Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vind het trouwens juist niet saai: door de vaste soort gerechten hoef je nooit moeilijk te doen over wat nu weer te eten, en heb je juist erg veel variatie omdat je elke keer binnen het soort gerecht weer wat anders bedenkt. Zo duurt het weken voor je hetzelfde op tafel hebt staan. Als je het elke dag opnieuw moet verzinnen, grijp je volgens mij veel eerder naar geijkte dingen..
||
Citaat:
Sowieso aardappelen/groente/vlees en dat dan ook nog drie keer in de week ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar dat verleid me nog steeds niet om een vast patroon aan te meten, ik laat het toch liever een verassing. En in mijn geval is het in ieder geval niet zo dat ik eerder naar het geijkte spring, ik probeer steeds iets nieuws uit. Maar vaak zie je bij mensen die op die manier leven, dat ze totaal niet meer flexibel zijn. Ik bedoel daarmee te zeggen, dat ze op die manier niet meer hoeven na te denken over wat er gegeten en gekocht moet worden, en in lichtelijke paniek raken als het een keertje anders loopt dan gepland. (Dit is trouwens mijn mening hoor, geen waarheid ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik denk dat als je pas om 6 uur thuis doodmoe thuis komt blij bent dat de boodschappen er al zijn en het een beetje op de automatische piloot kan dan dat je ook nog heel actief moet gaan koken. Daarbij; varieren op een thema bestaat ook hoor, dat je weet dat je pasta gaat eten wil nog niet zeggen dat het elke keer macaroni met tomatensaus gaat zijn... En naar aanleiding van de post hieronder; als ik zeg aardappels & groente & vleesvervanger, dan zijn dat niet altijd gekookte aardappels en bonen en een groenteburger oid; rosti, gepofte aardappels, aardappels uit de oven, aardappelkroketjes, gebakken, gekookt, stamppot, enz vang ik allemaal onder "aardappels".
Laatst gewijzigd op 06-02-2007 om 17:20. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en voel je niet zo aangesproken, dat ik het saai en sneu vind (als in: sneu voor jullie, niet van jullie) dan moet het jou toch pas wat kunnen schelen als je die mening deelt? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar ik eet trouwens liever twee dagen achter elkaar hetzelfde dan elke vrijdag patat ofzo, ivm tijd besteden aan koken en boodschappen doen |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||