Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-02-2007, 10:05
Ann
Ann is offline
Citaat:
lentekriebel schreef op 10-02-2007 @ 11:00 :
shit shit shit! Ik zou naar de open dag van hogeschool Nijmegen gaan, maa rik heb me verslapen! Als ik nu nog ga ben ik rond 14.00 daar en het duurt maar tot 15.00.... oooh, ik ben zo dom... kaa uu tee. Ik had me er zo op verheugd....
Shit, was dat vandaag? Dat ga ik ook niet meer redden, moet om 1 uur werken. Nou ja je bent in ieder geval niet de enige die het vergeten is... Maar het Han heeft heel vaak open dagen volgens mij.
Oud 10-02-2007, 11:13
Verwijderd
Ik voel me lullig. Had aan een forumster beloofd naar een optreden van haar te komen in A'dam, maar voelde me zo kut dat ik maar liever in bed bleef liggen. Ik zal het haar als ik haar weer op msn spreek oid wel uitleggen en ik denk dat ze het wel zal begrijpen, lief als ze altijd is. Maar ik vind het toch een lullige actie tegenover haar.
Oud 10-02-2007, 12:09
Moustache
Moustache is offline
Superrelaxte dagen gehad in Amsterdam, vanochtend een leuk maar diepgaand gesprek gehad met mn vader, dus ik heb weer even wat psychische brandstof voor de komende tijd
Oud 10-02-2007, 15:13
Saarah
Saarah is offline
Mmm, zo dadelijk fritjes. Daar heb ik echt zo'n zin in.
Oud 10-02-2007, 15:42
Heksjuh
Heksjuh is offline
Morgen is een vriendin van mij jarig, ze wordt 18. Haar vriend zei tegen mij dat haar ouders een surpriseparty organiseren. Twee andere vriendinnen van mij gaan ook.
Ik wil op zich wel gaan, maar Vriendin woont in een ander dorp. Ik kan heen met de trein, maar ze woont ver van het station en ik weet niet waar. Mijn twee andere vriendinnen gaan op de fiets. Maar ik wil om half een thuis zijn, en ik weet zeker dat zij later willen. Als ik met hen meefiets, ben ik van hen afhankelijk wat betreft terugrijden (want ik wil niet alleen fietsen, ik weet de weg nauwelijks en het is niet echt een fijne weg in je eentje). En zij zijn met z'n tweeen, dus dan telt wat zij willen. Ik heb wel gevraagd (ge-smst en gemaild) of ze ook rond die tijd terugwillen, maar ik krijg geen antwoord. Ze wisten niet eens dat ik ook zou komen. Blijkbaar willen zij mij dus niet, anders hadden ze me wel gevraagd.
Dus ik wil op zich wel, want ik vind het lullig niet om te gaan. Maar ik weet niet hoe ik er moet komen. Want ik wil niet met die twee meefietsen omdat ik dan onwijs laat thuis ben waarschijnlijk. Zij zullen wel allemaal uitwillen, ik dus niet.
En nu voel ik me rot omdat ik dus niet heenga, terwijl ze wel een van mijn beste vriendinnetjes is.
Oud 10-02-2007, 16:01
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 09-02-2007 @ 13:14 :
Straks als in vanavond? Er zit al een fles wijn in mijn tas. <3

Het was echt heel erg gezellig gisteren. Gimme more beer ging mij poker leren, Bloem wilde me volgieten met passoa, Boogie was helaas al bezet en meer mannen waren er niet. Maar toen kwam Sjors en die was heel erg niet lief voor me, behalve toen ik ging slapen want toen kwam ze bij mijn voetjes liggen <3 Piloff en Mutant hadden het erg gezellig samen en Kruimel kon heel lief snurken naast me.

Kortom, het was tof
Oud 10-02-2007, 16:27
IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
MiniTokje schreef op 10-02-2007 @ 11:05 :
Shit, was dat vandaag? Dat ga ik ook niet meer redden, moet om 1 uur werken. Nou ja je bent in ieder geval niet de enige die het vergeten is... Maar het Han heeft heel vaak open dagen volgens mij.

de volgend opendag van ggm (gedrag en maatschappij, mwd cmv sph en cto) is 14 april. en aankomende dinsdagavond is er ook voor cto een openavond, maar die is vooral gericht op de deeltijd. (ik ben studentassistent)
Oud 10-02-2007, 16:32
moon
moon is offline
was leuk om haar weer te zien
Oud 10-02-2007, 16:37
Nona
Nona is offline
Ik snurk niet.
Oké, heel soms een klein beetje.

En nu ben ik moe en moet ik nog een artikel lezen en uploaden (maar dat laatste is in twee seconden gedaan). Ik zie gelukkig dat niemand anders samenvattingen heeft geupload, dus dat laat ik dan ook maar. Scheelt weer. En met mijn uitgesproken meningen geef ik anderen toch vaak wel de indruk dat ik ergens dagen werk aan besteed heb.
Straks vriendje hier, ikke blij.
Oud 10-02-2007, 16:50
Faerie
Faerie is offline
Gisteravond was echt zooo gezellig! Hij is echt een geweldige jongen en op een of andere manier denk ik echt dat hij een goede vriend wordt. En dan ook écht een vriend en niks meer Maar de irritaties aan de vriend van mijn zus kwamen wel weer érg naar boven. En pff ik kan echt mijn mond niet houden als ik alcohol op heb...dan flap ik er nog meer uit dan normaal. Dat zorgde echt voor wrijving tussen mij en hem. Maarja, op zo'n momenten kan ik gewoon ontzettend gemene, rake dingen zeggen. Maar vind je het gek, na wat hij heeft gedaan? Dat zal ik echt nooit vergeten!

