Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-04-2002, 19:32
Dr_Love
Dr_Love is offline
Ik zou dat volgens mij echt niet kunnen. Maar stel, dat je nu een leuke vriend(in) hebt, en het gaat zo goed, dat je samen oud wordt.
Ik zou dat niet kunnen hoor. En dan heb ik het eigenlijk vooral over seks. Ik bedoel dan weet je hoe het is met die ene persoon, maar, met andere personen kan seks zo anders zijn. En daar heb je dan geen idee van.

Ik vind het een beetje moeilijk uitleggen. Maar ik vraag me af hoe jullie daar tegenover staan.

De vraag is dus: Zou je het erg vinden als je in heel je leven, maar 1 vriendin hebt en dus met 1 iemand seks hebt?
Oud 16-04-2002, 19:34
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Als je maar met 1 persoon seks hebt, waarom zou je dan denken dat het met anderen totaal anders is? Zo'n conclusie kun je alleen trekken als je al met anderen hebt gesekst.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 19:41
Dr_Love
Dr_Love is offline
Citaat:
HeerVanHasselt schreef:
Als je maar met 1 persoon seks hebt, waarom zou je dan denken dat het met anderen totaal anders is? Zo'n conclusie kun je alleen trekken als je al met anderen hebt gesekst.
Daar gaat het toch helemaal niet om. JE kan toch gewoon antwoord geven. En zeg nou niet dat seks met iedereen het zelfde is. Want ook al heb ik het nog maar met 1 iemand gedaan, weet ik heus wel dat niemand het zelfde is. Dat zou wel heel saai zijn, als seks met iedereen het zelfde is.
Als jij er zo over denk, zit er volgens mij niet erg veel diepgang in die seks van jou!
Oud 16-04-2002, 19:43
Allardos
Allardos is offline
met zoenen zou ik ECHT NIET kunnen!!! met sex lijkt het me moeilijk, om het maar zacht uit te drukken.
Oud 16-04-2002, 19:48
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Nee alhoewel ik zeer romantische en liefdevol ingesteld ben, heb ik toch altijd weer de onherroeppelijke drang alles te willen neuken wat ik zie. Niet dat ik dat doe.
Sommige mensen zijn daar te goed voor, om zo potentieel te worden behandeld. Sommige te dom. Bovendien, niemand wil me. Haha!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 19:50
Verwijderd
Euh... ik denk dat ik daar te nieuwsgierig voor ben... maar als ik echt verliefd op um ben en van um hou en hij van mij en we voor eeuwig bij elkaar blijven...

volgens mij wil ik dat helemaal nog niet
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 19:59
Manuzhai
Manuzhai is offline
Possibly.
Oud 16-04-2002, 20:00
Verwijderd
ja hoor makkelijk alleen met m'n liefje... ben namelijk niet van plan vreemd te gaan... en blijf (hopelijk) mijn hele leven bij hem...
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 20:13
The Bachelor
The Bachelor is offline
als ik zo doorga dan hou ik het er bij 1, maar ja, ik zie het wel zitten. maar misschien ben ik nog geinfecteerd met de eeuwige liefde ilusie. maar ik het is inderdaad anders met iemand anders, maar wie zegt beter? stel je gaat vreemd en die ander is veel beter in sex? ga je dan terug naar je liefje omdat je zoveel van diegene houd? ik denk dat je dan toch iets mist, dus ik wil niet weten hoe het met iemand anders is voordat ik van mijn vriendin af ben, wat nog wel eens heeeeeeeeeel lang kan duren (hoop ik)
Oud 16-04-2002, 20:25
Marcel_L
Marcel_L is offline
Als je het goed met elkaar hebt, waarom zou je dan? Als je altijd op zoek moest blijven gaan naar iets beters, zou er geen relatie meer bestaan..........
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 20:32
Dr_Love
Dr_Love is offline
Citaat:
Marcel_L schreef:
Als je het goed met elkaar hebt, waarom zou je dan? Als je altijd op zoek moest blijven gaan naar iets beters, zou er geen relatie meer bestaan..........
Ja, dat is wel een sterk punt ja.
Oud 16-04-2002, 21:19
Verwijderd
Citaat:
^AmArU^ schreef:
Nee alhoewel ik zeer romantische en liefdevol ingesteld ben, heb ik toch altijd weer de onherroeppelijke drang alles te willen neuken wat ik zie. Niet dat ik dat doe.
Sommige mensen zijn daar te goed voor, om zo potentieel te worden behandeld. Sommige te dom. Bovendien, niemand wil me. Haha!
Over Sexuele Frustraties gesproken...
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 21:32
Verwijderd
Is al te laat voor, maar ik verwacht iig niet meer mesnne dan nu
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 23:35
ConnX
ConnX is offline
Ik heb in mijn leven al met meerdere mensen het bed ghedeeld.
Maar ik geloof dat je bedoelt dat als je met iemand oud word je nooit meer met iemand anders behalve die ene sex hebt, en of je dat idee kunt verdragen?

