, 07:35
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Zie mij blij zijn met een 2 voor een tentamen?

Ik dacht dat ik een 1 had, want ik had nauwelijks iets ingevuld. Net als een boel andere studenten. Beetje sneu voor de docent, maargoed.. Herkansing here we come.
Oud 10-01-2007, 09:19
Eend
Eend is offline
&^@#$&)#$^)#$)$)$@^@)#&&#@!

Ze hebben mijn vrijheden afgenomen
Oud 10-01-2007, 09:34
Roosje
Roosje is offline
:boos: Ik wil mijn vriendje knuffelen.

Maar nee, dat vergeten we voor vandaag, ik ga heel hard schoolwerk doen en mijn bananensmoothie opdrinken <3 en dan is het al heel snel morgen en morgen is het al bijna overmorgen en overmorgen zie ik hem weer en zo tel ik weer af. Zoals gewoonlijk.
Oud 10-01-2007, 09:43
farai
farai is offline
mag ik mij nu ff heel erg klote voelen omdat ik weet dat iemand die heel veel voor me betekent heeft nood heeft aan een knuffel en ik die niet meer kan/mag geven.

doet me pijn verdomme cause ik gaf echt om je, ondanks alles.

en@fb's: kweet dak beloofd heb nix meer over 'm te posten maar tis wel een lucht-je-harttopic.

en aan eender wie: ik weet dat diegene mn posts niet meer leest ma wil iemand er aub even voor zorgen dat die dit wel leest? Ik heb geen bijbedoelingen, kwil 'm alleen duidelijk maken dak er nog steeds voor 'm wil zijn, maar da lijkt me ni te lukken.
Oud 10-01-2007, 10:40
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Het gaat goed, ik ben denk ik uit mijn dip van voor de vakantie.
Oké, ik plan ook steeds vanalles vroeg op de ochtend, zodat ik wel op moét staan, maar verder is er ook structuur in mijn dag.
Ik heb gewoon weer zin om verder te gaan met m'n studie en gelukkig maar ook, want ik heb het nog druk genoeg deze maand.
Ik moet echt even goed gaan plannen, maar op zich zou het allemaal moeten gaan lukken.
Oud 10-01-2007, 10:53
Verwijderd
pffff nog een week en dan zit ik voor de komende twee maanden aan de andere kant van de wereld. nu komt t dichtbij
Oud 10-01-2007, 11:15
Moustache
Moustache is offline
-zucht-
Oud 10-01-2007, 11:36
Gothic
Gothic is offline
Vannacht over hem gedroomd. Hopelijk komt het allemaal uit, dan wordt het gewoon een gezellig weekend. Ik ga voor wat ik kan krijgen, ga van niets uit, geen hoop, dan kan het alleen maar meevallen .

Hopelijk smst ze snel, zodat ik klein beetje zekerheid heb...

En nu gaan leren, als de schoonmaakster weg is dan, want dan is het tenminste weer stil in huis en kan ik ongestoord leren...

[edit]

Een smsje uit zichzelf. Of het weekend al vaststaat. Nee lieverd, nog niet, vanavond, ik laat het je weten. Pff. Ja ik mis je ook. Tuurlijk, wat denk jij nou. Zette ik love you in het smsje, zijn zusje en ik zeiden dat bijna dagelijks tegen elkaar, over de telefoon nog gister, maar kennelijk vatte hij het te serieus op, maar dat is nu uitgelegd. Pff ik wil m'n telefoonrekening niet zien deze maand ...

De andere jongen is ook terug, dus lekker kletsen op msn. Maar nu genoeg. Nu leren, schoonmaakster is weg en het is half 2 en nog geen flikker gedaan, terwijl ik al sinds 10 uur op ben ....

Kom op, motivatie! Motiveer jezelf! Ga ervoor!

Laatst gewijzigd op 10-01-2007 om 12:35.
Oud 10-01-2007, 13:19
Nijn*
Nijn* is offline
Dit is dus zwaar klote. Ik vandaag naar school om de hemel en aarde te bewegen om ervoor te zorgen dat ik morgen in mijn studiemiddag na het 7e uur weg kan, om naar therapie te gaan. Eindelijk toestemming, belde ik naar therapie, had ze mijn afspraak (omdat ik die eigenlijk al had afgezegd) al weggegeven en alleen nog maar tijd van kwart voor drie tot kwart over drie.
Dan zou ik dus mijn hele studiemiddag moeten missen en dan heb ik maar een halfuur. Nou dat heb ik weer buitengewoon goed geregeld voor mezelf, maar niet heus. Ik verkloot het ook elke keer.

Ook nu met school weer, hoe krijg ik het voor elkaar, om alles zodanig uit te stellen dat ik nu alweer in de stress zit omdat ik vrijdag van alles af moet hebben en morgen amper de tijd heb. VRESELIJK kind ben ik ook. Soms baal ik echt zó van mezelf.
Oud 10-01-2007, 13:49
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Eend schreef op 10-01-2007 @ 10:19 :
&^@#$&)#$^)#$)$)$@^@)#&&#@!

Ze hebben mijn vrijheden afgenomen
Tisser gebeurd dan?
Oud 10-01-2007, 14:22
Redhair
Redhair is offline
Gisteravond met J. bij M. op bezoek geweest. M. heeft zijn nekwervel verschoven ofzo, in ieder geval foute boel. Hij heeft nu een heel bouwwerk om zijn hoofd, om zijn nek recht te houden zodat de wervel weer goed groeit. Dat bouwwerk zit met vier schroeven vast in zijn hoofd. Er gaan gewoon vier schroeven zijn hoofd in. Ik vond het zo naar om te zien. Als de nekwervel na zes weken niet goed komt te zitten krijgt hij schroeven in zijn nek en zal hij deze nooit meer kunnen bewegen.

Vandaag is het een jaar geleden dat het kraakpand afbrandde. Gek, het lijkt veel langer geleden, maar ook veel korter. Het kraakpand, waar ik misschien zou komen wonen, Bij N., P. en T.
Nu ga ik samen met J. in een ander kraakpand, een pand wat geen slechte naam heeft, wat geen drugspand is. Een normaal, net kraakpand. Dat pand van N. enzo was een fucking drugspand.
Ben blij dat het uiteindelijk allemaal zo gelopen is. Ik ben blij dat ik het zonder pep red. Ik denk er niet eens elke dag aan, het gaat zo soepel. Ja, tuurlijk wil ik soms echt graag weer een lijn, soms wil ik weer zoals in de zomer zijn, een zombie die niets voelt, maar over het algemeen ben ik blij dat ik weer een beetje normaal leef, dat J. een beetje normaal leeft.

Ik kreeg net een brief, blablabla je vader is dood blablabla pensioen blablabla foutje blablabla je krijgt een paar honderd euro. Riant! Ik sta al in het rood, terwijl ik geen krediet heb. Met dat geld kom ik uit het rood en kan ik deze maand mijn zorgverzekering betalen. Dan hoeft dat tenminste niet van mijn stufi, kan ik daarvan weer shit voor mijn nieuwe kamer halen.

Heb ook een aanmeldingsformulier voor andere opleiding ontvangen, waarbij ik waarschijnlijk in februari kan instromen. Kan ik mijn stufi laten doorlopen, ook relax. Jaja het gaat goed. Nu even het formulier invullen, daarna verder inpakken.
Oud 10-01-2007, 14:42
__
__ is offline
op de een of andere manier vind ik het vervelend om de hyves (for fucks sake) van de exvriendin van mijn overleden neef te vinden en daar te zien dat ze net getrouwd is en een kindje heeft. snap niet echt waarom maar goed. het past gewoon niet..
Oud 10-01-2007, 14:49
Nona
Nona is offline
Citaat:
__ schreef op 10-01-2007 @ 15:42 :
op de een of andere manier vind ik het vervelend om de hyves (for fucks sake) van de exvriendin van mijn overleden neef te vinden en daar te zien dat ze net getrouwd is en een kindje heeft. snap niet echt waarom maar goed. het past gewoon niet..
Ik snap wel waarom, het lijkt allemaal zo vergeten op die manier. Maar zo zal ze het echt niet voelen hoor!

OT: Hmmm. Wassen, typen, stofzuigen... Ik heb trek, maar moet niet te veel vreten. Eerst maar eens de was in de machine, hebben we dat gehad.
Oud 10-01-2007, 14:54
Saarah
Saarah is offline
Op de moment ben ik het hier helemaal beu. Ik erger me zo aan hen, ze irriteren mij verschrikkelijk.
Oud 10-01-2007, 15:06
Suey
Suey is offline
Ik zit in de shit. Heb zojuist van een lerares vernomen dat ik een tentamen niet meer kan herkansen dit jaar, terwijl ze een maand geleden nog zei dat het wel kon. Als ik nou dat tentamen niet kan doen haal ik mijn P niet en moet ik van school af. En dat wil ik niet dus. Ik heb het maar weer mooi voor elkaar allemaal.
Oud 10-01-2007, 15:07
Verwijderd
Net twee uur lang gesprek gehad over een stage.
Pfff, wat een hoop informatie, maar ik heb gezegd dat ik eea zal doorlezen en dan een keuze maak welk project ik wil doen.
Ik weet nu al dat ik me daar ontzettend dom ga voelen (maar dat voel ik me nu ook al, dus wat maakt het uit )
Maar het was minder eng dan ik gedacht had .
Oud 10-01-2007, 15:23
Verwijderd
Net wakker, na vier uurtjes slapen ofzo. En nog steeds doodmoe. Ik heb niet gelunched dus want ik kon niet meer en mijn stageverslag niet gemaakt. Ik ben zo op. Ik kan mn ogen amper scherp houden. Ik moet nu aan mn verslag, maar ben zó moe.
Oud 10-01-2007, 16:07
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik voel me miljonair. Omg, een schok toen ik net m'n bankrekening opende. Toen ik dat bedrag overschreef naar m'n spaarrekening moest ik toch wel slikken. Een getal van 4 cijfers heb ik nog nooit op m'n eigen rekening gezien.

Opa is lief. <3
Oud 10-01-2007, 16:12
Gothic
Gothic is offline
Huh, waarom moet hij m'n achternaam weten? Z'n zus heeft al m'n gegevens met adres en naam...
Oud 10-01-2007, 16:23
Heksjuh
Heksjuh is offline
@Leonoor: dankjewel Ik heb er vandaag niks over gezegd. Ik zat bij haar in het tussenuur, met nog een paar anderen. Ik vond het niet het moment om het te bespreken. Niet iedereen hoeft het te horen.
Ze was wel vrolijk vandaag. Nog steeds niet zo hyper als normaal, maar ze zag er niet somber uit.

Alles van wiskunde doorgenomen. Morgen van beide wiskundes voortgangstoetsen, alleen nog b2 oefenen nu.
En mijn essay Engels af. Hopelijk wordt die goedgekeurd, dan heb ik weer voortgangspunten erbij.
Nu nog even wiskunde, dan vanavond scheikunde leren en natuurkunde maken.

O ja, en het gaat stormen morgen. Ik ben blij dat ik niet door de polder moet. Als ik maar wind mee heb en geen zijwind, want gisteren ben ik omgevallen met mijn fiets door de wind Ik en zus naast elkaar, windvlaag richting stoeprand, ik aan de binnenkant die alleen naar binnen kan uitwijken = vallen. Gelukkig heeft niemand die ik ken me gezien
Oud 10-01-2007, 16:35
Verwijderd
Zo, nu ga ik de afwas doen, de koelkast ontdooien en schoonmaken, een was in de machine doen, daarna boodschappen doen, koken eten, huiswerk maken en als het kan nog sporten .
Oud 10-01-2007, 16:47
Yana
Yana is offline
"Ik was er niet voor je, maar nu wil ik er wel voor je zijn".

Hoeveel nachten heb ik gehoopt, gesmeekt, gehuild dat hij ooit iets zoals dat zou zeggen? Hoe vaak heb ik niet in stilte gewenst dat er iets zou veranderen, iets waardoor ik begrip zou voelen, liefde kon toelaten, Hém kon toelaten? Hoe vaak heb ik niet uit pure eenzaamheid mijn bed opgezocht, om daar urenlang te piekeren over mijn toestand? Is dat alles nu voorbij? Is mijn situatie nu echt voorgoed veranderd? Hoe kan het toch dat ineens die leegte is dichtgegooid nu ik bij hem ben, terwijl ik daarvoor ook bij hem me soms zo alleen kon voelen?

We zijn gegroeid in onze relatie, dat absoluut. We hebben elkaar gevonden en ik snap nog altijd niet hoe het kan, maar het is zo'n goed gevoel. Alsof al mijn protesten, al mijn stilzwijgen, al mijn frustraties bij hem opgaan in het niets, alsof ik eindelijk weet wat liefde is.

Ik hou van hem.
Oud 10-01-2007, 16:52
Saarah
Saarah is offline
Citaat:
Heksjuh schreef op 10-01-2007 @ 17:23 :

O ja, en het gaat stormen morgen. Ik ben blij dat ik niet door de polder moet. Als ik maar wind mee heb en geen zijwind, want gisteren ben ik omgevallen met mijn fiets door de wind Ik en zus naast elkaar, windvlaag richting stoeprand, ik aan de binnenkant die alleen naar binnen kan uitwijken = vallen. Gelukkig heeft niemand die ik ken me gezien
Zoiets is altijd erg grappig.
Alleen minder leuk als iemand je gezien heeft, natuurlijk.

OMG, meent ze dit nu serieus?
Een meisje dat ik vaag ken was drie weken geleden verliefd op een jongen, en het ging heel goed tussen hen, zei ze. Nog geen week geleden vroeg ik hoe het tussen haar en die jongen ging, was het antwoord dat hij haar niet goed had behandeld en opeens had laten vallen enzo. Oké, dat begrijp ik nog. Maar meteen daarna zei ze dat ze al een andere jongen had leren kennen, en ze was in zijn armen in slaap gevallen enzo, ze hadden samen film gekeken. Het was dus haar bijna-vriendje.
Vraag ik haar daarnet: "hoe is het met je bijna-vriendje?"
"Hij is mijn bijna-vriendje niet meer! Hij heeft met mijn gevoelens gespeeld! De klootzak. Maar ik heb al iemand anders leren kennen."
Dan komt ze bij mij echt niet geloofwaardig meer over, hoor. Ik vind het echt kinderachtig. Dan kan ze toch nooit echt verliefd geweest zijn, toch nooit echt iets gevoeld hebben voor hem (hen dus eigenlijk)?

Als ik dat dan vergelijk met mijn eigen onmogelijke liefde van al meer dan twee jaar... Ik ben met momenten ook razend kwaad geweest op hem (oké, hij heeft nooit met mijn gevoelens gespeeld ofzo, maar dan nog), maar ik ben er echt nooit in geslaagd hem meteen te vergeten en verliefd te worden op iemand anders. Haha, ik ben er zelfs helemaal nog niet in geslaagd hem te vergeten, maar goed.
Maar dan toch liever op "mijn" manier, ook al is die ook niet ideaal, dan op de hare: elke week 'verliefd' op iemand anders.
Oud 10-01-2007, 18:10
Verwijderd
M'n 25e post al in dit topic zie ik net. Lastige week dus ....

Vanmiddag 'Komt een vrouw bij de dokter' uitgelezen, en ik heb de laatste paar pagina's zitten janken.
Verder niet zoveel activiteit, maar ik heb gewoon even geen zin/puf om te studeren. Komt morgen wel weer!
Verder hoop ik dat het vanavond droog blijft want ik moet nog weg.
Oud 10-01-2007, 18:25
Nona
Nona is offline
Ik ken niemand die niet heeft zitten janken bij dat boek.

Hmmm, ik kan wel dingen afmaken als ik wil. En nu koken.
Oud 10-01-2007, 18:31
Ann
Ann is offline
Frans leren =D. Ooh ik ben zo gelukkig. Bijna dan Alleen kom ik geld tekort. Er moet nog 18 euro van mijn rekening gehaald worden voor een kaartje voor sara kroos, en ik moet 58 euro euro aan mijn zus betalen voor de andere kaartjes... oei ik heb niet zo veel. Gelukkig ben ik over twee weken jarig
Oud 10-01-2007, 19:02
Verwijderd
ik ga eens koken, daar is het de hoogste tijd voor.
Oud 10-01-2007, 19:04
Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
Saarah schreef op 10-01-2007 @ 17:52 :
Zoiets is altijd erg grappig.
Alleen minder leuk als iemand je gezien heeft, natuurlijk.
(...)
Als ik dat dan vergelijk met mijn eigen onmogelijke liefde van al meer dan twee jaar...
Achteraf vind ik het ook wel grappig

Ik heb ook een vriendin die zo snel verliefd is. Dan vraag ik me ook wel af hoeveel je dan voor diegene voelt. Als je zo over iemand heen bent, dan is het toch geen echte liefde?

Waarom is jullie liefde onmogelijk?
Oud 10-01-2007, 19:06
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Woo, eerste dag van de pww ben ik vrij :liefde:. Alleen hoop ik dat we wel alle pwstof opkrijgen .
Oud 10-01-2007, 19:08
Verwijderd
Rapport binnen,
met als laagst een 5.5 voor engels..
maar ik ben niet helemaal tevreden..
Oud 10-01-2007, 19:14
Yana
Yana is offline
Misschien leer ik wel nooit wat normaal eten is.

