Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-02-2007, 11:56
Verwijderd
Ik droomde dat ik vertelde aan mensen van m'n studentenvereniging dat ik asperger had en dat ze me toen uitkotsten, gemeen tegen me deden etc. En dat iemand van de vereniging zich kut voelde en dat het mijn schuld was. Ook al wist ik niet waarom.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-02-2007, 13:08
Verwijderd
dat mijn huis afbrandde (maar het was niet mijn echte huis, het was een smal grachtenpand met 5 verdiepingen, en de gracht waaraan het stond was praktisch leeg)
mijn vriend en kat waren er niet, wel de straatkrantverkoopster Zarah, die altijd bij de albert heijn staat en waar ik vaak mee praat. het was heel warm en er was veel rook en mijn oude gare etnies waren aan het plafond vastgesmolten..
Met citaat reageren
Oud 05-02-2007, 14:52
DvoorA
DvoorA is offline
Ik droomde dat ik bij een leuke jongen thuis was, die een heleboel broertjes en zusjes had, en ik stond te douchen en ineens kwamen die zusjes vet boos tegen me doen, en zeiden dat ze me arrogant vonden en niet aardig
En daarna was ik opeens aan het dansen met die jongen die ik wel leuk vind, en mijn ex stond aan de andere kant van de zaal, hij was heel bruin en hij keek me heel gekwetst aan, terwijl hij heel extreem hyper aan het dansen was en even later liep ik over straat en toen zei mn ex tegen een vriend dat hij nog niet met me kon praten, waarop ik zei: ik vergeef het je, ik weet dat je niet zo kil bent, maar in mijn droom was ik toch verdrietig en ik wilde lopen maar viel neer tegen een of andere pilaar. Even later zat ik in een soort stadion, met allemaal vakjes met stoelen, en je had het mars-vak, het snickers-vak, het twix-vak, vet raar, en daarin zaten oude vriendinnen die naar me toe kwamen en met me praatten. Later moesten we wegvluchten want er kwam een reus op ons af, het was net de reus uit een Suske en Wiske album dat ik een tijdje terug las en die reus wou ons allemaal vermoorden, en een vrouw die zich in huis had verstopt werd aan zn vingernagel gereten toen hij die dwars door het raam stak.
Ik rende naar boven, net als iedereen, en ik kon geen kant meer op en we waren hartstikke bang, en toen werd ik wakkergebeld (gelukkig)

Grappig hoe dromen werken en hoe je zomaar van de een naar de andere omgeving overschakelt zonder dat je het doorhebt
Oud 05-02-2007, 15:17
Yana
Yana is offline
Ik droomde vannacht dat mijn vriend naast me lag te woelen en te draaien, vervolgens om 12 uur snachts met zijn jas aan kwam vertellen dat hij toch maar thuis ging slapen. Daarna gebeurde er nog allemaal vage dingen, was zijn moeder jarig en had mijn vriend daarom allemaal mensen uitgenodigd die ik van vroeger ken (en niet mag). Deze mensen kwamen ook, maar het werd al gauw duidelijk dat ze alleen maar kwamen vanwege de chocoladecake die zijn moeder gebakken had .

Ik snap het eerste gedeelte wel een beetje --> Mijn vriend bleef slapen, maar deelde mede dat het wel de laatste keer was dat hij op zondag zou blijven slapen. Ik was al chaggerijnig en die opmerking maakte de boel niet beter, vooral niet omdat ik hem daarvoor al had gezegd dat ie toch maar beter niet kon komen (en hij toch kwam). Dat moeder-jarig gedeelte is me verder een raadsel.
Oud 05-02-2007, 15:43
Verwijderd
Citaat:
Yana schreef op 05-02-2007 @ 16:17 :
Ik droomde vannacht dat mijn vriend naast me lag te woelen en te draaien, vervolgens om 12 uur snachts met zijn jas aan kwam vertellen dat hij toch maar thuis ging slapen. Daarna gebeurde er nog allemaal vage dingen, was zijn moeder jarig en had mijn vriend daarom allemaal mensen uitgenodigd die ik van vroeger ken (en niet mag). Deze mensen kwamen ook, maar het werd al gauw duidelijk dat ze alleen maar kwamen vanwege de chocoladecake die zijn moeder gebakken had .

Ik snap het eerste gedeelte wel een beetje --> Mijn vriend bleef slapen, maar deelde mede dat het wel de laatste keer was dat hij op zondag zou blijven slapen. Ik was al chaggerijnig en die opmerking maakte de boel niet beter, vooral niet omdat ik hem daarvoor al had gezegd dat ie toch maar beter niet kon komen (en hij toch kwam). Dat moeder-jarig gedeelte is me verder een raadsel.
Gaat het niet goed tussen jou en je vriend?

Edit: Verkeerde topic

Laatst gewijzigd op 05-02-2007 om 15:55.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2007, 15:54
Yana
Yana is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 05-02-2007 @ 16:43 :
Gaat het niet goed tussen jou en je vriend?

----------------

Ik ga m'n ex voor de keuze stellen. Ze wil nog ergens voor gaan of we verbreken al het contact. 'Gewoon een vriend' is voor mij geen optie meer. Dat zou uiteindelijk alleen maar meer pijn doen. Bovendien, waarom zou ze dan naar mij komen, 200 km van haar vandaan, terwijl ze haar andere vriendinnen binnen 10 km van haar vandaan heeft wonen?
Jawel, het gaat op zich wel goed.. alleen die avond niet of zo.
Oud 05-02-2007, 15:55
Verwijderd
Citaat:
Yana schreef op 05-02-2007 @ 16:54 :
Jawel, het gaat op zich wel goed.. alleen die avond niet of zo.
Hm nou ja, das dan wel jammer. Maar komt vast wel goed
Met citaat reageren
Oud 05-02-2007, 16:31
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik had een nachtmerrie.
Ik en mijn broer waren een aflevering van Dr. Phil aan het kijken, en toen lieten ze een reportage zien over een man die zijn vrouw en baby opat terwijl ze sliepen. Videobeelden van het incident zelf, ook. Zat nog op mijn netvlies gebrand. Ik hoorde het babytje roepen 'Oh my god, oh my god' in een zielig babystemmetje, met zijn halve hoofd.
En na de beelden zei Dr. Phil dat de dader tegen de britse pers durfde te bekennen dat ze op een soort plaat lagen, dat hij niet haar haar aan het wassen was toen hij haar opat ofzo.
Heel erg wtf.
Oud 05-02-2007, 20:18
Moustache
Moustache is offline
Ik droom weer vaak over plaatsen waar ik vroeger kwam maar nu al lang niet meer ben geweest. Ik had het de vorige keer toen het uit was met mn vriendin ook, ik vraag me af of dat een verband heeft. En zo ja, wat de connectie is
Oud 05-02-2007, 20:41
Verwijderd
heel verward, allerlei dingen en woorden door elkaar die ik overdag gehoord had. wel heel vermoeiend hoor
Met citaat reageren
Oud 05-02-2007, 22:45
Nona
Nona is offline
Analyse wel graag in het andere topic houden.
Oud 05-02-2007, 23:28
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik droomde gek genoeg voor de zoveelste keer over een klein meisje dat ik op mijn arm had, wat ik besloot te adopteren. Zonder enige poes-pas was het direct geregeld, alleen mijn moeder deed moeilijk omdat ze me nog veels te jong vond voor moederschap
Oud 05-02-2007, 23:44
Verwijderd
ik droom wel en tegelijk ook niets
ik zie alleen maar zwart, maar wel op een manier waarin je de volgende dag weet dat je daar urenlang over gedroomd hebt.
heel vreemd
Met citaat reageren
Oud 06-02-2007, 00:23
Skilly
Skilly is offline
Ik droomde dat ik ruzie had met een familie lid van me en hem in elkaar had geslagen Achteraf zaten we beiden met gewonden in het ziekenhuis.

Ik weet echt niet hoe ik daarbij ben gekomen.
Oud 06-02-2007, 09:28
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
De auto ging dwars door de muur heen. Erachter lag een tuin, een huis. Ik ging aanbellen om de bewoners te waarschuwen, maar ineens was daar die hond. Hij zette zijn tanden om mijn arm, at mijn arm zover op dat ik zijn maag kon voelen. En ondertussen stond die bewoner naar mij en de vernielde muur te kijken.
Oud 08-02-2007, 21:10
MartinV
MartinV is offline
In een pretpark wordt een achtbaan opeens stilgezet. Ik loop met familie over een pad vlakbij de achtbaan, die hangt tamelijk laag daar. Een aantal mensen zit in hun karretje, te wachten, er was ook al ergens iemand van het park. Dan komt er een karretje aan over de rails, dat nog rijdt. Wie zit er in: Gerard van Kinderen Geen Bezwaar. Hij rijdt op een of andere manier om een ander karretje heen in een bocht en zegt dat hij wil stoppen, hij lijkt niet echt in paniek maar is niet op zijn gemak. Dan gaat hij nog een bocht om en dan gebeurt het. De baan is daar opengebroken. Het is maar een meter of twee boven de grond, maar het volgende deel steekt omhoog en belemmert dus zijn doorgang. Hij botst er keihard tegenop, kaatst terug en nog een keer en komt dan op de grond terecht. Iedereen staat verstomd te kijken. Ik sla men handen voor men gezicht en zeg iets van 'o mijn god.' Iemand van het park komt bij hem en probeert hem op te tillen maar het mag niet baten.

Hele vreemde droom, een van de weinige die ik onthouden heb, ook de eerste in zeer lange tijd.
Oud 08-02-2007, 23:28
__
__ is offline
dat ik ergens aan het uitgaan was, waar ik nog nooit was geweest. en waar wel iedereen in mijn omgeving vaak heenging. en er waren allemaal mensen van mn studie, en van mn werk en ja nouja allemaal vreemdelingen voor mekaar dus. maar ze waren opeens de beste vrienden ofzo en najaa ik heb dr eigenlijk maar vrij weinig van onthouden..
Met citaat reageren
Oud 09-02-2007, 07:43
Yana
Yana is offline
We waren op een feestje, het was wel gezellig. Mijn broer was er, mijn vriend's beste vriend (+diens partner) en ik en mijn vriend. Op een gegeven moment begint mijn vriend in het openbaar insinuaties te maken over het meisje waar hij seks mee heeft gehad de dag ervoor. Als ik hem vraag of hij vreemd is gegaan geeft hij dat lachend toe. Heel even lijk ik het te pikken (en kan ik me niet voorstellen dat hij het echt zou doen), maar dan word ik heel boos. Niemand lijkt te snappen waarom en als ik mijn jas pak worden er domme vragen als "Ga je weg?" gesteld. Mijn vriend probeert me lachend met kusjes en "ah is-ze-weer-boos" gedrag weer voor zich te winnen, maar ik ruk me los en ga weg.

Onderweg kom ik mijn vader en diens vriendin tegen, waar ik heel normaal tegen doe. Thuis huil ik heel hard, maar als mijn vader+vriendin thuiskomen, doe ik weer opnieuw normaal. Daarna zoek ik privacy.

Ergens heb ik ook nog een gesprek met mijn vriend, die me in detail vertelt wat er is gebeurd. (15/16 jarig meisje dat troost nodig had . Ik zie haar gezicht nog voor me ) Hij lijkt totaal geen spijt te hebben en niet echt te snappen wat mijn probleem is. Ik schreeuw naar hem dat we hadden afgesproken dit niet te doen, en ik heb geloof ik nog heel veel meer geschreeuwd maar dat weet ik niet echt meer.

Kutdroom.
Oud 09-02-2007, 09:13
Verwijderd
Dat prins Bernhard of prinses Juliana overleden was. Het was alleen nog niet helemaal duidelijk wie van de twee of misschien alle twee.

Ik ging m'n ex (die in die droom nog m'n vriendin was) naar de bus brengen. Alleen toen was ik naar een andere halte gegaan dan waar zij stond. Toen was zij al op de bus en ging ik snel op m'n scooter achter haar aan naar het station, maar toen ik daar aan kwam moest ik eerst m'n scooter in de parkeergarage plaatsen. Toen viel ie om tegen andere scooters en motors. Dus ik eerst die motors oprapen, maar er bleven maar steeds andere weer omvallen. Uiteindelijk was ik natuurlijk te laat om m'n ex nog uit te zwaaien. Dat zijn altijd de ergste dromen. Doen te veel pijn en zijn te goed analyseerbaar.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2007, 10:35
Mariekje*
Mariekje* is offline
Dat ik de weg naar school ineens niet meer kon vinden en verdwaalde in Rotterdam Noord. Toen ik vriendlief belde voor advies zei hij dat Tramlijn 4 helaas opgedoekt was, en dat ik het zelf maar even uit moest vogelen
Oh en hij zat zelf net op tramlijn 23; Lastpakken zijn het kel, lastpakken!
Oud 09-02-2007, 10:48
moon
moon is offline
brrr, weer eens een nachtmerrie. Ik droomde dat er een 4 jarig meisje vermist was, die na een ruzie met haar ouders weg was gelopen. Er was verder niks over haar bekend, ook geen foto o.i.d
Op een gegeven moment zit ik in een gezelschap met allemaal mensen en ook een jong meisje. Ik kijk dat meisje in haar ogen en zij kijkt mij heel strak terug aan. Er komt een bepaald soort licht uit haar ogen in mijn ogen terecht, ik krijg een soort schok, mijn hart begint heel hard te kloppen en ineens weet ik dat zij het meisje is dat vermist wordt. Ik zeg het tegen de mensen en vraag het aan het meisje zelf. Het meisje wordt boos en ontkent, de mensen weten niet wie ze moeten geloven en laten het gaan. Het meisje kijkt mij opnieuw aan en ik haar, weer dat licht, weer die schok en meteen daarna zeker weten dat zij het is. Het was een hele beangstigende droom. Het klinkt niet eng, maar het was wel eng door de ogen van dat meisje en de schok die ik kreeg. bah!
Oud 09-02-2007, 11:48
Stefanie
Stefanie is offline
Dat mijn kies eruit viel en er maden onder zaten

En dat mn overleden cavia weer leefde en plotseling de ander was overleden. Rare dromen...
Met citaat reageren
Oud 09-02-2007, 13:34
Verwijderd
Dat ik keiharde sjans had met McDreamy Maar hij moest wel kiezen tussen mij en Meredith.

En nog een heel verhaal met een raar fenomeen uit een fanfic en allerlei alienmonsters tegen wie ik moest vechten met een heel lullig mes en toen sneden ze mij met hun zwaarden, brr, en we moesten tegen zo'n inca-gebouw opklimmen en iets met vliegen en een auto en... eh.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2007, 14:01
Dvine
Dvine is offline
Dat ik aan het vechten was
Oud 09-02-2007, 14:25
Verwijderd
dat ik terug ging naar m'n middelbare school en dat ik eerst met de slappe lach door de geschiedenisgang liep.. en aan het einde van de gang zat opeens m'n engels leraar, een te gave kerel trouwens, en toen ging ik met nog iemand waarmee ik was gewoon in z'n les zitten..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-02-2007, 17:48
Souris
Souris is offline
dat de radio uit de auto was gestolen en dat het mijn schuld was.
ouders vet pissig enzo
Oud 10-02-2007, 15:54
vedetje
vedetje is offline
Ik was met wat vrienden binnen maar buiten was het feestje.
Daar was een meisje dol op mijn beste vriend en probeerde ik hen te koppelen.
Ze gingen samen door en ik stond wat afwezig bij een groepje toen mijn vriend/minnaar me kwam halen. Heel enthousiast, maar ook heel rustig.
Hij zei niets maar stak zijn linkerhand uit om me mee te leiden naar een plaatsje wara we rustig wat konden babbelen.

En ik kwam wakker met zo een gevoel van vrede.
De scene met de hand deed me denken aan een Aladin film waarbij Aladin zijn hand uitsteekt en vraagt 'vertrouw je mij?'
Zo voelde het aan...
Oud 10-02-2007, 17:10
Pruts0r
Pruts0r is offline
Ik droomde dat ik naar drie dingen tegelijk moest en ik mocht niet kiezen...

En ineens waren alledrie die dingen op één plek tegelijk...
Voor mij niet zo vaag hoor. Ik droom regelmatig over een bepaald park vlakbij huis en daar heb ik dan een schuilhuis onder
Oud 10-02-2007, 19:52
snoopy
snoopy is offline
iets over friends. Ik was een van de girls uit friends, maar niet monica of rachel of phoebe. Heel vreemd.
Oud 10-02-2007, 23:46
Verwijderd
er was een man, die ik niet goed kon zien, het was meer een soort schim, die me wilde hebben voor zijn team. maar ik zat bij de "good guys"... hij volgde me de hele tijd, heel eng. hij stond onder het raam en zelfs bij het raam van mijn kamer (op de 1e verdieping) te kijken naar hoe mijn vriend en ik in bed bezig waren. het was ook weer niet mijn kamer, maar mijn oude kamer in mijn ouders huis (daarna had ik zelfs nog een andere kamer, mijn vriend heeft die oude kamer nooit gezien geloof ik)
daarna was ik opeens in een heel groot centrum, een soort center parks mall, met veel winkels en terrasjes en het was er erg warm, en die man, die schim stond buiten. op mij te wachten.
toen ontplofte er een bom, en er was weer brand.
mensen met kinderen kwamen naar me toe en smeekten me hen te helpen, maar ik kon het niet...

het was een heel vage droom, vager dan normaal, maar weer die brand (mijn 5e droom over brand in 2 weken, terwijl ik daar normaal nooit over droom), die rare man die me "wilde hebben" en die angst achtervolgt te worden zorgden ervoor dat ik om 7 uur klaarwakker was. elke keer als ik in slaap viel was ik weer in die brandende puinhopen...
ik krijg nog steeds een naar gevoel hierbij
Met citaat reageren
Oud 11-02-2007, 11:48
rare kwast
rare kwast is offline
ik droomde over 3 olifanten (kind, vader en opa) die in de sneeuw sprongen om een tennisbal te zoeken en t jong vond em en vader sprong niet in de sneeuw want hij was te groot en hij gooide een kaart de sneeuw in om opa en kind naar de uitgang te krijgen (zaten in museum ofzo) en hij ging smsen en naaaah vaaaaaaaag

daarvor ging ik met zo een boomstam geval naar benee in de efteling en de pyton was weggehaald i.v.m een festival
Oud 11-02-2007, 11:59
Nebel
Nebel is offline
Ik droomde dat ik bij mijn nieuwe cardioloog was. Hij zat door mn dossier te bladeren, opeens stond hij op en keek me boos aan. Hij zei dat ik het helemaal niet waard was, de operaties en behandelingen. Ze hadden beter iemand anders daar mee kunnen redden. Niet iemand die vervolgens met een of andere eetstoornis alsnog haar lichaam kapot maakt .

So true.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2007, 13:44
Klein Zusje
Klein Zusje is offline
Dat mijn pb-ers me belachelijk maakten in de kliniek, en zeiden dat ze me niet meer willen helpen, en dat ik het zelf maar moet doen..
Toen ineens was ik thuis, en wouden me ouders niets meer van me weten..
Toen had ik het gevoel dat ik viel in een zwart gat.. En schrok wakker..
Oud 16-02-2007, 13:23
Fantôme
Fantôme is offline
ik heb vannacht voor de verandering een keer níet gedroomd... mijn vader daarentegen;
hij droomde dat hij bij mij aan het behangen was en dat wij (mijn vriend en ik) lekker gingen zitten eten en hij niets kreeg en dat ik tegen hem zei: "ik ging ervanuit dat je je eigen lunchtrommeltje bij je zou hebben" en dat hij toen boos wegliep.
TSS... hij denkt weer lekker positief over me

ikzelf droom de laatste tijd veel over wat ik op die dag heb meegemaakt meestal ivm mn stage. misschien omdat mn stage me momenteel nogal wat stress oplevert.
Oud 16-02-2007, 13:31
Verwijderd
Ik liep in Roermond naar mijn trein richting Maastricht, en toen ik bij de trein was, kwam ik er achter dat ik ook gewoon al in Maastricht was - de afstand viel gewoon te lopen Dus ik ging 't station uit en stak het zebrapad over, daar zag ik ineens een meisje staan waarmee ik op de basisschool heb gezeten; ze heet ook Andrea (net als ik dus). We waren nooit echt vrienden ofzo, we speelden wel samen, maar we waren echt heel anders. (Ik was altijd heel rustig en serieus, zij was heel druk en soms zelfs agressief.) We gingen praten, en ik vertelde dat ze nog steeds heel erg leek op hoe ze er vroeger uit zag. Daar was ze het wel mee eens, dat vond ze ook van mij.

En toen werd ik lachend wakker

(En iets compleet anders; ik lag even wakker en keek naar mijn slapende man, ineens ging hij glimlachen in z'n slaap, dat was echt heel eng Brrr )
Met citaat reageren
Oud 16-02-2007, 14:12
Appeltje
Appeltje is offline
zoals zo vaak droomde ik weer dat ik achterna werd gezeten, maar heel moeilijk vooruit kon komen. Alsof iets me tegenhield.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2007, 21:57
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Sassiefje schreef op 11-02-2007 @ 12:59 :
Ik droomde dat ik bij mijn nieuwe cardioloog was. Hij zat door mn dossier te bladeren, opeens stond hij op en keek me boos aan. Hij zei dat ik het helemaal niet waard was, de operaties en behandelingen. Ze hadden beter iemand anders daar mee kunnen redden. Niet iemand die vervolgens met een of andere eetstoornis alsnog haar lichaam kapot maakt .

So true.
heftige droom... ({)
Oud 18-02-2007, 22:41
Verwijderd
Dat mijn vader vreemd ging en mn moeder er niks van durfde te zeggen.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2007, 22:55
Verwijderd
Dat ik de baby van mijn zus knuffelde, en mijn zus erbij.

En dat ik een enorme deadline had gemist. Daar heb ik vervolgens de hele dag over lopen stressen, dus morgen ga ik hard werken zodat ik de deadline (donderdag) zeker ga halen.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2007, 23:16
Verwijderd
ik droomde laatst dat mn tanden uit mn mond vielen en mn pa's huis gesloopt werd en dat vond ik redelijk verontrustend tbh
Met citaat reageren
Oud 20-02-2007, 08:01
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik was verliefd op mijn vader
Maar toen herinnerde ik me dat ik al een vriendin had en toen was het allemaal niet meer zo erg.
Oud 20-02-2007, 13:22
Verwijderd
Ik had een werkcollege en kreeg daar de opdracht iets hardop voor te lezen. Ik had het tijdschrift niet waaruit dat moest, dus dat zei ik. Dat tijdschrift had ik tijdens de eerste les moeten krijgen, maar daar was dus iets fout gegaan. De docent werd bozig en ik leende het tijdschrift van een student naast me. Na enig geblader in het tijdschrift had ik het goede artikel, de docent ging me aanwijzingen geven. Ik moest bij de onderstreepte woorden zeggen dat ze onderstreept waren. Er waren echt geen onderstreepte woorden, dus ik begreep het niet. Hij werd weer boos;' Lees nou maar gewoon!'. Ik probeerde de titel te lezen, maar de woorden waren allemaal heel raar en 't ging nergens over. Dus begon ik maar met het artikel zelf. Na drie regels gestotter kon ik niet meer en gaf het op, de docent werd zó boos dat ik begon te huilen. 'Jij bent echt zo'n meisje dat komt zeuren om een verhoging van haar cijfer met een tiende!!' de hele klas vond dit een gemene en rare opmerking (want zo ben ik niet ) en ik kookte. Ik sprong op, smeet de stoel op de grond en verliet het lokaal. 'Jij gaat nu niet weg!! Kom terug!!' riep de man me achterna, maar ik was al aan hoek om gevlucht en een trap af. Pff, wat een raar gedoe
Met citaat reageren
Oud 20-02-2007, 13:24
Appeltje
Appeltje is offline
Heel erg vreemd. Ik moest van de LJC samen met een heleboel mensen naar een bepaald lokaal komen. Maar toen ik daar aankwam was er nog bijna niemand van die mensen en in het lokaal had een andere klas wiskunde les. En die wiskundelerares dacht dat mijn broertje op dezelfde school zat als ik.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2007, 14:18
Sagana
Sagana is offline
Ik droomde dat ik ging bevallen. Omg, echt.
Oud 21-02-2007, 15:27
lennuzz
lennuzz is offline
dat ik met een vriend mee wilde om zijn verjaardag te vieren maar dat hij mij er echt niet bij wilde hebben omdat t uncomfortable zou zijn voor hem (de dag ervoor is-ie vreemdgegaan met mij, niet in mn droom). en hij zéi t niet echt, maakte zn zinnen de hele tijd niet af dus meer zo van 'hmm nee, t is echt...' en 'nee, t lijkt me niet...'
ik droom ook 7 van de 10 keer de dag die ik daarvoor had, maar dan met allemaal andere dingen, bijvoorbeeld ruzies of vrijpartijen die niet hebben plaatsgevonden en dan is het altijd ff góed nadenken de volgende dag wat er wel en niet echt is. voordat je gaat schelden of zoenen enzo
Oud 22-02-2007, 15:28
zoemzoem
zoemzoem is offline
Dat ik een tentamen kreeg met maar 12 vragen, die over de vakken gingen die ik precies niet had geleerd en met allemaal enge plaatjes erbij en dat ik 2,5 uur later nog niks had ingevuld...
Oud 22-02-2007, 15:53
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
zoemzoem schreef op 22-02-2007 @ 16:28 :
Dat ik een tentamen kreeg met maar 12 vragen, die over de vakken gingen die ik precies niet had geleerd en met allemaal enge plaatjes erbij en dat ik 2,5 uur later nog niks had ingevuld...
enge droom, als je bedenkt dat tijd in een droom gelijk staat aan de daadwerkelijke tijd.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2007, 09:36
Verwijderd
Ik droomde vanacht dak aan het dansen was en ik deed het nog goed ook!! echt een droom dus
Met citaat reageren
Oud 10-03-2007, 10:55
Verwijderd
Ik droomde dat een man mij rondleidde in een gebouw. Ik kende het gebouw nog niet. Ineens hoorde ik een kind schreeuwen terwijl we over de tweede verdieping liepen. De man moest lachen en zei: "Dat zal mijn dochter zijn". Hij opende het raam en een kind kroop vanaf het schuine dak weer naar binnen. Het kind was omwikkeld met touwen en bloedde uit haar gezicht en lijf. Ze schudde de touwen van zich af en en zei: "Godverdomme, ik krijg haar wel!"
Ze rende van ons weg en de vader lachte nog eens.
"Ach, kinderen. Altijd aan het spelen!"

We kwamen in een grote, met licht gevulde kamer. De kamer stond vol met abstract gevormde werktuigen of meubelstukken. Sommige meubelstukken leefden. Op andere lagen mensen vastgebonden. Er waren mensen die paniekerig waren en mensen die rustig op grote gekleurde blokken zaten te kijken naar hoe anderen sneeën in hun benen en buik maakten. Iedereen was gelukkig. Bloed droop in kleine straaltjes op de vloer.

De man begeleidde me naar buiten en liet me daar alleen. Buiten was de vlakte oneindig. De lucht was donker, maar alles was fel verlicht, kermis in de hel. De lucht was bruin. De grond was zanderig.
Overal liepen mensen. Vrijwel iedereen lachte. Zij die niet lachten huilden van wanhoop.

De grond was besmeurd met bloed, stront, pis en kots. Ik keek naar de mensen. Ook zij waren besmeurd met bloed, stront, pis en kots, maar niemand scheen het iets te kunnen schelen. Alles was besmeurd. Ieder bankje, ieder tafeltje, iedere stoel en bed, ieder kamerscherm dat in de ledige ruimte was geplaatst. Men praatte luidruchtig over zaken die ik niet begreep.

Langwerpige, witte plastic pisbakken zaten vol met smerig wc-papier of liepen over van de menselijke uitwerpselen. Ik moest ontzettend pissen, maar ik durfde niets aan te raken.
Uiteindelijk vond ik een schone pisbak, onder een vieze. Voorzichtig haalde ik hem er onder uit. Ik durfde hem niet op de grond neer te zetten, vanwege de derrie die zich in een razend tempo om mijn schoenen heen sloot. In de verte zag ik witte dingen staan. Het wit deed mij hopen dat het schoon was.

Ik rende in de richting van het witte en eenmaal daar aangekomen zag ik dat het ziekenhuisbedden betrof. In de bedden lagen vieze mensen, te kraaien van plezier.
Eén bed was leeg. Ik eigende me het bed toe. Zette de pisbak erop en ging met beide voeten aan weerszijden van de pisbak staan, klaar om mijn behoefte te doen. De persoon in het bed naast mij keek me aan en lachte: "Waarom doe je zo moeilijk? Leg je erbij neer! Je maakt trouwens het bed vies met je schoenen."

Nog geen seconde nadat hij dat gezegd had, braken de bruine wolken en regenden grote druppels neer op ons en op het harde, smerige zand. Iedereen begon te joelen en te juichen, hief zijn gezicht en handen naar de hemel om het schone water alles van zich af te laten spoelen. Ik werd vervuld met vreugde, net als de rest. Doorweekt en warm liet ik de regen op me neer kletteren en ik werd wakker.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2007, 11:08
naam ingebruik
naam ingebruik is offline
over een meisje die ik heel alng niet gesproken heb. ze was de net trouwens op msn
Reageren

Regels voor berichten