Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-12-2006, 13:30
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Ik geloof er niks van dat Heller dood is, hij is vast uit z'n auto gesprongen of heeft anderszins die val overleefd.

Ik denk trouwens dat ze overgeschakeld zijn op 1 aflevering per week omdat ze dan beter uitkomen met de programmering. Zodat ze na 24 een serie gaan uitzenden die dan precies voor de zomer afgelopen is ofzo.
Oud 04-12-2006, 09:44
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Manus J. van Alles schreef op 03-12-2006 @ 14:30 :
Ik geloof er niks van dat Heller dood is, hij is vast uit z'n auto gesprongen of heeft anderszins die val overleefd.

Ik denk trouwens dat ze overgeschakeld zijn op 1 aflevering per week omdat ze dan beter uitkomen met de programmering. Zodat ze na 24 een serie gaan uitzenden die dan precies voor de zomer afgelopen is ofzo.
Dacht ik ook al.
Die auto viel in het water, heeft geen rotsen geraakt toen ie naar beneden viel. Heller kan de val best overleefd hebben, als ie niet bewusteloos is kan ie gewoon de deur opendoen en naar boven zwemmen...
Oud 04-12-2006, 12:39
smikkelenberg
smikkelenberg is offline
Citaat:
Manus J. van Alles schreef op 03-12-2006 @ 14:30 :

ik heb tog liever 2 per week dan zijn ze klaar season 6 begint en kan ik meteen doorkijken.
Chris' helicopter bleef er tog nog even boven hangen dus dan hadden ze em wel dood geschoten. zoals Chris al zei : met een luchtbel kan ie nog in leven zijn.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2006, 22:22
Verwijderd
wat gebeurde dr eerste 10 min?
Met citaat reageren
Oud 24-12-2006, 23:06
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
De hoeveelste aflevering was dit eigenlijk? Ik heb al minstens drie afleveringen het idee dat het wel eens de laatste kan zijn namelijk...
Oud 25-12-2006, 00:09
smikkelenberg
smikkelenberg is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 25-12-2006 @ 00:06 :
De hoeveelste aflevering was dit eigenlijk? Ik heb al minstens drie afleveringen het idee dat het wel eens de laatste kan zijn namelijk...
dit was nummer 22 dus nog 2
Met citaat reageren
Oud 25-12-2006, 00:17
Verwijderd
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 25-12-2006 @ 00:06 :
let je niet op de tijdsaanduidingen dan?
Met citaat reageren
Oud 25-12-2006, 10:28
dutch gamer
dutch gamer is offline
Damn, nog maar 2 .

En wat er de eerste tien minuten gebeurde: volgens mij waren ze (Jack, Karen, Bill en Cloe) erachter gekomen dat die ene gast (sorry ramp in namen onthouden) die tape vernietigd had. En vast nog wel veel meer, maar weet niet zo goed of dat wel eerste tien minuten was .
Oud 25-12-2006, 12:35
smikkelenberg
smikkelenberg is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 25-12-2006 @ 01:17 :
let je niet op de tijdsaanduidingen dan?
ja precies. et seizoen begint om 7:00 am en et eindigt dus ook weer om 7:00 AM dan kan je elke week zien hoeveel uur we nog moeten zien
Met citaat reageren
Oud 25-12-2006, 13:39
Stff
Stff is offline
dr is ondertussen ook al een teaser episode van seizoen 6 uitgebracht.. 14januari gaat het beginnen
Oud 25-12-2006, 16:01
smikkelenberg
smikkelenberg is offline
Citaat:
Stff schreef op 25-12-2006 @ 14:39 :
dr is ondertussen ook al een teaser episode van seizoen 6 uitgebracht.. 14januari gaat het beginnen
die is der al een tijdje hoor k gaan er nog veel mensen downloaden ?? ik ckr wel
Met citaat reageren
Oud 25-12-2006, 18:00
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
smikkelenberg schreef op 25-12-2006 @ 13:35 :
ja precies. et seizoen begint om 7:00 am en et eindigt dus ook weer om 7:00 AM dan kan je elke week zien hoeveel uur we nog moeten zien
Danku. Ik was dus vergeten om te kijken wanneer de eerste aflevering was begonnen. Season 1 begon tenminsten nog mooi om 0:00 uur...
Nog 2 dus. Spannend...

Citaat:
Stff schreef op 25-12-2006 @ 14:39 :
14 jan al? Op RTL 5? Of bedoel je dat je 'em dan kan downloaden?
Oud 25-12-2006, 18:02
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
wat denk je...
Oud 26-12-2006, 13:31
smikkelenberg
smikkelenberg is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 25-12-2006 @ 19:02 :
wat denk je...
precies. ik vond et wel vreemd dat ze meteen met season 2 van PRISON BREAK begonnen dat had ik niet verw8.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2006, 14:24
Krynn
Krynn is offline
Was wel grappig: Boom Chicago gebruikt 24 in hun nieuwste show
Oud 26-12-2006, 15:04
Fingon
Fingon is offline
Heller leeft nog
lol
Oud 26-12-2006, 18:04
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 25-12-2006 @ 19:02 :
wat denk je...
Dat weet ik dus niet, anders zou ik het niet vragen
Oud 31-12-2006, 13:36
Stff
Stff is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 25-12-2006 @ 19:00 :
Danku. Ik was dus vergeten om te kijken wanneer de eerste aflevering was begonnen. Season 1 begon tenminsten nog mooi om 0:00 uur...
Nog 2 dus. Spannend...

14 jan al? Op RTL 5? Of bedoel je dat je 'em dan kan downloaden?
volgens mij worden de eerst afleveringen op 14jan uitgezonden in de VS.. en dus de 15e downloaden
Oud 31-12-2006, 14:07
smikkelenberg
smikkelenberg is offline
Citaat:
Stff schreef op 31-12-2006 @ 14:36 :
volgens mij worden de eerst afleveringen op 14jan uitgezonden in de VS.. en dus de 15e downloaden
idd nog maar even
Met citaat reageren
Oud 31-12-2006, 17:16
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Blijkt trouwens maar weer dat vrouwen altijd een voordeeltje zullen hebben in de wereld omdat vrijwel iedere man uiteindelijk toch met zijn lul denkt.
Zelfs als het de president van de VS is die kans maakt op 30 jaar cel.
Oud 31-12-2006, 19:57
smikkelenberg
smikkelenberg is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 31-12-2006 @ 18:16 :
Blijkt trouwens maar weer dat vrouwen altijd een voordeeltje zullen hebben in de wereld omdat vrijwel iedere man uiteindelijk toch met zijn lul denkt.
Zelfs als het de president van de VS is die kans maakt op 30 jaar cel.
hij krijgt dan waarschijnlijk de doodstraf want hij heeft een hele zamenzwering georganiseerd en terroraanslagen en de moord op een president om hogerop te komen
Met citaat reageren
Oud 01-01-2007, 18:32
Verwijderd
Citaat:
smikkelenberg schreef op 31-12-2006 @ 20:57 :
hij krijgt dan waarschijnlijk de doodstraf want hij heeft een hele zamenzwering georganiseerd en terroraanslagen en de moord op een president om hogerop te komen
krijgen presidnten de doodstraf?
Met citaat reageren
Oud 01-01-2007, 22:04
smikkelenberg
smikkelenberg is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 01-01-2007 @ 19:32 :
krijgen presidnten de doodstraf?
weekniet, want in het egte leven zijn die samenzweringen nooit ontrafeld dus het is nog nooit voorgekomen
Met citaat reageren
Oud 01-01-2007, 22:21
Stff
Stff is offline
Citaat:
smikkelenberg schreef op 31-12-2006 @ 20:57 :
moord op de president om hoger op te komen?!

Logan was al president.. sinds seizoen 4 toen AirForce One door de terroristen werd neergehaald en waarbij President Keeler zwaar gewond raakte
Oud 02-01-2007, 13:02
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Stff schreef op 01-01-2007 @ 23:21 :
moord op de president om hoger op te komen?!

Logan was al president.. sinds seizoen 4 toen AirForce One door de terroristen werd neergehaald en waarbij President Keeler zwaar gewond raakte
Om de oliebelangen van de VS in het Midden-Oosten veilig te stellen, dat moet het zijn.

Kwaadwillenden zouden kunnen zeggen dat dat ook de reden is dat president Bush in het 'echte leven' is begonnen met de Irakoorlog, maar zo ben ik niet.

dat terzijde: hij werd inderdaad beëdigd toen Keeler zwaargewond raakte. Maar seizoen 5 speelt alweer een tijdje na seizoen 4. Is het dan niet logischer dat Keeler weer president word als ie weer hersteld is? Of werkt dat niet zo? (dit komt natuurlijk niet dagelijks voor, vandaar dat ik er niet zoveel vanaf weet)
Oud 02-01-2007, 15:18
Heksjuh
Heksjuh is offline
Het eerste dat ik op internet erover vond:

At this point Jack Bauer and the Counter Terrorist Unit discovered Marwan's plan and warned Air Force One. Shortly thereafter, Keeler contacted Vice President Charles Logan, urging him to carry forward should anything happen to Keeler. Minutes later, Anderson fired on Air Force One, scoring an indirect hit. The plane was unable to stay in the air and crash-landed in the California desert. Several people on board were killed including the President's son Kevin Keeler. Keeler himself was found alive but in critical condition. With the President unable to fulfill his duties, the cabinet unanimously voted to invoke the 25th Amendment and Logan was sworn in as Acting President of the United States, overseeing the current crisis for the remainder of the day.

The show has never stated whether Keeler ever recovered, though Day 5 makes it clear that Logan would be President for the remainder of his term.

In an interview on The Charlie Rose Show from May 20, 2005, Joel Surnow disclosed that the writers and producers originally intended to have President John Keeler die in the crash of Air Force One. However, FOX network executives vetoed that idea and at the conclusion of the season he was comatose. The writers then changed the outcome to have Keeler survive, but be incapacitated, still resulting in Logan's ascendency to the Presidency.

Because of President Keeler's uncertain condition, fans have still debated the whereabouts and status of Keeler ever since.

Link
(de laatste trivia op die site is wel een beetje een spoiler).
Oud 06-01-2007, 18:21
Lilium
Lilium is offline
Vanavond de laatste van dit seizoen! Ik denk dat Jack Bauer het zo maar eens zou kunnen overleven.
Oud 06-01-2007, 19:26
LB06
LB06 is offline
Citaat:
Lilium schreef op 06-01-2007 @ 19:21 :
Vanavond de laatste van dit seizoen! Ik denk dat Jack Bauer het zo maar eens zou kunnen overleven.
Oeh, hij is werkelijk waar GENIAAL. Dat had ik echt niet verwacht. Geweldig laatste uur.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2007, 20:54
Lilium
Lilium is offline
Citaat:
LB06 schreef op 06-01-2007 @ 20:26 :
Oeh, hij is werkelijk waar GENIAAL. Dat had ik echt niet verwacht. Geweldig laatste uur.
Ja, I agree! Ik had een eind goed, al goed-verhaaltje verwacht. Die lach op het gezicht van Mrs. Logan was echt zo gemeen, heerlijk.
Oud 07-01-2007, 14:04
smikkelenberg
smikkelenberg is offline
idd wat een ep weer logan opgepakt stomme spleetogen blijf van de man af
Met citaat reageren
Oud 07-01-2007, 15:21
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Dat was echt een geweldig slot..
gaat ie alles bekennen, ik dacht eerst dat ms Logan een zendertje in haar oorbel had of zo. Want hij onderzocht alleen haar kleren. Blijkt hij de zender op zijn eigen lichaam te hebben

En op het einde 'Meneer, uw dochter is aan de telefoon'. Ik dacht echt dat alles nu goed zou komen zeg.
En toen ze hem overvallen hadden dacht ik eerst dat Logans denktank gasten erachter zaten, je weet wel die gasten achter de schermen. Die zijn ook nog niet gepakt namelijk.
Pas toen ze die bivakmutsen afdeden en ik die spleetogen zag had ik het door.
Ik schreeuwde echt van 'OMG! Dat zijn die chinezen natuurlijk!!' Die zag ik echt niet aankomen...

