Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-09-2006, 19:15
Verwijderd
Citaat:
ik-mij schreef op 14-09-2006 @ 18:50 :
Ik wil een weekendje weg boeken naar een hotel, voor samen met mn vriend. Maar ik zoek een apart hotel, bijvoorbeeld een themahotel. Maar ik kan er echt niks over vinden, weten jullie iets?
Eurodisney of het Eftelinghotel?
Advertentie
Oud 19-09-2006, 20:52
Love,SweetLove
Love,SweetLove is offline
Dankje Leonoor! Een zeer leuk idee! Ik heb de link niet meer kunnen vinden maar met google kom ik vast ook een eind

Ik zag in de stad een boekje met verschillende massagetechnieken en die heb ik in een opwelling gekocht. Ik denk dat ik die eerst zelf even ga bestuderen en daarna aan hem ga geven. Dan mag hij iets uitkiezen dat hem leuk lijkt.

ps. ik heb het boekje bij De Tuinen gekocht voor degeen die het mischien ook wil hebben
Oud 26-09-2006, 20:10
Onbekend
Onbekend is offline
Aiiii....
Ik heb bijna een jaar verkering met een jongen van 21. Ik heb hem al eens een Geurtje, horloge en een shirt gegeven.
Hij trakteert mij op een weekendje weg. Ik heb niet zo heel veel geld maar wil hem toch een leuk kado geven.
Ik heb ong. 70 euro te besteden.
Ik heb dit topic al een keer doorgespit maar helaas nog niet het ideale kado gevonden.
Iemand toevallig nog een ideetje?
Oud 27-09-2006, 07:41
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Je kan er ook een lekker ontspannen dagje van maken voor hem: eerst gaan 'zwemmen' bij iets van Sanadome, daarna uit eten en dan thuis nog lekker een filmpje kijken.
Oud 30-09-2006, 09:52
Bottleneck
Bottleneck is offline
Ik kocht kaarten voor een goede vriendin en mij voor Grease voor dr verjaardag
Oud 03-10-2006, 10:07
Kikkertje :D
Kikkertje :D is offline
Weet iemand nog een leuke cadeau voor een vriendin die 18 wordt?
Ik ben echt op zoek naar een cadeau (tot ong. 30euro) en dus niet naar dagjes weg, kaartjes voor voorstellingen, uit eten en dat soort dingen.
Dankje, alvast..
Oud 06-10-2006, 16:20
Verwijderd
Citaat:
Kikkertje schreef op 03-10-2006 @ 11:07 :
Weet iemand nog een leuk cadeau voor een vriendin die 18 wordt?
Misschien handig om er bij te vermelden wat ze leuk vindt/haar hobby's zijn/wat dan ook? Nu is het een beetje gokken in het wilde weg...

Een pakket met allerlei dingen die je vanaf je 18e 'mag' (bij wijze van spreke) kan natuurlijk altijd (speelgoedautootje, een vrijbewijs, kamasutra, bodypaint, condooms, enz.), beetje flauw en standaard, maar veel mensen blijven het leuk vinden.
Oud 08-10-2006, 11:24
Gothic
Gothic is offline
ik word binnen een maand 21 en weet bij god niet wat ik moet vragen... ik heb al allerlei bonnen op m'n lijstje staan, maar ik weet niet of mensen het leuk vinden om te geven...

dus ik ben op zoek naar iets tastbaars, niet te duur, ongeveer 10 euro... help mij
Oud 08-10-2006, 11:43
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Gothic schreef op 08-10-2006 @ 12:24 :
ik word binnen een maand 21 en weet bij god niet wat ik moet vragen... ik heb al allerlei bonnen op m'n lijstje staan, maar ik weet niet of mensen het leuk vinden om te geven...

dus ik ben op zoek naar iets tastbaars, niet te duur, ongeveer 10 euro... help mij
ehm...
oorbellen/kettinkjes whatever
dvd die je graag wilt hebben (cd?)
dingen voor in huis
tas?
make-up?

