Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-02-2007, 16:11
Verwijderd
Citaat:
Kitten' 85 schreef op 07-02-2007 @ 15:30 :
Trouwens, Stack (20 stuks) Linen Cloth gaat op de meeste server voor 40s op het Auction House. Vraag de Stormwind guards maar waar je die kan vinden.

Wat je dan moet doen:
Tijd - 24 uur
Buy-out price - 40s
Begin prijs - Laat maar ongemoeid

Als je auction verkoopt krijg je het geld per email (klik op het geld-icoontje)
Ik verkoop ze nu in stacks van 20 aan de merchants; ik vond de 2 silver die ik er voor kreeg al veel. Maargoed, voor iemand die nog nooit zelfs maar 1g heeft gehad is dat niet zo gek natuurlijk .

Zodra ik een echte account heb, ben nu trial, kan ik ook dingen in het auction house verkopen, dus dat zal ik dan eens doen.
Advertentie
Oud 07-02-2007, 16:14
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Laurens schreef op 07-02-2007 @ 17:11 :
Ik verkoop ze nu in stacks van 20 aan de merchants; ik vond de 2 silver die ik er voor kreeg al veel. Maargoed, voor iemand die nog nooit zelfs maar 1g heeft gehad is dat niet zo gek natuurlijk .

Zodra ik een echte account heb, ben nu trial, kan ik ook dingen in het auction house verkopen, dus dat zal ik dan eens doen.
ah, okey. Is een goede tactiek, kan je veel meer verdienen en First Aid kan je nog wel ff zonder (vind ik zelf dan).

Tegen de tijd dat je dat nodig hebt, koop jij de cloth weer, want daar heb je ruim genoeg geld voor.
Oud 07-02-2007, 21:59
Verwijderd
Citaat:
Kitten' 85 schreef op 07-02-2007 @ 09:14 :
Uitleg?
Crit is beter omdat sword spec je melee timer slechts reset, wat resulteert in veel minder extra damage. De details zijn vrij technisch, maar kan ze nog wel verder uitdiepen.
Oud 07-02-2007, 22:03
Verwijderd
Citaat:
Thunder Child schreef op 06-02-2007 @ 19:25 :
Ha! Hier komt de noob weer!

Ik wil dus een gewoon knol kopen want dat kost toch bijna niks en dan kan ik de wereld laten zien dat ik heus geen lock werd om de gratis mount maar omdat ik locks cool vind.

Maar dan kan ik niet meer "I'm a warlock on a felsteed I ride I'm wanted (waaaanted) dead or undead" zingen
Ik heb met mijn warlock alt (nog niet gespeeld sinds TBC, paladin upgrades zijn cool) ook gewoon een normale mount. Enerzijds omdat orcs op paarden er echt niet uizien, anderzijds omdat het een voordeel is omdat een normale mount geen mana kost om te summonen (dus je loopt ook 5 seconden mana regen mis en kan spell locked worden), wat met name in pvp nogal een verschil kan maken. Heb om dezelfde reden een AV ram op mijn paladin. (ik zit op een RP server, dus heb zowel een alliance als horde char)
Oud 08-02-2007, 09:26
Obi Wan
Obi Wan is offline
Nog een halve level te gaan naar 70.. Ben net begonnen in Shadowmoon en ben nog niet in Netherstorm geweest dus dat is wel goed..

Moet nog 20x Primal Water en 20x Primal Air hebben voor een craftable epic mace ("Thunder") dus vandaag gaat een lekker dagje grinden worden
Oud 08-02-2007, 13:15
Bruut
Bruut is offline
Mn alt is bijna level 66

yay!
Oud 08-02-2007, 18:07
StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 07-02-2007 @ 22:59 :
Crit is beter omdat sword spec je melee timer slechts reset, wat resulteert in veel minder extra damage. De details zijn vrij technisch, maar kan ze nog wel verder uitdiepen.
uhm, ik weet niet of dit voor warriors net zo opgaat als rogues, maar in principe maakt het geen hol uit

Sword vs fist

edit: en oh ja die swing timer reset, maar err, wat is het verschil met een swingtimer die niet reset? 1 offhand hit. Aangezien dat bij mij tussen de 200 en 700 ligt boeit dat niet zoveel op een paar uur dps-en.

