Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-02-2007, 18:05
Verwijderd
Citaat:
Bardamu schreef op 07-02-2007 @ 18:19 :
als je een beetje ruig bent doe je het in de andere volgorde ! ;0
ik vind dit ruiger eigenlijk.. gezien de verdovende werking van alcohol

tenzij je die tattoo bij jezelf ging zetten
Advertentie
Oud 07-02-2007, 18:06
hellebel
hellebel is offline
alcohol verdunt je bloed toch? lijkt me leuk.
Oud 07-02-2007, 18:44
DeadNation
DeadNation is offline
Wat heb je laten zetten Sjoerd? Foto's of het is niet gebeurd
Oud 07-02-2007, 18:46
Verwijderd
och ik waagde me eens aan de afwas maar blijkbaar zat er kauwgom bij in dus nu zit al mijn bestek, op een vork en een lepel na, onder de kauwgom
Oud 07-02-2007, 18:51
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 07-02-2007 @ 19:44 :
Wat heb je laten zetten Sjoerd? Foto's of het is niet gebeurd

ahh toe mag ik het verklappen??

nee?

ah ik doe het toch!
die dude van het album suffer van bad religion
super plaatje
Oud 07-02-2007, 18:58
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik denk weleens dat ik beter de biertjes had kunnen drinken die mijn tattoëerder op had toen ie bij me ging kliederen.

vandaag heb ik een nieuwe jas gekocht.
Oud 07-02-2007, 19:00
DeadNation
DeadNation is offline
Citaat:
Crimson schreef op 07-02-2007 @ 19:51 :
ahh toe mag ik het verklappen??

nee?

ah ik doe het toch!
die dude van het album suffer van bad religion
super plaatje
Hahaha echt? Toch goed geraden, tsja wat moet je anders van BR laten zetten behalve de crossbuster of die maiskolf(go figure) van ATG.
Oud 07-02-2007, 19:23
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 07-02-2007 @ 20:00 :
Hahaha echt? Toch goed geraden, tsja wat moet je anders van BR laten zetten behalve de crossbuster of die maiskolf(go figure) van ATG.
Ik had het ook gelijk geraden, vroeg of het wat van BR was en toen raadde ik ook gelijk de Sufferdude... Maar er lopen dudes rond met maiskolfen op hun rug...
Maar kvind de voorkant van New America ook nog wel okee, en dan bedoel ik van de single geloof ik.. Bad Religion met vlammen eronder.
Oud 07-02-2007, 19:41
Blenderhead
Blenderhead is offline
Nintendo 8-bit weer aan de praat gekregen.
Oud 07-02-2007, 21:11
Broeder
Broeder is offline
Vanmiddag kocht ik een fles antikal en sindsdien is het alleen nog maar meer uit de hand gelopen.
Oud 07-02-2007, 21:25
Hourglass
Hourglass is offline
met n servier nederlandse meuk lopen afkraken.
de bloemen zijn geurloos
het eten is smaakloos
het volk heeft geen hart

nou mag ik voor 1 keer ook wel n descriminerende opmerking maken he
Oud 07-02-2007, 21:31
Verwijderd
Citaat:
Hourglass schreef op 07-02-2007 @ 22:25 :

nou mag ik voor 1 keer ook wel n descriminerende opmerking maken he
vooruit, maar dan moet je het wel goed schrijven
Oud 07-02-2007, 21:34
Hourglass
Hourglass is offline
discriminerende dan
Oud 07-02-2007, 22:49
Verwijderd
School, Hitchcock, liefdevol staren naar foto's van de UvA, internet.

En nu begin ik aan m'n derde kopje perzikthee in het afgelopen halfuur en zometeen ga ik een vierde halen puur omdat ik net naar boven ben gegaan met twee kopjes thee tegelijk en de moeder toen helemaal ging giechelen en doen van 'HIHIHI WAAR HEB JE TWEE KOPJES THEE VOOR NODIG' en toen was dat na een halfuur klaar en ging ik weg en kwam ik de vader tegen op de trap en die zei toen 'huh waar heb je twee kopjes thee voor nodig' en toen hoorde de moeder dat en raakte ze in een soort waanzinnige giechelstupor en ben ik maar naar boven gevlucht.
Oud 07-02-2007, 23:09
DeadNation
DeadNation is offline
Citaat:
Crimson schreef op 07-02-2007 @ 20:23 :
Ik had het ook gelijk geraden, vroeg of het wat van BR was en toen raadde ik ook gelijk de Sufferdude... Maar er lopen dudes rond met maiskolfen op hun rug...
Maar kvind de voorkant van New America ook nog wel okee, en dan bedoel ik van de single geloof ik.. Bad Religion met vlammen eronder.
Mwoah the new america had beter een soloplaat van Graffin kunnen zijn imho.
Oud 08-02-2007, 02:31
*oma*
*oma* is offline
Vanavond gewerkt in HET pathécafé en toen ging ik heel hard schoonmaken aan het eind, zodat ik eerder naar huis kon. Om 22.30 was ik klaar en toen hebben twee klanten geklaagd dat ik het café al dicht had gegooit, terwijl er op het bord staat dat het tot 23.00 open is. Ja, hallo. Ik word maar tot 22.45 ingeroosterd, dus ik vind het stom dat ze niet iets aan óf de sluitingstijd veranderen óf aan de lengte van de dienst. Ze hadden ook al eens een brief geschreven en toen had mijn baas geantwoord dat hij ook vond dat het open moest blijven. Tsssssss
Oud 08-02-2007, 08:55
Verwijderd
Ik heb echt in tijden niet zo slecht geslapen, srsly.

Eerst word je wakker want je hebt nachtmerries over dat je bedreigd en in elkaar geslagen wordt door een fakking BRIEVENBUS, dan word je wakker omdat je nachtmerries hebt over fakking kittens die op verschillende wijzen zelfmoord plegen, vervolgens word je wakker omdat je naar de wc moet want je was zo slim om 666 kopjes thee te drinken voor je ging slapen en dan blijk je ook je wekker verkeerd te hebben gezet, op de een of andere manier, want hij gaat af om zes uur en om kwart voor zeven terwijl je pas om tien uur op hoeft te staan.

En dan word je als klap op de vuurpijl een kwartier te vroeg wakker zonder wekker of andere oorzaak.

AHHH ik ben zo brak
Oud 08-02-2007, 08:57
Moustache
Moustache is offline
Ik ben daarentegen fris als een roosje opgestaan zonder wekker, heb mn kamer opgeruimd en andere huishoudelijke zaken gedaan, zometeen college en dan snel naar A'dam voor feest. Ben benieuwd of we weer van die taferelen bij de NS kunnen verwachten zoals toen met die storm.
Oud 08-02-2007, 11:35
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Broeder schreef op 07-02-2007 @ 22:11 :
Vanmiddag kocht ik een fles antikal en sindsdien is het alleen nog maar meer uit de hand gelopen.
Een citroen en een sopje werken ook uit-ste-kend

Oja en mijn tante belde me vanochtend wakker, wanneer ik mee kon naar Denemarken en het wordt dus de zomervakantie en omg hoe krijg ik daar nou drie vakanties in?
Oud 08-02-2007, 11:40
Larry Flint
Larry Flint is offline
Vanochtend pws besproken met docent, daarna naar huis gegaan, nu werk ik aan een verslag van La Peste en heb ik net te horen gekregen dat ik een 4,4 voor wiskunde heb .
Nu sneeuwt het als een malle en moet ik zo naar de orthodontist maar er is dat stomme weeralarm maar wtf sinds wanneer is sneeuw gevaarlijk (tenzij lawine)?
Oud 08-02-2007, 12:07
kuik
kuik is offline
gister ging ik uit en ik had me voorgenomen om uit te slapen, maar ik werd na 4 uur slapen alweer wakker en toen begon ik aan mn stageverslag, maar ik heb geen inspiratie dus nu ga ik weer verder slapen.
Oud 08-02-2007, 12:21
vixen
vixen is offline
Ik heb enorm uitgeslapen, dus was pas laat in Amsterdam. Aldaar werd ik uitgelachen omdat ik had gezegd dat er een weeralarm was ingesteld. Nou, het sneeuwt toch echt en niet te zuinig ook, maar alsnog niks te merken van een noodtoestand. Vanavond ga ik met mijn 'collegas' uit eten, maar eerst iets drinken met de andere stagiares.
Oud 08-02-2007, 12:22
poirot
poirot is offline
ik zit op mn werk en heb net overdadig geluncht vanavond ga ik weer eens lekker NIETS doen.
Oud 08-02-2007, 12:46
Haligh
Haligh is offline
ik werd wakker en stond op, daarna werd ik depresief van al die sneeuw.
kleedde me aan en ging de stad in om cadeau's voor mijn vriendin te kopen die morgen jarig is.
ben bijna een paar keer uit de bocht gevlogen met de auto pfff.
toen terug naar huis gegaan en een extra paar sokken aangetrokken en andere schoenen.
toen ging ik naar school was het SNEEUWVRIJ.
yes helemaal voor niks bijna mijn nek gebroken op de fiets !
Oud 08-02-2007, 12:53
Verwijderd
Citaat:
Haligh schreef op 08-02-2007 @ 13:46 :
ik werd wakker en stond op, daarna werd ik depresief van al die sneeuw.
Oud 08-02-2007, 12:55
thunder110
thunder110 is offline
Ik was vanochtend nog in Praag, en omdat ik om vijf uur opstond lijkt er geen einde aan deze dag te komen en mijn mascara zit zo godverdomde perfect dat ik niet nog even wil gaan slapen.
Oud 08-02-2007, 12:59
__
__ is offline
ik heb geld en dat ga ik nu uitgeven. en er is geen weeralarm dat me tegenhoudt !
Oud 08-02-2007, 13:01
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik ging naar school en het begon tien minuten te vroeg te sneeuwen, namelijk om tien voor tien al, en op teh_neus zeiden ze vanaf tien omgzors.
verder heb ik vandaag een skippybal zwartgeverfd en daar moeten nu nog paarse en rode zebrastrepen op maar daar heb ik nu geen zin meer in en eigenlijk widle ik naar chill out na school maar ik denk dat ik lekker naar huis ga om half drie. hopelijk rijden de treinen nog. en dan ga ik mijn vriend bellen want die vindt dat ik een asociale niet-beller ben. maar hij heeft al een maand geen internet en ik heb geen geld.
Oud 08-02-2007, 13:27
Stevill
Stevill is offline
Zo'n fucked up dag waarop je heel veel zucht.
Gezeik met vrienden chick en lichaam.
Oud 08-02-2007, 13:28
Crimson
Crimson is offline
hele dag final fantasy 5 gespeeld
straks lost epi 7 kijken
Oud 08-02-2007, 13:30
matt trakker
matt trakker is offline
Citaat:
Crimson schreef op 08-02-2007 @ 14:28 :
hele dag final fantasy 5 gespeeld
straks lost epi 7 kijken
http://www.insanelygreattees.com/news/?p=27
Oud 08-02-2007, 13:50
Luna
Luna is offline
gister zat ik in de trein en er waren 5 russen en die hadden geen kaartje en toen werd de conducteur boos en toen moest de politie komen en dat was stom.
toen ging ik nog even naar een borrel van mn studie en iedereen was al lam en die gast van intwine was er en ik zag hem niet maar dat kwam omdat ie een dwerg is
vandaag ging ik op school aan een opdracht werken en die is nu af en ik heb net schoon gemaakt en vanavond komen er vrienden eten en gaan we naar tivoli
en ik vind de sneeuw LEUK
Oud 08-02-2007, 14:00
Electriq
Electriq is offline
Ik ging net naar school voor de meest oninteressante keuzemodule ooit, halverwege de les moest je maar even bedenken of je het weeralarm serieus nam en dus nodig naar huis moest of toch liever de les wilde volgen. Ik ging dus naar huis en bracht een vriendin naar het station.
Net heb ik hartelijk gelachen om het Lonsdale-topic en nu zit ik naast mn keramische kacheltje want ik wil het wel lekker warm hebben als ik mn B&J's Halfbaked opeet Ondertussen ga ik heel hard hopen dat het nog erger kutweer wordt want dan hoef ik hopelijk niet te werken. Morgen vrij en 's avonds naar Beestenboel III in het Hedon
Oud 08-02-2007, 14:02
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
Larry Flint schreef op 08-02-2007 @ 12:40 :
Vanochtend pws besproken met docent, daarna naar huis gegaan, nu werk ik aan een verslag van La Peste en heb ik net te horen gekregen dat ik een 4,4 voor wiskunde heb .
Nu sneeuwt het als een malle en moet ik zo naar de orthodontist maar er is dat stomme weeralarm maar wtf sinds wanneer is sneeuw gevaarlijk (tenzij lawine)?
Nou de sneeuw was duidelijk niet gevaarlijk, behalve dan dat ik geen fuck zag omdat ik maar met m'n ogen bleef knipperen. Nu ga ik een kadootje inpakken, daarna weer aan mn pws en dan misschien maar wat lezen.
Oud 08-02-2007, 14:03
vixen
vixen is offline
Citaat:
thunder110 schreef op 08-02-2007 @ 13:55 :
mijn mascara zit zo godverdomde perfect dat ik niet nog even wil gaan slapen.
huhhuh.
Hier sneeuwt het nog steeds, maar ik hoef pas om 11 uur ofzo met de trein terug dus het geeft nikss.
Oud 08-02-2007, 14:18
poirot
poirot is offline
oh ik had net mn 6e rookpauze en mn voeten zijn bevroren. + ik hoorde net dat ik wel iets ga doen vanavond. LOSTPARTY !

Oud 08-02-2007, 14:23
Verwijderd
Ik had twee uurtjes les en dat was heel interessant en de docent was ook erg leuk. Toen hebben we voor niets een uur gewacht op een film want door het weeralarm ging de rest niet door ofzo. Nu zit ik thuis, zo ga ik bij vrienden eten en dan uit
Oud 08-02-2007, 14:28
Drez
Drez is offline
essay verbeterd en ingeleverd & duizend keer gemaild en gebeld met een studieadviseur over volgend jaar en beslist welke vakken ik wil doen. BOEIEND.
Oud 08-02-2007, 14:56
Haligh
Haligh is offline
helemaal vergeten:

mijn hond is vandaar jarig!
Oud 08-02-2007, 14:58
matt trakker
matt trakker is offline
gefeliciflapSTAART
Oud 08-02-2007, 14:58
Haligh
Haligh is offline
dankjewel, als cadeau ga ik straks met haar door de sneeuw rollen.
Oud 08-02-2007, 15:37
ragdoll
ragdoll is offline
eerst naar college gegaan en toen begon het te sneeuwen. Best leuk. Alleen niet als je nog naar buiten moet ofzo.
Oud 08-02-2007, 15:49
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
hahaha lal ik had laatst al mijn mp3tjes overgeheveld naar mijn vaders computer omdat ik geen ruimte meer had en hij zou ze dan wegbranden, maar van dat wegbranden kwam natuurlijk niks. is vandaag zijn computer wereens helemaal gecrasht dus ik al mijn mp3tjes kwijt en hij al zijn bestanden en programma's. maar eigenlijk vind ik het niet zo erg want het meest noodzakelijke heb ik op cd en er stond toch een hoop rommel tussen. en de nieuwer bloc party had ik ook op mp3speler staan dus geen ramp

ik had het kunnen weten want mijn vader laat gemiddeld 1 keer per half jaar zijn pc crashen en het was alweer een half jaar geleden
Oud 08-02-2007, 17:04
Crimson
Crimson is offline
haha cool doe mij maar een dharma reep

en ben nu de nieuwe aflevering aan het kijken
Spoiler
Oud 08-02-2007, 18:12
capibara
capibara is offline
Voor 2 uurtjes naar Nijmegen naar school, zware vertraging gehad dus de stemming zat er goed in. Toen was mijn fiets ook nog eens gejat, dus toen heb ik maar meteen een nieuwe meegenomen. Voort wat hoort wat.
Oud 08-02-2007, 18:34
Blenderhead
Blenderhead is offline
Dadelijk onverwacht naar doornroosje waar ik al jaren niet meer geweest ben
Oud 08-02-2007, 18:39
Metal
Metal is offline
Overmorgen is enduser en bong-ra in roosje.
Oud 08-02-2007, 19:19
suvórov
suvórov is offline
Citaat:
fulgrim schreef op 08-02-2007 @ 19:12 :
Voort wat hoort wat.
Mwa, doe er dan 4 dumpsteren om er 1 van te maken oid.
Oud 08-02-2007, 20:00
matt trakker
matt trakker is offline
Citaat:
Metal schreef op 08-02-2007 @ 19:39 :
Overmorgen is enduser en bong-ra in roosje.
wellicht ben ik daar
Oud 08-02-2007, 20:45
amor
amor is offline
Ik werd vanochtend pas wakker om 11uur Nog last van een jetlag zullen we maar zeggen. In eerste instantie wilde ik lekker gaan fitnessen, maar omdat het zulk klote weer was had ik niet de moed om naar de sportschool te lopen. Wel ben ik nog ff de stad in geweest en heb ik vandaag vervelende huishoudelijke klusjes gedaan.

Regels voor berichten