pff... tis wel erg moeilijk om voor iemand anders te verzinnen wat ze willen krijgen
Oud 14-10-2006, 20:19
dwight88
dwight88 is offline
ik wil voor m'n vriendin, voor tussendoor, een kettinkje kopen bij een sirado-achtige winkel. Mijn vraag, want ik ben echt een nul op dat gebied: zijn de kettinkjes daar "ok", of kan ik beter iets anders verzinnen?
Oud 14-10-2006, 20:41
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 14-10-2006 @ 21:19 :
ik wil voor m'n vriendin, voor tussendoor, een kettinkje kopen bij een sirado-achtige winkel. Mijn vraag, want ik ben echt een nul op dat gebied: zijn de kettinkjes daar "ok", of kan ik beter iets anders verzinnen?
iets bij six? niet te duur, dus kan prima voor zomaar...
Oud 29-10-2006, 12:57
Jones
Citaat:
Gothic schreef op 08-10-2006 @ 12:24 :

Rond de 10 euro zijn dingen voor op je kamer wel prima.
DVD's en boeken zijn er ook nog wel te vinden voor 10 euro.
Oud 29-10-2006, 13:54
Onbekend
Onbekend is offline
Ik heb voor mijn vriend een spoor van kaarsen gemaakt en dan bij elke kaars een briefje waarom ik zoveel van hem hou. Dat spoor leidde naar mijn bed waar ik en de kadootjes op lagen.
Ik had de grond bezaaid met rozenblaadjes.
Misschien is dit ook een leuk idee voor anderen?
Oud 06-11-2006, 08:28
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Ik heb afgelopen weekend een chocolade fondue gehouden voor en met mijn vriend Overal in de kamer waren kaarsjes aangestoken, en op de tafel stonden 3 borden met daarop stukjes fruit (aardbeien, peren, mandarijnen, druiven, kiwi's) en koekjes (theebiscuitjes & lange vingers). Daarnaast stond een theelichthouder met daarop een pannetje waar de gesmolten chocola warm in werd gehouden.
Met saté prikkers prikten & dipten we de stukjes fruit in de chocola
Lekkere achtergrond muziek erbij en een leuk setje aangetrokken wat zn gewenste effect niet voorbij heeft laten gaan

Het was zeker een succes!
Verder heb ik hem zelf nog een cadeau gegeven: een nieuwe muismat met onze foto erop. Dank zij GetPsycho ben ik op dit idee gekomen
Dank je wel nog daarvoor

Misschien nog een leuk idee voor anderen
Oud 06-11-2006, 14:21
Verwijderd
Citaat:
XQseMe2 schreef op 06-11-2006 @ 09:28 :
Ik heb afgelopen weekend een chocolade fondue gehouden voor en met mijn vriend Overal in de kamer waren kaarsjes aangestoken, en op de tafel stonden 3 borden met daarop stukjes fruit (aardbeien, peren, mandarijnen, druiven, kiwi's) en koekjes (theebiscuitjes & lange vingers). Daarnaast stond een theelichthouder met daarop een pannetje waar de gesmolten chocola warm in werd gehouden.
Met saté prikkers prikten & dipten we de stukjes fruit in de chocola
Lekkere achtergrond muziek erbij en een leuk setje aangetrokken wat zn gewenste effect niet voorbij heeft laten gaan

Het was zeker een succes!
Verder heb ik hem zelf nog een cadeau gegeven: een nieuwe muismat met onze foto erop. Dank zij GetPsycho ben ik op dit idee gekomen
Dank je wel nog daarvoor

Misschien nog een leuk idee voor anderen

graag gedaan

wat een geweldig leuk idee, jammer dat mijn vriend alleen maar van witte chocolade houd wat ik dus weer vies vind. Maarre doe ej dan gewoon n steelpannetje op t vuur en n blok chocola erin?
Oud 06-11-2006, 14:50
Verwijderd
Citaat:
Get Psycho schreef op 06-11-2006 @ 15:21 :
graag gedaan

wat een geweldig leuk idee, jammer dat mijn vriend alleen maar van witte chocolade houd wat ik dus weer vies vind. Maarre doe ej dan gewoon n steelpannetje op t vuur en n blok chocola erin?
chocolade moet je aux bain marie smelten, dus een pannetje op het vuur, met water er in. water laten koken en dan in dat water een kommetje met daarin de chocolade smelten. Anders gaat je chocolade nl aanbranden enzo
Oud 07-11-2006, 09:18
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
Get Psycho schreef op 06-11-2006 @ 15:21 :
graag gedaan

Ik heb de pure chocolade eerst laten smelten in de magnetron.
Beter is als het au bain marie gebeurt, dat weet ik, maar daar had ik geen tijd voor. Lang leve de vooruitgang
Anywayz, toen ik dat gedaan had, heb ik alles overgegoten in een steelpannetje en die op een theelichthouder gezet om het warm & gesmolten te houden.
Oud 12-11-2006, 16:44
Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
De 27e heb ik een half jaar met mijn vriend.

Ik wil hem graag een zilveren/metalen aansteker geven ,waar ik bij de juwelier onze initialen en 'begindatum' in laat graveren.

Maar nu ben ik echt een leek op aansteker gebied, ik wil geen zippo, dat vind ik zo macho. Ik ben dus op zoek naar een 'gewone' aansteker het liefst zilver, of een ander materiaal waar ik iets in kan laten graveren. Iemand een idee waar ik zo'n aansteker kan vinden?

Mijn moeder opperde een rookwarenwinkel, maar die weet ik maar 1 te vinden bij ons in de buurt, dus ik dacht misschien dat er nog andere verkooppunten zijn?

Alvast bedankt!
Oud 12-11-2006, 17:46
Verwijderd
Bij de juwelier?
Oud 12-11-2006, 21:01
Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Ja het graveren inderdaad wel.. maar of ze daar ook aanstekers verkopen
Oud 12-11-2006, 21:35
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Ladii..Inge schreef op 12-11-2006 @ 22:01 :
Ja het graveren inderdaad wel.. maar of ze daar ook aanstekers verkopen
Gewoon bij een sigarenboer, daar hebben ze ook normale aanstekers die je kunt laten graveren.
Oud 13-11-2006, 10:41
Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 12-11-2006 @ 22:35 :
Gewoon bij een sigarenboer, daar hebben ze ook normale aanstekers die je kunt laten graveren.
Dank je...!
Oud 18-11-2006, 15:19
esprit-chick
esprit-chick is offline
Citaat:
Ladii..Inge schreef op 12-11-2006 @ 17:44 :
De 27e heb ik een half jaar met mijn vriend.

Ik wil hem graag een zilveren/metalen aansteker geven ,waar ik bij de juwelier onze initialen en 'begindatum' in laat graveren.

Maar nu ben ik echt een leek op aansteker gebied, ik wil geen zippo, dat vind ik zo macho. Ik ben dus op zoek naar een 'gewone' aansteker het liefst zilver, of een ander materiaal waar ik iets in kan laten graveren. Iemand een idee waar ik zo'n aansteker kan vinden?

Mijn moeder opperde een rookwarenwinkel, maar die weet ik maar 1 te vinden bij ons in de buurt, dus ik dacht misschien dat er nog andere verkooppunten zijn?

Alvast bedankt!

bedankt voor deze geweldige tip k zat echt in nood hahahaha

ik heb dan wel n zippo, bij de primera gekocht, maar ze hadden daar ook wel geschikte gewone aanstekers , en heb m laten graveren bij de lucardi (1 euro per letter voor andere geintresseerde)

succes
Oud 22-11-2006, 20:09
XstaR
XstaR is offline
Wat zouden jullie geven aan een meisje of wat vinden meisjes leuk om te krijgen als je een maand iets hebt
Oud 24-11-2006, 08:37
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
XstaR schreef op 22-11-2006 @ 21:09 :
Wat zouden jullie geven aan een meisje of wat vinden meisjes leuk om te krijgen als je een maand iets hebt
Vooral niets 'te groots' doen. Een zelfgebakken appeltaart ofzo
Ik zou bij wijze van spreken een zelfgemaakt gedichtje leuker vinden dan een groot cadeau. Maar dat kan ook best persoonlijk zijn.
En btw, je hoeft niet perse iets te geven als je een maand hebt..
Oud 26-11-2006, 09:48
swann
swann is offline
wat dacht je van een weekendje parijs?
op www.peterlanghout.nl zijn er heel veel verschillende arangementen.
Wij waren 2 nachtjes. De bus reis was vreselijk en de laatste dag begonnen al die kinderen ook te irriteren, maar buiten dat was het heerlijk en lekker romantisch
Oud 26-11-2006, 10:10
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
XstaR schreef op 22-11-2006 @ 21:09 :
Iets geven hoeft niet, maar het is best schattig. Een kaartje kan ik wel erg waarderen en een knuffeltje of zo. Meer dan dat is écht overdreven.
Oud 26-11-2006, 17:16
Anki
Anki is offline
GEEN KNUFFELTJE!

Ik vind een knuffeltje altijd redelijk afgezaagd.
Oud 28-11-2006, 16:31
EXBO
EXBO is offline
Ik ben er EINDELIJK uit wat ik voor hem ga kopen...

.... een kruik in de vorm van een hart. Hij zit savonds vaak achter de computer en dan heeft ie het koud en dan kan dat hem opwarmen als ik er niet ben

een vriendin heeft een chocladefontijn van haar vriend gekregen lijkt me echt suuuper duur maja ze hebben dan ookal bijna 2 jaar

edit: weet iemand waar je zo'n kruik koopt? Ik weet wel dat zon ding bestaat want ik heb het een keer gezien ergens..zelf dacht ik aan de EXPO en anders de Jansen&Jansen...
Oud 28-11-2006, 16:47
EXBO
EXBO is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 06-10-2006 @ 17:20 :
Misschien handig om er bij te vermelden wat ze leuk vindt/haar hobby's zijn/wat dan ook? Nu is het een beetje gokken in het wilde weg...

Een pakket met allerlei dingen die je vanaf je 18e 'mag' (bij wijze van spreke) kan natuurlijk altijd (speelgoedautootje, een vrijbewijs, kamasutra, bodypaint, condooms, enz.), beetje flauw en standaard, maar veel mensen blijven het leuk vinden.
hehe, heb laast nog zoiets gedaan bij iemand die 16 werd (getiteld partypakket ) , is een leuk idee
Oud 29-11-2006, 14:29
hmm-hmm
hmm-hmm is offline
heb aankomende vrijdag een afspraakje, joehoe, hij had de vorige keer dat ie bij mij kwam taai-taai + pepernoten van de bakker meegenomen!! hmmmm..
wat zal ik meenemen? iets fijns om te eten? of iets anders? ik heb geen idee..
Oud 29-11-2006, 16:29
Verwijderd
Citaat:
*princess-M* schreef op 29-11-2006 @ 15:29 :
heb aankomende vrijdag een afspraakje, joehoe, hij had de vorige keer dat ie bij mij kwam taai-taai + pepernoten van de bakker meegenomen!! hmmmm..
wat zal ik meenemen? iets fijns om te eten? of iets anders? ik heb geen idee..
weet niet of je al iets gaat doen dan, maar anders kan je ook samen pepernoten en speculaas enzo gaan maken, of gewoon een koek versieren ofzo, hadden ze bij de AH. Om in de Sinterklaassfeer te blijven
Oud 29-11-2006, 18:40
EXBO
EXBO is offline
Citaat:
EXBO schreef op 28-11-2006 @ 17:31 :
Ik ben er EINDELIJK uit wat ik voor hem ga kopen...

.... een kruik in de vorm van een hart. Hij zit savonds vaak achter de computer en dan heeft ie het koud en dan kan dat hem opwarmen als ik er niet ben

een vriendin heeft een chocladefontijn van haar vriend gekregen lijkt me echt suuuper duur maja ze hebben dan ookal bijna 2 jaar

edit: weet iemand waar je zo'n kruik koopt? Ik weet wel dat zon ding bestaat want ik heb het een keer gezien ergens..zelf dacht ik aan de EXPO en anders de Jansen&Jansen...
nou ben dus naar de stad geweest, en die kruiken kon ik dus néérgens vinden, niet bij de EXPO, niet bij de Jansen & Jansen en niet bij de ChillOut, iemand een idee?
Oud 01-12-2006, 11:39
Anaïs
Anaïs is offline
Citaat:
EXBO schreef op 28-11-2006 @ 17:31 :

Stond overlaatst in de Blokker voor niet veel geld
Oud 01-12-2006, 17:24
Yana
Yana is offline
Hey,

In december zijn mijn vriend en ik 1.5 jaar bij elkaar. Hoewel we het niet echt uitgebreid zouden vieren, heeft hij me al duidelijk gemaakt dat ik een vrij groot (c.q. duur) cadeau ga krijgen voor zowel kerst als ons 1.5 jaar samen zijn.

Ik wil hem heel graag ook wat leuks geven, en nu al helemaal... en eigenlijk wil ik ook iets leuks/niet te duurs gaan doen, maar uit eten is eigenlijk niet helemaal een optie.

Iemand nog suggesties? Ik vind het altijd zo moeilijk voor hem.
Oud 01-12-2006, 17:37
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Hem mee naar het theater (dat is echt niet alleen maar suf) nemen? Of een concert?
Ehm, een dagje naar een stad? Daar vervolgens op zo'n openlucht ijsbaan 'romantisch' schaatsen?

Verder, een 'algemene' cadeautip: ik geef mijn vriendje voor Sinterklaas een (schouder)tas. Klinkt misschien suf, maar die hij nu heeft is kapot aan het gaan, en aangezien ik echt niks leukers wist..
Oud 01-12-2006, 19:00
Verwijderd
Citaat:
EXBO schreef op 29-11-2006 @ 19:40 :
nou ben dus naar de stad geweest, en die kruiken kon ik dus néérgens vinden, niet bij de EXPO, niet bij de Jansen & Jansen en niet bij de ChillOut, iemand een idee?
Xenos misschien? Harten heb ik vandaag niet gezien, wel kruiken in knuffeldieren (niet bij de Xenos, maar bij de Trekpleister oid, 'k weet niet meer precies).
Oud 05-12-2006, 13:20
Verwijderd
Dankzij dit topic, weet ik EINDELIJK wat voor mn vriend .
maar aangezien hij hier ook komt, hou ik t nog even geheim.
Oud 07-12-2006, 20:39
Verwijderd
Wat ik erg leuk vond en het is ook nog betaalbaar: http://www.stuurbloemen.nl/ (De brievenbus bloemen dus, een boeket bezorgen doen zoveel bloemisten.)

Ook leuk, maar in verhouding een stuk duurder: http://www.stuureenappel.nl/
Oud 09-12-2006, 22:23
WhisperingWind
WhisperingWind is offline
Die Flapples zijn toch helemaal niet zo duur? Of kijk ik nu fout op de site?
Oud 10-12-2006, 13:15
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
WhisperingWind schreef op 09-12-2006 @ 23:23 :
Die Flapples zijn toch helemaal niet zo duur? Of kijk ik nu fout op de site?
Er komen ook nog best hoge verzendkosten overheen.
Oud 30-12-2006, 11:46
dark*dizzie*
dark*dizzie* is offline
Toen ik net 3 weken verkering had, ben ik begonnen met een schrijven van een dagboek over al onze dingen. Als we een jaar verkering hebben ga ik die aan hem geven. Ik moet zeggen dat ik het zelf erg leuk vind, omdat je nu al je dingen nooit meer kan vergeten.
Oud 30-12-2006, 15:25
Universeel
Universeel is offline
Concert kaartje kopen. Alhoewel die verkeerd kan uitpakken. Als jullie relatie dan beeindigd wanneer het concert is of al een poosje uit is is het niet echt leuk.

En wat een goed idee dark*dizzie*
Oud 30-12-2006, 17:41
Verwijderd
Ik las laatst op het forum zo'n heel lief gedichtje van 6 regels ofzo, in twee delen en het was iets in de trant van 'een klein regeltje voor jou, omdat ik van je houd' . Erg lief en simpel en het was als reactie op een een of ander heel stom "gedicht", ik kan het niet meer vinden en ik wil het jatten.
Iemand die het heeft gelezen?

Laat maar zitten.
Citaat:
Al Murphy schreef op 23-12-2006 @ 19:12 :
Klein liedje
Klein liedje
Klein liedje voor jou

Klein liedje
Klein liedje
Omdat ik van je hou

Laatst gewijzigd op 30-12-2006 om 17:43.
Oud 30-12-2006, 18:09
Bloem
Bloem is offline
Lafjuh de romanticus
Oud 30-12-2006, 23:55
Verwijderd
Zelfs ik ben er verbaasd van.
Oud 02-01-2007, 22:16
fractuur
fractuur is offline
Hmm.. ik hoop niet dat hij opeens bezoeker van s.com is, maar ik heb besloten hem een dag Snowworld te geven en daarna nog uit eten te gaan. We hebben elkaar op wintersport leren kennen en hij kan dit jaar niet op wintersport. Een kleine compensatie.
Oud 09-01-2007, 18:04
kenni
kenni is offline
Ik heb nog maar net een week met mn vriend.. maar blijkt dat hij opeens over anderhalve week zijn verjaardag al viert..

Heeft iemand enig idee.. wat ik ooit voor hem moet kopen?
Ik wil hem iets geven (en niet kaartjes om ergens heen te gaan ofzo.) Maar niet te goedkoop en ook niet te duur.. vind dat ook beetje gek staan omdat het nog maar zo pril is..
Oud 10-01-2007, 18:06
George
George is offline
Citaat:
kenni schreef op 09-01-2007 @ 19:04 :
Ik heb nog maar net een week met mn vriend.. maar blijkt dat hij opeens over anderhalve week zijn verjaardag al viert..

Heeft iemand enig idee.. wat ik ooit voor hem moet kopen?
Ik wil hem iets geven (en niet kaartjes om ergens heen te gaan ofzo.) Maar niet te goedkoop en ook niet te duur.. vind dat ook beetje gek staan omdat het nog maar zo pril is..
Ah ik heb hetzelfde, behalve dat die van mij het (gelukkig ) over een maand pas viert. Ik ga hem zelf denk ik maar gewoon bij mij thuis uitnodigen en voor hem koken ofzo, doet het altijd goed. Als je echt iets wil geven is een chillpakket wel leuk, een leuk dvdtje met een fles wijn en wat dingen om te snacken, chocola en dergelijke, uiteraard om samen met jou te doen. Met een zelfgemaakt kaartje erbij 'chillpakket om samen met [jouw naam] op een zelf te kiezen datum te gebruiken' ofzo ;p
Oud 10-01-2007, 18:13
George
George is offline
Ohja ik weet niet hoe dat bij andere dames zit natuurlijk, maar ik heb zelf van m'n vorige vriend een keer iets gekregen wat ik ontzettend gaaf vond. Bij van die chinese toko's hebben ze vaak van die glazen 'beeldjes' met een afbeelding in 3d erin gelaserd, als je iemand wat beter kent en je wil een keer iets kleins geven is zoiets wel leuk, ze hebben ze echt met heel veel verschillende dingen, dieren muziekdingen bla, er zit altijd wel iets bij dat echt bij iemand past zegmaar.

-edit-
Dit bedoel ik. Beetje wazige foto maar zo is tenminste duidelijk wat ik bedoel.

Regels voor berichten