Dan zal seizoen 6 waarschijnlijk wel (gedeeltelijk) in China spelen.
Balen dat we daar weer zo lang op moeten wachten...
En balen voor Jack dat ie nu weer zijn sex met Audrey misloopt.
Oud 07-01-2007, 16:04
Lilium
Lilium is offline
Wat was dat nou met die Chinezen? Ik heb serie 4 niet gezien, kwamen ze uit die serie?
Oud 07-01-2007, 19:00
Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 07-01-2007 @ 16:21 :
Dat was echt een geweldig slot..
gaat ie alles bekennen, ik dacht eerst dat ms Logan een zendertje in haar oorbel had of zo. Want hij onderzocht alleen haar kleren. Blijkt hij de zender op zijn eigen lichaam te hebben
Dat dacht dat ik ook!
Maar toen Jack werd verteld dat Kim aan de telefoon was, dacht ik of er iets met Kim, of er gaat nog iets gebeuren. Volgens mij is geeneen seizoen goed afgelopen. Als Kim aan de telefoon was, zou het gewoon te mooi zijn.

@Lilium: Jack moest iets doen op de Chinese ambassade, ik weet niet meer wat. Hij doodt dan een Chinese ambassadeur. Vervolgens willen de Chinezen Jack, en de Amerikaanse overheid wil hem vermoorden zodat hij geen dingen kan vertellen aan de Chinezen. Daarom doet Jack alsof hij dood is en begint hij een nieuw leven onder een naam.
Nu de Chinezen weten dat Jack nog leeft, willen ze de dood van die Chinees alsnog wreken.
Zoiets is het geloof ik. Tenminste, zo herinner ik het me.
Oud 07-01-2007, 20:00
Verwijderd
tering tyfus, mis ik gister half uur, omdat het eerder begint, komt er vandaag niet eens herhaling :/

Met citaat reageren
Oud 07-01-2007, 21:01
Krynn
Krynn is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 07-01-2007 @ 16:21 :
En op het einde 'Meneer, uw dochter is aan de telefoon'. Ik dacht echt dat alles nu goed zou komen zeg.
En toen ze hem overvallen hadden dacht ik eerst dat Logans denktank gasten erachter zaten, je weet wel die gasten achter de schermen. Die zijn ook nog niet gepakt namelijk.
Neh. Kim vergaf het 'm niet, dat zat té diep. En een Chinees kwam hem naar de telefoon roepen, dus ik dacht toen al te weten hoe laat het was. Valt me mee dat de Chinezen pas in de laatste aflevering kwamen, ik dacht dat ze wel eerder erbij gehaald zouden worden om voor problemen te zorgen.

Ik dacht dat Jack Logan zou neermaaien, eigenlijk. Ik zat echt van, neeeee...toen-ie dat niet deed. Fox is nogal patriottisch, enzo. Mrs. Logan maakte alles goed

Nou vraag ik me alleen wel af...als Jack lekker in elkaar gebeukt op een bootje ligt, wanneer zullen ze dan dag 6 laten beginnen? Als-ie een aantal maanden/jaren in Chinese gevangenschap heeft doorgebracht oid? Alles moet zich wel binnen 24 uur afspelen...en hij is de onbetwiste hoofdpersoon. Of krijgen we een super Audrey in de hoofdrol?

Kijk iig meer uit naar dag 6 dan naar dag 5
Oud 07-01-2007, 21:20
sharkkkie
sharkkkie is offline
Wie verzint dit, altijd op zondag een herhaling, behalve met de slotaflevering.

Echt waar, volg je 23 afleveringen, krijg je dit.
Oud 07-01-2007, 21:29
smikkelenberg
smikkelenberg is offline
idd toen die spleetoog eraan kwam zag de bui ook al hangen
en season 6 begint op tv al volgende week zondag maar je kan al een dvd kopen met de eerste 6 eps erop. natuurlijk worden die ook ff on gezet dus daar ben k nu mee bezig
en de herhaling is op maandag om 11:30 PM net als met oud en nieuw

ik heb season 1t/m 4 en 5 t/m ep 6 ook niet gezien en tog wist ik et van die spleetpogen

