![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En succes, je kunt het ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik lees dat het ontzettend moeilijk is, maar ik ben er van overtuigd dat je het kunt. Anders was je nooit zo ver gekomen! ![]() Maar dat maakt het niet minder verrot op dit moment... ![]() En stoppen met school is niet falen! Als je nu iets meer hulp nodig hebt dan is dat zo, maar dat betekent zeker niet dat je faalt. Maar ik weet dondersgoed dat het anders voelt... Sterkte! Tentamenstress, voor de verandering. ![]() "Ik kan het niet.", "Ik red het niet.", "Het lukt me toch nooit.", enzovoort, enzovoort... Maar ik ga het morgen anders benaderen. Ik maak er wat leuks van, van het leren. Ik vind het tenslotte een leuke studie. En dan zie ik wel of ik het tentamen haal. Want als ik doorga zoals vandaag en gisteren wordt het alleen maar een drama... |
![]() |
||
Citaat:
Nu ben ik even rustig, en kan ik mezelf nog wel tegenspreken.. Hopelijk kan ik morgen en woensdag wel rustig leren. En hopelijk krijg ik woensdag op de praktijktoets iets wat ik goed heb geoefend. (eigenlijk kan ik alle handelingen wel, maar door de zenuwen lukt het niet, dus duimen dat ik niet de Glascow Coma scale krijg, want dat vindt ik zo lastig) thnx voor je berichtje, lief ![]() @ krummeltje:Gefeliciteerd met je huisje! Waar is het? Mijn huis bevalt op zich goed, het is echt perfect eigenlijk (behalve dat mijn fiets voor de deur is gesloten ![]() Verder bevalt het alleen zijn me nog niet echt, ik heb nog niet echt een"vangnet". |
![]() |
||
Verwijderd
|
Zo enorm frustrerend...ik zou bijna zeggen 'had ik dat dan maar', maar ik weet dat dat niet eerlijk is en ik wil het vast ook niet hebben...maar als ik het wel gehad had, dan had ik nog kans gehad op andere behandelingen (en ik vraag me af of de symptomen die ik heb niet net zo vervelend en 'invaliderend' zijn...
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
en ooh toen kwam opeens het besef dat het dinsdag is en dus morgen woensdag en dat het tentamen dus morgen is.... en dat er vanavond een feest hier in huis is, en no way dat mn huisgenoten er rekening mee gaan houden.... en bij deze wil ik alle spiegels en weegschalen en medicijnen de wereld uit ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Daarnaast is de kans dat ik ook Pfeiffer heb best heel groot maar ik heb nog nergens last van en ik ben er eigenlijk niet zo bang voor, de kans dat ik het al heb gehad is er natuurlijk ook dus ach ![]() ![]() ![]() OT: Hmmmm het is al 12 uur, mijn gedachtenverhaal is bijna klaar maar ik mis ergens nog iets wat ik nog moet opschrijven, ik kan het vast ook wel in twee keer doen, of iig met een aanvullend stukje ![]() ![]() Edit; concentratie anyone? ![]() Laatst gewijzigd op 30-01-2007 om 11:28. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het is dat je in zo'n uithoek woont, anders zou ik je even een stapel films brengen om je ook thuis te houden. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ahwell, eerst maar eens slapen, misschien dat het dan beter gaat. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-je-Hart-Topic #83. Roosje | 2 | 23-01-2007 13:02 |