Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2007, 21:06
Metal
Metal is offline
Ik wilde kleren gaan kopen maar dat viel me toch aardig tegen, verdamnt.

En het is echt fucking wazig weer want je kunt in een tshirtje buiten lopen zonder het echt koud te hebben.
Oud 19-01-2007, 21:21
Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Metal schreef op 19-01-2007 @ 22:06 :
Ik wilde kleren gaan kopen maar dat viel me toch aardig tegen, verdamnt.
Niet geslaagd in de H&M en de Bijenkorf? Heb je daar geloof ik gezien.
Oud 19-01-2007, 21:31
Metal
Metal is offline
Ja dat was ik hehe. En nee ;(
Oud 19-01-2007, 22:44
Verwijderd
ik heb de hele dag geleerd voor school en nu weer maar dan streetfighter 2 met een move list erbij van internet zodat ik pieter volgende keer wel kan verslaan
Oud 19-01-2007, 22:48
Metal
Metal is offline
ST 2 TE owned. Goed oefenen!
Oud 19-01-2007, 23:27
Carn
Carn is offline
net wezen repeterin een baggerhok; maar tijdens onze bierpauze kwam zowaar Pater Moeskroen ons verblijden met leuke liedjes.
Oud 20-01-2007, 10:19
Glory
Glory is offline
ik ging gisteren naar omgfg cyberia in de ekko, maar eh het was heel leuk.
Oud 20-01-2007, 11:40
Verwijderd
gisteravond ging ik de lama audities kijken, en er zitten zoveel niet grappige mensen bij. ik moet steeds om ze moet lachen, omdat ze zo stom doen. vanmorgen wilde ik naar huis fietsen, en ik dacht dat het niet regende, maar toen ik 3 min. op de fiets zat, begon het ineens te storten, dus nu ben ik zeiknat.

zometeen ga ik m'n moeder naar d'r werk brengen in de nieuwe auto van m'n ouders ieeh. hij heeft een achteruitrij-sernsor, misschien kan ik dan een keer inparkeren.
Oud 20-01-2007, 11:59
Verwijderd
Mensen die denken dat ze heel grappig zijn, zijn heel vervelend, is mijn ervaring met dat programma.
Oud 20-01-2007, 12:31
__
__ is offline
ik stond op met fucking koppijn (gister was gezellig blijkbaar?) en nu moet ik werken. 4 uurtjes maar gelukkig. vanavond filmpje kijken met een vriendin, lekker rustig
Oud 20-01-2007, 12:54
Jones
Citaat:
uuuf schreef op 20-01-2007 @ 12:40 :
zometeen ga ik m'n moeder naar d'r werk brengen in de nieuwe auto van m'n ouders ieeh. hij heeft een achteruitrij-sernsor, misschien kan ik dan een keer inparkeren.
Oud 20-01-2007, 13:39
Verwijderd
Vanavond vier ik mn verjaardag maar nu gaat iedereen ineens afzeggen en dat vind ik nogal stom!
Oud 20-01-2007, 13:47
June bug
June bug is offline
Ik ben pissig want toen ik vanochtend beneden kwam was de keuken een zooitje, en aangezien mijn huisgenoot haar oom en tante op bezoek zou krijgen dacht ik: dan zal ik zo aardig zijn om de keuken een beetje op te ruimen, dan kunnen ze er ook zitten. Maar toen kwam ik net beneden en toen was de keuken alweer 1 grote tyfuszooi en bleek dat de oom en tante afgezegd hadden, en toen ik zei dat ik een kwartier lang de keuken opgeruimd had zei mn huisgenoot dat ze het niet eens gemerkt had en vroeg ze waarom ik daar in hemelsnaam een kwartier voor nodig had en ze heeft ook m'n fles fanta gejat en GRMBL
Uhja nu ga ik dus maar een beetje chillen en straks nog wat leren ofzo.
Oud 20-01-2007, 13:52
Verwijderd
ik ging zojuist mijn blik en karton naar het milieuperron brengen en toen ging het opeens kkhard regenen en werd ik behoorlijk nat !
Oud 20-01-2007, 14:16
Verwijderd
Brak wakker geworden en naar de stad gegaan om De Morgen te kopen omdat daar elke zaterdag kunstboeken bijzitten. De boeken waren al op, ze hadden 20 kranten en 10 boeken... maar het wordt bijbesteld.
Ook nog shampoo gekocht en even getwijfeld over Sims Pets, maar uiteindelijk de verleiding weerstaan.

En toen vastgezeten in de parkeergarage: de automaat aan de ene kant was stuk en meldde dat ik naar de controlekamer moest. Controlekamer, yeah right, waar?
Daarnaast hing een mooie plattegrond met benamingen voor de parkeerplekken als Spookkasteel en De Koets, maar een volwassen vermelding waar je terecht kon als het apparaat het niet deed, ho maar. En dat ticket moest gevalideerd worden. Uiteindelijk geprobeerd bij een ander apparaat, bleek dat er iemand de controlekamer ook niet gevonden had het zonder validatie wilde proberen. En daar stonden we met zijn allen vast, want achteruit kon natuurlijk ook niet meer en er is maar 1 uitgang.

Fijn. En nog steeds weet niemand waar de controlekamer is. Wel zag ik een bordje met parkeerwinkel ( ), maar waar die zou zitten, daar was alles potdicht. Hmmm... dienstverlening ten top.
Oud 20-01-2007, 14:29
ZerO
ZerO is offline
Ik heb uitgeslapen en in de keuken gepoetst ! Momenteel hoor ik 3 nummers door elkaar ben blij dat ik zo de deur uitga
naar een partijtje.
Oud 20-01-2007, 14:33
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Citaat:
Shoarm schreef op 20-01-2007 @ 12:59 :
Mensen die denken dat ze heel grappig zijn, zijn heel vervelend, is mijn ervaring met dat programma.
Ik vind dat juist geniaal. Ze gaan harder op hun bek dan die gasten bij idols door publiek dat stil blijft na slechte grappen. Helaas zit er publiek met een lage humordrempel dat ook om veel slechte grappen moet lachen.
Oud 20-01-2007, 14:45
ragdoll
ragdoll is offline
de hele dag in mijn pyama gehangen en excuses verzonnen om niet te hoeven leren. En naar de albertheijn want mijn voedselvoorraad was geslonken tot een blikje bruine bonen en oude crackers
Oud 20-01-2007, 15:17
Verwijderd
Vandaag heb ik dingen voor school gedaan en foto's gemaakt. Straks ga ik eten bij mijn opa en oma, en vanavond komen er vrienden langs om film te kijken en daarna ga ik uit. En nu luister ik Stijn en verveel ik me.
Oud 20-01-2007, 15:18
Verwijderd
gisteren uitgeweest in amstelveen da place to be en nu ben ik brak maar het valt mee dus ik twijfel of ik vanavond nog uitga hmmmm mmm
Oud 20-01-2007, 16:09
Larry Flint
Larry Flint is offline
Ik sta al sinds half 8 te spacen, door koffie en honger terwijl ik niet uitzonderlijk veel koffie heb gedronken en ook niet weinig heb gegeten maar het is wel verrot. Ik ben net terug van m'n werk en ik wil z.s.m. eten en daarna douchen en dan hoop ik op een leuk plan van iemand want ik heb geen zin om zelf wat te bedenken.
Oud 20-01-2007, 16:15
Verwijderd
ik heb een filmpje gemonteerd vandaag en ben er tevreden mee
Oud 20-01-2007, 16:21
Luna
Luna is offline
Citaat:
Metal schreef op 19-01-2007 @ 22:31 :
Ja dat was ik hehe. En nee ;(
niet eens bij de dieselwinkel.
Oud 20-01-2007, 16:46
Electriq
Electriq is offline
Ik heb de hele dag Kipling-producten geprijsd !
Oud 20-01-2007, 17:27
Verwijderd
ik had me verslapen terwijl ik moest werken, maar aangezien ik toch al twee uur te laat was heb ik me daarna nog maar een keer omgedraaid toen ging ik een uurtje leren en daarna had ik een wedstrijd en godverrr we moesten tegen de nummer1 en hebben echt nipt verloren terwijl we heel goed speelden. Nu ga ik leren en muziek luisteren, en dat op een zaterdagavond
Oud 20-01-2007, 18:14
Verwijderd
Gisteren moest ik werken in Heerlen en wat een nichterig zangerig accent hebben ze daar en ze vertikken het om fatsoenlijk Nederlandes te praten als een 'ollander' bent. Daarna een heel leuke reunie gehad in Eindhoven. Vandaag ging ik een nieuwe JAS kopen maar nergensss hebben ze een leuke. Dan maar binnenkort even in Den Haag of Amsterdam kijken.
Oud 20-01-2007, 18:18
11
11 is offline
^^Volgende week moet ik op een beurs in maastricht werken. Ik ben benieuwd of ik het lang vol kan houden.
Oud 20-01-2007, 18:19
Verwijderd
flikker toch op stelletje paupers !!
Oud 20-01-2007, 18:24
innogen
innogen is offline
Citaat:
moya. schreef op 20-01-2007 @ 19:19 :
flikker toch op stelletje paupers !!
Die olijke smilies stonden er net nog niet.
Voel je je aangesproken? ({)

Anyhow, ik heb vandaag gewerkt en dat was weer mind numbing as usual.
Oud 20-01-2007, 18:26
Verwijderd
ik vind het wel een sexy accent hoor moya
Oud 20-01-2007, 18:26
Verwijderd
Citaat:
11 schreef op 20-01-2007 @ 19:18 :
^^Volgende week moet ik op een beurs in maastricht werken. Ik ben benieuwd of ik het lang vol kan houden.
Het is wel belachelijk als je met gebaren de grootte van een beker cola moet aangeven omdat je ze gewoon niet kan verstaan. En vervolgens ook nog chagrijnig worden terwijl ik wel tegen beter weten in beleefd blijf en moeite doe.
Oud 20-01-2007, 18:29
Verwijderd
Citaat:
L_angel schreef op 20-01-2007 @ 19:24 :

Voel je je aangesproken? ({)

nee ik spreek accentloos nederlands , maar ik kan me vreselijk ergeren aan mensen die limburgs/brabants of eigenlijk welk dialect dan ook afdoen als een minderwaardige taal ten opzichte van hun "hooghollands"

Citaat:
Urm schreef op 20-01-2007 @ 19:26 :
ik vind het wel een sexy accent hoor moya
Oud 20-01-2007, 18:44
Verwijderd
Niemand spreekt accentloos Nederlands want bij iedereen kun je regionale kenmerken herkennen, alleen bij de één wat meer dan bij de ander. Bovendien vind ik accenten en dialecten leuk maar het is toch belachelijk dat je jezelf niet verstaanbaar kan maken.
Oud 20-01-2007, 18:49
innogen
innogen is offline
Citaat:
moya. schreef op 20-01-2007 @ 19:29 :
nee ik spreek accentloos nederlands , maar ik kan me vreselijk ergeren aan mensen die limburgs/brabants of eigenlijk welk dialect dan ook afdoen als een minderwaardige taal ten opzichte van hun "hooghollands"
Accentloos Nederlands, wat is dat? Iedereen spreekt wel met een soort van accent lijkt me. De een misschien met een wat sterker accent dan de ander.
Ik vind het Limburgs accent wel schattig, maar ik ken eigenlijk maar 1 limburger en die heeft het Leids accent overgenomen . Kwalijke zaak is dat toch.
Oud 20-01-2007, 18:51
Verwijderd
nogmaals, ik spreek accentloos nederlands, ik heb alleen geen harde g waaruit je zou kunnen afleiden dat ik uit een van de zuidelijke provincies zou moeten komen. En het is inderdaad waar dat vele limburgers tegen noordelijke nederlanders geen acn willen spreken maar dat komt 9 van de 10 keer door de arrogante opstelling van vele noordelijke nederlanders die naar deze contreien komen
Oud 20-01-2007, 19:02
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik verongelukte en toen moest ik in de ambulance en toen kreeg ik 2 bosjes bloemen thuisbezorgd en vandaag ging ik naar een toneelvoorstelling want ik moest daar eigenlijk grimeren maar dat gaat zo lastig als je hand aan puin ligt dus ik ging even kijken en iedereen zei dat ik er slecht uitzag HAHAHAHA nu ga ik zo direct even kaarten en bier drinken in de stad.
Oud 20-01-2007, 19:07
Moustache
Moustache is offline
Mijne begint eigenlijk net, dus t word vast nog wel leuk
Oud 20-01-2007, 19:08
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Wat een gezeur. Het is gewoon een kutaccent. Ik ken het "probleem" niet van mensen die zich boven andere verheven voelen omdat zij geen duidelijk accent hebben en de anderen wel. Maar ik ken wel het gegeven dat sommige ZUIDERLINGEN een beetje te trots op hun accent zijn alsof het een privilege is. Ik moet er wel bij zeggen dat ik de Nederlandse trots en een band met je provincie/dorp/streek over het algemeen niet serieus kan nemen.
Oud 20-01-2007, 19:48
kuik
kuik is offline
ik heb me vandaag uitgeleefd in de kringloopwinkel een spiegelrand geschilderd, cranberrysaus gemaakt en een beetje gekloot met mn ipod en nu ga ik een ontwerp maken voor de schildering op mn meterkastdeur.
Oud 20-01-2007, 19:53
Haligh
Haligh is offline
gerepeteerd en na de bandbespreking van gister ging dat geweldig.
mijn vriendin kwam daarna langs en dat was .

en nu ga ik met mota naar wat bandjes kijken en een debat over een poppodium volgen.
Oud 20-01-2007, 20:11
merels
merels is offline
deze week veel uitgeweest en gisternacht moest ikwerken en ikwas echt in een slecht humeur. dat merkte ik ook aan mn fooi
nu ben ik moe maar heb ik toch zin om uit te gaan
en ik ga zo laaang badderen.
Oud 20-01-2007, 20:25
Carn
Carn is offline
Citaat:
moya. schreef op 20-01-2007 @ 19:29 :

met limburgs is wel degelijk iets mis; want dat is gewoon echt niet te verstaan in sommige gevallen.
Oud 20-01-2007, 20:26
Verwijderd
jeejjj straks met de auto naar een feestje in amsterdam. vervoer hebben is echt zo relaxt.
Oud 20-01-2007, 20:32
Verwijderd
Ik vind het eerder vervelend dat ik in Maastricht niet eens meer in het Mestreechs iets kan vragen of zo'n student staat je dan aan te kijken van wat praat jij nou Chinees. Het is niet alsof het een compleet andere taal is ofzo. Mijn exen wisten ook wat ik zei als ik tegen mijn ouders praatte. En als ik merk dat ze het niet begrijpen, ga ik wel over op het Nederlands, maar je bent verdomme in Maastricht, je kunt verwachten dat mensen je in het dialect aanspreken.

In elk geval, ik vind het wel verschrikkelijk om mijn grootouders Nederlands horen te praten, ik heb zelf absoluut geen Limburgs accent en zeker niet dat zangerige. Maar mijn grootouders zijn dan ook 80 en die hebben het recht om te praten zoals ze willen. Daarentegen hebben mijn nichten en neven het ook en dat is gewoon ronduit irritant.
Oud 20-01-2007, 20:41
Verwijderd
Citaat:
Carn schreef op 20-01-2007 @ 21:25 :
met limburgs is wel degelijk iets mis; want dat is gewoon echt niet te verstaan in sommige gevallen.
das meestal zo met dialecten aangezien het een variatie op een taal is zowel in grammatica als in fonetiek.
en volgens die logica zou dan met alle talen wel degelijk iets mis zijn omdat jij het niet verstaat.
Oud 20-01-2007, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 20-01-2007 @ 15:16 :
Brak wakker geworden en naar de stad gegaan om De Morgen te kopen omdat daar elke zaterdag kunstboeken bijzitten. De boeken waren al op, ze hadden 20 kranten en 10 boeken... maar het wordt bijbesteld.
Je ze hebben altijd standaard te weinig van die dingen in die winkel.. Ik heb nu wel 2 van die boeken toevallig
Oud 20-01-2007, 20:48
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Mutant schreef op 20-01-2007 @ 15:16 :
Daarnaast hing een mooie plattegrond met benamingen voor de parkeerplekken als Spookkasteel en De Koets, maar een volwassen vermelding waar je terecht kon als het apparaat het niet deed, ho maar.
jij als larpspeler moet wel de laatste zijn om zulke kritiek te uiten.
Oud 20-01-2007, 20:55
Carn
Carn is offline
Citaat:
moya. schreef op 20-01-2007 @ 21:41 :
das meestal zo met dialecten aangezien het een variatie op een taal is zowel in grammatica als in fonetiek.
en volgens die logica zou dan met alle talen wel degelijk iets mis zijn omdat jij het niet verstaat.
Ik heb ook een accent maar ik kan me gewoon verstaanbaar maken bij elke Nederlander. Ik ben vaak genoeg in limburg geweest om op te merken dat dat daar een stuk moeilijker is voor de limburgers. Die gaan er van uit dat je die halve knakentaal begrijpt.
Oud 20-01-2007, 21:01
Gadje
Gadje is offline
Omg, ik reageer net op iets van L&R en ik word meteen door de topic starter op msn toegevoegd
Oud 20-01-2007, 21:05
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Gadje schreef op 20-01-2007 @ 22:01 :
Omg, ik reageer net op iets van L&R en ik word meteen door de topic starter op msn toegevoegd
Omg en nu ontkent ie dat ie me heeft toegevoegd
Die hopeloze mensen van l&r toch ook altijd.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten