Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
toen mijn vriend en ik elkaar voor het eerst zagen deden we ook niets. we waren allebei op slag verliefd, maar zeiden niets tegen elkaar. waarom niet? omdat we allebei bang waren dat de een de ander niet leuk vond.. dus savonds had ik mijn msn naam verandert in: volgens mij ben ik best wel een beetje heel erg verliefd. en toen hij online kwam zei hij dat hij ook nogal verliefd was...
dusja.. je moet het gewoon vragen, of zeggen..je hebt niets te verliezen. als hij denkt van nouja ik vind jou helemaal niet leuk dan accepteer je dat en praat er niet meer veel mee en dan gaat de verliefdheid wel weg.. en als je het zegt en hij vind je wel geweldig dan is 't goed he ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
ja ik denk ook aan verlegenheid of zenuwen..
zou niet te veel zoeken achter dat afstandelijke.. En als je nog eens met het wil afspreken en hij reageert daar negatief op, dan weet je alsnog dat het niks is, en reageert hij positief dan is dan voor jou ook alweer een stuk gunstiger.. ![]() Want ik neem aan dat je hem nog een keer wilt gaan ontmoeten?? ![]() iig hou het gewoon maar even op zenuwen ![]()
||
Citaat:
Als hij niet meer geinteresseerd is, dan weet je dus genoeg.. Wil hij ook nog een keer met jou afspreken dan zit je denk ik al best goed.. ![]() Je kunt denk ik via stille hints al een heleboel duidelijk maken of te weten komen.. Heel veel succes ermee iig ![]()
|
![]() |
Ik denk dat ie zo afstendelijk deed omdat jij tegenviel in het echt.
Nee tuurlijk niet, geintje, hij moet gewoon ff wennen aan het feit denk ik dat hij jou nu opeens in het echt spreekt ipv alleen chatten. Als jullie al een jaar met elkaar chatten/bellen dan kun je hem ook best vragen via een van deze mediums of hij jou ook leuk vind. |
![]() |
|
Tja want in het echt is toch wel ff heel wat anders dan contact via het chatten of via een telefoon..
In het echt dan blijkt pas of jullie echt zo goed met elkaar over weg kunnen, of het echt wel klikt, of hij echt wel zo leuk is, of jij echt wel zo leuk bent.. ![]() maar natuurlijk maar je je dan ook druk "zal zij mij wel leuk vinden??" (of andersom)
|
Verwijderd
|
Sja...als hij afstandelijk deed wil dat niet meteen zeggen dat hij je niet leuk vindt. Hij kan zelf ook gewoon wat onzeker zijn geweest...misschien vond-ie jou wel zo leuk dat hij daar onzeker door werd? Ik zou er niet teveel over in zitten, als jij het een leuke dag vond dan vond hij dat waarschijnlijk ook wel
![]() |
![]() |
|
Ik denk ook dat je er niet te veel over in moet zitten. En aangezien jullie erg goed via het net en via de telefoon kunnen praten, zou ik het hem ook gewoon vragen? Of iig: ik zou hem vragen hoe HIJ dat dagje samen in het echt ervaren heeft...
|
toen ik mijn vriendin voor de eerste keer ontmoette, durfde we ook totaal niets te doen. En daar jad ik dan dik 3uur voor in de trein gezeten. Ondertussen gaat t wel heeeeeeel wat beter, dus het komt vanzelf wel goed!
/\\/\\zzls
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Zonder vleugels bereik ik de hemel ook wel. Ieke | 0 | 03-08-2005 20:53 | |
Verhalen & Gedichten |
Een wereld van verdriet. (voorlopige titel) Aardbei-meisje | 9 | 17-02-2005 15:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal over een 22 jarig meisje Kira | 41 | 13-11-2003 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De ondraaglijke lichtheid clubje | 124 | 27-09-2003 11:07 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 |