Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-09-2002, 21:28
Dminor
Dminor is offline
Tis wel een typetje op niveau hè?
Oud 26-09-2002, 21:33
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Dminor schreef:
Geweldig persoon
Oud 26-09-2002, 21:56
Verwijderd
Citaat:
Dminor schreef:
True bikkel
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 21:59
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
running spirit schreef:
*gewoon 1 grooooooote blaaaaaat*
dude, wat ben jij triest bezig hier..
Oud 26-09-2002, 23:52
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
PardonMe schreef:
dude, wat ben jij triest bezig hier..
Welnee, prachtige troll!

Geniaal hoe iemand zich zo kan manifesteren en mensen op de kast kan jagen.

(...tenzij je mij wijs kunt maken dat dit soort debielen daadwerkelijk bestaan, maar dat acht ik niet waarschijnlijk - gezien de ernst van de zaak)
Oud 27-09-2002, 12:45
running spirit
running spirit is offline
Citaat:
nare man schreef:
Dat je nog de moeite neemt om te posten

Je moet wel behoorlijk zielig zijn...bovendien, als je zo typt zul je wel niet veel meer opleiding hebben dan alleen lagere school. Have fun
het is nog altijd U voor jouw nare geit dat je bent je hebt die atavar hardstikke gesjoept!!
Oud 27-09-2002, 13:28
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
running spirit schreef:
het is nog altijd U voor jouw nare geit dat je bent je hebt die atavar hardstikke gesjoept!!
Biertjehappen is terug?
Oud 27-09-2002, 15:42
running spirit
Citaat:
Gothic schreef:
Biertjehappen is terug?
wat is dat nou weer
Oud 29-09-2002, 21:42
chiaracatharina
chiaracatharina is offline
Citaat:
Starrie schreef:
sorry als hier al een topic over is geweest maar ik heb gezocht en kon er geen vinden....

Ik heb op vakantie een jongen ontmoet, die ik echt niet uit mijn hoofd kan zetten. Ik ben verliefd op hem geworden. We hebben veel gepraat die jongen en ik en hij is dus ook verliefd op mij.
Alleen het nadeel is hij woont bij Enschede in de buurt en ik in midden/zuid-limburg.
Ik heb het vandaag even nagekeken, en het is gewoon bijna 4 uur met de trein reizen
Ik zou het echt graag willen proberen met die jongen, maar ik vraag me af of de afstand niet te groot is....
Ik ben pas 15 en heb geen ov ofzo. Hij wordt in november 18 en heeft dus (nog) geen auto. Zou dit wel kunnen werken? Zo ver van elkaar af maar toch een relatie.
Ik weet dat het mijn beslissing is en dat het afhangt van hoe graag ik het wil, maar misschien kunnen jullie me toch advies geven of een eigen ervaring neerzetten!

ik heb negen maanden een vriendje gehad in maastricht...ik woon dicht bij enschede ..
het ging heel goed...moest wel iets meer werken omdat de ns niet zo heel goedkoop is, maar het was het zeker waard!! na negen maanden ging hij naar Ierland...dat was me dan toch wel weer net iets te ver....
Met citaat reageren
Oud 30-09-2002, 07:41
Violence Fetishist
Violence Fetishist is offline
n/m
dubbelpost

Laatst gewijzigd op 30-09-2002 om 07:49.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2002, 17:59
22B
22B is offline
Je kan t gwoon proberen. Mijn vriendin woont bij Heerenveen, en ik bij Eindhoven... En dat gaat nu al weer 4 maanden goed. Hij kan toch OV krijgen of niet? Dat scheelt al een hele hoop. Of koop een kortingskaart. Dan krijg je ook weer volgns mij 40% korting.
Ik zie mn vriendin bijna ieder weekend, heel af en toe kan ik of zij n weekend niet, maarjah. Als je t gevoel hebt dat hij t is, zou ik t zeker proberen. Heb je zoiets van, 'hij is leuk, maar niet de ware voor mij', dan is t wat moeilijker. Want t is toch steeds een hoop tijd en geld dat t met zich mee brengt.
In ieder geval heeeeel veel suc6 ermee!!!
Oud 30-09-2002, 20:48
Piccola
Piccola is offline
Ik denk wel dat het kan werken als je elkaar maar gelooft en er wat voor over hebt enzo. Mijn vriend woont in het buitenland en dat werkt ook nog steeds.. Maar goed, makkelijk is het zeker niet!
Met citaat reageren
Oud 30-09-2002, 21:11
Verwijderd
Ach, als je een OV hebt en treinreizen leuk vindt, wtf.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2002, 21:20
moenbase
moenbase is offline
Tja 4 uur is best te doen hoor, als je het er echt voor hebt. 'k doe het zelf ook om de paar weken.
En dat is alleen nog maar de heenweg.
Oud 01-10-2002, 20:07
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Ach, als je een OV hebt en treinreizen leuk vindt, wtf.
Hahaha! Geniale reactie
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 17:14
marla singer
marla singer is offline
Citaat:
running spirit schreef:
kijk je kunt het ook overdrijven 4 uur in de trein is niks maar je kunt toch ook geen vriend in nieuw zeeland hebbe
sinds wanneer ligt New Castle in Nieuw Zeeland
Oud 04-10-2002, 17:41
running spirit
Citaat:
marla singer schreef:
sinds wanneer ligt New Castle in Nieuw Zeeland
duhhh dat ging NIET over new castle dommeerik
Oud 04-10-2002, 22:13
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
running spirit schreef:
hey gozer wil je vechte? voor het ziekenhuis in nijmege ! kom maar op als je wilt. voor het ziekenhuis zodat ze je meteen kunne afvoeren , breng je vrienden maar mee dan kom ik ook wel alleen

owja voor ik het vergeet om 12 uur het RADBOUT ziekehuis of hoe je het ook scrhijft

ik herken je wel aan je poloshirt en hockeystick maar don't worry ik neem een honkbalknuppel mee
Daarvoor moet je op dating wezen hoor.
Oud 05-10-2002, 18:57
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Mijn vriend woont ook op een afstand van 4 uur reizen.....maar dan met het vliegtuig.
En ja, ook DAT kan!
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 18:09
Pletterprater
Pletterprater is offline
Ik woon ongeveer 12 uur reizen van mijn vriendin vandaan met de trein ofzo... weet niet, moet ik dadelijk voor de zekerheid een keertje na gaan checken. Maar geloof me, ik heb er dat wel voor over, liefde gaat over grenzen. (hehehe... vandaar 12 uur reizen )

Maaaarrrrr... mocht jij niet al te lang zonder je vriend kunnen en ook een alleen telefonisch en mail/chat contact niet leuk vinden of er niet tegen kunnen... dan denk ik dat het verstandiger is iemand dichter bij huis te zoeken.
Oud 09-10-2002, 18:43
Pletterprater
Pletterprater is offline
Bubbeltjes, waar woont jouw vriend dan?
(mijn vrinedin in Italië)
Oud 15-10-2002, 11:25
Verwijderd
Hey!

Wat grappig zeg!

Ik woon(de) in Enschede en mijn vriend in Maastricht. Ik was 14 toen we elkaar voor het eerst ontmoetten en we hebben tot mijn 17de telkens heen en weer gereden met de trein (4 uur dus). Dat is echt wel te doen. Ik kreeg van mijn moeder een voordeeluren kaart dus ben ik nu voor twee enkeltjes € 28,40 - kwijt. Valt me reuze mee, heb ik er echt voor over.
Maar ja, inmiddels wonen we praktisch samen
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 19:08
Rocksaan
Rocksaan is offline
Ik zou zeggen, heb ik ook gedaan..je gaat op een zaterdag en komt terug op een zondag, zo kan je een weekendretour kopen..die zijn net zo duur als een dagretour, zo hoef je dus niet 2 enkeltjes te kopen. En net zoals ik altijd deed, je koopt dus gewoon een retourtje korting, en gaat in de trein op zoek naar iemand, vraag je "reist u met korting?" en als ze ja zeggen "zou je het erg vinden als ik met je mee reis?" errug leuk! zo ontmoet je nog eens mensen en het scheelt je veel veel geld
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 19:50
SlapelooZ
SlapelooZ is offline
Citaat:
miro schreef:
Als je echt verliefd bent dan doe je daar alles voor, ook 4 uur reizen, ook sparen.
helemaal mee eensz.
alleen sommige mensen denken daar anders over
Oud 17-10-2002, 20:31
22B
22B is offline
Citaat:
Rocksaan schreef:
...gaat in de trein op zoek naar iemand, vraag je "reist u met korting?" en als ze ja zeggen "zou je het erg vinden als ik met je mee reis?" errug leuk! zo ontmoet je nog eens mensen en het scheelt je veel veel geld
Werd mij laatst ook al gevraagd, of iemand op mn OV-kaart mee mocht reizen! Scheelde voor die persoon bijna E15! En 5 minuten later kwam de conducteur! Scheelde niet veel! Maarjah... Wel lachuh wazda
Oud 17-10-2002, 20:36
Rocksaan
Rocksaan is offline
ja en die gasten kunne je toch niets maken, als je met een onbekende mee reist, ook niet als beide verschillende afkomst en bestemming hebben, want daar zijn gen regels aan gebonden!
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 20:46
Verwijderd
Het is een bekend feit dat je de leukste meisjes tegenkomt in de trein
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten