![]() |
|
![]() |
Nee alhoewel ik zeer romantische en liefdevol ingesteld ben, heb ik toch altijd weer de onherroeppelijke drang alles te willen neuken wat ik zie. Niet dat ik dat doe.
Sommige mensen zijn daar te goed voor, om zo potentieel te worden behandeld. Sommige te dom. Bovendien, niemand wil me. Haha! ![]() |
![]() |
|
als ik zo doorga dan hou ik het er bij 1, maar ja, ik zie het wel zitten. maar misschien ben ik nog geinfecteerd met de eeuwige liefde ilusie. maar ik het is inderdaad anders met iemand anders, maar wie zegt beter? stel je gaat vreemd en die ander is veel beter in sex? ga je dan terug naar je liefje omdat je zoveel van diegene houd? ik denk dat je dan toch iets mist, dus ik wil niet weten hoe het met iemand anders is voordat ik van mijn vriendin af ben, wat nog wel eens heeeeeeeeeel lang kan duren (hoop ik)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb in mijn leven al met meerdere mensen het bed ghedeeld.
Maar ik geloof dat je bedoelt dat als je met iemand oud word je nooit meer met iemand anders behalve die ene sex hebt, en of je dat idee kunt verdragen? Ja, anders kies ik er niet voor om met die persoon oud te worden. Sex is een vereiste voor een goede reasltie, maar heeft niet de hoogste prioriteit. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() oh, en sex is wat je dr zelf van maakt. Dus als 't voor jou werkt, shit, ik zie het probleem niet
Laatst gewijzigd op 16-04-2002 om 23:41. |
![]() |
|
Ik laat het je weten als/wanneer ik die eerste persoon gevonden heb.
Maar ik denk dat het op zich wel zou kunnen. Daarentegen denk ik niet dat de mens 'gebouwd' is voor maar 1 relatie in een leven en zie ook geen enkel probleem als er dus sprake zou zijn van seks met meerdere personen gedurende een mensenleven.
|
Verwijderd
|
whoah noujah sjah.. gijs is de enige waa rik sex mee gehad heb en sjah ik zou ut wel koel vinden als we altijd samen bleven enzoow. maar whoah dat lukt toch niet alleen bij m'n ouders.
maar tlijkt me wel vreemd.. om die dingen wat je nou samen hebt met een ander te delen en vertrouwd met diegene zijn en ook zulke rare dingen kan gaan doen enzow.. hmmz.. dat willik nog helemaaaaaaaaaaaal niet!!!!!!! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmz.. kvinnut moeilijk om te antwoorden omdat het voor mij niet opgaat omdat ur dr zoiezo al 3 zijn.. Maar heb nu wel al het gevoel dak een aantal dingen graag nog es mee zou maken, zoals met een meisje of one night stand..
Maar zou daar niet meer mn vriend van nu voor opgeven.. das al bijna 18 maanden duss.. Met maar 1 iemand is natuurlijk anders als het heel goed is met diegene, maar stel je vind dr nix aan lijkt me heel moeilijk omdat met een ander dan ms wel zou werken |
![]() |
|
![]() |
Ik blijf voor altijd bij mijn huidge vriend! (
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik denk dat als ik me hele leven met mijn vriend nu blijf, dat je ook trio's kan doen en zo, zodat je wel bij elkaar blijft, maar ook wat andere ervaringen hebt
Chanel
|
Verwijderd
|
Kan niet zeggen dat het zal gebeuren, maar ik zou het zeker wel kunnen.
Bij mij gaat het niet om de sex, maar om de relatie. En aangezien ik er van overtuigd ben dat ik mijn hele leven bij 1 persoon kan blijven, en aangezien ik niet vreemd ga, ga ik er van uit dat ik het ook op seksueel gebied bij één persoon kan houden ![]() kunnen, denken, willen en daadwerkelijk doen zijn heel verschillende dingen.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
erm.. ik ben het met je eens! ik weet het heel ouderwets! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
ik heb nu 1,5 jaar met me vriend en ben alleen nog maar met hem naar bed geweest zelfs verder dan zoenen alleen met hem...
tuurlijk vraag ik me wel eens af hoe zal het met een ander zijn....maar dat hoeft van mij toch echt niet.....ik hou het zo wel vol hoor makkelijk ![]() tis alleen moeilijk als de ene wel giga zin heeft en de andere totaal niet...en als dat ook nog paar dagen achter elkaar is is het helemaal moeilijk.....maar ja dat hoort erbij he?!
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Hmz, kweenie. Ik zou wel nieuwsgierig zijn... Bij mij kan het al niet meer.
*denkt even na* ja, eigenlijk wel, als ik weer verkering met mijn ex zou krijgen en we dan zouden trouwen en zo... *sweatdrop* Ik moet er niet aan denken. Aaanyway, het zou kunnen, maar hm... liever niet. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
mjah ik vind het eigenlijk nogal kut-vragen...net zoiets als wat ga je doen als je nu zwanger bent en dan zo`n hele discussie met wel of niet abortus en bla bla.. ik heb zoiets, ik heb nu totaal geen behoefte aan een andere man...dus... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
wat zou jij doen? moment4life | 55 | 20-03-2011 15:48 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'Nederlanders bang voor moslims' Atje85 | 396 | 11-07-2004 19:33 | |
Verhalen & Gedichten |
Geef je mening over deze tekst lestat080 | 31 | 29-03-2004 16:23 | |