Laatst gewijzigd op 07-01-2007 om 21:52.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2007, 21:30
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 07-01-2007 @ 21:00 :
tering tyfus, mis ik gister half uur, omdat het eerder begint, komt er vandaag niet eens herhaling :/

Morgen komt er een herhaling, dus dan kun je het alsnog kijken.
Oud 07-01-2007, 21:47
Dexter_M
Dexter_M is offline
Voor mensen die geintreseerd zijn, de eerste 3 afleveringen van seizoen 6 zijn al te vinden
Met citaat reageren
Oud 07-01-2007, 21:50
smikkelenberg
smikkelenberg is offline
Citaat:
puta_madre schreef op 07-01-2007 @ 22:47 :
Voor mensen die geintreseerd zijn, de eerste 3 afleveringen van seizoen 6 zijn al te vinden
de eerste 4
Met citaat reageren
Oud 07-01-2007, 22:54
Dexter_M
Dexter_M is offline
Thnx dacht dat er maar 3 waren, ga nu aflevering 4 kijken
Met citaat reageren
Oud 08-01-2007, 07:40
Lilium
Lilium is offline
Citaat:
Heksjuh schreef op 07-01-2007 @ 20:00 :

@Lilium: Jack moest iets doen op de Chinese ambassade, ik weet niet meer wat. Hij doodt dan een Chinese ambassadeur. Vervolgens willen de Chinezen Jack, en de Amerikaanse overheid wil hem vermoorden zodat hij geen dingen kan vertellen aan de Chinezen. Daarom doet Jack alsof hij dood is en begint hij een nieuw leven onder een naam.
Nu de Chinezen weten dat Jack nog leeft, willen ze de dood van die Chinees alsnog wreken.
Zoiets is het geloof ik. Tenminste, zo herinner ik het me.
Ha, bedankt! Zoiets meende ik ook al een beetje uit deze serie te hebben opgemaakt.
Ik ben erg benieuwd hoe seizoen 6 nu verdergaat.
Oud 08-01-2007, 11:49
Verwijderd
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 07-01-2007 @ 22:30 :
Morgen komt er een herhaling, dus dan kun je het alsnog kijken.
dank je

alleen vandaag komt al GA en ANTM :')
ff kijken hoe het in mn schema past

edit: 23:29

Laatst gewijzigd op 08-01-2007 om 11:51.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2007, 16:25
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 08-01-2007 @ 12:49 :
dank je

alleen vandaag komt al GA en ANTM :')
ff kijken hoe het in mn schema past

edit: 23:29
En ik heb geen idee wat GA en ANTM dan wel weer mag zijn.
Maar ja, ik ben slechts verslaafd aan 1 serie: 24 dus.
Hoewel ik dat Into the West waarschijnlijk ook ga volgen.
Oud 08-01-2007, 18:43
smikkelenberg
smikkelenberg is offline
grays anatomy en america's next top model
Met citaat reageren
Oud 10-01-2007, 12:49
Verwijderd
Citaat:
smikkelenberg schreef op 08-01-2007 @ 19:43 :
grays anatomy en america's next top model
dit ja

En twas ene goave aflevering.

Ook meteen het eerste programma waarvan ik geen enkele afleveringvan het seizoen heb gemist ooit.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2007, 14:10
dennisvansteijn
dennisvansteijn is offline
hee k volg ook 24 waar kun je de eerste paar afleveringen downloaden
Met citaat reageren
Oud 16-01-2007, 14:59
smikkelenberg
smikkelenberg is offline
zon beetje alle torrent site's
Met citaat reageren
Oud 16-01-2007, 17:44
Dexter_M
Dexter_M is offline
Zojuist de eerste 4 eerste afleveringen van seizoen 6 gekeken.
Wat een superserie ook, hij heeft geen eens wat eten of drinken gehad zeg maar en hij is alweer de oude jack.
En kon echt niet gelove het einde van aflevering 4 had nooit verwacht dat ze dat zouden doen. dit seizoen moet wel super worden
Met citaat reageren
Oud 16-01-2007, 21:35
smikkelenberg
smikkelenberg is offline
je ziet em ook nooit naar de plee gaan he
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten