![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
@ poetic_tragedy: dat krijg je zodra de belastingdienst het inkomen van je ouders heeft kunnen vaststellen zodat de IB-Groep aan de hand hiervan je aanvullende beurs kan berekenen.
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dus heb zelf maar even de jaaropgaves opgestuurd 2 weken geleden. Ik belde gister even om te kijken hoe het er verstond begon die mij uit te snauwen en dat hij het druk had enz. dus maar opgehangen.... |
![]() |
||
Citaat:
wtf ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() @Krummeltje; jawel, daarom ga ik het morgen ochtend ook effe navragen hoe dat precies zit. Want vind het een beetje raar. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() bij mijn inschrijvingen (in Amsterdam) heb ik hier wel mee te maken gehad. toen ik in een studentenhuis ging wonen moest ik een brief van de eigenaar (en verhuurder) inleveren. toen ik bij mijn vriendin introk is ook zij meegegaan (als eigenaar en hoofdbewoner) naar het stadsdeelkantoor om mijn verhuizing te verifieren. then again, in Haarlemmermeer hoefde ik niets te laten zien en kon ik me gewoon inschrijven. ik neem aan dat je je als kraker idd gewoon kunt inschrijven, maar dit is mijn ervaring.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Nou lekker dan ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik heb btw nog steeds niet mijn aanvullende beurs binnen! Mailtje antwoorden ze ook niet op... Weet niet wat ze aan het doen daarzo! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
2. Je krijgt voor één opleiding in het hoger onderwijs studiefinanciering, dus in dit geval voor je HBO-opleiding. Mocht je nog een langere universitaire master gaan doen of is je universitaire studie langer dan kun je daar nog extra stufi voor krijgen omdat je sec langer bezig bent.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Nog een vraagje. Ik heb dus een basisbeurs, nou zag ik op de site dat je ook een prestatiebeurs kan aanvragen. Komt dit er dan extra bij of is dit gewoon hetzelfde als de basisbeurs (aangezien er dezelfde voorwaarden aan verbonden zijn volgens mij)?
||
Citaat:
Aanvullende beurs kun je krijgen als je ouders onder een bepaald inkomen zitten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je 't allemaal wat raar vindt, bel dan gewoon even met de IBG . |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Het grote IBG-/DUO-topic (alles over stufi en OV-studentenkaarten enz.) #5 number9 | 413 | 23-01-2017 20:15 | |
Studeren |
Studiefinanciering Steelpan | 7 | 26-02-2011 19:48 | |
Studeren |
Het grote IBG/DUO-topic (alles over stufi en ov-studentenkaarten enzo) #4 Verwijderd | 500 | 25-06-2010 15:44 | |
Studeren |
Het grote IBG-topic (alles over stufi en ov-studentenkaarten enzo) #3 Adore | 500 | 14-12-2008 19:26 | |
Studeren |
HELP!- Stoppen met de opleiding?? Ici-Paris_# | 8 | 11-01-2008 13:49 | |
Studeren |
Het grote IBG-topic (alles over stufi en ov-studentenkaarten enzo) #2 Verwijderd | 500 | 11-01-2008 10:51 |