Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-02-2007, 22:09
Kastanje
Kastanje is offline
Afgelopen vrijdag kreeg ik toen ik in de trein zat een heel raar tintelend gevoel in mn nek.
Ik dacht dat ik mn nek verrekt had ofzo maar de volgende dag brande mn nek plus mn schouder.
Zondag was het door geschoten naar mn linker arm en had ik het gevoel dat de huis op mn borst en de achter kant van mn rug in brand stond.
Vandaag heb ik verhoging en is het branderige gevoel op mn huid alleen maar erger geworden maar wat ik zo gek vind is dat ik alleen maar last heb van mn linker kant.
Mn oksel gebied, dus borst en achterkant rug staan voor mijn gevoel in brand plus een soort spierpijn.

Ik weet dat er een soort griepvirus heerst en wil de dokter niet bellen als dit gewoon een griep verschijnsel is.
Wat denken jullie?
Met citaat reageren
Oud 19-02-2007, 23:32
colour_of_fire
colour_of_fire is offline
Ik zou gewoon even naar de dokter gaan. Druk voelen op je borst is niet gezond. En ookal is het een griepvirus ofzo. Als je je zorgen maakt en dit zowieso nooit eerder heb gehad en dus niet weet waar het vandaan komt moet je gewoon gaan!
Oud 20-02-2007, 10:00
Canine 13
Canine 13 is offline
Ik zou idd snel naar de dokter gaan.
Niet om je bang te maken, maar dit komt me namelijk akkelig bekend voor. Mijn vader had ook last van de plekken die jij nu noemt. En hij zegt dat hij er al een week last van had. Maar op een dag was het echt erg. En pijnlijk. Mijn moeder werkte in de verpleging en herkende het, dus heeft een ambulance gebeld. En hij bleek een hartinfarct te hebben gehad.

Dus ga inderdaad zo snel mogelijk naar het ziekenhuis. (Ik wou dat ik het anders kon vertellen. Maar ik zou echt gaan.)
Met citaat reageren
Oud 20-02-2007, 10:53
Kastanje
Kastanje is offline
Mmh ik ben 20 dus iets met het hart zal het vast niet zijn...maar bedankt voor je berichtje!
Ga toch maar even een afspraak maken
Met citaat reageren
Oud 20-02-2007, 11:03
Poepkind
Poepkind is offline
mischien een herpes zoster infectie ofzo, maar dat blijft meestal beperkt tot 1 dermatoom en jij beschrijft er meerdere.
Wat zij de dokter?
Oud 20-02-2007, 15:49
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Kastanje schreef op 20-02-2007 @ 11:53 :
Mmh ik ben 20 dus iets met het hart zal het vast niet zijn...maar bedankt voor je berichtje!
Ga toch maar even een afspraak maken
Dat weet je nooit.
Mijn vader heeft op zijn zesendertigste zijn eerste herkenbare hartinfarct gehad, maar er zat oude schade van toen hij waarschijnlijk in de twintig was.
Al sinds zijn achttiende is hij een hartpatiënt, al had hij dat toen niet door.

Niet om je bang te maken, maar eventjes naar de dokter kan nooit kwaad en denk nooit "dit overkomt mij niet".
Met citaat reageren
Oud 21-02-2007, 09:07
Roos
Roos is offline
Het zou ook iets van een slijmbeursontsteking kunnen zijn.

Even naar de dokter maar En laat je niet te bang maken, voordat de dokter er goed naar gekeken heeft.

Regels voor berichten