Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-02-2007, 13:24
vlindermeisje
vlindermeisje is offline
Hallo, ik zit nu in 6 vwo. Mijn profiel is Natuur&Gezondheid. Als keuzevakken heb ik Latijn en ckv 2,3. Ik vroeg me af of ik ckv 2,3 nog eventueel zou kunnen laten vallen. Misschien dat jullie dit weten?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-02-2007, 13:28
Verwijderd
Volgens mij kan dat wel aangezien je 2 vakken in je vrije ruimte hebt. Mij werd vorig jaar iig verteld dat je zelfs tot na je eindexamen (dus als je het bijv. door 1 van die vakken niet haalt) nog kan laten vallen als je dan nog steeds genoeg uren hebt.

Even langs de decaan just to be sure?
Met citaat reageren
Oud 13-02-2007, 14:30
Verwijderd
bij ons is het zo geregeld dat je naast latijn nog een tweede vak MOET hebben, maar dat het niet uitmaakt hoeveel uur dat vak is..
Met citaat reageren
Oud 13-02-2007, 14:38
rensd
Avatar van rensd
rensd is offline
Volgens mij is het zo dat je altijd examen kan doen, dus zelfs als je Latijn en ckv allebei zou laten vallen en alleen nog NG had dan is dat goed mits je genoeg uren hebt gemaakt in je vrije deel (1000 uur)
Met citaat reageren
Oud 13-02-2007, 16:49
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ik geloof dat de verdeling van uren per school verschilt. Toen ik op de middelbare school zat moesten wij in ieder geval in de vierde met twee profielen beginnen om genoeg uren te maken (in het tweede semester was dat alweer anders) terwijl dat op de school van een vriendin niet eens mocht.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 13-02-2007, 18:08
Antubis
Avatar van Antubis
Antubis is offline
Bij ons op school kan het niet, want je kunt geen ckv hebben met een natuur/gezondheid profiel in 5 + 6 vwo. Maar weer een andere school die ik ken, heeft wel ckv in de 5e en 6e. Maar ik denk dat het wel kan, aangezien je Latijn als vrije keuze vak hebt. Maar ga maar langs de decaan of rector, die zal het vast wel weten, aangezien het per school scheelt.
__________________
Than you learn the truth about love, which is: one and one ain't two.. one and one is only one
Met citaat reageren
Oud 14-02-2007, 21:42
Angel on Earth
Avatar van Angel on Earth
Angel on Earth is offline
bij ons op school zou het volgens mij wel kunnen maar dit kan je ook heel gemakkelijk navragen bij je decaan... dan weet je het in vijf minuutjes
__________________
-- if dreams are like movies, then memories are films about ghosts
Met citaat reageren
Oud 14-02-2007, 22:16
Verwijderd
Dat verschilt echt heel erg per school, de ene school is heel strikt met het aantal uren, de andere school niet. Dus de enige persoon die je echt kan helpen is je decaan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eindexamens 2015 Vak laten vallen?
Renskuhh
1 27-05-2015 19:11
Eindexamens 2012 Vak laten vallen
Winstanley
3 22-05-2012 09:38
Havo Vak laten vallen
Abrakadabra
2 19-05-2012 13:18
HAVO Een vak laten vallen als je daardoor niet slaagt?
lennuzz
3 15-06-2006 09:24
Algemene schoolzaken Vak laten vallen halverwge het examenjaar
syneck
20 27-12-2004 16:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:16.