Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Kittie (al een keer gezien)
Dreadlock Pussy (ooit bijna gezien) Incubus Project Pitchfork Switchblade Symphony (maar dat zal niet meer kunnen ![]() Jack off Jill (gaat ook niet meer gebeuren ![]() Deftones Glassjaw Placebo (jaaaaah ![]() Aphex Twin Palooka's (gaat nog vele malen gebeuren ![]() Against Time (ga ik vanmiddag zien! *spring* ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wil nog zien:
Iron Maiden Sonata Arctica Arch Enemy Silverchair HIM Dimmu Borgir Pantera The Kovenant (gaat gebeuren) Placebo enz enz Al gezien maar wil zeker nog een keer zien: CHILDREN OF BODOM! Slayer Tool Muse Rammstein Nightwish Kan helaas niet meer: Smashing Pumpkins....... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Heuj ik gaat ook volgende week vrijdag Jippie k heb er echt zin in!!:-) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb eigenlijk mijn aller lievelingsbandjes bijna allemaal al gezien...
wat ik nog wil wat zou kunnen... ]Pitchshifter [ ![]() AFI Rancid Nine inch nails Radiohead (al wel gezien maar vanaf best ver) Blue Meanies Mindless Self Indulgence Hippos wat ik zou willen maar nie meer kan Operation Iy No fun at all Nirvana Fear Factory (zouk nog wel vaker willen ![]() Beach Boys
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Geluidsoverlast bij concerten Trimm Trabb | 23 | 30-05-2010 23:50 | |
Lifestyle |
Kleine enquete over kleding... Suffocation | 45 | 26-05-2005 22:51 | |
Verhalen & Gedichten |
Nep Inferno | 3 | 25-06-2004 18:54 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |