Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-10-2002, 17:57
Verwijderd
gisteravond was er in de rijnhal in Arnhem de eerste editie van Intenze

van 2100 tot 0700 werd er gedraaid door: Yves Deruyter,Dj Patrix,Push (live),Johan Gielen,Kai Tracid,Dj Jean en Dana

ik kwam met 2 vrienden van me rond 0:00 aankachelen.
gielen wilde net beginnen
het geluid was in het begin niet hard..ik had zoiets gehoord dat ze daar geen vergunning voor hadden
johan gaf een lekkere liveset af jammer dat het geluid dus te zacht was
Jurgen Vries - The theme en Chemistry - We are one kwamen lekker langs
daarna kwam de duitserKai tracid met zn aparte stijl vind ik zelf met rare beat geluiden maar klonk erg lekker
Jean draaide net zo lekker als op dancepop (ook in arnhem)
2 foutjes heb ik gehoord maar daar stoor ik niet aan
en als afsluting Dana hebben we maar 45 mjinuten van gehoord we waren toch wel wat moe van dat gestamp
vorig jaar werd in de rijnhal een ander feest gehouden genaamd de RAI dat liep uit de hand had ik gehoord met NEC - vitesse supporters..dus voor die tijd had ik zon idee als het maar goed gaat
gelukkig zijn er geen ruzies ontstaan maar af en toe had ik het gevoel dat er een aggresief sfeertje was...maybe kwam het door de uitstraling van de mensen die wat pilletjes op hadden
de vloer was echt een zooi met bier en plastic smirrnoffflesjes en bierbekertjes
af en toe gleed je gewoon bijna op je smoel
muntenverkoop voor drank en eten liep in het begin goed maar daarna hadden ze maar 1 loket geopend en daarna weer 2..was beetje vreemd...wat ook vreemd was dat een broodje kroket,hampburger,hotdog 3 muntjes was..bij het loket stond gewoon 1 gele munt (is voor eten) is 1 euro
dus ik haal 1 muntje voor 1 broodje want ik dacht dat 1 broodje 1 muntje was...kom ik daar zegt ie 3 muntjes..ik zo: ''ik heb er maar 1''
beetje vaag gedoe dus ik gaf het broodje maar terug, maar hij liet het hierbij en gaf me een broodje voor 1 muntje

garderobe was goed geregeld..licht was netjes gedaan
jammer van het geluid op bepaalde punten
maar ik heb toch erg genoten en t was een mooie afsluiting van feesten voor dit jaar voor mij

toch een 8

Laatst gewijzigd op 06-10-2002 om 18:02.
Advertentie
Oud 06-10-2002, 18:55
Verwijderd
Zeker

Ik had er niet bijzonder veel vertrouwen in omdat Ra (zo heette het twee jaar geleden) volkomen in de soep liep inderdaad door NEC-Vitesse rellen (kut Ernemmers! )

Ik was er met een vriend rond een uurtje of 10 al. De zaal was nog vrijwel leeg, er liepen misschien twee ŕ driehonderd mensen rond terwijl op 4000 ŕ 4500 gerekend was. De eerste DJ was Yves de Ruyter die een matige set neerzette, maarja er was ook totaal geen feedback van de zaal, iedereen liep nog maar wat te roken en te drinken.

Na Yves kwam DJ Patrix, schijnbaar de producer van het Intenze Theme, voor de rest draaide hij nogal bagger, zeker omdat hij begon met een vaag negerachtig bubblingliedje en daarna een 'tranceremix' van Brainpowers Dansplaat erachteraan draaide, werd me wel duidelijk wat voor DJ hij was ()

Push Live behoeft weinig toelichting: altijd die neppe drumpads, hun vier nummers en klaar.

Johan Gielen was als vanouds: hard en goed.

Daarna begon het echt, Kai Tracid met een beukende set met veel acid-invloeden en vage samples.

DJ Jean erachteraan deed wat van hem verwacht werd: hij liet de boel niet inkakken met een slappe MadHouse-achtige set, maar ging in de traditie van Tracid door met beukende hardstyle. Totaal anders dan we van hem gewend zijn. Prima

Als uitsmijter natuurlijk Dana. Wat een moordwijf Weinig pauzes en af en toe kreeg je het idee dat het gewoon oldskool hardcore was Heerlijk, vooral toen ze om zeven uur niet stopte maar gewoon op aandringen van het publiek nog even Bass Kick van Tuneboy erop gooide

De beveiliging en organisatie waren super. Maar met zo'n klein feestje was dat natuurlijk goed te regelen. Omdat dit het eerste feest van deze organisatoren was, waren alle ogen erop gericht zeker na het fiasco van Ra, vandaar de grote vertegenwoordiging door de politie.

Licht en geluid waren goed, inderdaad was het geluid in het begin vrij zacht, maar tijdens Tracid en daarna ging het volume duidelijk een stap omhoog Alleen jammer van de vloer, een soort glad plastic wat in combinatie met bier, peuken en kartonnen bekertjes wel een ijsbaan leek. Overigens wel heerlijk om zowel bij de bar, toiletten als bij de eettentjes binnen tien minuten aan de beurt te komen terwijl je voor de rest echt niet de indruk had dat het om een 'klein' of 'provinciaal' feestje ging.

8,5
Oud 06-10-2002, 19:18
Gonzo
Gonzo is offline
Goede reports heren
Oud 06-10-2002, 19:30
Verwijderd
ja mijn verwoordingen zijn dan wel wat minder maar wat nare man vertelde kwam goed over hoe ik erover dacht

btw wouter keb je nie gezien
Oud 06-10-2002, 21:17
pinhead
pinhead is offline
ik d8 dat nare man , hardstyle hersenloos vond...?
Oud 06-10-2002, 22:06
Verwijderd
Citaat:
pinhead schreef:
ik d8 dat nare man , hardstyle hersenloos vond...?
Hoor je mij dat in m'n stukje ontkennen?

Ik vind hardstyle ook een inferieur soort muziek, maar dat hoeft niet uit te sluiten dat je er lekker op kan stampen als je een pilletje achter de kiezen hebt, en het je niet uitmaakt wat je hoort zolang er maar een harde bas in zit
Advertentie

Regels voor berichten