Advertentie | |
|
![]() |
|||||||||
Citaat:
Citaat:
Als er iemand iets niet begrijpt van de gevoels van anderen dan ben ik het wel. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
-Desecrator
||
![]() |
Citaat:
![]() Heb er zelf helaas nog geen oplossing voor gevonden, maar iemand raadde mij een vechtsport aan, en als ik er over nadenk moet ik zeggen dat het wel is zou kunnen werken. Je wordt er in ieder geval zowel fysiek als mentaal sterker van. toevoeging : weet niet of het een teken is of niet, maar ik heb 2 kaarten voor een of ander feest voor aanstaande zaterdag gewonnen... Alleen ga er toch maar niet heen. a) afstand is mij te ver en b) alleen naar zoiets mij niet gezien... Laatst gewijzigd op 08-10-2002 om 19:23. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik begin toch wel benieuwd te worden naar hoe je eruit ziet... Krummeltje's email |
![]() |
||
Citaat:
http://forum.scholieren.com/fotoboek...howuser&id=575 -Desecrator
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat is jouw keuze? Citaat:
![]() Wie weet zijn er wel forummers die daar ook heen gaan, ben je al niet meer alleen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
Denk toch dat het komend weekend hetzelfde wordt als vorige weekenden. Maar heb nog wel voldoende werk aan serveronderhoud liggen dus blijf wel enigzins bezig. |
![]() |
|
(ff terug naar de vraag van het begin)
Gevoelige jongens (of meisjes) worden door de anderen vaak uitgescheld voor mietje en nog meer van dat soort onzin. Ze worden er echter meer gevoeliger door en wantrouwend en ook onzeker en teruggetrokken. Doe je aardig en schenk je wat aandacht en interesse aan die persoon dan zullen ze zich tot jou veranderen (Zijn ze al vanaf jaren geleden gepest dan blijven ze wantrouwend, dan zit het er al te diep in). Overgevoelige mensen kunnen veranderen in de trouwste en liefste mensen op aarde, als je ze de kans geeft... Ik zelf heb een hekel aan stoere jongens. Bij mij hebben ze het dan onmiddellijk verbruid. Wees jezelf, en ik zal je accepteren voor wie je bent. Niemand is van puur natuur stoer. Stoer zijn is een manier om anderen van jou onder de indruk te brengen. Ik geef eerlijk gezegd de voorkeur aan een jongen met veel verstand en trouw. Eerlijk tegenover mij is, en s'werelds goede en slechte dingen onder ogen ziet. Gevoelig zijn is best mooi. (mijn mening dus) ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Ook bij sex zie ik het zelfde probleemm ik heb namelijk geen idee wat ik zou moeten doen. En hoewel het voor een meid misschien niet zou uitmaken, stel ik toch de eis aan mezelf dat het ook de eerste keer perfect moet zijn. Citaat:
![]() Citaat:
-Desecrator
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Aantrekkingskracht: de wanhopige man en de onbereikbare vrouw. Egoconstructie | 99 | 15-01-2020 13:47 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Liefde & Relatie |
Willen meiden perse dat hun partner verliefd is ? Warsocket | 77 | 04-12-2005 11:12 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Liefde & Relatie |
Dubbel gevoel: mijn allerbeste vriend blijkt homo te zijn Michel81 | 26 | 21-02-2003 11:47 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 |