Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Af en toe blijf ik echt piekeren. Dan wil ik hem terug. Eigenlijk wil ik meer de intimiteit terug en de pijn laten verdwijnen door naar hem terug te gaan. Maar ik mag van mezelf niet bij hem terug. Het is niet voor niets uit. Ik ben zwak. Althans, ik ben zwak als hij contact gaat zoeken. Ik ben wel zo sterk om zelf geen contact te zoeken. Maar nu komt valentijnsdag er aan en nu ben ik heel erg bang dat hij een kaartje gaat sturen ![]()
||
Citaat:
![]() Maar dat heeft het halve topic al gedaan gisteren ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik kan je niet knuffelen door de computer, maar ik doe toch een poging... *hug* als je de pijn zelf weg krijgt, zonder hem, is het pas echt weg. dan komt het ook niet meer terug. soms lijkt de makkelijkste weg erg verleidelijk, maar achteraf voel je je waarschijnlijk alleen maar kutter enne Sidhe: ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 11-02-2007 om 15:39. |
![]() |
||
Citaat:
Maar, gefeliciteerd! ![]() Ik voel me helemaal goed. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Kan het zijn dat ik jou en je vriend vrijdag rond 17.00 langs t TBL zag fietsen? OT: goed, echt een super weekend gehad. Het zou belangrijk worden en dat was het ook. Het wordt alleen maar beter en beter. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @synclinorium: pfff, even denken hoor.. Zou goed kunnen ja! Moest even naar de stad. Ken ik jou dan? ![]() En nogmaals bedankt allemaal, echt gaaf om te lezen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En damn, ik ben nu echt dood. Morgen alweer vroeg college en rijles, dus dat wordt nog leuk :') |
![]() |
||
Citaat:
![]() Alles is goed met mij want ik ga bijna naar vlieland vlieland vlieland vlieland vlieland ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Oja, tegen Andijvie; ik heb ook heel vaak blauwe plekken en schrammen met bloed en dergelijke terwijl ik nergens van af weet. Ik denk dat het gewoon komt omdat ik een chaoot ben, en dat ik niet bij kan houden wat er om mij heen gebeurd, klinkt erg maf maar bij mij komt het denk ik doordat de wereld gewoon langs me heen vliegt en ik heel veel dingen niet opmerk (vriendje, moeder en broer die rigoureus naar de kapper zijn geweest, dat het regent ed. ![]() En Sidhe.. GEFELICITEERD (H). Wat voor muziek maakt je bandje? ik ben nu érg érg nieuwschierig! Echt knap zeg! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() de site is trouwens toch dommelschclash.nl met sch? |