Morgen moet echt anders. Alleen maar heel gezond eten. Héél gezond, en vooral niks meer dan dat. Dit is echt kut.
Oud 10-01-2007, 19:20
Mentalgraffiti
Mentalgraffiti is offline
Ik word hier echt helemaal gek. Ze kunnen op school ook niet één keer wel duidelijk zijn over de opdrachten.. En mijn hoofd is helemaal leeg, ik kan niet meer denken.. Morgen moet die opdracht ingeleverd worden.. Help!
Oud 10-01-2007, 19:42
Verwijderd
Mijn hoofd zit overvol
Oud 10-01-2007, 19:49
Ann
Ann is offline
En toen was het uit... *zucht*
Oud 10-01-2007, 19:51
Verwijderd
Citaat:
MiniTokje schreef op 10-01-2007 @ 20:49 :
Damn *knuf*

OT: ja wel oke. stom essay *sogt*
Oud 10-01-2007, 19:55
darkfairy
darkfairy is offline
klotezooi
Oud 10-01-2007, 20:13
Gothic
Gothic is offline
Ok, we gaan niet. Niet over 3 weken. Hij kan niet thuis komen dan... Naja. Nu moet ik eerst met hem bellen en afspreken wanneer hij wel kan. Schiet niet op zo, maar ik heb zoveel zin om erheen te gaan.
Oud 10-01-2007, 20:28
Nona
Nona is offline
Citaat:
*dikke knuf* Das niet zo mooi.
Oud 10-01-2007, 21:04
Danny
Danny is offline
Als die ***** de volgende keer gewoon even VRAGEN of ze een wieldop van m'n auto mogen , dan krijgen ze er zelfs twee mee als beloning voor het tonen van stijl en het stellen van een supergedurfde vraag!

...en zo mooi zijn de standaard wieldoppen van een polo nou ook weer niet hoor...
Oud 10-01-2007, 21:06
Bongalientje
Bongalientje is offline
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

zo dat lucht op
Oud 10-01-2007, 21:06
kroot
kroot is offline
Citaat:
Bagger joh, knuffel

Ik voel me vrij belabberd. Ten eerste heb ik dus al minstens een mand niet fatsoenlijk geslapen, en ten 2e mijn stem is bijna weg en ik heb een tering keelpijn en ik loop te hoesten. Iedereen zegt dat ik naar de dokter moet, maar het is vandaag pas dat het echt zo erg is. Maar het is wel ma al begonnen. Maarja laat mijn huisarts nou net in Breda zitten, en ik morgen als ik daar even ben geen tijd heb om langs te gaan. En ik ga niet helemaal van Den Haag naar Breda alleen voor een huisarts.
En ik heb vandaag op therapie gezegd dat ik wel wat wil hebben voor dat niet slapen. Omdat als ik zelf een afspraak ga maken bij de psychiater, ik pas over een maand terecht kan. Maar een van de therapeuten is even meegelopen, en er is iemand uitgevallen, waardoor ik gelukkig morgen al kan. Maarja daardoor kan ik dus niet naar de huisarts. Wat zeur ik echt!
Oja notulen uitwerken.
Oud 10-01-2007, 21:07
Verwijderd
Nog 2 weken en dan heb ik toetsen. Eerlijk gezegd heb ik me er een beetje op verkeken. Ik dacht dat die anatomie wel mee zou vallen maar dat doet het niet. Ik heb 2 readers die ik moet leren. De dikste reader gaan ze juist het minst over vragen (hooguit 1/3e) terwijl er zóveel in staat waar wat over gevraagd kan worden. Bah. Hoe moet ik dan weten wat wel belangrijk is en wat niet.

Maarja, morgen lekker werken = beetje afleiding. Van het weekend eens kijken of vriendlief en ik naar de bios oid. kunnen. Ik wil iets doen... niet thuis zitten en leren. Dat doe ik al elke avond.
Oud 10-01-2007, 21:09
Roosje
Roosje is offline
Christus, ik ben moe. En dat wil morgen naar school...

Overmorgenovermorgenovermorgen! ^^<3
Oud 10-01-2007, 21:27
moon
moon is offline
Het loopt allemaal weer niet echt lekker de laatste tijd. Zoveel zorgen, te veel om over na te denken. Mijn moeder denkt dat ik depressief ben, ik denk van niet. Maar slecht voel ik me zeker. En ik heb al de hele week buikpijn en weinig eetlust omdat ik zo opzie tegen de stage die ik weer moet lopen aankomende vrijdag. Ik heb echt het gevoel dat ik de kracht daarvoor uit mijn tenen zal moeten halen. Ik zie er echt gigantisch tegenop. pfffff
En morgen ook alweer gedoe met school, echt gatver.

Regels voor berichten