gisteravond was er in de rijnhal in Arnhem de eerste editie van Intenze
van 2100 tot 0700 werd er gedraaid door: Yves Deruyter,Dj Patrix,Push (live),Johan Gielen,Kai Tracid,Dj Jean en Dana
ik kwam met 2 vrienden van me rond 0:00 aankachelen.
gielen wilde net beginnen

het geluid was in het begin niet hard..ik had zoiets gehoord dat ze daar geen vergunning voor hadden
johan gaf een lekkere liveset af jammer dat het geluid dus te zacht was
Jurgen Vries - The theme en Chemistry - We are one kwamen lekker langs

daarna kwam de duitserKai tracid met zn aparte stijl vind ik zelf met rare beat geluiden maar klonk erg lekker
Jean draaide net zo lekker als op dancepop (ook in arnhem)
2 foutjes heb ik gehoord maar daar stoor ik niet aan
en als afsluting Dana hebben we maar 45 mjinuten van gehoord we waren toch wel wat moe van dat gestamp

vorig jaar werd in de rijnhal een ander feest gehouden genaamd de RAI dat liep uit de hand had ik gehoord met NEC - vitesse supporters..dus voor die tijd had ik zon idee als het maar goed gaat
gelukkig zijn er geen ruzies ontstaan maar af en toe had ik het gevoel dat er een aggresief sfeertje was...maybe kwam het door de uitstraling van de mensen die wat pilletjes op hadden

de vloer was echt een zooi met bier en plastic smirrnoffflesjes en bierbekertjes
af en toe gleed je gewoon bijna op je smoel

muntenverkoop voor drank en eten liep in het begin goed maar daarna hadden ze maar 1 loket geopend en daarna weer 2..was beetje vreemd...wat ook vreemd was dat een broodje kroket,hampburger,hotdog 3 muntjes was..bij het loket stond gewoon 1 gele munt (is voor eten) is 1 euro
dus ik haal 1 muntje voor 1 broodje want ik dacht dat 1 broodje 1 muntje was...kom ik daar zegt ie 3 muntjes..ik zo: ''ik heb er maar 1''
beetje vaag gedoe dus ik gaf het broodje maar terug, maar hij liet het hierbij en gaf me een broodje voor 1 muntje
garderobe was goed geregeld..licht was netjes gedaan
jammer van het geluid op bepaalde punten
maar ik heb toch erg genoten en t was een mooie afsluiting van feesten voor dit jaar voor mij
toch een 8