Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-02-2007, 16:33
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
mwoah zo te zien niet echt
Oud 01-02-2007, 16:34
Verwijderd
je kan me zien via je computer?
dat doe je goed dan! !
Oud 01-02-2007, 16:35
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
ik neem aan dat jij die rare snuiter in je fotoboek bent, niet dan?
Oud 01-02-2007, 16:36
Verwijderd
die rare snuiter ben ik ja
Oud 01-02-2007, 16:37
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
nou probleem opgelost! ..
Oud 01-02-2007, 16:38
Verwijderd
!
Oud 01-02-2007, 16:39
llell
llell is offline
Citaat:
Magic1 schreef op 01-02-2007 @ 10:19 :
Die vallen nog heel erg goed mee.
Ik heb er veel meer zelf die duurder zijn.

Deze noem ik duur:

plugs
duur!!! Wel mooi! alleen de rand ziet er op de foto wat 'laag' uit, niet fijn om zoiets kwijt te raken

en natuurlijk zit er op alle piercings marge, en op alle producten, dat weet ik al geen ander. Maar soms wordt je genaaid waar je bij staat en je weet het

@ Hero"in Chick, Waar in Berlijn heb je iets laten zetten, en hoe was de zaak?
Oud 01-02-2007, 17:50
Boebsie
Boebsie is offline
Ik kwam er pas achter dat sommige plugs van klei worden gemaakt. Als hobby ben ik zo af en toe aan het sjoemelen met klei, dus ik dacht waarom niet me eigen (fake) plug proberen te maken.

Ik zoek zeg maar dat staafje dat je in je oor propt, beetje goeie kwaliteit om infecties te voorkomen, maar weet niet zo goed hoe of waar?
Oud 01-02-2007, 18:03
RastaLove
RastaLove is offline
misschien kun je er een labret in verwerken?
Oud 01-02-2007, 18:10
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
RastaLove schreef op 01-02-2007 @ 19:03 :
misschien kun je er een labret in verwerken?
Ik zoek zeg maar zo een staafje van een "normale" oorbel.
Oud 01-02-2007, 18:27
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
Boebsie schreef op 01-02-2007 @ 19:10 :
Ik zoek zeg maar zo een staafje van een "normale" oorbel.
Gebruik een ch. staal of titanium staafje. Zo gevonden en lekker makkelijk en goed!
Oud 01-02-2007, 18:33
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
Magic1 schreef op 01-02-2007 @ 19:27 :
Gebruik een ch. staal of titanium staafje. Zo gevonden en lekker makkelijk en goed!
Thnks gevonden .
Oud 02-02-2007, 17:46
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
Boebsie schreef op 01-02-2007 @ 19:33 :
Thnks gevonden .
Veel succes ermee
Oud 03-02-2007, 11:19
hellebel
hellebel is offline
Ik heb alweer een nieuwe afspraak, mijn linkervoet moet eraan geloven, het ontwerp is heel mooi.
1 maart mag ik weer, en dat terwijl mijn mus nog niet eens af is.
Oud 03-02-2007, 12:21
Somethinge
Somethinge is offline
Citaat:
Heroïn Chique schreef op 01-02-2007 @ 17:29 :
nou meid dan vind jij dat toch lekker!

mij staat ie supergeil

Ik heb er ook een

Alleen bij de meesten is het lelijk omdat ie te laag zit, bij mij zie je alleen het balletje en dat is leuk
Oud 03-02-2007, 18:29
Krynn
Krynn is offline
Citaat:
hellebel schreef op 03-02-2007 @ 12:19 :
en dat terwijl mijn mus nog niet eens af is.
Mus? Mus?! Staat daar ergens een foto van?
Oud 03-02-2007, 20:45
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
Somethinge schreef op 03-02-2007 @ 13:21 :
Ik heb er ook een

Alleen bij de meesten is het lelijk omdat ie te laag zit, bij mij zie je alleen het balletje en dat is leuk
ja dat heb ik ook, je ziet m alleen als ik lach
Oud 04-02-2007, 09:53
Maanmeisje
Maanmeisje is offline
Gisteren heb ik een tepelpiercing laten zetten, zeg maar een horizontale en verticale in 1 tepel.