Maarja, het was verder wel gewoon heel gezellig..lag ook pas om 3 uur in bed en moest toen weer om 7 uur opstaan om te gaan werken. Pff, dat was echt zwaar. En toen moest ik ook nog eens tot 5 uur werken Maar goed, ik heb het overleefd Nu gewoon lekker rustig aan doen, leuke dvd's kijken of een boekje lezen Ik hoop dat ik hém morgen echt kan zien, lijkt me weer ontzettend leuk en gezellig en lief...
Oud 10-02-2007, 16:58
Pruts0r
Pruts0r is offline
Citaat:
lentekriebel schreef op 10-02-2007 @ 11:00 :
shit shit shit! Ik zou naar de open dag van hogeschool Nijmegen gaan, maa rik heb me verslapen! Als ik nu nog ga ben ik rond 14.00 daar en het duurt maar tot 15.00.... oooh, ik ben zo dom... kaa uu tee. Ik had me er zo op verheugd....
kben daar wel geweest, op de faculteit techniek

als je daar vragen over hebt, moet je me eventjes e-mailen (hele_zool@hotmail.com) mja, kheb daar eindelijk de opleiding gevonden die bij me past Bio-informatica, en dan neem ik wss iets in de laboratoria als minors, aangezien ik dat een beetje wil combineren.

Mja, de school zelf is heel gezellig en met dank aan marrel ben ik dus bij die school terecht gekomen
Nja, nu nog de meeloopdag regelen, en dan ook nog eentje voor de HLO (voor de zekerheid) en als mn ouders dan ermee instemmen, ga ik daar studeren
Oud 10-02-2007, 17:00
Yana
Yana is offline
Gisterenavond even in de stad wat gedronken met Vriendje + zijn beste vriend en vriendin. Ik vond het eigenlijk de hele avond wel gezellig, totdat mijn vriend bij een hypothetische, overduidelijke "wat-als" situatie die absoluut niet serieus bedoeld was (en zo ook helemaal niet kon worden opgenomen) het nodig vond om even te verklaren (tegenover mij) dat ik toch wel een labiel persoon ben, omdat ik bij een psycholoog loop. Thank you very much, klootzak. Voor mijn gevoel was het allemaal ineens verpest. Ik haat de negatieve associaties die dat woord oproept, alsof ik niet in staat ben fatsoenlijk te functioneren. Alsof ik een of andere gek ben die aan het handje mee moet worden genomen omdat mijn "emotionele toestand" me zo afhankelijk heeft gemaakt dat gewoon leven niet meer mogelijk is. "ik ben niet labiel,ik ben emotioneel flexibel.", aldus Theo Maassen. En zo is het maar net!

Ik bleef wel bij hem slapen en vanmorgen toen ik wakker werd, lag hij ineens niet meer naast me... Blijkbaar ben ik én door zijn wekker én door zijn kusjes heen geslapen . Dat is dus echt niets voor mij. Heb vanmiddag van half 12 tot kwart over vijf alleen maar huiswerk gemaakt/geleerd, ben trots op mezelf . Waar ik minder trots op ben is mijn huidige eetpatroon. Vandaag wilde ik weer even heel streng doen, maar juist dan moet ik weer net een zak chocolaatjes van mijn vader krijgen. Heb ze allemaal achter elkaar leeggegeten, ter vervanging van een fatsoenlijke lunch . Maar goed, nu zijn ze tenminste weer weg, heb ik niet meer de angst dat ik ze nog gá eten. Straks nog een beetje avondeten en morgen dan maar weer een nieuwe "strenge dag" inlassen.
Oud 10-02-2007, 17:06
Verwijderd
Citaat:
MiniTokje schreef op 10-02-2007 @ 11:05 :
Ik ben alsnog gegaan, maar heb er niet veel van meegekregen (mijn trein had natuurlijk ook nog vertraging ). Maargoed, toch íets meegepikt. Ik ben naar een praktijkles van muziektherapie geweest en dat was wel leuk . Verder heb ik nog wat info over de toelating en wat info over Voeding & diëtetiek meegebietst. Oja, een info over studentenhuisvesting, zodat ik me kan gaan opgeven (ookal weet ik nog niet zeker of ik wel naar Nijmegen ga).

