Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-01-2007, 23:30
Vice
Vice is offline
Citaat:
Crimson schreef op 06-01-2007 @ 20:36 :
nogmaals: je hebt zo'n nieuwe controller nodig om alle vc spellen mee te spelen.
Sonic the Hedgehog (voor de Megadrive) kan je gewoon met zo'n WII-controller spelen.
Oud 08-01-2007, 00:26
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Crimson schreef op 07-01-2007 @ 16:50 :
ik hoorde dat nintendo een gesprek had met square enix en dat die waarschijnlijk niet hun games op de vc gingen uitbrengen

en ik ben voorlopig ook nog niet superenthousiast tot dat idd mother / earthbound uitkomen en secret of mana, lufia, breath of fire ETC!
Dat is best logisch gezien het feit dat een heleboel van die titels (pas) geport zijn of geport worden.

Ik ga binnenkort als ik geld heb iig gunstar heroes maar es downloaden .
Oud 08-01-2007, 15:28
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 08-01-2007 @ 01:26 :
Dat is best logisch gezien het feit dat een heleboel van die titels (pas) geport zijn of geport worden.
hmm, valt opzich wel mee. iig wel final fantasy 1 t/m 5. maar square enix heeft meer dan dat
Oud 08-01-2007, 18:44
Verwijderd
GC controllers voor 35 euro? Beetje aan de prijzige kant wel.
Oud 08-01-2007, 22:35
Kaater
Kaater is offline
Citaat:
Shoarm schreef op 08-01-2007 @ 19:44 :
GC controllers voor 35 euro? Beetje aan de prijzige kant wel.
Ik heb er gewoon een van Piranha gewkocht bij de Bartsmit. 20 euro incl memorycard.
Maarja, voor dat geld zou je ook een classic controller kunnen kopen.
Oud 09-01-2007, 10:05
roosjuh1988
roosjuh1988 is offline
wiee weet waneer de nieuwe lading wii's komt ??
Oud 09-01-2007, 10:25
Verwijderd
Citaat:
roosjuh1988 schreef op 09-01-2007 @ 11:05 :
Bel alle winkels langs en vraag het
Oud 09-01-2007, 10:33
Reynaert
Reynaert is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 08-01-2007 @ 01:26 :
Ik ga binnenkort als ik geld heb iig gunstar heroes maar es downloaden .
Die heb ik, is best tof.
Oud 09-01-2007, 11:41
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Kaater schreef op 08-01-2007 @ 23:35 :
Ik heb er gewoon een van Piranha gewkocht bij de Bartsmit. 20 euro incl memorycard.
Maarja, voor dat geld zou je ook een classic controller kunnen kopen.
ik krijg liever vrijwillig lepra dan dat ik met die dingen speel

Citaat:
en ik ben voorlopig ook nog niet superenthousiast tot dat idd mother / earthbound uitkomen en secret of mana, lufia, breath of fire ETC!
lufia
En de eerste mario rpg
Oud 09-01-2007, 14:39
Retinite
Retinite is offline
Citaat:
roosjuh1988 schreef op 09-01-2007 @ 11:05 :
Bij de E-plaza zeiden ze eind januari... ik weet alleen niet of je dat helemaal geloven moet. Aargh, wacht nu al weken gewoon...
Oud 09-01-2007, 17:18
roosjuh1988
roosjuh1988 is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 09-01-2007 @ 11:25 :
Bel alle winkels langs en vraag het
ik heb de hele stad al door gelopen
Oud 09-01-2007, 19:24
Crimson
Crimson is offline
voor 350 mag je de mijne
Oud 10-01-2007, 09:54
Kaater
Kaater is offline
Citaat:
Retinite schreef op 09-01-2007 @ 15:39 :
Bij de E-plaza zeiden ze eind januari... ik weet alleen niet of je dat helemaal geloven moet. Aargh, wacht nu al weken gewoon...
Ik had het geluk dat er een aantal mensen hun gereserveerde Wii niet kwamen halen, en dat toys r us zoiets had van; neem jij em dan maar mee.

Maargoed, wel shitty inderdaad dat het [bijna] overal uitverkocht is. Ben je ookal bij mediamarkt geweest? Bij ons hebben ze geloof ik nog steeds wii's
Oud 10-01-2007, 10:25
Verwijderd
Ik had hem ook bij MediaMarkt gereserveerd, en die belden de week voor kerstmis op dat hij er was (alleen had ik hem toen al). Ik had hem echt laat gereserveerd daar, de dag voor de release ofzo, dus ik kan me niet voorstellen dat je nu geen kans maakt als je reserveert. Gewoon op een paar plaatsen doen, en zeker bij de MediaMarkt.
Oud 10-01-2007, 11:06
Aine
Aine is offline
Of gewoon naar een andere stad, de ene stad kan nog hele lijsten overal hebben terwijl ze ergens anders die niet meer hebben dus als ze binnenkomen je ze gewoon kan kopen.
Ik heb hem vlak voor de kerst ergens gekocht zonder te reserveren. Alleen dan moet je er idd snel bij zijn na een levering.
Oud 10-01-2007, 12:50
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Crimson schreef op 08-01-2007 @ 16:28 :
hmm, valt opzich wel mee. iig wel final fantasy 1 t/m 5. maar square enix heeft meer dan dat
Breath of fire zijn er ook een paar van geport iig .
En er komt vast nog wel meer .
Oud 11-01-2007, 16:13
Verwijderd
Voor de n64(en ook voor de xbox en ps1,2) heeft er zo'n ding bestaan waarmee je je nintendo ook op een televisie kon aansluiten zonder scart..(een av/rf-adapter dus) Zeer handig omdat ik op mn studentenkamer een brak oud tv'tje heb. die aansluiting heb ik daarna ook kunnen gebruiken voor mn gamecube. Maar jammer genoeg wil hij niet meer aansluiten op mn Wii, toch een beetje zonde. Veel zoeken langs winkels heeft me nog niks opgeleverd, dus volgens mij bestaat zo'n ding nog niet voor de Wii, terwijl hij al wel ligt voor de 360..

Heeft iemand anders al wel zoiets zien liggen? of is ook arm en heeft hetzelfde probleem?

Laatst gewijzigd op 11-01-2007 om 16:15.
Oud 12-01-2007, 16:16
Verwijderd
Ik heb twee nieuwe remote-straps gekregen van Nintendo, maar nu blijkt dat ik al die nieuwe had
Oud 12-01-2007, 21:38
Verwijderd
Ik heb vier nieuwe en maar 2 controllers.
Oud 14-01-2007, 19:50
roosjuh1988
roosjuh1988 is offline
zouden in duitsland net zo weinig wii's verkrijgbaarzijn als in nederland want anders zou ik wel een wii in duitsland kunnen halen ??
Oud 14-01-2007, 20:12
Verwijderd
Citaat:
roosjuh1988 schreef op 14-01-2007 @ 20:50 :
zouden in duitsland net zo weinig wii's verkrijgbaarzijn als in nederland want anders zou ik wel een wii in duitsland kunnen halen ??
Volgens mij wel, maar je kan het natuurlijk altijd proberen.
Oud 17-01-2007, 21:23
Verwijderd
Nouuu ik heb hem echt óveral hier in de buurt waar kon gereserveerd. Half januari zou de nieuwe lading komen zeiden ze maar niets gehoord. Gelukkig heb ik hem via via kunnen regelen en morgen issie eindelijk binnen!
Oud 18-01-2007, 09:18
freakinaround
freakinaround is offline
omg ik wil echt te veel kopen. ik twijfel. of warioware wii, hotel dusk ds, cooking mama ds, geist GC, untold legends PSP... of allemaal
Oud 18-01-2007, 09:19
Verwijderd
Warioware koop ik zelf niet, 't trekt me toch niet zo.

Ik kijk echt enorm uit naar Animal Crossing op de Wii
Oud 18-01-2007, 09:20
freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 18-01-2007 @ 10:19 :
Warioware koop ik zelf niet, 't trekt me toch niet zo.

Ik kijk echt enorm uit naar Animal Crossing op de Wii
ja AC idd ook! maar duurt nog zo lang En harvest moon Wii, Trauma center Wii, Super Mario Wii.. aargh waarom komen die allemaal zo laat uit
Oud 18-01-2007, 13:27
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
freakinaround schreef op 18-01-2007 @ 10:18 :
omg ik wil echt te veel kopen. ik twijfel. of warioware wii, hotel dusk ds, cooking mama ds, geist GC, untold legends PSP... of allemaal
koop dan legend of heroes PSP die is veel cooler!
cooking mama is het geld niet waar, en als je hem zo graag wilt, importeer 'm dan. amerikaanse prijs is omgekeer 15 euro tegenover de 40 in nl
Oud 18-01-2007, 15:00
Kaater
Kaater is offline
Citaat:
freakinaround schreef op 18-01-2007 @ 10:18 :
Cooking mama is werkelijk zooo gaaf <3 Is die in NL al uit of niet?
Oud 18-01-2007, 16:37
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Kaater schreef op 18-01-2007 @ 16:00 :
Ja, net, maar had hem al in Amerika gespeeld, vond er niks aan.
Oud 18-01-2007, 17:39
freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Kaater schreef op 18-01-2007 @ 16:00 :
voor de wii nog niet, voor de ds wel.. in NL weet ik niet
Oud 18-01-2007, 18:00
Kaater
Kaater is offline
Citaat:
freakinaround schreef op 18-01-2007 @ 18:39 :
voor de wii nog niet, voor de ds wel.. in NL weet ik niet
Lijkt me trouwens geen topgame voor wii, maar wel erg vool voor de ds.
Oud 18-01-2007, 19:12
roosjuh1988
roosjuh1988 is offline
weeeh ik ben nog steeds op zoek naar een wii
dus als iemand in nijmegen of geving een winkel weet waar ze nog wii's hebbe zeg het even (A)
Oud 19-01-2007, 09:28
freakinaround
freakinaround is offline
Wario Ware of Rayman Raving Rabbits?
Oud 19-01-2007, 09:57
Verwijderd
Ik wou wario ware kopen vandaag, maar ik begin toch ten zeerste te twijfelen of de microgames me wel aang aan spreken. Ze zijn echt wel achterlijk kort, en volgens mij is de replay value niet super hoog, die high scores ga je niet overal willen halen.
Denk dat ik dan toch liever wacht op mario party over een jaar.

Maar ja, wat dan te kopen.. rayman heb ik sinds het begin der tijden al slechte ervaringen mee, wat maakt deze dan overtuigender..
Oud 19-01-2007, 10:11
freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 19-01-2007 @ 10:57 :
Ik wou wario ware kopen vandaag, maar ik begin toch ten zeerste te twijfelen of de microgames me wel aang aan spreken. Ze zijn echt wel achterlijk kort, en volgens mij is de replay value niet super hoog, die high scores ga je niet overal willen halen.
Denk dat ik dan toch liever wacht op mario party over een jaar.

Maar ja, wat dan te kopen.. rayman heb ik sinds het begin der tijden al slechte ervaringen mee, wat maakt deze dan overtuigender..
hm, de Ngamer heeft rayman wel een 7,5 gegeven, en die redacteurs zijn echt wel kritisch.. En het zijn ook allemaal minigames, en ze schijnen heel erg melig te zijn..
Maarja, ik heb het ook hoor, dan lijkt een rayman game me heel erg leuk.. en dan is t toch weer minder dan ik had verwacht..

Laatst gewijzigd op 19-01-2007 om 10:14.
Oud 19-01-2007, 10:27
Kaater
Kaater is offline
Zelf zat ik ook aan Rayman te denken, maar raakte van de vroegere games altijd lichtelijk geirriteerd.
Daarom wacht ik ook gewoon af tot mensen hier me kunnen overtuigen xD
Oud 19-01-2007, 13:52
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
fire emblem en super paper mario, mario galaxy, metroid prime 3 en smash om het over echt must haves te hebben

Citaat:
mario party over een jaar.
een maandje of 4 nog maar hoor als ik me niet vergis
Oud 20-01-2007, 11:30
SilverBlue
SilverBlue is offline
Nieuwe lading is hier gekomen, ben vandaag gebeld er waren maar 2 binnen gekomen en ik zat er tussen, mijn vriend is op dit moment de wii aan het instaleren
Oud 20-01-2007, 11:38
Verwijderd
Leuk

Wanneer had je hem besteld?
Oud 20-01-2007, 12:33
Verwijderd
Kunnen we geen s.com toernooi houden voor Wii sports of supersmashbros straks?
Oud 20-01-2007, 13:04
Kaater
Kaater is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 20-01-2007 @ 13:33 :
jaaa wii sports <3
Oud 20-01-2007, 13:29
SilverBlue
SilverBlue is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 20-01-2007 @ 12:38 :
Leuk

Wanneer had je hem besteld?
ergens rond december dacht ik. Heb ook world of warcraft burning crusade gelijk er maar bij gekocht.

Ben nu ook erg maar dan ook erg blut
Oud 21-01-2007, 07:29
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 20-01-2007 @ 13:33 :
Zolang mensen het niet te serieus nemen
Oud 21-01-2007, 13:50
Verwijderd
Ik had eergister anders in de metro gelezen over iemand die toch al wel mooi 5 kilo was afgevallen door Wii sports te spelen.. Dus het is bloedserieus hoor voor sommigen

anyway, ik heb vandaag even Wario Ware te leen, om eens uit te vogelen of het spel mijn geld waard is.
Tot nu toe ben ik er nog niet uit, ik heb nu een klein half uur gespeeld, en ik heb al 3 levels(?) uit, allemaal bestaande uit zo'n 15minigames ongeveer, dus al 45minigames gespeeld.
Logischerwijs zou dat bekenen dat ik hem na een ruime 3uur spelen toch wel uit zou moeten hebben en de meeste minigames gezien heb. En echt moeilijk zijn ze ook niet, ik ben maybe 2x game over gegaan, maar als je weet wat je moet doen, dan haal je ze zelfs zonder te kijken, dus hoe moet je hier replay-value uit halen?
Ik schop nu vast tegen de schenen van een wario fan, maar overtuig mij dan even

Is er iemand die het spel heeft btw, met handleiding dus(ik heb nml alleen de disc te leen gekregen), hoe kan je het met meerdere mensen spelen? ik kan alleen voor single kiezen, of een krantje waar je niet op kan klikken.
Oud 21-01-2007, 15:35
iRoy
iRoy is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 21-01-2007 @ 14:50 :
Ik had eergister anders in de metro gelezen over iemand die toch al wel mooi 5 kilo was afgevallen door Wii sports te spelen.. Dus het is bloedserieus hoor voor sommigen

anyway, ik heb vandaag even Wario Ware te leen, om eens uit te vogelen of het spel mijn geld waard is.
Tot nu toe ben ik er nog niet uit, ik heb nu een klein half uur gespeeld, en ik heb al 3 levels(?) uit, allemaal bestaande uit zo'n 15minigames ongeveer, dus al 45minigames gespeeld.
Logischerwijs zou dat bekenen dat ik hem na een ruime 3uur spelen toch wel uit zou moeten hebben en de meeste minigames gezien heb. En echt moeilijk zijn ze ook niet, ik ben maybe 2x game over gegaan, maar als je weet wat je moet doen, dan haal je ze zelfs zonder te kijken, dus hoe moet je hier replay-value uit halen?
Ik schop nu vast tegen de schenen van een wario fan, maar overtuig mij dan even

Is er iemand die het spel heeft btw, met handleiding dus(ik heb nml alleen de disc te leen gekregen), hoe kan je het met meerdere mensen spelen? ik kan alleen voor single kiezen, of een krantje waar je niet op kan klikken.
Ik heb het spel. Hier wat info erover:

