Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Wall of text crits you for 11k. You Die. aka je bent een dikke grote whinerd + je zeurt en ja dat is hetzelfde OT: eerste 5 lvl 70 epix binnen ![]() EDIT: weet je wat ze toevoegen? imba healing + buffs in plate, dat voegen ze toe. kkthnx bye
|
paladins kunnen echt wel goed zijn hoor!
Check de onderstaande filmpjes maar eens: http://www.youtube.com/watch?v=pUEgg2he7yQ http://www.youtube.com/watch?v=msOcBP24aRs Die ownen, voorals als je bedenkt dat de eerste holy (!) is...
||
Citaat:
![]() Verder, Ik ben net level 62 en dat vond ik al moeilijk genoeg. Ik moet echt betere gear gaan vinden, maar ik heb alleen nog maar neck-items gevonden en ik heb maar 70g en wil eerst sparen voor mijn epic mount... keuzes, keuzes, keuzes.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Lol'd. |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik heb wel eens in een instance (Scholo) waarbij ik duidelijk aangaf ik voornamelijk zocht naar Valor en tank-wapens mijn wapen werd ingepikt door een retridin, terwijl we net hadden afgesproken dat ik em mocht hebbe. Dus ik ken het probleem, maar het valt niet op te lossen. Ik ga gewoon op zoek naar een goede casual guild binnekort om daar gewoon met goede groepen te instancen.
||
Citaat:
Dat je met level 62 maar 70 gold hebt is vreemd, dan heb je dingen op de AH zitten kopen. Toen ik level 70 dingde had ik 1400g ofzo, meer dan genoeg voor m'n flying mount. |
![]() |
||
Citaat:
Mijn voornaamste uitgaven: - Repairs, totaal iets van 30g al ofzo - Voedsel, totaal iets van 3g - First aid, skinning, 40g - Vliegen, iets van 4g - AH kosten van nieuwe pants, 10g (ik had level 40 pants ofzo, die ik toen kocht was puur survival tool)
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan misschien verwend zijn qua medespelers omdat ik in een vrij goed guild zit, maar ook in pugs weten de meeste paladins echt wel hoe ze moeten spelen. Trouwens, so what? Mag een paladin niet op Warrior-dps gear rollen om zn grinding dps te verhogen? Niet elke paladin is een healbot. Niet elk plate-item heeft het woord "Warrior" erop geschreven. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mana-regen is gewoon bullshit voor een warrior, maar plate met str, agi, stamina, hit, crit is voor een paladin net zo useful als voor een warrior. Alleen hebben warriors altijd hun gefrustreerde ego met zich mee omdat ze graag de enige class willen zijn die dps-plate mag dragen. Wat denk je van locks, mages, dps-priests.. Rogues/Feral druids? Denk je dat een lock nooit op een mage-item rolled omdat het wat meer damage heeft ipv stamina? Het is gewoon bullshit om overal maar een ZOMG WARRIOR LEWT tag op te plaatsen omdat warriors toevallig meer dps kunnen doen dan een paladin in hetzelfde gear. |
![]() |
||
Citaat:
Ga bijv. maar eens naar alle items die je op Hellfire Peninsula kan krijgen via quests. Dan zul je zien dat 3 op de 4 plate items int/heal/spelldmg heeft. Als d'r dan eens een niet-paladin plate valt wil de warrior die vast erg graag (omdat ie zijn Hydralic armor wil vervangen bijvoorbeeld)
||
Citaat:
Sinds TBC kan een Pala wel degelijk flink uithalen als Retri spec, als je maar genoeg AP gear en +melee crit hebt, SoC en CS gaan beide op de AP en niet de spelldamage. Het grote nadeel daarvan is dat de pala dan weinig mana overhoud en de stamina ook niet super is. @Kreuz: Dat over dat rollen op alle plate types, wen er maar vast aan, want ik merk nu maar al te goed dat de Pala zeer erg gear gericht is geworden na TBC, dat was voor TBC al natuurlijk, maar toen ging het tanken en dpsen niet zo goed, nu wel. Dat jij een class niet leuk vind om te spelen en er niet tegen kan dat andere mensen dat wel vinden en er ook mee overweg kunnen is jou probleem, vind het een beetje onredelijk om iedere pala af te kraken terwijl jij degene bent die met de slechte spelers omgaat/ging. Een paladin is misschien eentonig, maar als je het goed bekijkt zijn vele classes zo, toevallig heeft de pala de bubble, nou boehoe, daarintegen hebben de mage en priest (en Warlock, als ie zijn Void opoffert) ook een shield, en daarbij (die shields) kan een mage (frost) je vastzetten en afremmen en een priest/warlock je fearen, de Pala kan zichzelf dan voornamelijk healen, want de damage die eruit komt is ook niet super, het is alleen handig wanneer de tegenstander er al bijna aan is om er alle spells en judgements op te pleuren maar dat is dan ook alles. Daar komt ook nog eens bovenop dat een Paladin geen range heeft, alleen als de Pala Holy specced is, maar Holy shock heeft dan nog een lange CD. Whine maar een eindje door, de Pala is gewoon een leuke class om te spelen en doet het goed in zijn rol: Support Laatst gewijzigd op 15-02-2007 om 12:22. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @ Obi Wan Amen |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Karaz is geen 5-man. Het gaat er niet om wie de beste class heeft, ik verdedig slechts de Pala class. Ik zeg nergens dat een Pala beter is, in tegendeel zelfs. Ik heb ook nergens gezegd dat de Pala de Warrior vervangt. Voor de rest ga ik er niet op in |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik vind Paladins ook heel leuk, maar niet in een main-tank of main-healer rol. ik ga het liefst me als main-butt-saver
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |