Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En ik vraag me af of ik daar in zou (willen) passen Ik woon trouwens zelf in Nijmegen, Gelderland. Ik woon hier omdat ik hier vorig jaar ging studeren. Zit er over te denken om bijv. naar Den Haag of Utrecht te verhuizen, omdat de stad voor mij wel wat groter mag zijn.
|||
Code:
Waar woon jij, welke plaats/provincie? Rotterdam/Zuid-Holland Waarom woon je daar? Was op korte termijn beschikbaar, goedkoop, en nette<br> onderhouden ruimte Hoe vind je het om daar te wonen? Vrij goed toeven Als je nu zou gaan verhuizen, waar zou je dan heen gaan<br>(binnen Nederland), en waarom? Rotterdam is prima, al lijkt almere me ook wel aardig Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 07-02-2007 om 21:28. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik woon daar omdat mijn ouders mij daar huisvesten ik vind het geweldig om hier te wonen als ik binne nederland zou verhuizen is het omdat ik ergens in nederland ga studeren als ik zou verhuizen omdat ik niet hier wil wonen zou ik niet in nederland blijven |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik woon zelf in een heel klein dorpje in Noord-Holland, in de Haarlemmermeer. Later zou ik niet in dit dorp zelf willen wonen (er is gewoon niks, geen supermarkt, een brievenbus die bij de bestelling geleegd wordt, geen ov), maar ik hou wel van de ruimte en de rust. Dus misschien aan de rand van een iets groter dorp in de Haarlemmermeer. Met de trein kan ik nu in 10 minuten in Leiden zijn en binnen een half uur zit ik op A'dam Centraal en dat is wel heel makkelijk. Ik ga binnenkort verhuizen naar Uilenstede, Amstelveen en ik weet nog niet hoe dat gaat bevallen, in een kamer met overal andere mensen om je heen. Ik denk niet dat ik voorgoed naar het oosten, zuiden, noorden van ons land zou willen verhuizen, ik heb een aantal vrienden die daar vandaan komen en hun gewoonten/gebruiken staan me gewoon niet zo aan. (Hoewel die 10 mensen natuurlijk niet representatief zijn voor de hele bevolking daar.)
||
Citaat:
||
Citaat:
geisha woont in utrecht! in zeist eigelijk omdat ze daar vlakbij 'studeert'.. ze wil overal heen verhuizen, ze wil sowieso alles. Als zij een jongen tegen komt zou ze zo verhuizen als ze in een blad leest dat het leuker wonen is in den haag verhuist ze ook, dit is natuurlijk overdreven maar ze is niet zo vreselijk gehecht aan utrecht! ze heeft eht er leuk maar zou zo weg gaan?! wauw dit is veel leuker om voor anderen in te vullen!
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Utrecht, Utrecht. Ik woon daar omdat ik hier train, hier veel vrienden wonen, m'n vriend hier woont en ik het een leuke stad vind. Ik vind het leuk om hier te wonen, ben net verhuisd en het bevalt goed. Als ik zou gaan verhuizen zou ik binnen Utrecht verhuizen. Als ik naar een andere stad zou gaan zou het terug naar amsterdam zijn of naar Haarlem omdat ik dat ook leuke steden vind in de buurt van m'n moeder en andere vrienden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Verhuurder zegt op laatste moment af, gevolg: twee weken voor verhuizing geen woning Martiño | 14 | 24-06-2010 09:41 | |
Verhalen & Gedichten |
gewoon die ene jongen Spoonie | 11 | 07-02-2004 18:41 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
jarenlang wachten op een woning in het azc alwaysgood | 2 | 14-05-2003 16:05 | |
Psychologie |
kmoet het gewoon even kwijt.. DutchGirl | 8 | 22-01-2003 16:44 | |
Verhalen & Gedichten |
ik weet het gewoon niet meer.. Darkie | 1 | 01-11-2001 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Gewoon Verwijderd | 20 | 04-10-2001 18:43 |