|
|
|
Ben gisteren begonnen in de bijbel (ja, echt waar) en die ligt er nu dus ook
|
|
2 dekens, kussens en m'n pyjama
|
|
|
|
ikzelf
|
|
|
|
Verwijderd
"Fonologie: een uitnodiging tot de klankleer van het Nederlands" en een mobiele telefoon. En een tieneurocentmunt.
|
|
|
|
Telefoon, pyjama, kleren, lees- en studieboeken, kruik, geld en drinken.
|
|
|
|
Verwijderd
Nu: externe hdd, Dif als muismat, telefoon, ik.
|
|
|
|
Tas , map , blokboek en wat geld .
|
|
|
|
beddengoed
1 stitch knuffel 1 koala knuffel 8 snoopy knuffels 1 boek
|
|
Verwijderd
pyjama en kussens en daatje
|
|
|
|
ikke.
|
|
Afstandbediening
|
|
Verwijderd
Teveel kleding
|
|
|
|
Een sjaal, een tas, een hemd, paspoort, donorcodicil, lege plastic zak, plastic zak met zes bollen wol.
|
|
Mijn jas, grote hoeveelheid kussens, een dekbed en 2 slaapzakken die uitgevouwen zijn.
|
|
fizzle-fluffy schreef op 07-12-2006 @ 20:29 :
Behalve beddengoed? (dus: extra dekens, knuffels, huisdieren en spul wat er niet hoort) TS begint: een extra deken (fleece, rood met witte hartjes), . ![]() en er ligt een telefoon op te laden dnek ik mijn trainingsbroek ligt er nog op denk ik en mss een borstel maar ik denk dat ik die netjes heb opgeruimd
|
|
fizzle-fluffy schreef op 07-12-2006 @ 20:29 :
Behalve beddengoed? (dus: extra dekens, knuffels, huisdieren en spul wat er niet hoort) TS begint: een extra deken (fleece, rood met witte hartjes), . ![]() en er ligt een telefoon op te laden dnek ik mijn trainingsbroek ligt er nog op denk ik en mss een borstel maar ik denk dat ik die netjes heb opgeruimd