Ik heb er al ooit eerder eentje laten zetten maar ontstekingen en shit dus die was er uit. Nu gisteren dus ff naar de piercingshop geweest en op zich ging het heel goed, alleen begon ik bij de 2de ineens heel spastisch te doen.. helemaal trillen en schokken en geen controle meer over mijn spieren zeg maar.

Dat is gisteren nog een paar keer teruggekomen, op die momenten zweette ik me echt de tering en daarbij heb ik ook nog een paar keer flink overgeven en voelde ik me kkberoerd. Ik vond de pijn nogal ondragelijk dus heb ik in totaal zo'n 6 paracetamol genomen wat opzich wel hielp.

Ik voel me wel wat beter nu, maar nog niet echt..mn tepel ziet er verder redelijk normaal uit en het bewegen van de staafjes bij het schoonmaken doet ook niet echt extreem pijn ofzo.

Ik vraag me nu dus af of iemand enig idee heeft of dit met elkaar te maken heeft en wat er eventueel aan de hand kan zijn. Wat misschien wel handig is om te vermelden is dat er vermoedens zijn dat ik suikerziekte heb, ik ben er nog niet op getest maar ze denken dus wel dat ik het heb.

Alvast bedankt..

Laatst gewijzigd op 04-02-2007 om 09:55.
Oud 04-02-2007, 10:08
Verwijderd
Wie weet er een goede shop in Utrecht?
Oud 04-02-2007, 22:20
Somethinge
Somethinge is offline
Piercingshop in utrecht: http://www.skinart.nl/

-

Iets anders nu. Ik ben benieuwd wat jullie meningen zijn over oren stretchen. Vinden jullie dat mooi en tot welke maat? wat vind je mooi?

Vinden jullie dit bijvoorbeeld abnormaal groot/lelijk?

Laatst gewijzigd op 04-02-2007 om 22:30.
Oud 04-02-2007, 22:36
Verwijderd
ja en die bakkebaard ook

Laatst gewijzigd op 04-02-2007 om 22:39.
Oud 04-02-2007, 22:38
Somethinge
Somethinge is offline
Citaat:
rxn schreef op 04-02-2007 @ 23:36 :
ja en die bakkebaard ook
Gelukkig issie niet van mij
Oud 04-02-2007, 22:40
Verwijderd
te groot en te lelijk
Oud 04-02-2007, 22:42
Somethinge
Somethinge is offline

En zo dan?
Oud 04-02-2007, 22:49
Verwijderd
wel oke, ik vind het echt lelijk als de vorm van je oorlel er echt door verandert. maar het ligt ook een beetje aan je hoofd of je het kan hebben of niet.
Oud 04-02-2007, 23:12
Verwijderd
die eerste is sowieso veeeel te groot..
ik denk dat het er heel erg aan ligt hoe groot je oren zijn..
ik heb kleine oren, dus ik denk dat ik tot 10mm ga, vind ik nog wel mooi.. denk dat 12mm wel echt m'n max is voor wat mooi zou zijn in m'n kleine oren..
Oud 04-02-2007, 23:32
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
Somethinge schreef op 04-02-2007 @ 23:42 :
[afbeelding]
En zo dan?
Ik vind dit formaat al mooier dan dat groteske. Je zou er ook eventueel voor kunnen kiezen om een nepplug "erin" te dumpen. Waarschijnlijk hoef je daar niks voor te doen (ervan uitgaande dat je een "normaal" gaatje hebt) dan enkel en alleen een nepplug te bestellen. Vooral als je kiest voor een dichte plug en deze grote, is een nepplug het overwegen waard, aangezien je het verschil haast niet ziet. Zoals je ziet steekt die plug enigzins uit, waardoor het net zo goed op je oor zou kunnen leunen inplaats van er helemaal in. Bespaard je heel wat moeite, letsel en is een stuk praktischer, omdat je het anytime eruit kan halen. Qua gevoel is een echte misschien wel leuker, omdat je dan zo een plug met een gat kan nemen en je kan slechts neppen tot een bepaald formaat natuurlijk.

