Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
hij is vorig seizoen gebleseerd geraakt aan zijn meniscus de operatie was niet goed verlopen waardoor hij voor het seizoen was uitgeschakeld en of hij volgend seizoen had kunnen spelen was ook niet duidelijk, ik hoop dat ie het uithoud zonder blessures patrick ewing zat ook altijd met blessures omdat ie al vrij oud was |
![]() |
||
Citaat:
man hij heeft een goede carriere hegad dat hij nu stopt, op zo een oude leeftijd ga je je alleen maar belachelijke maken, hoe goed je ook bent
|
![]() |
Echt zonde. Hij was de beste maar nu zijn Kobe en O'neill beter en dat is zonde van Jordans reputatie. Hij was de beste allertijden nu is hij gewoon een boven gemiddelde speler. Vorig jaar werd hij gedolt door Kobe dat was echt niet om aan te zien.
||
Citaat:
trouwens weet mischien iemand een site op internet waar de wedstrijden live zijn te volgen, ik kijk altijd op nba.com naar de samenvattingen en ik heb geen canal plus ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
In case dat je geen 24 bent, slaat mijn opmerking op evenveel dan jouwe over mijn schoolopleiding, want ik doe nu 5VWO., dus dan moet je je bek alsnog houden. Als iemand schrijft 'MJ speelt volgend jaar weer mee', denkt 99% van de mensen dat die iemand bedoelt dat ie opeens weer meedoet, as in, vorig jaar deed ie dat niet. Daar durf ik jouw achterlijkheid op te verwedden. En als ie zich heeft geblesseerd, ik maakte toch ook geen topic 'van der vaart speelt dit seizoen weer mee'
Laatst gewijzigd op 07-10-2002 om 20:38. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Kobe is zo verstandig om niet tot zijn 40ste door te gaan. Jordan stond voor onaantastelijk, de beste allertijden. Als je hem dan de zoveelste drie-punter ziet missen dan doet mij dat toch een beetje pijn. Ik vind het zonde en als hij nog veel langer doorgaat dan gaat hij toch de boeken in als: een van de beste allertijden maar wel die basketballer die veel te lang is door gegaan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Helaas heeft hij een getalletje nodig om indruk te maken, wat hem inderdaad niet bepaald lukt met woorden. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar VWO stelt even weinig voor als de HAVO of de MAVO, dus je hoort het mij allang niet meer uitroepen; in tegenstelling tot de heilige terreur (Al Qaeda ![]() Hoi wuppie, hoe staat 't in 't leven? Ook geinteresseerd in basketbal? Lieve schat, even tussendoor, ik maak blijkbaar wel indruk op je, anders had je allang en breed gezien dat ik hier niet zit om indruk te maken (wel leuk hoor dat ik een schare fans heb die alles van me bijhoudt ![]() Even on-topic: Nee, Kobe is niet beter dan Jordan. Nee, O'Neill is niet beter dan Jordan. Nee, Duncan is niet beter dan Jordan. Jordan is en blijft heer en meester. Hij heeft aan het begin van het seizoen herhaaldelijk wedstrijden gewonnen voor de Wizards en zou, mits hij gewoon fit was gebleven, ook zonder moeite mee hebben kunnen dingen naar het MVP-schap.
Laatst gewijzigd op 08-10-2002 om 23:49. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en nu nokken we met dit gezeik
|
![]() |
Even on-topic:
Nee, Kobe is niet beter dan Jordan. Nee, O'Neill is niet beter dan Jordan. Nee, Duncan is niet beter dan Jordan. Jordan is en blijft heer en meester. Hij heeft aan het begin van het seizoen herhaaldelijk wedstrijden gewonnen voor de Wizards en zou, mits hij gewoon fit was gebleven, ook zonder moeite mee hebben kunnen dingen naar het MVP-schap. [/B][/QUOTE] Kobe is zeker niet beter dan Jordan(die van een paar jaar geleden) maar nu is kobe wel beter. Heb je die wedstrijd niet gezien de Wizards tegen de Lakers. Hij dolde hem minder vaak
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
[F1] GP van Italië Sandersss | 41 | 10-09-2006 16:20 | |
Vrije tijd |
[F1] GP van Amerika Sandersss | 25 | 04-07-2006 11:20 | |
Vrije tijd |
[F1] GP Japan Sandersss | 41 | 10-10-2005 08:33 | |
Vrije tijd |
[F1] GP van Maleisië PV | 25 | 20-03-2005 21:17 | |
Vrije tijd |
Stopt Schumacher? Verwijderd | 34 | 11-09-2004 10:14 | |
Vrije tijd |
GP Belgie Spa Francoshamps (we zouden het nog bijna vergeten! :p ) Mr.Oizo | 32 | 31-08-2004 22:34 |