Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-10-2002, 12:36
tender kiss
tender kiss is offline
Ik ken een jongen van 16 jaar nu al een jaar van i-net.
Na een tijdje zei hij (op msn) dat ie me leuk vond.
Ik hem eerst niet, maar later werd ik smoor op hem en dat is/was hij volgens mij ook op mij, hoe hij deed over msn.
Later gingen we ook nog bellen, heel gezellig, met een hoge telefoonrekening
Maar goed... We wouden elkaar graag ontmoeten.
Dus ik stapte gister in de trein op weg naar heerenveen (ik woon in meppel, 24min met de trein dus de afstand is geen probleem)
Heel gezellig daggie geweest..
Ik vind um nu heel leuk, en mis um gigantisch
(we hadden trouwens fotos van elkaar dus wisten hoe we eruit zagen)
Ik weet niet of ie mij ook leuk vind, want in real deed ie toch wat uhm.. afstandelijker..
Hoe of wat moek doen om te weten te komen dat ie mij ook leuk vind??? Ik vind m eeecht leuk!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-10-2002, 12:57
Herrie
Herrie is offline
Het is natuurlijk wel een beetje vreemd dat ie afstandelijk deed. Misschien vond ie jou toch wel tegenvallen in real life? Probeer daar eerst eens achter te komen!
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 13:05
tender kiss
tender kiss is offline
tank joe
zal dr eens proberen achter te komen..

waar blijven de andere reacties????
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 13:24
Herrie
Herrie is offline
Citaat:
tender kiss schreef:
tank joe
zal dr eens proberen achter te komen..

waar blijven de andere reacties????
Liggen nog te slapen
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 13:30
tender kiss
tender kiss is offline
nu nog !!?

*wacht wel weer*
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 13:58
whizzer
whizzer is offline
hoe heet ie? woon zelf namelijk ook in heerenveen en ben 16, duz misschien ken ik um wel en dan vraag ik ut wel ff

Ik denk dat jij als beste weet of hij je leuk vindt of nie, als je heel lang met em kan bellen enzow,en het was errug gezellie toen jij bij hem was en hij zegt dat ie op jou verliefd is denk ik wel dat het ook echt zo is hoor................

En ik denk dat ik wel weet waarom ie een beetje afstandelijk deed in ut echt, real life is toch wel erg anders dan msn hoor, en tjsa, 'ik hou van je' zegt je wat makkelijker via msn dan in het echt tegen een meisje die je feitelijk niet echt kent, om maar even een voorbeeld te noemen
Oud 06-10-2002, 14:59
Verwijderd
Misschien kwam dat afstandelijke wel door t feit dat ie met de bek vol tanden stond om t zo maar ff te zeggen. Heb er zelf nl ook last van. Via inet durf ik bijna alles te zeggen maar zodra ik dezelfde persoon irl tegenkom dan moet ik eerst toch ff op me gemak zien te komen voordat ik dezelfde persoon ben.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 15:41
Herrie
Herrie is offline
Citaat:
Wes schreef:
Misschien kwam dat afstandelijke wel door t feit dat ie met de bek vol tanden stond om t zo maar ff te zeggen. Heb er zelf nl ook last van. Via inet durf ik bijna alles te zeggen maar zodra ik dezelfde persoon irl tegenkom dan moet ik eerst toch ff op me gemak zien te komen voordat ik dezelfde persoon ben.
True, dat heb ik ook wel een beetje
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 16:02
Verwijderd
toen mijn vriend en ik elkaar voor het eerst zagen deden we ook niets. we waren allebei op slag verliefd, maar zeiden niets tegen elkaar. waarom niet? omdat we allebei bang waren dat de een de ander niet leuk vond.. dus savonds had ik mijn msn naam verandert in: volgens mij ben ik best wel een beetje heel erg verliefd. en toen hij online kwam zei hij dat hij ook nogal verliefd was...

dusja.. je moet het gewoon vragen, of zeggen..je hebt niets te verliezen. als hij denkt van nouja ik vind jou helemaal niet leuk dan accepteer je dat en praat er niet meer veel mee en dan gaat de verliefdheid wel weg.. en als je het zegt en hij vind je wel geweldig dan is 't goed he
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 16:05
Verwijderd
Dat afstandelijke kan gewoon komen door verlegenheid, of zenuwachtig zijn hoor. Niets om je in eerste instantie druk over te maken. Gewoon vragen, lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 14:54
tender kiss
tender kiss is offline
Citaat:
whizzer schreef:
hoe heet ie? woon zelf namelijk ook in heerenveen en ben 16, duz misschien ken ik um wel en dan vraag ik ut wel ff

Ik denk dat jij als beste weet of hij je leuk vindt of nie, als je heel lang met em kan bellen enzow,en het was errug gezellie toen jij bij hem was en hij zegt dat ie op jou verliefd is denk ik wel dat het ook echt zo is hoor................

En ik denk dat ik wel weet waarom ie een beetje afstandelijk deed in ut echt, real life is toch wel erg anders dan msn hoor, en tjsa, 'ik hou van je' zegt je wat makkelijker via msn dan in het echt tegen een meisje die je feitelijk niet echt kent, om maar even een voorbeeld te noemen
njah heerenveen, in een dorpje Nieuwehorne ernaast (heerenveen kennen de meeste) hij heet mark handgraaf....
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 16:21
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
Jewel schreef:
Dat afstandelijke kan gewoon komen door verlegenheid, of zenuwachtig zijn hoor. Niets om je in eerste instantie druk over te maken. Gewoon vragen, lijkt me.
Inderdaad!
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 16:34
PardonMe
PardonMe is offline
ja ik denk ook aan verlegenheid of zenuwen..
zou niet te veel zoeken achter dat afstandelijke..
En als je nog eens met het wil afspreken en hij reageert daar negatief op, dan weet je alsnog dat het niks is, en reageert hij positief dan is dan voor jou ook alweer een stuk gunstiger..
Want ik neem aan dat je hem nog een keer wilt gaan ontmoeten??

iig hou het gewoon maar even op zenuwen
Oud 07-10-2002, 16:49
tender kiss
tender kiss is offline
wil m indd nog wel een x otmoeten
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 16:57
highlight
highlight is offline
waarom vraag je hem niet gewoon wat hij ervan vond? en wat hij van jou vond?
Oud 07-10-2002, 17:02
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
tender kiss schreef:
wil m indd nog wel een x otmoeten
Nou gewoon nog eens met hem afspreken..
Als hij niet meer geinteresseerd is, dan weet je dus genoeg..
Wil hij ook nog een keer met jou afspreken dan zit je denk ik al best goed.. dus dan gewoon nog een keertje afspreken, er weer een hele leuke dag van maken en actie ondernemen!!
Je kunt denk ik via stille hints al een heleboel duidelijk maken of te weten komen..
Heel veel succes ermee iig
Oud 07-10-2002, 17:55
luckyleo
luckyleo is offline
Ik denk dat ie zo afstendelijk deed omdat jij tegenviel in het echt.

Nee tuurlijk niet, geintje, hij moet gewoon ff wennen aan het feit denk ik dat hij jou nu opeens in het echt spreekt ipv alleen chatten. Als jullie al een jaar met elkaar chatten/bellen dan kun je hem ook best vragen via een van deze mediums of hij jou ook leuk vind.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 21:19
PardonMe
PardonMe is offline
Tja want in het echt is toch wel ff heel wat anders dan contact via het chatten of via een telefoon..

In het echt dan blijkt pas of jullie echt zo goed met elkaar over weg kunnen, of het echt wel klikt, of hij echt wel zo leuk is, of jij echt wel zo leuk bent..
maar natuurlijk maar je je dan ook druk "zal zij mij wel leuk vinden??" (of andersom)
Oud 07-10-2002, 21:21
Verwijderd
Sja...als hij afstandelijk deed wil dat niet meteen zeggen dat hij je niet leuk vindt. Hij kan zelf ook gewoon wat onzeker zijn geweest...misschien vond-ie jou wel zo leuk dat hij daar onzeker door werd? Ik zou er niet teveel over in zitten, als jij het een leuke dag vond dan vond hij dat waarschijnlijk ook wel
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 12:28
Loezzel
Loezzel is offline
Ik denk ook dat je er niet te veel over in moet zitten. En aangezien jullie erg goed via het net en via de telefoon kunnen praten, zou ik het hem ook gewoon vragen? Of iig: ik zou hem vragen hoe HIJ dat dagje samen in het echt ervaren heeft...
Oud 08-10-2002, 12:43
tender kiss
tender kiss is offline
okeej, ik zal t m wel gewoon eens vragen.. dank jullie
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 19:22
22B
22B is offline
toen ik mijn vriendin voor de eerste keer ontmoette, durfde we ook totaal niets te doen. En daar jad ik dan dik 3uur voor in de trein gezeten. Ondertussen gaat t wel heeeeeeel wat beter, dus het komt vanzelf wel goed!

/\\/\\zzls
Reageren

Regels voor berichten