Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-02-2007, 06:01
Thunder Child
Thunder Child is offline
http://www.pvponline.com/article/3093/sun-jan-21
Oud 14-02-2007, 07:18
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
zulke blijven geweldig
Oud 14-02-2007, 07:41
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Alpha_Omega schreef op 14-02-2007 @ 08:18 :
zulke blijven geweldig
Ik kan niet eens zien hoeveel dmg hij doet. Ik geloof dat het iets van 2500 is ofzo?
Oud 14-02-2007, 09:02
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
...
Oud 14-02-2007, 09:05
Verwijderd
-_-
Oud 14-02-2007, 16:21
mepsteen
mepsteen is offline
Oud 14-02-2007, 17:27
airbag
airbag is offline
Citaat:
Kitten' 85 schreef op 14-02-2007 @ 08:41 :
Ik kan niet eens zien hoeveel dmg hij doet. Ik geloof dat het iets van 2500 is ofzo?
1921
Oud 14-02-2007, 21:54
Obi Wan
Obi Wan is offline
Citaat:
mepsteen schreef op 14-02-2007 @ 17:21 :
[afbeelding]
Die is al oud
Oud 14-02-2007, 22:01
mepsteen
mepsteen is offline
Oud 14-02-2007, 22:33
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
airbag schreef op 14-02-2007 @ 18:27 :
1921
Komop zeg... nog geen 2000 dmg... Dat is wel veel, maar om nou te zeggen: over-super-duper veel... moet een mage eens bezig zien...
Oud 14-02-2007, 23:20
Verwijderd
Ga je er nou echt serieus op in?
Oud 14-02-2007, 23:28
Kreuz
Kreuz is offline
Blood Elf + Paladin = /spit

Sorry. Ik heb het niet op Paladins, en zeker niet op Belfjes.
Oud 14-02-2007, 23:30
Verwijderd
Is dat je eigen mening?
Oud 14-02-2007, 23:37
Kreuz
Kreuz is offline
Dat is mijn eigen mening. Fijn dat de Horde-kant nu ook eens onderling ellenlange discussies kan hebben over wie nu op plate mag rollen (dus dat het niet alleen lolladins aan de Alliance-kant zijn die er vandoor willen gaan met Valour, bijvoorbeeld), en dat onze groene vrienden ook eens flink kunnen lachen om het principe "DPS-adin" - maar ik vind Paladin sowieso een hybrid-class van niks. Voegt het iets toe aan de Horde-kant? Voegt het uberhaupt iets toe? Was dat echt een niche-market die gevuld moest worden, en aan de andere kant, was het gebrek aan de Shaman-class echt een gemis aan de Alliance-kant?

Ras-wijs ben ik ook niet kapot van de Belfjes. Zelfs de undead moeten neutraal zijn; die indruk krijg ik niet echt van die sadistische Blood Elves. Dat terzijde, maar Haohmaru/Sephiroth/Legolas-lookalikes en Britney Hilton-clones, qua uiterlijk... zat jij daar op te wachten? Heel gek, maar ik dus niet. Als Blizzard een Goblin-factie gemaakt had voor de Horde-kant (hee, zo raar is dat niet - zie ook de Goblins die de Horde-zeppelins bemannen en Alliance-lui aanvallen on sight), dan had je me niet horen zeuren. Maar zoals het nu staat: /spit /spit /spit

Laatst gewijzigd op 14-02-2007 om 23:56.
Oud 15-02-2007, 02:26
StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Citaat:
Kreuz schreef op 15-02-2007 @ 00:37 :
Dat is mijn eigen mening. Fijn dat de Horde-kant nu ook eens onderling ellenlange discussies kan hebben over wie nu op plate mag rollen (dus dat het niet alleen lolladins aan de Alliance-kant zijn die er vandoor willen gaan met Valour, bijvoorbeeld), en dat onze groene vrienden ook eens flink kunnen lachen om het principe "DPS-adin" - maar ik vind Paladin sowieso een hybrid-class van niks. Voegt het iets toe aan de Horde-kant? Voegt het uberhaupt iets toe? Was dat echt een niche-market die gevuld moest worden, en aan de andere kant, was het gebrek aan de Shaman-class echt een gemis aan de Alliance-kant?

Ras-wijs ben ik ook niet kapot van de Belfjes. Zelfs de undead moeten neutraal zijn; die indruk krijg ik niet echt van die sadistische Blood Elves. Dat terzijde, maar Haohmaru/Sephiroth/Legolas-lookalikes en Britney Hilton-clones, qua uiterlijk... zat jij daar op te wachten? Heel gek, maar ik dus niet. Als Blizzard een Goblin-factie gemaakt had voor de Horde-kant (hee, zo raar is dat niet - zie ook de Goblins die de Horde-zeppelins bemannen en Alliance-lui aanvallen on sight), dan had je me niet horen zeuren. Maar zoals het nu staat: /spit /spit /spit
cristus.

Wall of text crits you for 11k. You Die.

aka je bent een dikke grote whinerd + je zeurt en ja dat is hetzelfde

OT:
eerste 5 lvl 70 epix binnen ja ik raid soms best hardcore.

EDIT: weet je wat ze toevoegen? imba healing + buffs in plate, dat voegen ze toe. kkthnx bye
Oud 15-02-2007, 05:29
Kreuz
Kreuz is offline
Ach, arme jongen toch. Als je zoveel tekst kon hebben met daarin ook nog eens een mening die niet overeen komt met de jouwe had je natuurlijk geen lolladin gerolled.

Geeft niks, hoor. Veel plezier in je bubbeltje, daar heb je `m tenslotte voor
Oud 15-02-2007, 07:19
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
eens zien wat krijgt de horde:

+10% hp op tanks
+10% stats over het algemeen
+200AP/RaP op melee/hunters
imba mp5 voor hunters/casters(ja super mana potions ftw maar je hebt altijd slackers)
-30% threath(of hoe je het spelt)

wat krijgt de alliance:
oostblok accent
windfury totem
grace of air totem
mana tide totem

lijkt me redelijk eerlijk verdeeld
Oud 15-02-2007, 07:35
Kreuz
Kreuz is offline
Ik had zelf eigenlijk liever iets nieuws gezien. Je hoort wel eens wat speculatie over nieuwe classes (of anders, over classes die Blizzard uit hun oudere spellen 'leent'), zoals die combat-monk uit Diablo Hellfire. Denk dan niet aan een Shadow-priest, maar meer een melee-DPS'er met knockdown, knockback, stun en bonuses op staves, maces en fist-weapons. Vooral knockback zou best leuk kunnen zijn in combinatie met hunter-traps, zoiets had misschien niet misstaan. Ik roep eens wat.

Ik speel Horde en Alliance, beide. En de reden dat ik ze beide speel is juist omdat ze verschillend zijn. Krijg je nu ineens een "pretty" ras met pallies aan de Horde-kant, en een satyr-achtig ras met shamans aan de Alliance-kant... hmm. Broodje eenheidsworst met extra kaas, coming right up
Oud 15-02-2007, 07:41
maximeus
maximeus is offline
paladins kunnen echt wel goed zijn hoor!
Check de onderstaande filmpjes maar eens:

http://www.youtube.com/watch?v=pUEgg2he7yQ

http://www.youtube.com/watch?v=msOcBP24aRs

Die ownen, voorals als je bedenkt dat de eerste holy (!) is...
Oud 15-02-2007, 07:47
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
StijnSpoortNiet schreef op 15-02-2007 @ 03:26 :
cristus.

Wall of text crits you for 11k. You Die.

aka je bent een dikke grote whinerd + je zeurt en ja dat is hetzelfde

OT:
eerste 5 lvl 70 epix binnen ja ik raid soms best hardcore.

EDIT: weet je wat ze toevoegen? imba healing + buffs in plate, dat voegen ze toe. kkthnx bye
Misschien moeten warriors krijgen dat dit soort items ze +healing geeft op healing die ze krijgen. M.a.w. ze worden meer geheald als ze die plate hebben

Verder, Ik ben net level 62 en dat vond ik al moeilijk genoeg. Ik moet echt betere gear gaan vinden, maar ik heb alleen nog maar neck-items gevonden en ik heb maar 70g en wil eerst sparen voor mijn epic mount... keuzes, keuzes, keuzes.
Oud 15-02-2007, 10:30
Verwijderd
Citaat:
Kreuz schreef op 15-02-2007 @ 00:37 :

Ik lees hierin vooral dat je nog nooit met een goede paladin hebt samengespeeld. En valor? Een goede warrior wil niet eens valor hebben, laat staan een goede paladin.

Lol'd.
Oud 15-02-2007, 10:35
Kreuz
Kreuz is offline
Valour en Heroism waren, voor DPS-warriors, prima spul. Ik weet dat we door BC behoorlijk verwend zijn (easy-access quest-rewards die ver boven praktisch alle epics uitstijgen), maar destijds had je niet al teveel keuze als Fury/Arms-build. Niet elke warrior is een schildkusser.

Ik kan me niet voorstellen dat - als jij één van de weinige mensen bent die wel heeft kunnen samenspelen met een goeie Paladin - je het nog nooit hebt meegemaakt dat een noob-lolladin het nodig vond om op plate rollen, alleen gebaseerd op het feit dat het plate is. Ken je de "Hunter Weapon!"-injoke? Snap je hoe dat hier van toepassing is?
Oud 15-02-2007, 10:54
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Kreuz schreef op 15-02-2007 @ 11:35 :
Valour en Heroism waren, voor DPS-warriors, prima spul. Ik weet dat we door BC behoorlijk verwend zijn (easy-access quest-rewards die ver boven praktisch alle epics uitstijgen), maar destijds had je niet al teveel keuze als Fury/Arms-build. Niet elke warrior is een schildkusser.
Ahum... Ik sta na elke keer weer te kijken naar het plate item van een quest, ik heb crappy level 55 boots en wil graag betere, maar het lijkt er op dat ik dan voornamelijk intelligence krijg en mana ga regeneraten... Niet echt wat mijn warrior wil.

Maar ik heb wel eens in een instance (Scholo) waarbij ik duidelijk aangaf ik voornamelijk zocht naar Valor en tank-wapens mijn wapen werd ingepikt door een retridin, terwijl we net hadden afgesproken dat ik em mocht hebbe. Dus ik ken het probleem, maar het valt niet op te lossen. Ik ga gewoon op zoek naar een goede casual guild binnekort om daar gewoon met goede groepen te instancen.
Oud 15-02-2007, 10:54
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Kitten' 85 schreef op 15-02-2007 @ 08:47 :
Verder, Ik ben net level 62 en dat vond ik al moeilijk genoeg. Ik moet echt betere gear gaan vinden, maar ik heb alleen nog maar neck-items gevonden en ik heb maar 70g en wil eerst sparen voor mijn epic mount... keuzes, keuzes, keuzes.
Gewoon naar 70 questen. Het is nergens voor nodig geld uit te geven aan gear, want je krijgt met al die quests genoeg goeie gear. Bovendien levert het questen erg veel geld op.

Dat je met level 62 maar 70 gold hebt is vreemd, dan heb je dingen op de AH zitten kopen. Toen ik level 70 dingde had ik 1400g ofzo, meer dan genoeg voor m'n flying mount.
Oud 15-02-2007, 11:04
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
toen ik 70 dingde had ik 2800g verdiend in 10 lvls...

Laatst gewijzigd op 15-02-2007 om 11:43.
Oud 15-02-2007, 11:06
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Chimera schreef op 15-02-2007 @ 11:54 :
Gewoon naar 70 questen. Het is nergens voor nodig geld uit te geven aan gear, want je krijgt met al die quests genoeg goeie gear. Bovendien levert het questen erg veel geld op.

Dat je met level 62 maar 70 gold hebt is vreemd, dan heb je dingen op de AH zitten kopen. Toen ik level 70 dingde had ik 1400g ofzo, meer dan genoeg voor m'n flying mount.
Ik weet niet wat voor character je had voordat je naar Outland ging? Ik was blut, net level 60 met gear die gewoon echt niet meer ging, dan ga je gewoon vaak dood.

Mijn voornaamste uitgaven:
- Repairs, totaal iets van 30g al ofzo
- Voedsel, totaal iets van 3g
- First aid, skinning, 40g
- Vliegen, iets van 4g
- AH kosten van nieuwe pants, 10g (ik had level 40 pants ofzo, die ik toen kocht was puur survival tool)
Oud 15-02-2007, 11:45
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
Kitten' 85 schreef op 15-02-2007 @ 12:06 :
Ik weet niet wat voor character je had voordat je naar Outland ging? Ik was blut, net level 60 met gear die gewoon echt niet meer ging, dan ga je gewoon vaak dood.

Mijn voornaamste uitgaven:
- Repairs, totaal iets van 30g al ofzo
- Voedsel, totaal iets van 3g
- First aid, skinning, 40g
- Vliegen, iets van 4g
- AH kosten van nieuwe pants, 10g (ik had level 40 pants ofzo, die ik toen kocht was puur survival tool)
hij heeft een priest IIRC.
Oud 15-02-2007, 11:48
Verwijderd
Citaat:
Kreuz schreef op 15-02-2007 @ 11:35 :
één van de weinige mensen bent die wel heeft kunnen samenspelen met een goeie Paladin
Kom op man, hou op.

Ik kan misschien verwend zijn qua medespelers omdat ik in een vrij goed guild zit, maar ook in pugs weten de meeste paladins echt wel hoe ze moeten spelen.

Trouwens, so what? Mag een paladin niet op Warrior-dps gear rollen om zn grinding dps te verhogen? Niet elke paladin is een healbot. Niet elk plate-item heeft het woord "Warrior" erop geschreven.
Oud 15-02-2007, 11:56
Kreuz
Kreuz is offline
Je wilt een plate-drager die damage kan doen? Rol Warrior. LRN2PLY. Hoe reageer jij als een warrior rolt op jouw mana-regen plate?
Oud 15-02-2007, 11:57
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
bijde kanten zijn waar. maar de holy dps/spelldmgdins zijn meestal wel beter in hun class als de retrilolladin
Oud 15-02-2007, 12:04
Verwijderd
Citaat:
Kreuz schreef op 15-02-2007 @ 12:56 :
Je wilt een plate-drager die damage kan doen? Rol Warrior. LRN2PLY. Hoe reageer jij als een warrior rolt op jouw mana-regen plate?
Ik ben geen paladin, maar het doet niet ter zake.

Mana-regen is gewoon bullshit voor een warrior, maar plate met str, agi, stamina, hit, crit is voor een paladin net zo useful als voor een warrior. Alleen hebben warriors altijd hun gefrustreerde ego met zich mee omdat ze graag de enige class willen zijn die dps-plate mag dragen. Wat denk je van locks, mages, dps-priests.. Rogues/Feral druids? Denk je dat een lock nooit op een mage-item rolled omdat het wat meer damage heeft ipv stamina?

Het is gewoon bullshit om overal maar een ZOMG WARRIOR LEWT tag op te plaatsen omdat warriors toevallig meer dps kunnen doen dan een paladin in hetzelfde gear.
Oud 15-02-2007, 12:16
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Revan schreef op 15-02-2007 @ 13:04 :

Mana-regen is gewoon bullshit voor een warrior, maar plate met str, agi, stamina, hit, crit is voor een paladin net zo useful als voor een warrior. Alleen hebben warriors altijd hun gefrustreerde ego met zich mee omdat ze graag de enige class willen zijn die dps-plate mag dragen. Wat denk je van locks, mages, dps-priests.. Rogues/Feral druids? Denk je dat een lock nooit op een mage-item rolled omdat het wat meer damage heeft ipv stamina?

Het is gewoon bullshit om overal maar een ZOMG WARRIOR LEWT tag op te plaatsen omdat warriors toevallig meer dps kunnen doen dan een paladin in hetzelfde gear.
Ik kan me alleen wel voorstellen dat voor onderdelen van Valor en nieuwe TBC plate die alleen op Physical stats zijn je erg de neiging krijgt om hebberig te worden: ze zijn namelijk zeldzaam.

Ga bijv. maar eens naar alle items die je op Hellfire Peninsula kan krijgen via quests. Dan zul je zien dat 3 op de 4 plate items int/heal/spelldmg heeft.

Als d'r dan eens een niet-paladin plate valt wil de warrior die vast erg graag (omdat ie zijn Hydralic armor wil vervangen bijvoorbeeld)
Oud 15-02-2007, 12:19
Obi Wan
Obi Wan is offline
Citaat:
Alpha_Omega schreef op 15-02-2007 @ 12:57 :
bijde kanten zijn waar. maar de holy dps/spelldmgdins zijn meestal wel beter in hun class als de retrilolladin
Ho eens even, wat een aggressie tegen de Pala..

Sinds TBC kan een Pala wel degelijk flink uithalen als Retri spec, als je maar genoeg AP gear en +melee crit hebt, SoC en CS gaan beide op de AP en niet de spelldamage. Het grote nadeel daarvan is dat de pala dan weinig mana overhoud en de stamina ook niet super is.

@Kreuz:
Dat over dat rollen op alle plate types, wen er maar vast aan, want ik merk nu maar al te goed dat de Pala zeer erg gear gericht is geworden na TBC, dat was voor TBC al natuurlijk, maar toen ging het tanken en dpsen niet zo goed, nu wel.

Dat jij een class niet leuk vind om te spelen en er niet tegen kan dat andere mensen dat wel vinden en er ook mee overweg kunnen is jou probleem, vind het een beetje onredelijk om iedere pala af te kraken terwijl jij degene bent die met de slechte spelers omgaat/ging.

Een paladin is misschien eentonig, maar als je het goed bekijkt zijn vele classes zo, toevallig heeft de pala de bubble, nou boehoe, daarintegen hebben de mage en priest (en Warlock, als ie zijn Void opoffert) ook een shield, en daarbij (die shields) kan een mage (frost) je vastzetten en afremmen en een priest/warlock je fearen, de Pala kan zichzelf dan voornamelijk healen, want de damage die eruit komt is ook niet super, het is alleen handig wanneer de tegenstander er al bijna aan is om er alle spells en judgements op te pleuren maar dat is dan ook alles.
Daar komt ook nog eens bovenop dat een Paladin geen range heeft, alleen als de Pala Holy specced is, maar Holy shock heeft dan nog een lange CD.

Whine maar een eindje door, de Pala is gewoon een leuke class om te spelen en doet het goed in zijn rol: Support

Laatst gewijzigd op 15-02-2007 om 12:22.
Oud 15-02-2007, 12:23
Verwijderd
Citaat:
Kitten' 85 schreef op 15-02-2007 @ 13:16 :
(omdat ie zijn Hydralic armor wil vervangen bijvoorbeeld)
*grin* Hehe,

@ Obi Wan

Amen
Oud 15-02-2007, 12:23
Obi Wan
Obi Wan is offline
Citaat:
Revan schreef op 15-02-2007 @ 13:04 :

QFT
Oud 15-02-2007, 12:31
Obi Wan
Obi Wan is offline
Wat ik trouwens nog steeds niet begrijp na al die afkraak topics op forum over Pala's is dat ze altijd zeggen dat de Pala zo eentonig is om te spelen omdat je maar 2 knopjes nodig hebt, terwijl er ook altijd klachten rondgaan dat mensen de class niet begrijpen en er* geen goeie Pala's zijn... Hmmm oh de ironie

*edit
Oud 15-02-2007, 12:39
Verwijderd
Het probleem is dat de meeste mensen een grote mond hebben over zaken in WoW maar er eigenlijk geen bal van snappen omdat ze zich niet verdiepen in andere classes, en dan blijven denken dat hun class het meest uber is.
Oud 15-02-2007, 12:46
Kreuz
Kreuz is offline
Behoorlijk lange post daar, waar je vervolgens besluit met wat ik al die tijd al roep: laat Paladins lekker supporten. Als je Paladin rolt ben je niet een warrior die kan healen, je bent een priest die kan healen en overleven op de front-linies.

Je geeft het net al aan, sommige classes zijn beter in het gebruik van bepaalde gear. Als iemand rolt op een item waar een andere party-member veel meer baat bij zou hebben, is dat reden genoeg voor een gkick - en terecht. Een Rogue rolt niet op een caster-dolk omdat hij of zij toevallig heel goed is met dolken. Een Warrior hoeft niet op epic bows te rollen omdat ze die profiency toevallig gekocht hebben, zeker niet als er Hunters aanwezig zijn. En als daar een Warrior aanwezig is als DPS-dealer of OT, waar de hele party profijt van heeft wat Executes betreft, ben je als Paladin een enorme lul als je vervolgens gaat rollen op hit/crit-plate, tenzij die Paladin wel een enorme berg DKP onder z'n riem heeft.
Oud 15-02-2007, 13:07
Obi Wan
Obi Wan is offline
En waarom zou een retri Pala minder zijn dan een DPS Warrior?

IMO heeft een Retri Pala juist eerder recht op die gear simpelweg omdat een Pala die Retri is gespecced nog altijd de Crusader Strike heeft wat veel baat kan hebben in raids, wat heeft een DPS Warrior voor speciale dingen anders dan hogere dps?

Een Paladin is support, dat houd in dat hij van alle markten thuis is, de meeste speccen daarom dual tree's.

Jij zegt dat een Paladin een Priest is die langer kan overleven, daar ga je al de fout in, de meeste Paladins die nu Holy gaan hebben daar ook nog een paar punten in Protection gestoken, en met de juiste gear kunnen ze dan nog steeds behoorlijk goed offtanken.

Je loopt achter kwa kwaliteiten van de Paladin, de meeste zullen zeker nog steeds healen, omdat ze daar het beste in zijn, maar het is gewoon een feit dat de andere specs ook nuttig zijn (including raids) en dus ook gebruikt zullen worden, of 2 tegelijk zelfs..

Ik ben bijvoorbeeld Holy/Prot nu, geef mij healing gear en ik kan met kleine moeite de high-end 5-mans healen als main healer, geef mij Tanking gear en ik kan diezelfde high-end 5-mans tanken als een Main tank, misschien niet zo goed als een echte Priest of Warrior, maar daar zal de rest van de party zeker niets van merken omdat het goed genoeg is.

Als ik op mijn priest zou spelen als dps in een instance, dan zie ik tegenwoorig liever een Paladin tank dan een Warrior, simpelweg omdat de Pala zichzelf kan healen en mij kan buffen terwijl hij bezig is met het tanken.

Zeggen dat andere classes beter zijn dan de andere, of slechter, is ongegrond tot je alle classes tot level 70 hebt gespeeld.

Als ik in een guild zou zitten die gear aan classes koppelt in raids zonder dat de gear er duidelijk "Warrior" of "Druid" op heeft staan dan zit ik zelf al op de /gquit.

DKP is DKP, hoe mensen het uitgeven is hun eigen doel, het is juist niet eerlijk om mensen te verbieden ergens hun DKP punten aan uit te geven omdat een andere class "het harder nodig heef"
Oud 15-02-2007, 13:16
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Obi Wan schreef op 15-02-2007 @ 14:07 :
Kijk, Paladins zijn op het moment gewoon beter in zowel 5-man instances tanken, 5-man healen en DPS dan Warriors. Daarom mogen ze ook best warrior plates rollen. Verder neem ik liever geen warriors mee, maar een extra paladin, dus dan is dat toch geen probleem.
Fixed.
Oud 15-02-2007, 13:27
Paperz
Paperz is offline
Paladin tanking @ heroic LOEL
Oud 15-02-2007, 13:35
Obi Wan
Obi Wan is offline
Citaat:
Paperz schreef op 15-02-2007 @ 14:27 :
Paladin tanking @ heroic LOEL
Imba
Oud 15-02-2007, 13:42
readingmanx
readingmanx is offline
denken jullie dat deze pc goed genoeg is om world of warcraft op te draaien?

HP Pavilion PC
Zeer krachtige en compacte PC. Voorzien van o.a.
- Intel Celeron D processor 356
- 1024 MB intern geheugen
- 160 GB vaste schijf
- ATI Radeon Xpress 1100 videokaart
- DVD +/- brander met Dual Layer
- Lightscribe
- 9-in-1 geheugenkaartlezer
Oud 15-02-2007, 13:51
Obi Wan
Obi Wan is offline
Ik weet niet veel van de ATI Radeon Xpress 1100 videokaart maar zoals ik het nu zie moet het WoW gewoon kunnen draaien ja.
Oud 15-02-2007, 14:03
StijnSpoortNiet
Citaat:
Obi Wan schreef op 15-02-2007 @ 14:07 :

IMO heeft een Retri Pala juist eerder recht op die gear simpelweg omdat een Pala die Retri is gespecced nog altijd de Crusader Strike heeft wat veel baat kan hebben in raids, wat heeft een DPS Warrior voor speciale dingen anders dan hogere dps?

Een Paladin is support, dat houd in dat hij van alle markten thuis is, de meeste speccen daarom dual tree's.

Jij zegt dat een Paladin een Priest is die langer kan overleven, daar ga je al de fout in, de meeste Paladins die nu Holy gaan hebben daar ook nog een paar punten in Protection gestoken, en met de juiste gear kunnen ze dan nog steeds behoorlijk goed offtanken.

Je loopt achter kwa kwaliteiten van de Paladin, de meeste zullen zeker nog steeds healen, omdat ze daar het beste in zijn, maar het is gewoon een feit dat de andere specs ook nuttig zijn (including raids) en dus ook gebruikt zullen worden, of 2 tegelijk zelfs..

Ik ben bijvoorbeeld Holy/Prot nu, geef mij healing gear en ik kan met kleine moeite de high-end 5-mans healen als main healer, geef mij Tanking gear en ik kan diezelfde high-end 5-mans tanken als een Main tank, misschien niet zo goed als een echte Priest of Warrior, maar daar zal de rest van de party zeker niets van merken omdat het goed genoeg is.

Als ik op mijn priest zou spelen als dps in een instance, dan zie ik tegenwoorig liever een Paladin tank dan een Warrior, simpelweg omdat de Pala zichzelf kan healen en mij kan buffen terwijl hij bezig is met het tanken.

Zeggen dat andere classes beter zijn dan de andere, of slechter, is ongegrond tot je alle classes tot level 70 hebt gespeeld.

Als ik in een guild zou zitten die gear aan classes koppelt in raids zonder dat de gear er duidelijk "Warrior" of "Druid" op heeft staan dan zit ik zelf al op de /gquit.

DKP is DKP, hoe mensen het uitgeven is hun eigen doel, het is juist niet eerlijk om mensen te verbieden ergens hun DKP punten aan uit te geven omdat een andere class "het harder nodig heef"
pally fanboy ftw, wat een onzin schrijf je op, 4 bosses neer in karazhan zonder pallies, talloze heroics zonder pallies, pvp teams zonder pallies. Jij zit te doen alsof pallies alles zijn, maar in pve healen die dingen, geen dps, want ze DOEN geen dps. lal.
Oud 15-02-2007, 14:08
Obi Wan
Obi Wan is offline
Citaat:
StijnSpoortNiet schreef op 15-02-2007 @ 15:03 :
pally fanboy ftw, wat een onzin schrijf je op, 4 bosses neer in karazhan zonder pallies, talloze heroics zonder pallies, pvp teams zonder pallies. Jij zit te doen alsof pallies alles zijn, maar in pve healen die dingen, geen dps, want ze DOEN geen dps. lal.
Lees het eerst ook eens voor je zulke zinloze reacties neerzet..

Karaz is geen 5-man.
Het gaat er niet om wie de beste class heeft, ik verdedig slechts de Pala class.
Ik zeg nergens dat een Pala beter is, in tegendeel zelfs.
Ik heb ook nergens gezegd dat de Pala de Warrior vervangt.

Voor de rest ga ik er niet op in
Oud 15-02-2007, 14:11
StijnSpoortNiet
Citaat:
Obi Wan schreef op 15-02-2007 @ 15:08 :
Lees het eerst ook eens voor je zulke zinloze reacties neerzet..

Karaz is geen 5-man.
Het gaat er niet om wie de beste class heeft, ik verdedig slechts de Pala class.
Ik zeg nergens dat een Pala beter is, in tegendeel zelfs.

Voor de rest ga ik er niet op in
blbalbalablablab ga toch bubble + hs daag :;D ;D : ;d
Oud 15-02-2007, 14:11
Obi Wan
Obi Wan is offline
Citaat:
StijnSpoortNiet schreef op 15-02-2007 @ 15:11 :
blbalbalablablab ga toch bubble + hs daag :;D ;D : ;d
Oud 15-02-2007, 14:22
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Citaat:

Citaat:
Hierbij je eigen vraag beantwoord, want je weet zelf ook wel dat de warrior tegenwoordig als main-melee DPS class niet meer voldoet.

Ik vind Paladins ook heel leuk, maar niet in een main-tank of main-healer rol. ik ga het liefst me als main-butt-saver
Oud 15-02-2007, 14:26
Obi Wan
Obi Wan is offline
Citaat:
Kitten' 85 schreef op 15-02-2007 @ 15:22 :
Hierbij je eigen vraag beantwoord, want je weet zelf ook wel dat de warrior tegenwoordig als main-melee DPS class niet meer voldoet.

Ik vind Paladins ook heel leuk, maar niet in een main-tank of main-healer rol. ik ga het liefst me als main-butt-saver
Helemaal niet, dat zijn mijn eigen meningen, wat er ook nog eens duidelijk bij staat, dat is wat anders
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten