Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik bel wel regelmatig en als ik thuis ben, doe ik m'n best voor haar. Ik voel me zelfs schuldig als ik in het weekend steeds weg ben. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mijn moeder heeft volgens mij iets door over hoe ik me voel. Ineens waren twee doosjes AD weg, en toen ik vroeg waar die waren zei ze dat ze ze veilig had opgeborgen. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder zou je misschien eens met haar kunnen praten over hoe zij vindt dat je het beste met haar om kunt gaan? En dat je het erg vervelend vindt dat niets goed genoeg is, je doet immers enorm je best, meer dan dat kun je niet doen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben echt aan het twijfelen. Ik zou zo veel meer tijd hebben om huiswerk te maken en weer es gitaar te spelen enzo, maar ik ben bang dat ik niet zonder kan (ja ok, ik ben echt verslaafd). Ik ben bang dat ik me eenzaam ga voelen op mijn kamertje... Ik beslis vanavond wel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zoja, dat moet je zeker doen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
goed dat je de mail verstuurd hebt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Misschien kun je het je ouders aan de school laten vertellen? Of het aan je mentor vertellen oid? Dan kan die wel bekijken wat hij/zij er mee doet, maar is er iig wel iemand van op de hoogte (dat lijkt me toch wel zo verstandig). |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic # 83 Verwijderd | 496 | 30-01-2007 22:20 | |