Ik was natuurlijk vooral kwaad op mezelf omdat ik dan 18 eurie 50 uitgegeven had aan een treinkaartje en ik maar zo weinig van de opendag mee zou krijgen, maar... mijn treinkaartje is 0 keer afgestempeld dus dan kun je je geld terugvragen onder het mom van "ik had het kaartje gekocht maar ik ben met een vriendin meegereden", toch? Of is dat een fabeltje wat ik ooit gehoord heb?
Oud 10-02-2007, 17:14
Yana
Yana is offline
Ik wil hier ook nog even een *Hup!* voor Sidhe achterlaten, omdat ze het weer geweldig heeft gedaan met haar band!
Oud 10-02-2007, 17:15
Verwijderd
Citaat:
Yana schreef op 10-02-2007 @ 18:14 :
Ik wil hier ook nog even een *Hup!* voor Sidhe achterlaten, omdat ze het weer geweldig heeft gedaan met haar band!
Hoe is het gegaan? Ik baal zo van mezelf dat ik niet m'n bed uit ben gekomen om te komen kijken.
Oud 10-02-2007, 17:19
Verwijderd
En nu zit ik dus zaterdagavond thuis zonder iets te doen. Had ik m'n vrienden maar iets minder verwaarloosd de afgelopen anderhalf jaar dat ik met haar was.
Oud 10-02-2007, 17:20
Yana
Yana is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 10-02-2007 @ 18:15 :
Hoe is het gegaan? Ik baal zo van mezelf dat ik niet m'n bed uit ben gekomen om te komen kijken.
Ze hebben de eerste publieksprijs!

Ik vind het echt zo goed van haar
Oud 10-02-2007, 17:21
Verwijderd
Citaat:
Yana schreef op 10-02-2007 @ 18:20 :

Zijn ze nu door naar de finale?
Oud 10-02-2007, 17:23
Yana
Yana is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 10-02-2007 @ 18:21 :
Zijn ze nu door naar de finale?
Juist
Oud 10-02-2007, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Yana schreef op 10-02-2007 @ 18:23 :
Juist
OMG! Wat gaaf!!!
Oud 10-02-2007, 17:25
Yana
Yana is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 10-02-2007 @ 18:23 :
OMG! Wat gaaf!!!
Daarom, Respect!

En nu weer ontopic!
Oud 10-02-2007, 17:41
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Yana schreef op 10-02-2007 @ 18:20 :

W000t!

Sidhe, wat gaaf joh!
Misschien kom ik dan wel kijken bij de finale
Oh, ik zie net dat de finale op 31 maart is en dan zit ik in het theater (kaartjes al besteld). Maar ik denk wel aan je hoor
Oud 10-02-2007, 17:41
Yana
Yana is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 10-02-2007 @ 18:41 :
W000t!

Sidhe, wat gaaf joh!
Misschien kom ik dan wel kijken bij de finale
Same goes for me! Ze spelen bij de Vechtse Banen, in Utrecht dan
Oud 10-02-2007, 17:48
Saarah
Saarah is offline
@ Heksjuh: wel lastig inderdaad... Met de trein naar je vriendin gaan en je laten ophalen door je ouders is waarschijnlijk geen optie?

Saturday. Toch altijd wel de leukste dag (nacht ) van de week.
Ik ben wel een beetje in een rare bui. Zo'n bui waarin ik gewoon niet meer weet wat ik moet doen. Ik kan er niet mee stoppen en toch kan het zo niet eeuwig blijven duren. Eigenlijk is het zo onwerkelijk allemaal...
Oud 10-02-2007, 17:53
Tink*
Tink* is offline
Oeh, gaaf Sidhe.

Soms vind ik het zo irritant dat mijn vrienden gewoon nooit wat willen. Ik bedoel, ze zijn toch niet voor niets vrienden. Maar sommige mensen zie ik echt bijna nooit meer. En soms voel ik me zo saai, omdat ik niet zo vaak uitga. Maarja, met wie moet ik dat dan doen. Mijn echt goede vrienden houden er niet van of willen het gewoon niet met mij en verder heb ik gewoon teveel kennissen, die ik nu eigenlijk ook maar zelden meer spreek en die ik ook niet wil vragen omdat ze gewoon te vaag zijn eigenlijk. Soms vraag ik me echt af hoe ik ooit met leuke mensen in contact moet komen. Soms denk ik wel eens terug aan vroeger en heb ik toch wel een beetje spijt dat het contact met iedereen is verbroken, ook al waren ze nogal oppervlakkig en wilden op het laatst alleen maar naar zo'n blowtent. Hmmmm, stom allemaal.
Oud 10-02-2007, 18:02
Verwijderd
Ik was me al aan het opmaken voor een avond lang eenzaamheid, maar toch nog maar even wat mensen gebeld en nu ga ik vanavond toch nog ff uit. Lekker ff naar een party toe. Misschien nieuwe mensen ontmoeten en zo. Wie weet. Hoop dat het gezellig wordt.
Oud 10-02-2007, 18:10
Verwijderd
Deze wou ik eerst in het Muziektopic plaatsen, maar het omschrijft meer wat ik moet luchten, dan om de muziek. Zegmaar.
Omdat ik dacht dat het zo zou gaan. En het klopt. En ik kan er niets aan doen, dat hoeft voor mij ook niet meer. Het kan niet meer anders. Maar toch...

And so we talked all night about the rest of our lives
Where we're gonna be when we turn 25
I keep thinking times will never change
Keep on thinking things will always be the same
But when we leave this year we won't be coming back
No more hanging out cause we're on a different track
And if you got something that you need to say
You better say it right now cause you don't have another day
Cause we're moving on and we can't slow down
These memories are playing like a film without sound
And I keep thinking of the night in June
I didn't know much of love, but it came too soon
And there was me and you, and then it got real blue
Stay at home talkin' on the telephone and
We would get so excited, we'd get so scared
Laughing at our selves thinking life's not fair
And this is how it feels

As we go on, we remember
All the times we had together
And as our lives change, from whatever
We will still be, friends forever

So if we get the big jobs and we make the big money
When we look back now, will that joke still be funny?
Will we still remember everything we learned in school?
Still be trying to break every single rule
(...)
I keep, I keep thinking that it's not goodbye
Keep on thinking it's a time to fly
And this is how it feels

As we go on, we remember
We will still be, friends forever

(...)

Will we think about tomorrow like we think about now?
Can we survive it out there? Can we make it somehow?
I guess I thought that this would never end
And suddenly it's like we're women and men
Will the past be a shadow that will follow us round?
Will these memories fade when I leave this town
I keep, I keep thinking that it's not goodbye
Keep on thinking it's a time to fly

As we go on, we remember
Will we still be, friends forever?
Oud 10-02-2007, 18:16
dwight88
dwight88 is offline
vandaag open dag op school. erg gezellig met de vereniging, maar vandaag veel te veel flashbacks naar het overlijden van mn moeder, en alles wat ik daaromheen gezien en meegemaakt hebt.

Het is bijna een half jaar geleden dat ze overleed. Dat zit in mn hoofd, en dat mn pa alweer iemand anders heeft leren kennen. Niemand mag haar vergeten, daarvoor was ze veel te bijzonder en speciaal. En afgezien daarvan, ze is verdomme mn moeder. Dat alleen al is reden genoeg om haar niet vergeten.

Verdomme. weer tranen. Hoelang duurt het voordat ik dit normaal kan vertellen, zonder dat ik mezelf de rest van de avond kan wegcijferen, omdat ik blijf piekeren. Heb ik dingen foutgedaan? Nee, ik weet dat dat niet is gebeurd. Maar toch. Wat als ik dit had gedaan, wat als ik dat had gedaan? Had ik het moeten doorhebben? Of toch niet?

Kutleven.
Oud 10-02-2007, 18:23
Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
Saarah schreef op 10-02-2007 @ 18:48 :
@ Heksjuh: wel lastig inderdaad... Met de trein naar je vriendin gaan en je laten ophalen door je ouders is waarschijnlijk geen optie?

Saturday. Toch altijd wel de leukste dag (nacht ) van de week.
Ik ben wel een beetje in een rare bui. Zo'n bui waarin ik gewoon niet meer weet wat ik moet doen. Ik kan er niet mee stoppen en toch kan het zo niet eeuwig blijven duren. Eigenlijk is het zo onwerkelijk allemaal...
Nee, dat was niet echt een optie, want wij hebben geen auto. Daarom is het altijd een beetje rot om dat soort dingen te regelen, want ik moet altijd met iemand meerijden. Ik durf best in mijn eentje te fietsen naar andere dorpen, maar alleen als ik de weg weet. En niet naar het dorp waar vriendin woont, want dat is een rotweg.
Maar mijn andere vriendinnetjes zijn liever dan ik dacht. Ze willen wel om twaalf uur terug omdat ik anders niet meega Nu alleen nog discussie hoe we gaan (want we moeten niet bij de trein komen en zien dat de laatste trein net drie minuten geleden wegging ), maar ik kan nu iig wel En een fles Passie als cadeau (ze viert haar verjaardag nog, dan geef ik beter cadeau) en ik heb geen idee of te drinken is.

En veel plezier vanavond

@Sidhe: cool
Oud 10-02-2007, 18:27
darkfairy
darkfairy is offline
gister er uitgefloept tegen een vriendin dat ik am heb gedaan en nou als ik het nog een keer doe dan wil ze het tegen mijn ouders gaan zeggen ik snap het aan de ene kant wel
maar aan de andere kant is het kut
en vandaag bij iemand van mijn stage op feest geweest
de hele middag was heel gezellig
en nou voel ik me weer rot
Oud 10-02-2007, 19:02
Verwijderd
Citaat:
dwight88 schreef op 10-02-2007 @ 19:16 :
vandaag open dag op school. erg gezellig met de vereniging, maar vandaag veel te veel flashbacks naar het overlijden van mn moeder, en alles wat ik daaromheen gezien en meegemaakt hebt.

Het is bijna een half jaar geleden dat ze overleed. Dat zit in mn hoofd, en dat mn pa alweer iemand anders heeft leren kennen. Niemand mag haar vergeten, daarvoor was ze veel te bijzonder en speciaal. En afgezien daarvan, ze is verdomme mn moeder. Dat alleen al is reden genoeg om haar niet vergeten.

Verdomme. weer tranen. Hoelang duurt het voordat ik dit normaal kan vertellen, zonder dat ik mezelf de rest van de avond kan wegcijferen, omdat ik blijf piekeren. Heb ik dingen foutgedaan? Nee, ik weet dat dat niet is gebeurd. Maar toch. Wat als ik dit had gedaan, wat als ik dat had gedaan? Had ik het moeten doorhebben? Of toch niet?

Kutleven.
He dwight,

Ik kan je niet helpen, maar toch sterkte er mee. Het klinkt erg rot. Heb je met je pa besproken hoe je je erover voelt dat hij alweer iemand anders heeft leren kennen?

Verder wil ik gewoon even iedereen hier die het moeilijk heeft veel sterkte wensen en dat het snel beter mag gaan.

Ik voelde me de hele dag een beetje down, maar ben net ff door de sneeuw naar de supermarkt gelopen. Gewoon ff buiten zijn, al is het maar 5 minuutjes, helpt wel een beetje.
Oud 10-02-2007, 19:13
Meissiej
Meissiej is offline
Het lijkt vlak voor een gesprek zo makkelijk om het niet te vertellen en opnieuw weg te stoppen, opdat het altijd verzwegen zal blijven. Ergens is het ook 'makkelijk' want ik ga die confrontatie van het erover praten niet aan. Maar ondertussen blijf ik er wel mee zitten, en het lijkt steeds zwaarder te worden. Ik kan er gewoon niet echt over praten, niet zoals het toen was, zoals het voelt. Ik kan het niet, ik vraag me af of dat uberhaupt wel mogelijk is. Hoe meer ik erover nadenk hoe langer het verhaal eigenlijk is. Ik maak het mezelf alleen maar moeilijker door er niet over te praten. Toen verzwegen omdat ik niet praten wilde, nu kan ik er niet over praten, zelfs als ik dat wel wil lukt het niet echt. Nouja, soms een beetje, maar de laatste tijd helemaal niet meer.
Al vele malen heb ik het gesprek in mijn hoofd gevoerd, tegen niemand in het bijzonder, gewoon om te kunnen formuleren wat me dwars zit. En steeds wanneer ik dan besloten heb het te vertellen, komt de angst, de twijfel, de gedachte dat erover praten toch niet zinvol is omdat er toch nooit iemand zal zijn die het begrijpen kan. Dat het andere mensen teveel pijn zou doen als ze het te weten zouden komen. En voor ik het weet heb ik dan weer besloten het opnieuw ver weg te stoppen.
Oud 10-02-2007, 19:26
Nijn*
Nijn* is offline
Wéér zo'n vermoeiende dag! Vanochtend toch maar vroeg opgestaan om nog even afscheid van m'n moeder te nemen, maar ik was zo moe dat ik daarna tot het moment dat ik vertrok niets heb kunnen doen behalve een beetje suffen en tv kijken. Had natuurlijk ook al kunnen beginnen aan mijn presentatie.

Hele dag op theater geweest, druk geweest met het stuk dat nu eindelijk bijna af is, wat we er nog aan willen veranderen enz. Meer gepraat dan gespeelt eigenlijk en het spelen ging niet eens echt lekker. Om 18.00 waren we klaar en om 19.00 was ik thuis, want moest eerst nog terug omdat ik m'n handschoenen was vergeten, daarna moest ik nog boodschappen doen en vervolgens de bus gemist. Dus ik thuis gekomen, meteen maar gaan koken. Nu lekker gegeten, maar nu ik zie wat ik allemaal nog moet doen, zakt de moed me in de schoenen.

Ik had veel eerder moeten beginnen, zoals gewoonlijk.. Nu zit ik de hele avond + morgen overdag te stressen. Ik heb zoveel tijd tekort en dan moet ik ook nog eens doodmoe zijn en morgenavond weer werken. Bleh,, ik haat mezelf zo, want ik kan echt niet plannen. Oké, kappen met dat gezeik en nu aan het werk, des te eerder het klaar is, des te eerder ik kan gaan slapen! *schopt*
Oud 10-02-2007, 19:39
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
OMG! Wat zou ik toch zonder Tommy moeten..
Hij is zooo uberlief en schattig...
(lees.Tommy is mijn kat )
dat je zoveel liefde uit zo'n beestje kan halen, ongelofelijk...
Ik voel me niet zo heel erg goed, maar Tommy maakt het dan allemaal toch minder erg...
Jammer dat ik niet weet hoe ik hier foto's krijg, anders had ik wel even een foto van hem hier neergezet...Maar goed..
Ook nu, dan zit ik achter de computer en gaat ie heeeel schattig naast het beeldscherm zitten Hij is wel een beetje gek, net als zijn baasje
Oud 10-02-2007, 19:41
Yana
Yana is offline
Ik heb de batterijen van de weegschaal nog steeds niet aan mijn vriend gegeven.. sterker nog, ik wil die weegschaal weer gebruiken.

Ik kan hier gewoon niet tegen. Dat volle gevoel, het idee dat ik vandaag weer gefaald heb. Ik weet wel dat het morgen weer een nieuwe dag is, een nieuwe kans om gezond te doen, af te vallen of het weer allemaal te verpesten... Maar altijd maar "morgen" zeggen, brengt vandaag natuurlijk niet zoveel.

Verder ben ik onrustig, heb ik het idee dat ik voor het blok gesteld word en dat als ik voor mezelf kies ik andere mensen teleurstel. Is het gek dat ik geen dure vakantie wil met mensen die ik niet echt mag, die ik "simpel" vind en waar ik totaal geen band mee heb? Ik heb niet veel geld te besteden, en ik wil het alleen besteden aan leuke dingen.. Niet daaraan. Het spijt me, maar dat wil ik niet. En toch voelt het ook slecht en ben ik bang dat ik spijt krijg.