Laatst gewijzigd op 08-02-2007 om 18:10.
Oud 08-02-2007, 22:13
Verwijderd
Nou, het verschil zit 'm in het feit dat om optimaal gebruik te maken van de sword spec proc, al je specials precies na je white damage moeten komen. Als je het op een willekeurig moment doet (zoals in goede benadering in de werkelijkheid opgaat), levert dat maar de helft van je white damage melee swing op, omdat je eerst de helft van je melee timer 'niks' doet.

Het is een beetje zoals bij parry. Parry reset je melee timer ook, en als je dus een parry hebt net nadat je een mob raakt, dan heb je meteen weer een hit. Maar als je een parry hebt net voordat je 'normaal' weer zou hitten, heb je er dus (qua damage) weinig aan gehad.
Oud 09-02-2007, 03:13
airbag
airbag is offline
Ah, eindelijk m'n eerste Primal Mooncloth en 2xShadowcloth gemaakt . Nog best 'n rotwerk, die primals verzamelen..
Oud 09-02-2007, 08:52
Obi Wan
Obi Wan is offline
Ja ik weet het, ik heb er gisteren de hele dag over gedaan (smorgens en smiddags) om 20x Primal Water bij elkaar te krijgen, maar ik heb het!

Nu de 20x Primal Air nog :')
Oud 09-02-2007, 15:06
Verwijderd
Citaat:
airbag schreef op 09-02-2007 @ 04:13 :
Ah, eindelijk m'n eerste Primal Mooncloth en 2xShadowcloth gemaakt . Nog best 'n rotwerk, die primals verzamelen..
AH
Oud 09-02-2007, 20:55
airbag
airbag is offline
Heheh, ik ben niet zo rijk, en die primals kosten al snel 20g per stuk .
Dat is natuurlijk significant minder dan de prijs van Primal Mooncloth / Spellcloth / Shadowcloth, maar voor ik voor de winst ga, wil ik eerst wat Frozen Shadoweave voor mezelf maken
Oud 09-02-2007, 22:04
Obi Wan
Obi Wan is offline
Yay 70 gedinged tijdens het grinden, heb nu een snowy white flying mount (normal) en 10x Primal Air in de tussentijd, sweet
Oud 10-02-2007, 11:04
Verwijderd
Citaat:
airbag schreef op 09-02-2007 @ 21:55 :
Heheh, ik ben niet zo rijk, en die primals kosten al snel 20g per stuk .
Dat is natuurlijk significant minder dan de prijs van Primal Mooncloth / Spellcloth / Shadowcloth, maar voor ik voor de winst ga, wil ik eerst wat Frozen Shadoweave voor mezelf maken
Als je primals grindt, ter waarde van, zeg 100g, dat kost het net zo goed 100g om daar iets anders mee te doen dan te verkopen. (intransparanties in de markt en AH cut verwaarlozend)
Oud 10-02-2007, 17:57
airbag
airbag is offline
Ik vind het echter een beetje dubbel om dingen te gaan verkopen terwijl ik ze later nog nodig heb.. Bewaar altijd alles, wat tot gevolg heeft dat mijn bank (inclusief 7x16 slotters) vrijwel altijd vol zit .
Oud 10-02-2007, 18:55
Big Boi
Big Boi is offline
Waarom lacht iedere horde naar mij als ik met mijn Draenei shaman op m'n olifantje voor bij kom rijden?
Oud 10-02-2007, 19:01
Verwijderd
Is je fantje roze?
Oud 10-02-2007, 19:11
airbag
airbag is offline
In dat geval zou ik hetzelfde doen .
Toen ik voor het eerst zo'n ding in-game voorbij zag rijden viel ik bijna van m'n stoel van 't lachen
Oud 10-02-2007, 23:29
Verwijderd
Ik wil zo'n bloodelf vogelachtig ding !
Oud 11-02-2007, 11:07
Verwijderd
Citaat:
airbag schreef op 10-02-2007 @ 18:57 :
Ik vind het echter een beetje dubbel om dingen te gaan verkopen terwijl ik ze later nog nodig heb.. Bewaar altijd alles, wat tot gevolg heeft dat mijn bank (inclusief 7x16 slotters) vrijwel altijd vol zit .
Ja, dat kan. Daarbij moet je je dan wel realiseren dat je alsnog geld uitgeeft als je de mats gebruikt. Je gaat er dan ook impliciet vanuit dat je mats als belegging in waarde gaan stijgen, wat zeker niet bij alles het geval zal zijn. Immers, als je 100g aan mats bewaart, en ze zijn nog maar 50g waard op het moment dat je ze nodig hebt, is dus 50g verdampt.

Ik erger me er een beetje aan dat mensen vaak wél de mats willen farmen voor een bepaald item, maar als ik dan zeg dat ze het gewoon moeten kopen zeggen ze dat het te duur is. Doe het dan helemaal niet, ik moet er meer door dokken.
Oud 11-02-2007, 11:12
Big Boi
Big Boi is offline
Citaat:
Morridin schreef op 10-02-2007 @ 20:01 :
Is je fantje roze?
Nee, paars.
Oud 11-02-2007, 16:40
Verwijderd
/point /laugh

Mooie aan m'n mount is dat de kleur niks uit maakt aangezien ik een shadow priest ben
Oud 11-02-2007, 18:20
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
Morridin schreef op 11-02-2007 @ 17:40 :
/point /laugh

Mooie aan m'n mount is dat de kleur niks uit maakt aangezien ik een shadow priest ben
pve of pvp specced? pve kan ik der nog mee leven
Oud 11-02-2007, 19:22
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
Alpha_Omega schreef op 11-02-2007 @ 19:20 :
Ga je dood als iemand shadowpvp spec heeft?
Oud 11-02-2007, 19:37
Verwijderd
Er, zo'n beetje alles in Shadow, op een paar punten in Disc na. Heb alleen geen flauw idee omtrent PvP spec. Niet echt m'n pakkie an
Oud 11-02-2007, 20:10
Verwijderd
Hmm, m'n trial is verlopen. Heb gelijk de full version besteld, hopelijk komt 'ie dinsdag binnen, kostte gelukkig niet zo veel. Ondertussen een beetje zitten spelen met talents en met deze tree gekomen. Ik zat eerst nog te twijfelen of ik met op fire zou oriënteren, maar aangezien ik als mage al vrij veel damage doe leek iets meer defense me wel op z'n plaats, frost dus
Oud 11-02-2007, 20:50
Kitten
Kitten is offline
Ik ben nu begonnen met mijn eerste priest en ik moet zeggen dat het de moeilijkste class is om een beetje onder de knie te krijgen op lage levels. Van 1-6 gaat het prima, want smite doet het goed, maar als je hoger komt, wordt het al snel flink ingewikkeld...

Al denk ik dat ik het voorlopig weer door heb: Shield, mind Blast, Shadow-Word: Pain en dan afhankelijk van hoeveel mana ik heb, lekker melee-shield-heal of smite.
Oud 11-02-2007, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Laurens schreef op 11-02-2007 @ 21:10 :
Hmm, m'n trial is verlopen. Heb gelijk de full version besteld, hopelijk komt 'ie dinsdag binnen, kostte gelukkig niet zo veel. Ondertussen een beetje zitten spelen met talents en met deze tree gekomen. Ik zat eerst nog te twijfelen of ik met op fire zou oriënteren, maar aangezien ik als mage al vrij veel damage doe leek iets meer defense me wel op z'n plaats, frost dus
Frost is de standaard solo grind spec inderdaad.
Oud 11-02-2007, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 11-02-2007 @ 22:34 :
Frost is de standaard solo grind spec inderdaad.
Dat was niet eens zozeer de reden, aangezien ik vaak samen met een paladin de quests doe. Het is meer dat ik met de frost-tree 'ice block' en 'ice barrier' heb, zodat ik me ook in groepen beter kan verdedigen als een boss opeens besluit om mij aan te gaan vallen, aangezien ik met mijn mage alleen cloth armor kan dragen. Meestal heb ik het dan na drie klappen wel gehad, dus door deze barriers en alchemy/herbalism prof hoop ik dat wat te verlengen

En misschien dat ik in de toekomst wel voor arcane of fire ga, eerst maar eens kijken hoe dit bevalt en hoe m'n alchemy/herbalism profs zich ontwikkelen

Laatst gewijzigd op 11-02-2007 om 21:44.
Oud 11-02-2007, 21:48
Obi Wan
Obi Wan is offline
Citaat:
Kitten' 85 schreef op 11-02-2007 @ 21:50 :
Ik ben nu begonnen met mijn eerste priest en ik moet zeggen dat het de moeilijkste class is om een beetje onder de knie te krijgen op lage levels. Van 1-6 gaat het prima, want smite doet het goed, maar als je hoger komt, wordt het al snel flink ingewikkeld...

Al denk ik dat ik het voorlopig weer door heb: Shield, mind Blast, Shadow-Word: Pain en dan afhankelijk van hoeveel mana ik heb, lekker melee-shield-heal of smite.
Goeie wands willen ook weleens helpen, zo heb ik iig veel kunnen levelen met mijn priest..

En voor solo levelen natuurlijk wel Shadow gaan
Oud 11-02-2007, 22:03
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:

Shield zo weinig mogelijk gebruiken, kost erg veel mana in verhouding tot wat het oplevert, zeker op hogere lvl's.

Wand > melee zeker sinds inner fire geen ap meer geeft.
Oud 11-02-2007, 22:39
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
ik shield wel... kan geen renew in shadowform en heb niet genoeg spelldmg om met VE in leven te blijven(57 priest)
Oud 11-02-2007, 22:40
airbag
airbag is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 11-02-2007 @ 12:07 :
Ja, dat kan. Daarbij moet je je dan wel realiseren dat je alsnog geld uitgeeft als je de mats gebruikt. Je gaat er dan ook impliciet vanuit dat je mats als belegging in waarde gaan stijgen, wat zeker niet bij alles het geval zal zijn. Immers, als je 100g aan mats bewaart, en ze zijn nog maar 50g waard op het moment dat je ze nodig hebt, is dus 50g verdampt.

Ik erger me er een beetje aan dat mensen vaak wél de mats willen farmen voor een bepaald item, maar als ik dan zeg dat ze het gewoon moeten kopen zeggen ze dat het te duur is. Doe het dan helemaal niet, ik moet er meer door dokken.
Dus jij wilt dat ik de dingen die ik nodig heb op de AH zet en daarmee het risico loop dat ze duurder zijn geworden op het tijdstip dat ik ze weer nodig heb? Dat risico kan ik bij sommige items nemen, maar bij het meeste zeer zeker niet. TBC is er nog niet zo lang, dus de prijs van de meeste items zal door de komst van meer en meer 70s nog wel iets dalen, maar ik zie toch 'n redelijke stabilisering op de standaard mats. En dat is waar ik het over heb. Verder maakt het mij eerlijk gezegd geen aars uit dat items daardoor 2 silver duurder kunnen worden. Op het moment dat ik besluit alles maar te gaan kopen zal ik eerst op een manier aan geld moeten komen om het te betalen. Ik heb nooit een reserve op kunnen bouwen en ga in 1 ruk van 1 tot 70 (nu 67). Ik krijg zelf net genoeg geld om m'n tailoring omhoog te krikken, want ik ben niet zo ziek dat ik alle 4000 netherweave zelf ga farmen . Nadeel blijft dat ik na ieder bezoek aan een AH met minder dan 10g blijf zitten.

Verder is het niet zo dat ik álles bewaar. Alle large prismatic shards die ik krijg van mijn Imbued netherweave stuff verkoop ik allemaal op de AH, ook al zal ik die in de toekomst nog nodig hebben voor mn enchanting. Ik moet wel toegeven dat dat gedeeltelijk komt doordat ik me daar nog niet op wil richten omdat tailoring veel leuker is

@Laurens: Het belangrijkste van de frost tree is imo de hoeveelheid controle die je over je tegenstanders hebt. Met frostbolt als main damage dealer zul je zelf (vrijwel) altijd sneller bewegen dan zij. Als je uiteindelijk de combinatie ice shards + shatter hebt en dus je damage significant omhoog gaat zal PvE als frost mage redelijk amusant zijn .

@Kitten' 85: Shadow priest solo zal steeds makkelijker gaan. Mind Blast, SW, Psychic scream, mind flay, wand en er is vaak niks meer over. Voeg hier de Vampiric buffs aan toe en je zult jezelf zelfs healen terwijl je damage doet. Zeer amusant. Werkt ook zeer goed in PvP, de meeste alliance/horde (doorhalen wat niet van toepassing is) zal je voorbij rennen als ze je in shadowform zien . De grootste lol kun je imo hebben met mages, met een beetje skill (en een beetje gebrek aan hun kant) kun je ze dood wanden met een shield up .
Oud 11-02-2007, 22:49
Verwijderd
Citaat:
Alpha_Omega schreef op 11-02-2007 @ 23:39 :
ik shield wel... kan geen renew in shadowform en heb niet genoeg spelldmg om met VE in leven te blijven(57 priest)
Das ook logisch anders duurt je casten te lang, dan wel wordt je facemelting gestopt, dan wel wordt je tot prak geslagen
Oud 12-02-2007, 11:53
StijnSpoortNiet
Citaat:
Alpha_Omega schreef op 11-02-2007 @ 19:20 :
voor pvp kan shadow toch ook prima, nub
Oud 12-02-2007, 12:00
Verwijderd
Citaat:
airbag schreef op 11-02-2007 @ 23:40 :
Dus jij wilt dat ik de dingen die ik nodig heb op de AH zet en daarmee het risico loop dat ze duurder zijn geworden op het tijdstip dat ik ze weer nodig heb? Dat risico kan ik bij sommige items nemen, maar bij het meeste zeer zeker niet. TBC is er nog niet zo lang, dus de prijs van de meeste items zal door de komst van meer en meer 70s nog wel iets dalen, maar ik zie toch 'n redelijke stabilisering op de standaard mats. En dat is waar ik het over heb. Verder maakt het mij eerlijk gezegd geen aars uit dat items daardoor 2 silver duurder kunnen worden. Op het moment dat ik besluit alles maar te gaan kopen zal ik eerst op een manier aan geld moeten komen om het te betalen. Ik heb nooit een reserve op kunnen bouwen en ga in 1 ruk van 1 tot 70 (nu 67). Ik krijg zelf net genoeg geld om m'n tailoring omhoog te krikken, want ik ben niet zo ziek dat ik alle 4000 netherweave zelf ga farmen . Nadeel blijft dat ik na ieder bezoek aan een AH met minder dan 10g blijf zitten.

Verder is het niet zo dat ik álles bewaar. Alle large prismatic shards die ik krijg van mijn Imbued netherweave stuff verkoop ik allemaal op de AH, ook al zal ik die in de toekomst nog nodig hebben voor mn enchanting. Ik moet wel toegeven dat dat gedeeltelijk komt doordat ik me daar nog niet op wil richten omdat tailoring veel leuker is
Nou ja, het zal me worst zijn wat je doet aangezien je waarschijnlijk niet op mijn server zit. Hoe dan ook, het punt dat ik wil maken is dat ik het gewoon niet begrijp dat mensen wel x gold aan mats willen besteden om item y te krijgen, maar als ze x gold moeten betalen voor item y, is het opeens 'te duur'. Dat is niet rationeel. Verder is tailoring/enchanting natuurlijk wel de klassieke moneysink profession combo.
Oud 12-02-2007, 12:02
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Alpha_Omega schreef op 11-02-2007 @ 23:39 :
Fear rank 1 is efficienter, kost veel minder mana dan shield. Mits je mobs killed die onder de indruk zijn van je fear spell natuurlijk, undead zijn dat niet

Citaat:

Vanaf level 10 gaat het beter omdat je dan spirit tap specced en mana terugkrijgt na iedere kill. Vanaf level 20 heb je mindflay en gebruik je smite niet meer. Vanaf level 40 krijg je shadowform en ben je een echte shadowpriest Vooral vanaf level 20 begint het grinden een stuk makkelijker te worden.

En koop inderdaad zo snel mogelijk een wand, en gebruik deze om de mob de laatste 15% ofzo om zeep te helpen. Dan regenerate je meer mana als de mob dood is (200% i.p.v. 100%).

Citaat:

@Laurens: Het belangrijkste van de frost tree is imo de hoeveelheid controle die je over je tegenstanders hebt. Met frostbolt als main damage dealer zul je zelf (vrijwel) altijd sneller bewegen dan zij. Als je uiteindelijk de combinatie ice shards + shatter hebt en dus je damage significant omhoog gaat zal PvE als frost mage redelijk amusant zijn .
Vergeet icelance niet, een instant met 36yd range (talented) die in mijn geval 1700 crit (ongeveer 540 spelldamage) crit op frozen targets. Als ik een frostbite proc krijg, cast ik m'n volgende frostbolt door, en gooi ik er meteen een icelance achteraan. Dikke kans dat ze beiden critten, en dat is dan zo'n 2200 + 1700 = 3900 damage. Da's zo'n 50% van de hitpoints van een level 70 mob

Citaat:

De grootste lol kun je imo hebben met mages, met een beetje skill (en een beetje gebrek aan hun kant) kun je ze dood wanden met een shield up .
Ha, no wai. Je shield absorbeert 'wel' 1 frostbolt. Daarnaast heb ik m'n pet nog, die waterbolt je voor 650 damage/bolt. Als undead WoTF ik uit je eerste fear, en als ik geluk heb en frostbite procced ben je waarschijnlijk tussen de 2000 en 3900 health kwijt binnen 2.5 sec.
Oud 12-02-2007, 12:14
Kitten
Kitten is offline
Ik zat op de WoW boards een discussie te volgen over hoe je Druids dood kan krijgen. Wat zijn de minpunten/grove fouten van deze tactiek? Gewoon benieuwd.

Citaat:
Ik schreef:
Charge-hamstring, run away, intercept when not bear (CD ya know) hit a few times, wait for bear, hamstring, hope for deep wounds (I play Fury/Arms 33/19 atm) and run away out of melee range. If he changes to remove hamstring, go in again, otherwise keep running till you have intercept again, intercept, hamstring (or the shout) and deep wounds (hope) otherwise rend. Rinse and repeat. With a bit of luck he must follow you around, take far more hits than you and choose between changing or taking it. If he changes, he's vulnerable and take him at that moment. Better even, intercept will stun him and he can't escape that that easily.
Oud 12-02-2007, 12:46
airbag
airbag is offline
Citaat:
Chimera schreef op 12-02-2007 @ 13:02 :
Vergeet icelance niet, een instant met 36yd range (talented) die in mijn geval 1700 crit (ongeveer 540 spelldamage) crit op frozen targets. Als ik een frostbite proc krijg, cast ik m'n volgende frostbolt door, en gooi ik er meteen een icelance achteraan. Dikke kans dat ze beiden critten, en dat is dan zo'n 2200 + 1700 = 3900 damage. Da's zo'n 50% van de hitpoints van een level 70 mob

Ha, no wai. Je shield absorbeert 'wel' 1 frostbolt. Daarnaast heb ik m'n pet nog, die waterbolt je voor 650 damage/bolt. Als undead WoTF ik uit je eerste fear, en als ik geluk heb en frostbite procced ben je waarschijnlijk tussen de 2000 en 3900 health kwijt binnen 2.5 sec.
Met icelance heb ik geen ervaring, ik heb m'n mage in 2005 tot 60 gehaald en er sinds 'n jaar niet meer mee gespeeld. Wel ooit 'n nieuwe mage begonnen en tot 43 gelevelled en dat idee is grotendeels hetzelfde gebleven. Met de priest heb ik maar ervaring to level 45. Ik ben het met je eens dat het daarboven niet meer lukt. Probeer echter geen racial abilities in je argumenten te gebruiken, de alliance mages waar ik tegen speel zullen hoogstwaarschijnlijk geen WotF gebruiken . Ik weet dat alle pvp onder het maximum level nergens representatief voor is, maar voor een levellend iemand vond ik het relevant, en vermakelijk genoeg om te melden.
Oud 12-02-2007, 13:56
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
StijnSpoortNiet schreef op 12-02-2007 @ 12:53 :
voor pvp kan shadow toch ook prima, nub

nee ik bedoel dat ik priests liever holy/disc zie tenzij ze een pve georienteerde shadow build hebben
Oud 12-02-2007, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Kitten' 85 schreef op 12-02-2007 @ 13:14 :
Ik zat op de WoW boards een discussie te volgen over hoe je Druids dood kan krijgen. Wat zijn de minpunten/grove fouten van deze tactiek? Gewoon benieuwd.
Hehe, tegen de tijd dat je op deze manier een druid dood hebt gekregen heeft blizzard ze al generfed denk ik
Oud 12-02-2007, 14:08
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Revan schreef op 12-02-2007 @ 15:05 :
Hehe, tegen de tijd dat je op deze manier een druid dood hebt gekregen heeft blizzard ze al generfed denk ik
Daar ging het niet om. Het ging er om dat het moet werken . Verder denk ik dat als puntje bij paaltje komt je altijd nog Recklessness kan gebruiken als ze net uit bear gaan. Doet vast heel veel pijn.
Oud 12-02-2007, 14:16
Verwijderd
Het werkt vast wel, alleen is het triest dat het op die manier moet.

Het werkt sowieso enkel in duels/1 vs 1 world pvp. Het nare aan druids is vooral dat het zo lang duurt voor ze dood zijn, meestal in een BG hebben ze tijd zat tot er versterking bij komt kijken. En dan ook nog die hoge dps in bearform.

Tel daarbij dat in arena's recklesness niet beschikbaar is =(.

Aan de andere kant. Laat druids ook eens imba zijn, ze zijn de afgelopen 2 jaar al een free HK geweest.

Laatst gewijzigd op 12-02-2007 om 14:18.
Oud 12-02-2007, 14:26
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Revan schreef op 12-02-2007 @ 15:16 :
Het werkt vast wel, alleen is het triest dat het op die manier moet.

Het werkt sowieso enkel in duels/1 vs 1 world pvp. Het nare aan druids is vooral dat het zo lang duurt voor ze dood zijn, meestal in een BG hebben ze tijd zat tot er versterking bij komt kijken. En dan ook nog die hoge dps in bearform.

Tel daarbij dat in arena's recklesness niet beschikbaar is =(.

Aan de andere kant. Laat druids ook eens imba zijn, ze zijn de afgelopen 2 jaar al een free HK geweest.
yep, veranderd vanzelf weer. Ik heb het idee dat binnekort de volgende class een flinke nerf te wachten staat, terwijl de meeste andere classes met stapjes sterker worden (bijv. warriors, zodra Blizzard de itemisation goed voor elkaar heeft).

Het is trouwens zo als je een Druid zo lang en op die manier bezig kan houden, jij ook versterking kan krijgen van classes die DPS kunnen (Mages, Warlocks, Hunters). Dan moet de Druid eigenlijk beer blijven.
Oud 12-02-2007, 15:46
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Hoezo? Ik vind het wel slim. Een feral heeft vaak genoeg mana voor een X aantal shifts. Als je 'em eerst door z'n mana helpt, kan je hem daarna afmaken. Gewoon toe-to-toe gaan heeft weinig zijn. Zit je beiden op 40% health, healt 'ie zichzelf, en maakt je dan af.
Oud 12-02-2007, 16:00
StijnSpoortNiet
Citaat:
dacht het niet
Oud 12-02-2007, 17:48
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
StijnSpoortNiet schreef op 12-02-2007 @ 17:00 :
dacht het niet
Nou, ik dacht dat ik daar mee bezig was, het l2p deel
Oud 13-02-2007, 22:23
Verwijderd
http://youtube.com/watch?v=-3FaLkeL8kM
Oud 13-02-2007, 22:52