Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
het gaat ook niet alleen om het spelen en de techniek, maar ook het gehoor en de muzikaliteit. en als je nog nooit les hebt gehad kun je dat beter wel doen, en ben je er ook iets langer mee bezig.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 14-01-2007 om 14:39. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Aan jou vervolgens om in te schatten hoe serieus je gitaar wil spelen en hoeveel geld je eraan uit wil geven.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gitaarspelen is, meer dan welk instrument dan ook eigenlijk, een instrument dat je op vele manieren en niveau's kan spelen. Als je alleen als doel hebt kampvuurgitaar te kunnen spelen, ben je na een jaartje zeker al in staat om een hoop te doen. Als je van plan bent jazz te gaan spelen of virtuoze shredmetal, zal het nog veel langer duren voordat je daar iets van kunt. En 'echt goed' ben je uiteindelijk na acht jaar ook nog niet, want dat is een proces dat je hele leven duurt. De vraag is eerder: Hoe kan ik de nodige techniek krijgen om te kunnen spelen wat ik wil? En qua gitaar: Koop liefst niet het allergoedkoopste. Ook gelijk iets superduurs kopen heeft weinig zin, maar probeer een gitaar uit te zoeken die door veel mensen als 'goede beginnersgitaar' wordt beschouwd. Dat kan echt veel uitmaken, omdat een ronduit slecht instrument je spelplezier nadelig kan beïnvloeden. Laatst gewijzigd op 14-01-2007 om 10:32. |
![]() |
|
Verwijderd
|
van gitaarspelen heb ik geen verstand, maar voor een beginnersgitaar is het misschien handig om even deze site te bekijken van Musik Producktiv (een erg grote muziekwinkel net over de grens in Ibbenburen (duitsland))
http://www.musik-produktiv.de/shop2/.../ob_id/35/sid/!18121995 ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Over je vraag over het oefenen, hangt helemaal van jezelf af. Wat je wilt, moet je doen. Wil je goed worden, moet je oefenen. Heb je daar geen zin in, doe het dan niet, maar dan zul je minder snel goed worden snap je ![]() Hoe de muzieklessen eruit zien, hangt ook heel erg van de muziekleraar/lerares af. Meestal behandel je de eerste lessen een nummer, er wordt dan geacht dat je die oefent en de volgende les moet je dat spelen en levert de leraar commentaar (zowel positief als negatief) en dan een volgend stuk. succes!
||
Citaat:
![]() ![]() En Eilidh, bedankt voor de info en tips ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Nog een tip: probeer in het begin vooral op de techniek te oefenen en iets minder op het liedje an sich. Natuurlijk is dat belangrijk, maar als je techniek verkeerd aanleert, is dat moeilijk om het af te leren (uit ervaring ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() edit: en stalen snaren natuurlijk! wordt je hard van!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zowieso; Feedback ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
die heb ik zojuist gekocht, leuk dingetje en met een beetje goeie reverb erop is ie ingeplugd ook best ok voor recordings. en ik heb alles wat ik momenteel heb staan (guitar fx, synth, , midi-controller, audiointerface, bas en ak. gitaar) bij de Feedback besteld danwel gekocht. Alleen met de midi controller heb ik wat troubles gehad, maar terugsturen was op hun kosten en ik had vrij snel een nieuwe.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() PUNK \m/ |
![]() |
||
Citaat:
|