Laatst gewijzigd op 04-02-2007 om 23:42.
Oud 05-02-2007, 08:17
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
Maanmeisje schreef op 04-02-2007 @ 10:53 :
Gisteren heb ik een tepelpiercing laten zetten, zeg maar een horizontale en verticale in 1 tepel.

Ik heb er al ooit eerder eentje laten zetten maar ontstekingen en shit dus die was er uit. Nu gisteren dus ff naar de piercingshop geweest en op zich ging het heel goed, alleen begon ik bij de 2de ineens heel spastisch te doen.. helemaal trillen en schokken en geen controle meer over mijn spieren zeg maar.

Dat is gisteren nog een paar keer teruggekomen, op die momenten zweette ik me echt de tering en daarbij heb ik ook nog een paar keer flink overgeven en voelde ik me kkberoerd. Ik vond de pijn nogal ondragelijk dus heb ik in totaal zo'n 6 paracetamol genomen wat opzich wel hielp.

Ik voel me wel wat beter nu, maar nog niet echt..mn tepel ziet er verder redelijk normaal uit en het bewegen van de staafjes bij het schoonmaken doet ook niet echt extreem pijn ofzo.

Ik vraag me nu dus af of iemand enig idee heeft of dit met elkaar te maken heeft en wat er eventueel aan de hand kan zijn. Wat misschien wel handig is om te vermelden is dat er vermoedens zijn dat ik suikerziekte heb, ik ben er nog niet op getest maar ze denken dus wel dat ik het heb.

Alvast bedankt..
Als je suikerziekte moest hebben, kan het in mijn ogen daarvan komen. Maar het best moeilijk te zeggen, als ik het niet gezien heb met mijn eigen ogen... Maar door suikerziekte kan het volgens mij ook. Hangt er een beetje vanaf of je danwel suikerziekte hebt of niet.. Als je het niet hebt, kan het gewoon ook symtonen zijn van zenuwen/angst... Maar nogmaals, ik kan niet 100% oordelen want ik heb het niet zelf gezien. Ik hoop dat je hier iets aan hebt! En beterschap ermee nog...
Oud 05-02-2007, 08:21
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
Somethinge schreef op 04-02-2007 @ 23:20 :

Iets anders nu. Ik ben benieuwd wat jullie meningen zijn over oren stretchen. Vinden jullie dat mooi en tot welke maat? wat vind je mooi?

Vinden jullie dit bijvoorbeeld abnormaal groot/lelijk?
[afbeelding] [/B]
Ik vind het net een mooie grootte! Ook al heb ik nog liever groter...

Maar Boebsie gaf een leuk alternatief, als je een kleine plug wilt, en niet veel miserie zal ik maar zeggen. Maar dan als je er echt wilt aan beginnen, is de 2de foto wel leuk om eerst naar toe te gaan. En als je die grootte hebt, kan je nog altijd groter gaan. Kwestie van je eigen keuze. Maar ik vind het persoonlijk erg leuk om te stretchen... Het is echt leuk. Maar als je het zo niet ziet zitten, is een nep plug een alternatief. Maar ik zou toch kiezen voor het echte stretchen... op de grootte van je 2de foto, kan je nog altijd terug komen naar je maar dat je nu hebt.
Oud 05-02-2007, 09:11
DrunkOnEgo
DrunkOnEgo is offline
Citaat:
Heroïn Chique schreef op 01-02-2007 @ 15:09 :
Ja daar zat ik ook n beetje mee..maar een labret (dat heb jij toch ook?) is ook slecht voor je tanden dus ik had zoiets van, tja toch maar doen. En ik heb n klein ringetje, het bolletje zit net half op mn tanden zeg maar dus het valt wel mee. Ik ben ook zeker niet van plan deze jaren in te houden.
een labret is (was bij mij althans) niet slecht voor je tanden. Mijn tandarts heeft in de 3 jaar dat ik dat ding had, nog nooit gezegd dat het glazuur van mijn tanden is aangetast (ik heb er ook expliciet naar gevraagd). Het probleem bij mij was wel dat mijn tandvlees begon te zakken waardoor ik hem uit moest doen. Dat tandvlees groeit ook niet meer terug, dus ik ben blij dat ik het op tijd heb gedaan zodat je er niet veel van ziet.

Wat moet ik me trouwens voorstellen bij een smiley?
Oud 05-02-2007, 09:30
llell
llell is offline
Citaat:
DrunkOnEgo schreef op 05-02-2007 @ 10:11 :
een labret is (was bij mij althans) niet slecht voor je tanden. Mijn tandarts heeft in de 3 jaar dat ik dat ding had, nog nooit gezegd dat het glazuur van mijn tanden is aangetast (ik heb er ook expliciet naar gevraagd). Het probleem bij mij was wel dat mijn tandvlees begon te zakken waardoor ik hem uit moest doen. Dat tandvlees groeit ook niet meer terug, dus ik ben blij dat ik het op tijd heb gedaan zodat je er niet veel van ziet.

Smilies!
Oud 05-02-2007, 09:55
DrunkOnEgo
DrunkOnEgo is offline
Citaat:
llell schreef op 05-02-2007 @ 10:30 :
Smilies!
o dat; bah.
Oud 05-02-2007, 11:04
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Magic1 schreef op 05-02-2007 @ 09:21 :
Ik vind het net een mooie grootte! Ook al heb ik nog liever groter...
je bent van plan je hele hand door je oorlel te wurmen?
Oud 05-02-2007, 13:57
Ramble On
Ramble On is offline
Ik vind denk ik tot 8mm of misschien 10mm mooi. Van die hele grote vind ik persoonlijk niks.
Oud 05-02-2007, 15:27
Verwijderd
Citaat:
hellebel schreef op 03-02-2007 @ 12:19 :
Ik heb alweer een nieuwe afspraak, mijn linkervoet moet eraan geloven, het ontwerp is heel mooi.
1 maart mag ik weer, en dat terwijl mijn mus nog niet eens af is.
omg jij mag altijd zo snel! PM me ff je ontwerp idee, is het de geisha?
ga je nu nog wel naar de inksti of al naar shipwreck?
Oud 05-02-2007, 15:31
innogen
innogen is offline
Citaat:
Ramble On schreef op 05-02-2007 @ 14:57 :
Ik vind denk ik tot 8mm of misschien 10mm mooi. Van die hele grote vind ik persoonlijk niks.
Oud 05-02-2007, 15:34
hellebel
hellebel is offline
Citaat:
Danique schreef op 05-02-2007 @ 16:27 :
omg jij mag altijd zo snel! PM me ff je ontwerp idee, is het de geisha?
ga je nu nog wel naar de inksti of al naar shipwreck?
ha, dit is weer iets anders, belletjes dit keer.
jorrit, bij electric in arnhem.

de mus maak ik af bij shipwreck denk ik.
Oud 05-02-2007, 15:36
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
llell schreef op 05-02-2007 @ 10:30 :
Smilies!
Een vriendin van me is laatst haar smiley kwijt geraakt, was uitgescheurd in haar slaap
Oud 05-02-2007, 15:43
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
DrunkOnEgo schreef op 05-02-2007 @ 10:11 :

Een labret zal er ook NOOIT expliciet naar toe lijden dat je glazuur van je tanden is aangetast. 2 reden waarom niet: omdat een !goede piercer! hem net pierct, zodat je zo weinig ermee kunt raken aan je tand glazuur. En als je de JUISTE maat hebt van je staafje + eventueel PTFE staafje. Dat zijn 2 belangrijke redenen toch wel in het proces van je tanden te beschadigen.

En natuurlijk kan je het ook ZELF wel beschadigen door middel van spelen met je piercing.....
Oud 05-02-2007, 15:44
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
Haligh schreef op 05-02-2007 @ 12:04 :
je bent van plan je hele hand door je oorlel te wurmen?
Ja, daar gaat het toch wel naar toe!
Mss niet iedereen ziet het graag, maar ik wel!
Oud 05-02-2007, 15:45
*oma*
*oma* is offline
Iemand die iets tandheelkundigs studeerd vertelde me laatst ook dat bijv. teflonstaafjes ook sneller slijten dan je glazuur.
Oud 05-02-2007, 15:45
innogen
innogen is offline
Citaat:
Magic1 schreef op 05-02-2007 @ 16:44 :
Ja, daar gaat het toch wel naar toe!
Mss niet iedereen ziet het graag, maar ik wel!
Hoe groot zijn jouw tunnels dan?
Oud 05-02-2007, 16:01
Verwijderd
heb zelf tunnels van 8mm en dat vind ik een prima groote.
Oud 05-02-2007, 16:19
Verwijderd
Citaat:
hellebel schreef op 05-02-2007 @ 16:34 :
ha, dit is weer iets anders, belletjes dit keer.
jorrit, bij electric in arnhem.

de mus maak ik af bij shipwreck denk ik.
ah ja de belletjes sweet.
volgens mij kan die pete shipwreck mn geisha wel goed ontwerpen! Ik ga wel een keer langs na mn sleeve.
Oud 05-02-2007, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Maanmeisje schreef op 04-02-2007 @ 10:53 :

Alvast bedankt..
zo ver ik weet is het probleem bij diabetes en piercings, dat je wondjes minder snel genezen en dat er grotere kans is dat het geïnfecteerd raakt

niet dat je lichaam gek gaat lopen doen
Oud 05-02-2007, 20:19
Verwijderd
weet btw iemand een goeie piercer in de omgeving Z-Holland/N-Brabant die horizontale tongpiercings zet

aangezien veel zaken het niet zetten vanwege complicaties en ik alleen maar ervaringen heb bij tattoo bob (rdam) en het daar onderhand lopende band werk is geworden en ik voor deze piercing toch veel info wil voordat ik het neem

bvd en vriendelijke groet ik
Oud 06-02-2007, 00:00
drezzz
drezzz is offline
haha, net een klant geregeld voor die Breda conventie, heel de dag een stinky monkey backpiece doen. Tony Ciavarro is de man, dus ik ben volmaakt gelukkig! Ondanks de spotprijs
Oud 06-02-2007, 00:06
MissTake
MissTake is offline
Ik ben ook meer van de grotere maten stretchers....
maar het moet wel bij de persoon passen....en bij het oor...want sommige oren flapperen al met 10 mm ofzo
Oud 06-02-2007, 00:29
Verwijderd
hoe precies krijg je de mooiste surface onder je navel? je hebt toch van die nietjesachtige dingen? en er was iets van extra huidweefsel weghalen om uitgroeien te voorkomen en dat ie beter in je huis valt (minder uitsteekt)
Oud 06-02-2007, 06:50
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
~VliereFluiter~ schreef op 05-02-2007 @ 21:19 :
weet btw iemand een goeie piercer in de omgeving Z-Holland/N-Brabant die horizontale tongpiercings zet

aangezien veel zaken het niet zetten vanwege complicaties en ik alleen maar ervaringen heb bij tattoo bob (rdam) en het daar onderhand lopende band werk is geworden en ik voor deze piercing toch veel info wil voordat ik het neem

bvd en vriendelijke groet ik
Een volledige horizontale tongpiercing is levensgevaarlijk als je anatomie het niet toelaat!

Lees:

Horizontale tong-piercing

Regels voor berichten