Je begint met de Story/Single player mode. Deze bestaat uit een "verhaal" waarin verschillende figuren centraal staan. elk van deze figuren hebben eigen games en manier waarop je met de Wii mote aan de slag moet. Er ziijn iets van +- 8 figuren (denk ik) en de eerste keer dat je het speelt duren deze "levels" steeds iets van 15-20 microgames. Tijdens het spelen unlock je ook verschillende torens en losse minigames. Als je alle levels (figuren) gespeeld en gehaald hebt zul je de multiplayer mode unlocken. Dit zijn verschillende spelletjes of manieren waarop je de microgames speelt. Ook kun je darten enzovoorts. Deze games speel je met 1 controller die je door moet geven. De games kun je van 2 tot 12 spelers spelen. Veel van de games zijn maximaal 4-5 spelers. In de single player kan je ook nog wat tijd steken door elk figuur nog een keer te spelen en op deze manier alle microgames te unlocken (je hebt namelijk nog lang niet alles games gespeeld de eerste keer). Ook unlock je verschillende stance cards, kaarten waar je manieren ziet waarop je de controller vast kan houden. Er is dus nog genoeg te doen!
Oud 21-01-2007, 17:24
Ieke
Ieke is offline
Bah, bij dit soort spellen moet je meteen met de multi-player aan de slag kunnen, dat is wat deze spellen vaak het leukste maakt. Ik ben bijvoorbeeld echt geen fan van SSBM in mijn eentje, maar met meerdere mensen op de bank is het echt heerlijk.
Oud 22-01-2007, 10:56
iRoy
iRoy is offline
Citaat:
Ieke schreef op 21-01-2007 @ 18:24 :
Bah, bij dit soort spellen moet je meteen met de multi-player aan de slag kunnen, dat is wat deze spellen vaak het leukste maakt. Ik ben bijvoorbeeld echt geen fan van SSBM in mijn eentje, maar met meerdere mensen op de bank is het echt heerlijk.
Mjah, je bent vrij snel door het single player gedeelte heen hoor... Alleen als je alle microgames enzo wilt unlocken moet je er (veel) tijd in steken.
Oud 22-01-2007, 12:05
Verwijderd
Ik weet niet, ik vind het een leuk spelletje, maar niet voor zijn geld.
De minigames zijn idd leuk, maar ik vind het toch te kort.

Er zal vast nog veel te halen zijn, maar ik heb in een klein avondje spelen alle single player games gehaald, en kan nu al blokken stapelen en dingen schieten als een pro..
Dat multi is wel even leuk, maar ook een beetje meer van hetzelfde.
Ik vind het een goed spel dat ik zeker zal kopen, maar dan wel pas als het minder geld kost. ik vind het de 50euro niet waard, het heeft me niet zo'n wow gevoel gegeven als mario party(waarvan ik overigens alleen Deel 1 heb, de enige waarvan ik eigenlijk vind dat ie echt echt goed is)..

Dus mijn geld gaat ergens anders naartoe, weet alleen nog niet waar. Ik heb gears of war in overweging, hoewel dat natuurlijk een beetje verraad is.. Maar op het moment zijn er afgezien van wat ik al heb gewoon weinig spellen voor de Wii die me echt bekoren.
Oud 30-01-2007, 18:12
freakinaround
freakinaround is offline
Voor wie het nog niet wisten; Super Mario Galaxy komt op 1 december uit..
Oud 30-01-2007, 18:31
Verwijderd
Oef

Laatst met z'n vieren gespeeld, vooral Sports, en dat was echt heel erg leuk Zo leuk dat mensen eigenlijk meteen doorhebben hoe het werkt, en vervolgens zijn ze dan ook meteen heel goed. Heel erg leuk Gaan we zeker vaker doen. (Ik was overigens de enige 'echte' gamer van de vier, de rest zou nooit van z'n leven een console kopen, maar ze vonden het alle drie echt fantastisch )

Ik heb zoveel zin in Animal Crossing, maar dat zal dan nog wel ruim een jaar duren
Oud 30-01-2007, 21:09
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
iRoy schreef op 22-01-2007 @ 11:56 :
Mjah, je bent vrij snel door het single player gedeelte heen hoor... Alleen als je alle microgames enzo wilt unlocken moet je er (veel) tijd in steken.
Dan nog, alleen vind ik er juist niet zoveel aan. In multiplayer is het gewoon geweldig, maar dan ga je geen avonden ermee zitten (aangezien je ook mensen nodig hebt die het mee willen spelen)

Regels voor berichten