![]() |
|
Verwijderd
|
[QUOTE]Chimera schreef op 05-01-2007 @ 16:38 :
[B]En, dus? Ik vind een seksuele behoeve helemaal geen primaire levensbehoefte. Ik zie danook niet waarom daar belastinggeld ingestoken kan worden. What's next, dat gevangenen ook van ons geld een hoertje mogen huren? Want die kunnen ook geen kant op. Het is wel een levensbehoefte, er kunnen veel problemen ontstaan als ze seks gaan hebben op de verkeerde manier zie post hierboven. Belastinggeld erin steken vind ik dan ook weer niet nodig, maar dat het initiatief er is wel. |
![]() |
||
Citaat:
maar niet door mij
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Persoonlijk vind ik dat de 'gewone'gezondheidszorg maar een verbeterd moet worden, zoals het er nu aan toe gaat in de gehandicaptenzorg vind ik het niet voldoende (nu praat ik vooral over de instelling waar mijn zusje zit, maar in veel instellingen zal het hetzelfde zijn of zelfs nog slechter). Vooral de communicatie tussen verschillende afdelingen van een instelling laat (naar mijn mening en mijn zicht daarop) te wensen over. Ik denk dat we eerst daarover moeten gaan praten en daarna over dit soort dingen. Ik denk dat flekszorg sowieso voor nogal wat opschudding gaat zorgen binnen instellingen, ook ouders zullen het hier soms niet mee eens zijn, denk ik. Nogmaals, dit zeg ik allemaal omdat ik het zó meemaak, en het zo zie. Mensen die in de gehandicaptenzorg werken verwijt ik niets, zij hebben er in veel gevallen niets mee te maken. De hoge meneren die alles beslissen wel. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
verstandelijk gehandicapten en flekszorg gothicje | 1 | 06-01-2007 17:08 |