![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Zodra ik een echte account heb, ben nu trial, kan ik ook dingen in het auction house verkopen, dus dat zal ik dan eens doen. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Tegen de tijd dat je dat nodig hebt, koop jij de cloth weer, want daar heb je ruim genoeg geld voor.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Sword vs fist edit: en oh ja die swing timer reset, maar err, wat is het verschil met een swingtimer die niet reset? 1 offhand hit. Aangezien dat bij mij tussen de 200 en 700 ligt boeit dat niet zoveel op een paar uur dps-en.
Laatst gewijzigd op 08-02-2007 om 18:10. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik erger me er een beetje aan dat mensen vaak wél de mats willen farmen voor een bepaald item, maar als ik dan zeg dat ze het gewoon moeten kopen zeggen ze dat het te duur is. Doe het dan helemaal niet, ik moet er meer door dokken. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Hmm, m'n trial is verlopen. Heb gelijk de full version besteld, hopelijk komt 'ie dinsdag binnen, kostte gelukkig niet zo veel. Ondertussen een beetje zitten spelen met talents en met deze tree gekomen. Ik zat eerst nog te twijfelen of ik met op fire zou oriënteren, maar aangezien ik als mage al vrij veel damage doe leek iets meer defense me wel op z'n plaats, frost dus
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En misschien dat ik in de toekomst wel voor arcane of fire ga, eerst maar eens kijken hoe dit bevalt en hoe m'n alchemy/herbalism profs zich ontwikkelen ![]() Laatst gewijzigd op 11-02-2007 om 21:44. |
![]() |
||
Citaat:
En voor solo levelen natuurlijk wel Shadow gaan |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wand > melee zeker sinds inner fire geen ap meer geeft.
||
Citaat:
![]() Verder is het niet zo dat ik álles bewaar. Alle large prismatic shards die ik krijg van mijn Imbued netherweave stuff verkoop ik allemaal op de AH, ook al zal ik die in de toekomst nog nodig hebben voor mn enchanting. Ik moet wel toegeven dat dat gedeeltelijk komt doordat ik me daar nog niet op wil richten omdat tailoring veel leuker is ![]() @Laurens: Het belangrijkste van de frost tree is imo de hoeveelheid controle die je over je tegenstanders hebt. Met frostbolt als main damage dealer zul je zelf (vrijwel) altijd sneller bewegen dan zij. Als je uiteindelijk de combinatie ice shards + shatter hebt en dus je damage significant omhoog gaat zal PvE als frost mage redelijk amusant zijn ![]() @Kitten' 85: Shadow priest solo zal steeds makkelijker gaan. Mind Blast, SW ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() En koop inderdaad zo snel mogelijk een wand, en gebruik deze om de mob de laatste 15% ofzo om zeep te helpen. Dan regenerate je meer mana als de mob dood is (200% i.p.v. 100%). Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
nee ik bedoel dat ik priests liever holy/disc zie tenzij ze een pve georienteerde shadow build hebben ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Het werkt vast wel, alleen is het triest dat het op die manier moet.
Het werkt sowieso enkel in duels/1 vs 1 world pvp. Het nare aan druids is vooral dat het zo lang duurt voor ze dood zijn, meestal in een BG hebben ze tijd zat tot er versterking bij komt kijken. En dan ook nog die hoge dps in bearform. Tel daarbij dat in arena's recklesness niet beschikbaar is =(. Aan de andere kant. Laat druids ook eens imba zijn, ze zijn de afgelopen 2 jaar al een free HK geweest. Laatst gewijzigd op 12-02-2007 om 14:18. |
![]() |
||
Citaat:
Het is trouwens zo als je een Druid zo lang en op die manier bezig kan houden, jij ook versterking kan krijgen van classes die DPS kunnen (Mages, Warlocks, Hunters). Dan moet de Druid eigenlijk beer blijven.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||