Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Exacte vakken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-01-2007, 21:37
Verwijderd
Nu op tv, live anatomieles met heuse opengesneden mensen op Talpa.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-01-2007, 21:46
SCS
SCS is offline
Ik ben het aan het opnemen. Heb er wel eens eerder wat stukjes van gezien. Ik vind alleen dat die man het af en toe wat oneerbiedig doet, maar ok.

En oh ja, live is het zeker weten niet .
Met citaat reageren
Oud 06-01-2007, 21:49
Verwijderd
Oh iemand op MSN beweerde van wel.

Nouja, gewoon een anatomieles dan.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2007, 21:50
SCS
SCS is offline
Destijds was het misschien wel live, maar nu echt niet hoor

*edit*
Na wat googlen:

Citaat:
Ook was hij (Gunther von Hagen) degene die op 20 november 2002 in Londen de eerste openbare lijkschouwing die live op tv werd uitgezonden pleegde
Is dus toch al iets meer dan 4 jaar oud

Bron

Laatst gewijzigd op 06-01-2007 om 21:53.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2007, 21:56
Verwijderd
Ja, ik geloofde je de eerste keer al, hoor.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2007, 21:59
SCS
SCS is offline
Ok ok , ik geef alleen maar ff wat extra info.

Ik ben afgelopen woensdag naar Bodies geweest en dat is ook zeker de moeite waard. Ik weet niet zeker of deze man daar ook aan mee heeft gewerkt, maar ik denk het wel. Als ik de foto's op die site zie die in mijn vorige post staat, lijkt het er verdacht veel op.
Oud 07-01-2007, 02:09
Sanctus
Sanctus is offline
Bodies is niet van Van Hagens. Ik vond het trouwens fucking druk @ Bodies. Twee rijen om de vitrine heen en warm en benauwd. An sich was het heel interessant
Met citaat reageren
Oud 07-01-2007, 02:32
Verwijderd
Nu men het hier toch over Bodies heeft, weet iemand tot wanneer die expositie er staat? Ik wilde er ook heen maar ik zit telkens met tijd tekort.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2007, 09:56
sdekivit
sdekivit is offline
er werd ook heel wat onzin verteld hoor, maar voor de rest wel leuk voor de leek.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2007, 10:29
SCS
SCS is offline
Bodies is er t/m 14 april 2007. Vooraf reserveren is een must, want in de rij staan is echt niet te doen.

Het is er idd fucking druk, dus je moet er wel ff de tijd voor nemen om alles te kunnen zien.

officiële site
Met citaat reageren
Oud 07-01-2007, 20:53
Verwijderd
Citaat:
SCS schreef op 07-01-2007 @ 11:29 :
Bodies is er t/m 14 april 2007. Vooraf reserveren is een must, want in de rij staan is echt niet te doen.

Het is er idd fucking druk, dus je moet er wel ff de tijd voor nemen om alles te kunnen zien.

officiële site
Bodies is inderdaad een onwijs mooie tentoonstelling en ik raad je eigenlijk aan om niét te reserveren. Je kan namelijk ook gewoon een kaartje aan de kassa kopen, dit is even duur én handiger want je kan van te voren zien of er een rij staat.

Als er een rij staat moet je gewoon niet naar binnen (als de rij langs de beurs staat) en anders kan je gewoon naar binnen en is het niet druk .

Maak er gewoon een leuk dagje winkelen van Rond etenstijd was het best rustig, ik ben van 17.00 - 19.00 nara die tentoonstelling geweest en het was heeeel rustig
Met citaat reageren
Oud 08-01-2007, 09:11
SCS
SCS is offline
Wij hebben er ook een dag winkelen van gemaakt .

Als je vooraf reserveerd hoef je niet achter in de rij aan te sluiten. Er is een "aparte" ingang voor mensen die hun kaarten in de voorverkoop hebben gekocht. Wij waren er rond een uur of 12:30 a 13 uur en toen was het wel heel druk. Maar het was ook kerstvakantie natuurlijk.

Ik heb gisteravond het tv programma "anatomie voor beginners" gezien. En volgens mij is het een compilatie van alle afleveringen.

Voor een leek is het best een interessant programma. Voor mensen die al wat meer anatomische kennis hebben, heeft het programma niet heel veel nieuwe toevoegingen.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2007, 10:04
pino123
pino123 is offline
Citaat:
SCS schreef op 08-01-2007 @ 10:11 :
Ik heb gisteravond het tv programma "anatomie voor beginners" gezien. En volgens mij is het een compilatie van alle afleveringen.

Voor een leek is het best een interessant programma. Voor mensen die al wat meer anatomische kennis hebben, heeft het programma niet heel veel nieuwe toevoegingen.
komt dit elke week ofzo, of was dit eenmalig?
Oud 10-01-2007, 15:55
SCS
SCS is offline
Citaat:
pino123 schreef op 10-01-2007 @ 11:04 :
komt dit elke week ofzo, of was dit eenmalig?
Ik denk eenmalig. Een studiegenoot van me zei dat er 4 afleveringen zijn (spieren, thorax + bloedvaten, spijsvertering en voorplantingsstelsel) en alle die onderwerpen zijn al aan bod geweest afgelopen zaterdag.

miss kun jet het wel downloaden, het staat iig hier op campusnet van de UTwente, dus het zwerft vast ook wel over het internet.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2007, 15:49
SCS
SCS is offline
@pino123: Ik heb vandaag ergens gelezen dat het 29 januari herhaald word, maar ik kan de bron niet weer vinden. Houd de gids of het internet dus ff in de gaten.
Oud 13-01-2007, 13:55
gijsss
gijsss is offline
het word inderdaad herhaald, 29 januari om 22:30 op talpa/10.

bron
Met citaat reageren
Oud 13-01-2007, 16:14
Zwoek
Zwoek is offline
Dan ga ik wel even kijken.
Oud 14-01-2007, 15:48
pino123
pino123 is offline
Citaat:
gijsss schreef op 13-01-2007 @ 14:55 :

bron
dan ga ik het zeker kijken
Oud 14-01-2007, 22:25
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
gijsss schreef op 13-01-2007 @ 14:55 :

bron
Daar wil ik dan wel naar kijken als ik het onthoud
Oud 15-01-2007, 13:04
Zwoek
Zwoek is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 14-01-2007 @ 23:25 :
Daar wil ik dan wel naar kijken als ik het onthoud
Zet de wekker
Reageren

Regels voor berichten