Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En weet je ook hoe St. Petersburg is? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Alleen ik denk dat ik dat parachutespringen maar oversla .. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ik kan wel het schrift lezen, dat is wel handig lijkt me, vaak kan je dan al wel iets uit de naam halen.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dit lijkt me wel een interessante reis die niet al te duur is:
http://www.treinreiswinkel.nl/winter...-st-petersburg |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Het voordeel van de trein is natuurlijk dat je veel meer van het land ziet en de andere landen waar je doorheen gaat. Ik heb zelf inmiddels geboekt, bij Shoestring: http://www.shoestring.nl/www/index.p...eiscode=GRSSRU Wie gaat er mee? ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Die reis bij Djoser had ik ook gezien, en leek me ook heel mooi, maar die was geloof een stuk langer (en duurder) dan die bij Shoestring. Een voordeel van de reis bij Shoestring vind ik dat je niet een programma hebt waar je je aan hoeft te houden. Ik vind het altijd wel leuk om in een vreemde stad de wat minder toeristische plekjes op te zoeken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ben je ook in het Peterhof geweest, bij het zomerpaleis? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() of bedoel je dan echt heel korte tripjes van 2dagen ofzo? en dat je verder helemaal niet meer op vakantie gaat. Ik ging vorig jaar in de kerst naar londen(stedentrip van 5 dagen dus), en in de zomervakantie 3weken naar scandinavië.. en ik had echt geen geld meer over voor nog een tweede stedentrip er bovenop.(terwijl ik in de meivakantie ook best nog wel weg had willen gaan) Of vis jij er heel slim heel goedkope tripjes uit? en zo ja, waar en hoe? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Spaar nu voor Kermit, Miss Piggy, Waldorf en Saaitler #1596 Noedelhap | 500 | 27-01-2012 10:00 | |
De Kantine |
Ctrl+V=? Verwijderd | 500 | 18-01-2011 15:12 | |
VWO |
CE geschiedenis Calae | 37 | 04-06-2009 22:45 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' ('was 't maar wah') Verwijderd | 500 | 08-05-2006 16:04 | |
Vrije tijd |
Uefa Cup seizoen 2005-2006 Brain-Damage | 111 | 24-02-2006 23:22 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Maak je keuze... tussen landen. Rabbi Daniel | 24 | 12-02-2003 12:32 |