Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() @Kitten: Lijkt me een dude die vrij veel achter z'n pc zit ipv sociaal doen enzo, maar wel aardig verder ![]()
||
Citaat:
![]() OT: je houdt van sporten, bent blond, bent minder van school ( ![]() ik denk dat je aan een typische jongenssport doet, voetbal of zelfs rugby ofzo |
![]() |
||
Citaat:
OT: Zo'n natuurkundige
||
Citaat:
![]() Hehe, ok XD Ik ben 14, eigenlijk ![]() Kitten' 85 is een beetje een rokkenjager in het echte leven maar niet zo geweldig succesvol daarin. Heeft eigenlijk liever een vaste vriendin. Maakt veel grappige opmerkingen als hij chagrijnig is.
||
Citaat:
Zo'n meisje dat graag negatieve dingen over mensen onthoudt om die tegen anderen te kunnen gebruiken als dat nodig is.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() OT: Kunst lijkt me iemand die vrij gelovig is ![]()
Laatst gewijzigd op 26-01-2007 om 08:06. |
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: ik denk dat je ook wel van snowboarden houdt.. je gaat liever in de winter op vakantie dan in de zomer..?
||
Citaat:
![]() OT: je schrijft gedichten en je houdt van tekenen.. je houd ook van muziek maar echt muziek maken doe je niet.. je bent niet zo lang..
||
Citaat:
![]() en @ kunst: klopt het een beetje dan? |
![]() |
||
Citaat:
OT: Cobalt.. moeilijk ik denk dat je je met je leeftijd heel oud vind al, vergeleken met de mensen op dit forum.. Je hebt al heel wat gedaan en meegemaakt (geen vervelende dingen), maar je levenservaring en met je EQ zit je goed volgens je zelf.. kinderen zijn kinderen, pubers zijn pubers,.., jij bent gewoon je zelf.. goed volwassen.. Right? ik heb je nergens eerder zien posten maar ik denk dat je je zelf zo ziet OT: @fizzle-fluffy *sorry ik postte langzaam>.. ![]() Ik denk dat het meeste wel gezegd is over jou.. maar ik denk dat je wel een leuk mensje bent hoor ![]()
Laatst gewijzigd op 27-01-2007 om 12:42. |
![]() |
|||||||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Over een jaar heb je gelijk. ![]() Citaat:
Dit klopt aardig. Ik heb zowel heel volwassen als kinderlijke trekjes. Ik schaam mij echter niet voor het kind in mij en zal die ook nooit verbergen. ![]() Citaat:
![]() OT: X-Ray™ is een jongen die goed weet wat hij wel en niet wil. Hij heeft een mening en komt daar ook voor uit. Hij heeft ambities en zal het later ver kunnen schoppen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Hoe ben jij nou echt? [Reloaded] Verwijderd | 82 | 22-08-2009 20:38 | |
De Kantine |
Nieuw koelkastbeleid. Missy | 5 | 26-10-2008 12:31 | |