![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en inderdaad heb ik nog nooit een christen gezien die deze wetten serieus nam of dacht dat dat behoorde. het gaat hier immers om landsgeschiedenis. en o, de sgp, de doodstraf is een principe en geen wet en homohaat komt ook in het nieuwe testament voor ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Dit om even aan te geven hoe relatief goed en fout is. Ik denk dat blackmetalmuziekanten nogal vies zullen zijn van kindermishandeling. Kindermishandeling komt veel voor onder de strenge religieuze mensen die blackmetalmuziekanten slecht noemen. Samenvattend: wie begint aan waardeoordelen over moraal begeeft zich bijna per definitie op glad ijs, om over de hypocrisie ervan nog maar te zwijgen.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Hey Eilidh, ik ben het het helemaal met je eens. Maar het is moeilijk om dit aan iemand te vertellen die een zeer negatieve kijk heeft op het christendom. Kindermishandeling komt helaas bij sommigen gezinnen voor, maar om te gaan zeggen dat kindermishandeling wordt aangeprezen door christenen vind ik de grootste bull-shit. Aangezien er ook geen (objectieve) bron is te vinden, die zijn arugument kan onderbouwen of bevestigen is er ook geen reden om aan te nemen dat dit waar is. Aan: T_ID: Het valt me op hoe je christenen te vaak over een kam scheert. Stel een christen pleegt een moord, dan zijn alle christenen meteen slecht in je ogen. En de overige mensen die niet christen zijn en een moord plegen dan? Waarom laat je die buiten beschouwing. Het valt me op aan je posts, hoe makkelijk je een fout van een ''christen'' (vast) afschuift op het christendom. Verder wil ik je ook zeggen, dat wanneer iemand zich een christen noemt en een moord pleegt en allemaal andere slechte dingen doet, dit geen christen is, maar een persoon is die niet goed is bij zijn hoofd, maar zich desondanks toch een christen noemt. Ik denk dat je pas echt een christen bent, als je goed leeft zoals Jezus ons heeft laten zien. |
![]() |
|||
Citaat:
En dat alle mensen die hun kinderen mishandelen omdat god hen verteld zou hebben dat een strikte opvoeding een deugd is in een 'normenloze samenleving' tuig van de richel zijn die we niet moeten geloven, dat is een stelling die ik best aan durf. Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Alle christenen zijn niet noodzakelijk tuig. Alle christenen die hun kinderen mishandelen vanwege hun denkbeelden over opvoeding die uit hun religie komen zijn wel tuig. Dus ja, ik en genuanceerd.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Software] Lyrics programma Earphone | 10 | 20-12-2004 18:24 | |
De Kantine |
Verkeerde verstane lyrics of filmuitspraken Verwijderd | 105 | 10-12-2004 09:08 | |
Muziek |
Mooiste lyrics DG | 3 | 30-04-2004 20:22 | |
Muziek |
Lyrics gezocht van Little Feet ik kan ze niet vinden tips??? The_Eagles | 3 | 25-05-2003 15:32 | |
Muziek |
Sites met goede Tabs en goede Lyrics LiZzy87 | 3 | 08-03-2003 18:39 | |
Muziek |
Ik was heel lang op zoek naar alle lyrics van: "Short music fo short people". Rhinus | 17 | 27-08-2002 19:35 |