Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Juist door de rustperiode van 6 weken kwam er dan weer een opleving en liep het weer lekker.
||
Verwijderd
|
Citaat:
De reden van het koelkastprincipe was, zover ik heb begrepen, dat DK niet eentonig wordt en er niet telkens dezelfde topics zijn. Maar een spel als het weerwolfspel is van zichzelf al zo afwisselend dat het lijkt mij ook gewoon een natuurlijk verloop kan hebben. En dan kan het best zijn dat er eens zes weken geen weerwolfspel is als er zes weken geen animo voor is. Maar als er wel animo voor is, waarom dan zes weken moeten wachten? Het leuke aan dit spel is juist dat het iedere keer weer anders is en niet zoals bij de meeste topics hetzelfde. Het is van een heel ander kaliber dan de meeste DK-topics. Een andere reden voor deze koelkastregel is misschien om spammen te voorkomen. Ik denk dat als hier duidelijke afspraken over staan dat dit dan ook niet nodig is. Sowieso is het zo, als ik kijk naar de afgelopen weerwolfspellen dat er niet echt veel in gespamd wordt. Er zijn wel wat overbodige posts, maar die vind je overal en het is niet een dusdanige hoeveelheid dat het zorgwekkend is. Ik ga ervanuit dat dit ook zo zal blijven. Een weerwolfspel zal dan misschien ook niet direct op de vorige volgen. Het geeft dan meer de gelegenheid om zoals ik al eerder zei wat te spelen met de regels (waardoor het spel ook telkens anders wordt). |
![]() |
||
Citaat:
Ik gaf daar vrijwel altijd toestemming voor, want een spel halverwege afbreken is niet leuk. Soms wel met nog wat bezwaren en vrijwel altijd met de afspraak dat er dan na afloop niet nog een nieuw spel werd gestart in het 3e topic, ook al was het nog niet vol. En daar hield men zich aan en vervolgens ging het alsnog 6 weken in de koelkast. Maar het was geen vaststaande regel dat de fb besloot of het door mocht gaan. Verder heb ik er nu niks over te zeggen, dus de argumentatie van Leekah is verder ter beoordeling van de huidige DK-fb's. Ik wilde alleen even het een en ander toelichten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nee, ik denk dat het weerwolfspel toch een heel ander soort iets is dan dat topic wat jij noemt. Bovendien zijn er meer van zulk soort topics ('Hoe gaat de forumer boven je dood', bijvoorbeeld) dus dan open je die maar in de zes weken ertussen. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Waar het wordt gespeeld
||
Verwijderd
|
Hannekuuhh
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() @Lisaaaaah, Ik weet wel dat er genoeg belangstelling voor is, maar dat is het punt niet echt met de koelkastregel. Dat is met andere topics namelijk ook vaak zo. ![]() Dat langer wachten gaat met de driewekenkoelkast dus wel iets minder worden. En nee, er komt hier na geen andere want dit is al het heelveelste topic achter elkaar. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Maar dat wordt dus niet altijd gedaan.
Zie http://forum.scholieren.com/search.p...by=&sortorder= bij de meeste spellen is geen duidelijke uitleg.
||
Citaat:
Maar als dat een keer niet zo is en het zorgt voor onduidelijkheid, dan betekent dat dat de fb de topicstarter zou moeten benaderen een betere uitleg te geven (en indien die dat niet doet: sluiten van het topic). Maar wat het in ieder geval niet betekent is dat Hanneke, Boogie of Dukko dan maar het topic moeten verduidelijken. Ze hebben wel wat beters te doen denk ik.
||
Citaat:
Ik bedoel dat de TS de topic dan moet verduidelijken.
||
Citaat:
Ik mag toch aannemen dat elke topicstarter van het weerwolfspel toch niet te beroerd is om even linkjes te copy-pasten?
||
Citaat:
En dat het sinds 2004 al bestaat geeft alleen maar aan dat het een spel is wat iedereen leuk vindt, zelfs bijna 3 jaar later nog. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #94: openingstopic fizzle-fluffy | 197 | 04-11-2013 23:14 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #59 fizzle-fluffy | 500 | 20-05-2009 17:07 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #58 Vlindertje | 500 | 24-04-2009 21:54 | |
De Kantine |