![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een pakket met allerlei dingen die je vanaf je 18e 'mag' (bij wijze van spreke) kan natuurlijk altijd (speelgoedautootje, een vrijbewijs, kamasutra, bodypaint, condooms, enz.), beetje flauw en standaard, maar veel mensen blijven het leuk vinden. |
![]() |
||
Citaat:
oorbellen/kettinkjes whatever dvd die je graag wilt hebben (cd?) dingen voor in huis tas? make-up? pff... tis wel erg moeilijk om voor iemand anders te verzinnen wat ze willen krijgen ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
DVD's en boeken zijn er ook nog wel te vinden voor 10 euro. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
graag gedaan ![]() wat een geweldig leuk idee, jammer dat mijn vriend alleen maar van witte chocolade houd wat ik dus weer vies vind. Maarre doe ej dan gewoon n steelpannetje op t vuur en n blok chocola erin? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Beter is als het au bain marie gebeurt, dat weet ik, maar daar had ik geen tijd voor. Lang leve de vooruitgang ![]() Anywayz, toen ik dat gedaan had, heb ik alles overgegoten in een steelpannetje en die op een theelichthouder gezet om het warm & gesmolten te houden.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
bedankt voor deze geweldige tip ![]() ![]() ik heb dan wel n zippo, bij de primera gekocht, maar ze hadden daar ook wel geschikte gewone aanstekers , en heb m laten graveren bij de lucardi (1 euro per letter voor andere geintresseerde) succes |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zou bij wijze van spreken een zelfgemaakt gedichtje leuker vinden dan een groot cadeau. Maar dat kan ook best persoonlijk zijn. En btw, je hoeft niet perse iets te geven als je een maand hebt..
|
![]() |
wat dacht je van een weekendje parijs?
![]() op www.peterlanghout.nl zijn er heel veel verschillende arangementen. Wij waren 2 nachtjes. De bus reis was vreselijk en de laatste dag begonnen al die kinderen ook te irriteren, maar buiten dat was het heerlijk en lekker romantisch ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat ik erg leuk vond en het is ook nog betaalbaar: http://www.stuurbloemen.nl/ (De brievenbus bloemen dus, een boeket bezorgen doen zoveel bloemisten.)
Ook leuk, maar in verhouding een stuk duurder: http://www.stuureenappel.nl/ |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Ik las laatst op het forum zo'n heel lief gedichtje van 6 regels ofzo, in twee delen en het was iets in de trant van 'een klein regeltje voor jou, omdat ik van je houd' . Erg lief en simpel en het was als reactie op een een of ander heel stom "gedicht", ik kan het niet meer vinden en ik wil het jatten.
![]() Iemand die het heeft gelezen? Laat maar zitten. ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd op 30-12-2006 om 17:43. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||