Ja, anders kies ik er niet voor om met die persoon oud te worden.
Sex is een vereiste voor een goede reasltie, maar heeft niet de hoogste prioriteit.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 23:39
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Dr_Love schreef:

Daar gaat het toch helemaal niet om. JE kan toch gewoon antwoord geven. En zeg nou niet dat seks met iedereen het zelfde is. Want ook al heb ik het nog maar met 1 iemand gedaan, weet ik heus wel dat niemand het zelfde is. Dat zou wel heel saai zijn, als seks met iedereen het zelfde is.
Als jij er zo over denk, zit er volgens mij niet erg veel diepgang in die seks van jou!
of juist in die van jou als jij de drang hebt om met anderen sex te hebben

oh, en sex is wat je dr zelf van maakt. Dus als 't voor jou werkt, shit, ik zie het probleem niet

Laatst gewijzigd op 16-04-2002 om 23:41.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 23:39
ConnX
ConnX is offline
~bluh~

Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 18:23
/\N/\L Sushi
/\N/\L Sushi is offline
ik kan dat ja ik kan dat al heel lang zelfs.
Oud 17-04-2002, 22:45
ConnX
ConnX is offline
Ik zon jaar of drie nu....
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 00:37
YoungSimba
YoungSimba is offline
Ik laat het je weten als/wanneer ik die eerste persoon gevonden heb.

Maar ik denk dat het op zich wel zou kunnen. Daarentegen denk ik niet dat de mens 'gebouwd' is voor maar 1 relatie in een leven en zie ook geen enkel probleem als er dus sprake zou zijn van seks met meerdere personen gedurende een mensenleven.
Oud 18-04-2002, 08:55
Verwijderd
whoah noujah sjah.. gijs is de enige waa rik sex mee gehad heb en sjah ik zou ut wel koel vinden als we altijd samen bleven enzoow. maar whoah dat lukt toch niet alleen bij m'n ouders.
maar tlijkt me wel vreemd.. om die dingen wat je nou samen hebt met een ander te delen en vertrouwd met diegene zijn en ook zulke rare dingen kan gaan doen enzow..
hmmz.. dat willik nog helemaaaaaaaaaaaal niet!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 10:03
Drs. Tannus
Drs. Tannus is offline
Citaat:
The Bachelor schreef:
als ik zo doorga dan hou ik het er bij 1, maar ja, ik zie het wel zitten. maar misschien ben ik nog geinfecteerd met de eeuwige liefde ilusie. maar ik het is inderdaad anders met iemand anders, maar wie zegt beter? stel je gaat vreemd en die ander is veel beter in sex? ga je dan terug naar je liefje omdat je zoveel van diegene houd? ik denk dat je dan toch iets mist, dus ik wil niet weten hoe het met iemand anders is voordat ik van mijn vriendin af ben, wat nog wel eens heeeeeeeeeel lang kan duren (hoop ik)
met de nadruk op kan
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 15:14
Tom
Tom is offline
neuh wil ook wel es wat anders proberen he... altijd dezelfde lijkt me nix
Oud 18-04-2002, 17:10
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
te laat al

maar als ik voor deze vriend niemand had gehad was ik msg denk ik toch wel een beetje nieuwsgierg geweest, achja tis nu eenmaal niet zo
Oud 18-04-2002, 17:25
Verwijderd
Hmz.. kvinnut moeilijk om te antwoorden omdat het voor mij niet opgaat omdat ur dr zoiezo al 3 zijn.. Maar heb nu wel al het gevoel dak een aantal dingen graag nog es mee zou maken, zoals met een meisje of one night stand..

Maar zou daar niet meer mn vriend van nu voor opgeven.. das al bijna 18 maanden duss..

Met maar 1 iemand is natuurlijk anders als het heel goed is met diegene, maar stel je vind dr nix aan lijkt me heel moeilijk omdat met een ander dan ms wel zou werken
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 18:41
Piccola
Piccola is offline
Ik blijf voor altijd bij mijn huidge vriend! ( ) En hij is mijn eerste.. Dus ja, dan zal ik in mijn hele leven maar met 1 persoon seks hebben! Maar dat vind ik echt helemaal niet erg! Ik wil ook alleen maar seks met mijn vriend! Hij is super goed, lekker, geil, fijn etc. Dus ik ben blij dat ik voor de rest van mijn leven seks met hem mag hebben!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 19:39
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Jazeker, of nooit sex hebben.

Er is één persoon op aarde waar ik voor altijd van zou kunnen houden, zonder ooit sex te hebben.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 08:39
chanel
chanel is offline
Ik denk dat als ik me hele leven met mijn vriend nu blijf, dat je ook trio's kan doen en zo, zodat je wel bij elkaar blijft, maar ook wat andere ervaringen hebt

Chanel
Oud 19-04-2002, 08:42
Verwijderd
Het ligt niet in de natuur van de mens.

Maar ja, ik denk wel dat het mogelijk is .. aan de andere kant wordt de kans dat je later dan toch eens vreemdgaat groter..

Ik weet niet, als ik iemand echt leuk zou vinden is het wel mogelijk denk ik..
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 10:55
Verwijderd
Technisch gezien is het mogelijk.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 21:40
Verwijderd
Kan niet zeggen dat het zal gebeuren, maar ik zou het zeker wel kunnen.
Bij mij gaat het niet om de sex, maar om de relatie. En aangezien ik er van overtuigd ben dat ik mijn hele leven bij 1 persoon kan blijven, en aangezien ik niet vreemd ga, ga ik er van uit dat ik het ook op seksueel gebied bij één persoon kan houden

kunnen, denken, willen en daadwerkelijk doen zijn heel verschillende dingen..
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 21:59
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Kzou het kunnen denk ik....
Oud 20-04-2002, 12:55
mar87
mar87 is offline
ja, 'k zou niemand anders willen dan m'n vriend. Ik wil gewoon m'n hele bij hem blijven, en geen ander
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 21:34
punkyfish
punkyfish is offline
ik zou echt niet zoveel van iemand kunnen houden als dat ik nu van mijn vriend houdt, nooit zoveel om iemand kunnen geven... en dus ook niet zulke intieme seks hebben. misschien wel gewoon seks, maar niet zoals het nu is.
Oud 22-04-2002, 18:42
vampire_esje
vampire_esje is offline
Citaat:
Piccola schreef:
Ik blijf voor altijd bij mijn huidge vriend! ( ) En hij is mijn eerste.. Dus ja, dan zal ik in mijn hele leven maar met 1 persoon seks hebben! Maar dat vind ik echt helemaal niet erg! Ik wil ook alleen maar seks met mijn vriend! Hij is super goed, lekker, geil, fijn etc. Dus ik ben blij dat ik voor de rest van mijn leven seks met hem mag hebben!
I'm with her.....!!!!
erm.. ik ben het met je eens!
ik weet het heel ouderwets!
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 19:41
AlmereGirl
AlmereGirl is offline
Lijkt me frustrerend....
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 19:51
chatfreak2002
chatfreak2002 is offline
dat ligt eraan, als het met haar forever aan blijft.... Vreemdgaan is voor mij not-done
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 20:20
Chimera
Chimera is offline
Nee. Ik vind dat je toch wel een beetje moet weten wat er 'te krijgen is'. Lijkt me vervelend om je af te moeten vragen of andere meisjes niet veel beter en anders in bed zijn.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 23:58
Six4Eight
Six4Eight is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Nee. Ik vind dat je toch wel een beetje moet weten wat er 'te krijgen is'. Lijkt me vervelend om je af te moeten vragen of andere meisjes niet veel beter en anders in bed zijn.
Idd zeg, je maakt in een auto toch ook eerst een proefritje voordat je tot definitieve aankoop over gaat?
Oud 25-04-2002, 00:13
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Six4Eight schreef:

Idd zeg, je maakt in een auto toch ook eerst een proefritje voordat je tot definitieve aankoop over gaat?
Precies. Uiterlijk is mooi, maar dingen als acceleratievermogen en zitcomfort zijn ook erg belangrijk
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 12:22
Heartbeat
Heartbeat is offline
Seks is toch iets dat je doet met een persoon die je graag ziet en als je die persoon echt graag ziet dan blif ja daar ook bij en heb je dus maar met 1 persoon seks in heel je leven, toch nice ni
Oud 25-04-2002, 12:37
Sciza
Sciza is offline
Ik heb nu zo'n 3 jaar een relatie, en ben door mijn vriend ontmaagd. Nog nooit met iemand anders naar bed geweest, en heb daar ook geen behoefte aan.
Oud 25-04-2002, 14:51
Tennisstar
Tennisstar is offline
Als ik diegene kreeg die ik wou,
zou ik me hele leven met die persoon willen delen en ook de liefde mee bedrijven!
Dan zou ik dus echt geen interesse in anderen hebben!
Maar ik wacht af.............
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 20:38
D1984
D1984 is offline
Tja, ik hoop dat mijn huidige vriendin de enige blijft, maarja, kben pas 18 en dat zal dus wel niet.

Maar ik hoef absoluut niet te weten hoe het met een ander zou zijn; genieten is genieten en je kunt het volgens mij met iedere partner net zo lekker maken.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 10:56
Missy_shy
Missy_shy is offline
ik heb nu 1,5 jaar met me vriend en ben alleen nog maar met hem naar bed geweest zelfs verder dan zoenen alleen met hem...

tuurlijk vraag ik me wel eens af hoe zal het met een ander zijn....maar dat hoeft van mij toch echt niet.....ik hou het zo wel vol hoor makkelijk

tis alleen moeilijk als de ene wel giga zin heeft en de andere totaal niet...en als dat ook nog paar dagen achter elkaar is is het helemaal moeilijk.....maar ja dat hoort erbij he?!
Oud 28-04-2002, 00:34
Dr_Love
Dr_Love is offline
JA, want dat bedoelde ik vooral. Als je in heel je leven, maar een sex partner heb gehad, ga je je volgens mij echt afvragen hoe het met iemand anders is of geweest zou zijn.
Oud 29-04-2002, 12:32
aprillia16
aprillia16 is offline
als het met een persoon goed loopt en er geen problemen zijn, waarom dan een andere vrouw en sex is ook niet alles

aprillia
Oud 06-10-2002, 02:27
LM
LM is offline
Citaat:
Piccola schreef:
*traan over wang loopt.*
Oud 06-10-2002, 11:38
Verwijderd
Hmz, kweenie. Ik zou wel nieuwsgierig zijn... Bij mij kan het al niet meer.

*denkt even na* ja, eigenlijk wel, als ik weer verkering met mijn ex zou krijgen en we dan zouden trouwen en zo... *sweatdrop* Ik moet er niet aan denken.

Aaanyway, het zou kunnen, maar hm... liever niet.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 11:56
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Dr_Love schreef:

De vraag is dus: Zou je het erg vinden als je in heel je leven, maar 1 vriendin hebt en dus met 1 iemand seks hebt?
nou jah het hangt er dus vanaf of de huidige vriend/in je eerste is...hij is niet mijn eerste, maar ik zou er geen moeite mee hebben alleen seks met hem te hebben...sterker nog, ik zou geen ander willen zoals ik er nu voorsta

mjah ik vind het eigenlijk nogal kut-vragen...net zoiets als wat ga je doen als je nu zwanger bent en dan zo`n hele discussie met wel of niet abortus en bla bla..

ik heb zoiets, ik heb nu totaal geen behoefte aan een andere man...dus...
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 12:35
Verwijderd
Ik weet zeker dat ik het zou kunnen....
*denkt terug aan ex waarmee ze samen oud wou worden*

Het enige waar ik moeite mee zou hebben is het feit dat ik dan geen sex met een meisje kon hebben.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten