Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Lekker boeiend persoon was het ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ex-playmate Anna Nicole Smith is op 39-jarige leeftijd overleden. Zij werd vooral bekend door haar huwelijk met de 89-jarige miljardair J. Howard Marshall in 1994.Sinds zijn dood in 1995 vocht Smith met de familie over de erfenis. Whahahah, darwin award voor haar dan of hoe heet dat? |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Edit: Several suspect that Anna’s deceased son, Daniel Smith, could be the real father. Sources also speculate that Anna didn’t want this to be revealed, so she killed herself. ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 09-02-2007 om 16:04. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ik denk toch dat howard k. het gedaan heeft |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ken je Renee? Die woont ook in Kudelstaart. Het is inderdaad een klotedorp. Ontopic; school, werkstuk afmaken, 8 voor krijgen, gepwned worden door Duits want nu krijg ik m'n cijfer van de landelijke luistertoets pas over anderhalve week, iets drinken met een vriendinnetje dat ik een hele tijd niet had gezien en toen zou ik eigenlijk direct doorgaan naar m'n mede-Hitchcockfan voor een fijn Hitchcock-filmpje maar toen belde de moeder opeens hysterisch van "OMG IK WIL KLEREN VOOR JE KOPEN" want in een van haar dubieuze te dure pauperwinkels waren gruwelijke kortingen. Nu heb ik dus een winterjas en een lente-jas terwijl er niks mis is met mijn huidige winterjas die ik ook gewoon in de lente draag. ![]() ![]() En nu ga ik douchen en daarna dus film kijken en daarna slapen en daarna morgen de hele dag huiswerk BWA. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Ik geloof! Lekker-chickie | 220 | 24-09-2010 16:04 | |
Werk, Geld & Recht |
HELP! Fraude! Verwijderd | 31 | 09-09-2010 09:18 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nederlandse militairen martelden in Irak Levitating Nun | 257 | 25-11-2006 23:24 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
De Kantine |
Gegronde zelfkennis. Tandpasta | 47 | 28-07-2004 23:59 | |
Verhalen & Gedichten |
[Betoog] Alles is klote. Verwijderd | 19 | 18-10-2002 18:22 |