Hmfz.
Oud 10-02-2007, 19:44
Verwijderd
Ben nu bij de derde klas met mn levensverhaal terwijl ik van daarvoor nog veel meer herinneringen heb die misschien ook wel belangrijk zijn. Nu ben ik bij J. aanbeland. J. die bij die &#%$^#$Scientology kerk zit. Grr, ik wil dat ze terug komt naar Nederland.
Oh ik helemaal geen zin meer om mn verhaal af te schrijven. Vooral de laatste jaren waren moeilijk en ingewikkeld. Maar goed het zal toch moeten en uiteindelijk zal het me vast helpen.
Oh en ik ben moe. Niet verrassend, maar wel onwijs irritant. Het is gewoon té erg. Ik zou zo graag eens een dagje energie willen hebben, of gewoon niet moe, niet moeten slapen, dingen kunnen ondernemen. Grmbl.
Oud 10-02-2007, 19:51
Verwijderd
wauw, ik ben hy-per-ac-tief
wel handig, in 3 minuten mn hele huis stofgezogen. je adhd uitbuiten is stoer
Oud 10-02-2007, 21:19
kroot
kroot is offline
Vandaag lekker gewerkt. Ik denk dat ik morgen maar eens mijn kamer ga opruimen. Als tenminste mijn ene arm meewerkt...
Voor de rest voel ik me leeg en somber en nog veel meer....
Ik heb een nieuwe afspraak voor afdeling depressie, maar die is pas 27 maart. Geduld hebben dus, ik heb net wel braaf alvast alle vragenlijsten voor hun zitten invullen.
Oud 10-02-2007, 21:44
Verwijderd
omg ik vind haar leuk maar dat mag helemaal niet
veel pijn
lekker gegeten vanavond en ik speel neopets echt met veel plezier
Oud 10-02-2007, 22:42
Ann
Ann is offline
Citaat:
lentekriebel schreef op 10-02-2007 @ 18:06 :
Ik ben alsnog gegaan, maar heb er niet veel van meegekregen (mijn trein had natuurlijk ook nog vertraging ). Maargoed, toch íets meegepikt. Ik ben naar een praktijkles van muziektherapie geweest en dat was wel leuk . Verder heb ik nog wat info over de toelating en wat info over Voeding & diëtetiek meegebietst. Oja, een info over studentenhuisvesting, zodat ik me kan gaan opgeven (ookal weet ik nog niet zeker of ik wel naar Nijmegen ga).

Ik was natuurlijk vooral kwaad op mezelf omdat ik dan 18 eurie 50 uitgegeven had aan een treinkaartje en ik maar zo weinig van de opendag mee zou krijgen, maar... mijn treinkaartje is 0 keer afgestempeld dus dan kun je je geld terugvragen onder het mom van "ik had het kaartje gekocht maar ik ben met een vriendin meegereden", toch? Of is dat een fabeltje wat ik ooit gehoord heb?
Haha geen idee, lijkt mij niet? Zou wel gaaf zijn als dat werken zou . Toch goed dat je gegaan bent!

Oh mijn dag was zo vermoeiend. Ze hebben dus nog steeds niets aan die lekkages op het werk gedaan en ik maar dweilen. Haha ik kreeg bloemen van mijn ex op mijn werk om te vragen of ik mee ging naar de prom. Tuurlijk joh, wat jij wilt! En mijn rok is binnen, maar hij is lang omdat ik zo klein ben
Oud 10-02-2007, 23:28
Verwijderd
waarom voel ik me altijd zo alleen terwijl als mensen me uitnodigen ik nooit zin heb om te gaan?
ik zie het liefst mensen bij mij thuis, op mijn voorwaarden, op mijn terrein. bij anderen thuis, hoe lang ik ze ook ken, blijft onbekend, eng. straks maak ik iets kapot, of willen ze me weghebben, maar dan kunnen ze niet zeggen dat ze naar huis willen want daar zijn ze al.
mijn beste vriendinnetje, de enige waar ik over het algemeen wel lekker kan zitten, maar dat is voornamelijk omdat ik praktisch bij haar heb gewoond toen ik dakloos was, zei gister dat ze zo moe was. en meteen schoot ik in de verdediging, meteen voelde ik me ongewenst. was ze wel moe? of wilde ze alleen mij weg hebben? wilde ze haar huis voor zichzelf hebben? was ze me zat?
want ik ben "toevallig" ook altijd moe of heb hoofdpijn als ik geen zin heb in mensen. nu ben ik altijd moe en heb ik last van chronische hoofdpijn, maar dan zeg ik er iets van. ik ben echt een paranoide trut... in mijn hoofd denken mensen altijd het slechtste over mij. want waarom zouden ze iets leuks over mij denken? waarom zouden ze me aardig vinden?
je ziet het hier toch ook! omdat ik altijd zulke *ahum* subtiele meningen heb, springen mensen bovenop me en proberen me de grond in te stampen. ze halen zelfs de fotoos uit mn fucking fotoboek erbij! dus dat bewijst het weer. ik ben lelijk. dom. egoistisch. arrogant. irritant. waardeloos.
vandaag kwamen dus vrienden van me langs op mn werk, en ze vroegen of ik vanavond ook nog naar het podium kwam. en meteen daarna vroegen ze naar mijn vriend. wie willen ze dan zien? mij of hem? zouden ze mij ook uitnodigen als hij niet "aan mij vastzat"... pfffff
ik probeer zo hard leuk en aardig en grappig en attent en spontaan en alles over te komen, terwijl in mn hoofd zulke nare gedachten over iedereen zitten. mijn beste vriendinnetje is volgende week jarig. zij geeft mij aan de lopende band de leukste kadootjes, en ik heb geen enkel idee wat ik ook maar voor haar zou willen kopen...
Oud 11-02-2007, 00:03
Verwijderd
waarom ben ik altijd zo bot vind ik haar leuk, zegt ze zoiets, en nu heb ik het echt verpest, gefeliciteerd, sukkel
Oud 11-02-2007, 01:22
Verwijderd
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 11-02-2007 @ 00:28 :
waarom voel ik me altijd zo alleen terwijl als mensen me uitnodigen ik nooit zin heb om te gaan?
ik zie het liefst mensen bij mij thuis, op mijn voorwaarden, op mijn terrein. bij anderen thuis, hoe lang ik ze ook ken, blijft onbekend, eng. straks maak ik iets kapot, of willen ze me weghebben, maar dan kunnen ze niet zeggen dat ze naar huis willen want daar zijn ze al.
mijn beste vriendinnetje, de enige waar ik over het algemeen wel lekker kan zitten, maar dat is voornamelijk omdat ik praktisch bij haar heb gewoond toen ik dakloos was, zei gister dat ze zo moe was. en meteen schoot ik in de verdediging, meteen voelde ik me ongewenst. was ze wel moe? of wilde ze alleen mij weg hebben? wilde ze haar huis voor zichzelf hebben? was ze me zat?
want ik ben "toevallig" ook altijd moe of heb hoofdpijn als ik geen zin heb in mensen. nu ben ik altijd moe en heb ik last van chronische hoofdpijn, maar dan zeg ik er iets van. ik ben echt een paranoide trut... in mijn hoofd denken mensen altijd het slechtste over mij. want waarom zouden ze iets leuks over mij denken? waarom zouden ze me aardig vinden?
je ziet het hier toch ook! omdat ik altijd zulke *ahum* subtiele meningen heb, springen mensen bovenop me en proberen me de grond in te stampen. ze halen zelfs de fotoos uit mn fucking fotoboek erbij! dus dat bewijst het weer. ik ben lelijk. dom. egoistisch. arrogant. irritant. waardeloos.
vandaag kwamen dus vrienden van me langs op mn werk, en ze vroegen of ik vanavond ook nog naar het podium kwam. en meteen daarna vroegen ze naar mijn vriend. wie willen ze dan zien? mij of hem? zouden ze mij ook uitnodigen als hij niet "aan mij vastzat"... pfffff
ik probeer zo hard leuk en aardig en grappig en attent en spontaan en alles over te komen, terwijl in mn hoofd zulke nare gedachten over iedereen zitten. mijn beste vriendinnetje is volgende week jarig. zij geeft mij aan de lopende band de leukste kadootjes, en ik heb geen enkel idee wat ik ook maar voor haar zou willen kopen...
He kom op, die vrienden gaan wel naar je vriend toe als ze hem mee willen en niet jou. Tof van die vriendin dat je leuke kadootjes van haar krijgt. Betekent niet dat je automatisch hetzelfde terug hoeft te doen. Die kadootjes geeft ze omdat ze vindt dat je het waard bent. Als ze cadeautjes geeft omdat ze het terug verwacht dan is ze jouw vriendschap sowieso niet waard. Dus gewoon lekker jezelf zijn en schijt hebben aan wat anderen van jou vinden.

Misschien druk ik mezelf niet zo subtiel uit. Komt omdat ik alcohol op heb. Maar ik meen wel wat ik zeg. Ook al ben ik dik en heb je daar volgens de info in je fotoboek een hekel aan.
Oud 11-02-2007, 01:30
Verwijderd
Ik voel mezelf best wel goed. Komt wss van de drank, maar hoop dat het zo blijft.

Nu heb ik zo'n spijt dat ik niet naar het optreden van Sidhe ben geweest. Niet zozeer omdat ze gewonnen heeft hoor. Ik vind dat echt heel tof voor haar. Maar omdat ik gewoon te lame-ass was om m'n bed uit te komen. Ik had haar beloofd te komen en voel me een klootzak nu dat ik het niet gedaan heb. Als ik straks tijdens de finale wel kom zal ze helemaal wel denken dat ik alleen kom voor mensen die succes hebben. Hopelijk wil ze me vrijdag nog meeten. Echt, ik vind het zo'n kutstreek van mezelf.

Nu ben ik misselijk en ga ik slapen.

Groetjes
Oud 11-02-2007, 01:39
Verwijderd
Citaat:
DarkSide schreef op 11-02-2007 @ 02:22 :
He kom op, die vrienden gaan wel naar je vriend toe als ze hem mee willen en niet jou. Tof van die vriendin dat je leuke kadootjes van haar krijgt. Betekent niet dat je automatisch hetzelfde terug hoeft te doen. Die kadootjes geeft ze omdat ze vindt dat je het waard bent. Als ze cadeautjes geeft omdat ze het terug verwacht dan is ze jouw vriendschap sowieso niet waard. Dus gewoon lekker jezelf zijn en schijt hebben aan wat anderen van jou vinden.

Misschien druk ik mezelf niet zo subtiel uit. Komt omdat ik alcohol op heb. Maar ik meen wel wat ik zeg. Ook al ben ik dik en heb je daar volgens de info in je fotoboek een hekel aan.
ik ben gemeen, ik weet het. heb gewoon een algehele wereldhaat die ik probeer te categoriseren. haat niet dikke mensen, maar mensen die het hebben opgegeven hun best te doen voor hun leven en lichaam. mensen die hun zelfrespect hebben verloren. dat bedoel ik. vind jou een schatje (en zeg dat nuchter )
thanks... moet ook leren relativeren maar heb weer slapeloosheidaanval en ga dan zitten malen en alles over achter zoeken en paranoide doen en blah en shit en dan ga ik overal aan twijfelen. ik vind het alleen zo kut dat ik altijd het idee heb dat ik niet zo leuk kan zijn als anderen. dat het mij heel veel moeite kost lief en aardig te zijn, terwijl anderen dat zo makkelijk af gaat.

enne... je weet zelf ook wel dat het soms echt niet lukt om dat bed uit te komen. als je je daar schuldig over gaat voelen blijf je alleen maar nog langer liggen. probeer te accepteren dat soms dingen niet zo lopen als je wil, maar dat je het later altijd nog wel zo kan doen als de bedoeling was
misschien moet ik een keer naar mezelf gaan luisteren
Oud 11-02-2007, 08:55
Ann
Ann is offline
De carnavalsoptocht is er vanmiddag en ik heb niets warms om aan te trekken, dus dat wordt morgen weer ziek zijn, maar dat mag niet, want dan mag ik woensdag niet naar A'dam toe. En ik moet nog vreselijk veel doen, nou ja dat komt wel goed, maar ik ben moe en ik ben aan de *kuch*. Great

En het is mijn schuld dat L nou zo doet, en ik kan er helemaal niets aan doen, want ik mag niet met haar omgaan omdat ik bang ben terug te vallen.

Laatst gewijzigd op 11-02-2007 om 10:03.
Oud 11-02-2007, 09:23
Verwijderd
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 11-02-2007 @ 02:39 :
ik vind het alleen zo kut dat ik altijd het idee heb dat ik niet zo leuk kan zijn als anderen. dat het mij heel veel moeite kost lief en aardig te zijn, terwijl anderen dat zo makkelijk af gaat.
Je realiseert je al dat het een idee is dat je hebt, dat is een begin. Ik denk nl dat het dat ook is: een idee dat jij hebt, dat verder niet hoeft te kloppen met de werkelijkheid. Net zoals dat het niet hoeft te kloppen dat lief en aardig zijn anderen makkelijk af gaat of wat dan ook.
Oud 11-02-2007, 10:38
Hawahaai
Hawahaai is offline
Zo, eindelijk weer voor tevredenheid gezorgd. Was in ieder geval een goede daad.
Vandaag lekker rustig aan doen, beetje huiswerk, beetje opruimen en de was doen. Meer hoeft niet vandaag. En dan morgen de eerste dag van mijn stage. Ik ben heel benieuwd.
Oud 11-02-2007, 11:01
Nebel
Nebel is offline
Ik ben piekeraar, vooral 's nachts. Maar deze nacht heb ik zoveel nagedacht, ik ben er nog steeds van in de war.

Ik maak me de laatste tijd veel zorgen om mijn gezondheid. Over mijn hartafwijking en een beetje over mn eetstoornis die (in andere vorm) terug lijkt te komen. Maar daar kan ik wat aan doen. Daar ga ik tegen vechten.
Maar tegen die andere ziekte, kan ik daar nog tegen vechten? Ze zeggen dat het nu heel goed met me gaat. Dat mn hart heel erg sterk is, en dat het goed functioneert. De ritmestoornissen en overslagen komen door onvermijdelijke beschadigingen van de operaties en iedereen heeft die. Dat is waar, maar ze worden erger. De overslagen beginnen pijn te doen, ook overdag heb ik nu wel eens een hartslag van 40, een paar uur later van 180. Ik word er gek van, ik wil normaal leven. Maar goed, als dat het enige was.. Ik ben zo kortademig. Ik weet dat ik elke 10 a 15 jaar opnieuw geopereerd moet worden, omdat de donorkleppen in mn aorta dan vervangen moeten worden. Maar dit jaar is het 10 jaar geleden dat ik voor het eerst geopeerd ben. De kleppen die toen op mijn aorta geplaatst zijn, zijn 3 jaar geleden alweer vervangen. Maar ik heb toen ook donor op mijn longslagader gekregen... Zijn die nog wel goed? Waarom zouden die veel langer meegaan dan mijn aorta? Ik kan dat niet geloven, ik kan niet geloven dat die nog goed zijn. Het is toch veel slechter op de echo te zien dan mijn aorta... Maar in maart komen de grote onderzoeken, en dan moet ik gewoon de moed vinden om het precies te vragen, want zo word ik gek...
Oud 11-02-2007, 11:14
Verwijderd
Bleugh, beetje brak. Gisteravond na het uitgaan nogal een vreetkick gehad, maar ja...alcohol de gexte.

Ik moet vandaag weer eens aandacht aan m'n muizen gaan besteden. Heb ze de laatste tijd nogal verwaarloosd en ik merk dat ze in hun gedrag nu weer erg verwilderd zijn. Ik denk niet dat het erg voor ze is. Het is immers hun natuur om weg te schieten zo gauw er iets in de buurt komt wat groter is dan zijzelf. Alleen ik vind het zelf een beetje jammer.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten