![]() |
||
kon hier nog geen topic over vinden, raar genoeg.
![]() Citaat:
![]() Promotional Artwork: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nieuwe Pirates, obviously ![]() Artwork ziet er tof uit, nu hopen dat 'ie beter is dan 2. IMDB
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() *zucht* Wat is 'ie toch drop-dead-sexy. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() gne gne op mijn verjaardag in premiere, dat is een goed cadeautje ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Er is trouwens al wel beeldmateriaal van de 3e film te zien (een teaser).
![]() Klikt hier! En hier nog iets uit een Disney-programma (inclusief kort interview met Johnny Depp): Klik! Wel mooie muziek, moet ik zeggen. De soundtrack van deze film wordt hopelijk beter dan die van de 2e film (hell, de hele film moet beter zijn dan de tweede!). ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() En dit vind je vast nog erger: ik 'ship Barbossa/Elizabeth. ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Cults rond middenmootfilms zijn echt het ergste wat er is.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Nou, zelf heb ik toch écht liever Barbossa/Elizabeth dan Jack/Davy Jones, hoor (ja, die mensen zijn er ook! ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() En "over the top"... vonden jullie allemaal Jack Sparrow daarom niet juist zo leuk? ![]() Citaat:
![]() ![]() En over mijn nickname moet je niets zeggen, want je hebt zélf de nickname van de grootste slechterik in het "LotR"-universe. ![]()
|||
Citaat:
Overigens is het nog zeer de vraag of ze uiteindelijk toch nog bij haar william terecht komt, de sexuele spanning in deel 2 knetterde alle kanten op namelijk. Tussen E en Jack, en in mindere mate ook tussen E en Norrington. Hoewel die laatste toch voor de centen heeft gekozen en waarschijnlijk out of the picture is nu. Citaat:
Over Saurons moraal twijfel ik helemaal niet. ![]() Maar het viel me gewoon op, de meeste meisjes zijn helemaal into de knappe jongens als Daniel Ratcliffe en Orlando Bloom, en jij komt aan met twee niet echt knappe mannen op leeftijd die inderdaad in het grijze gebied hangen. Dat vond ik wel grappig. Maar dat ze interessanter zijn daar heb je ook wel gelijk in, bijvoorbeeld in Star Wars, mijn andere favoriete filmserie, daar zijn Darth Vader en Boba Fett beide mijn favoriete karakters. Beide zijn het 'slechteriken met een verhaal', en daarom vind ik ep 1 t/m 3 ook zo goed (onder andere) omdat daar het verhaal achter deze twee schurken verteld wordt. En dan blijken ze toch niet zo slecht te zijn dan je eerst dacht. Dit in tegenstelling tot Palpatine, die gewoon ouderwets pure evil is... In LOTR vind je dat niet echt. Ja in Gollum misschien, met zijn Smeagol-kant heb ik toch vaak medelijden. Saruman zit in mindere mate ook wel in het grijze gebied, hoewel hij voornamelijk gewoon ouderwets slecht is. In deel 1 was mijn favoriet Boromir, die ook enigzins in het grijze gebied hangt maar toch voornamelijk 'goed' is. Hij maakt slechts 1 misstap die hij daarna weer rechtzet door zijn leven op te offeren. Om Boromir beter te begrijpen raad ik in ieder geval aan om de extended edition te gaan zien, die verduidelijkt een heleboel...
Laatst gewijzigd op 13-01-2007 om 11:11. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() die hebben geen littekens en zien er niet uit als monsters. ![]() en het zijn geen mannen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
what about it? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Deel 2 was trouwens prima ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Hier is wat concept art van de nieuwe film te vinden (spoilerig, dus niet kijken als je niet te veel weten wilt voordat je de film hebt gezien!):
http://www.moviemachine.nl/news.php?...b800a4de4f131c Ziet er spannend uit. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Dat is ook meteen het grote voordeel van zo'n korset, want in Pirates 1 leek het er warempel op dat ze tetten had.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Hedde gij nog fillems gezien of wa? (filmtopic) Verwijderd | 500 | 07-09-2009 09:06 | |
Films, TV & Radio |
Vervolgen van Hollywoodfilms... (2) Vinniebar | 57 | 18-03-2009 14:32 | |
Films, TV & Radio |
80th Academy Awards Nominations King Ralph | 37 | 26-02-2008 15:03 | |
Games |
Nintendo Revolution/Wii III Verwijderd | 500 | 15-11-2007 16:50 | |
Films, TV & Radio |
Pirates of the Caribbean: At World's End Trailer Manus J. van Alles | 8 | 22-03-2007 14:39 |