Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Ik ben moe en ik wil slapen, maar ik heb al zoveel geslapen vandaag. Vanmorgen de dokter gebeld voor een afpraak, zat mijn 'favoriete' (niet dus) assistente er: hoe moeilijk kun je doen om een afspraak te maken op een tijdstip dat degene die belt een afspraak wil? Het gaat haar toch geen ene donder aan waarom ik niet dezelfde dag om half tien wil, waarom ik op een andere dag 's ochtends vroeg of juist 's middags zo laat mogelijk wil en wat ik dan alleen precies wil bespreken met de huisarts? Als ik haar dat allemaal ga vertellen kan zij net zo goed zelf naar die afspraak om half tien gaan, mijn verhaal aan de huisarts doen en mij dan weer terugbellen. Ik ga toch eens proberen uit te vinden wanneer de andere assistente werkt of ik ga in het vervolg gewoon langs de praktijk... Ik moet nog zo enorm veel lezen voor mijn studie...maar ik kan me niet echt concentreren... ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: Druk druk druk... Maar ik voel me wel ok. Beetje ongerust omdat m'n studie door alles wat ik moet regelen een beetje in de knel komt, maar dat haal ik later hopelijk wel weer in... En naar het GGZ geweest en dat was best een ok gesprek! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik wilde ook graag iets met een betekenis, dus ben ik op zoek gegaan in mijn Latijnse woordenboek. Ik vond Sagana wel mooi klinken inderdaad, en de betekenis is 'tovenares bij Horatius'. Ik hou het gewoon bij tovenares. ![]() Ik zit trouwens in hetzelfde schuitje: een week vakantie maar enorm veel schoolwerk (en géén zin). Ik heb net al een deel van m'n leesverslag gemaakt, dus daar ben ik al wel tevreden om. ![]() En ik word ongeduldig en ik wil een antwoord en ik wil níét dat het weer afgezegd wordt.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ontopic: Ik heb een zwaar hoofd. Zo'n hoofd met een beetje hoofdpijn, maar eigenlijk ook weer niet. Het zorgt er in ieder geval voor dat ik duf ben. Gelukkig is het avond en ga ik vandaag niet meer weg. ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
OT: mijn oriënterend vermogen was vanmiddag weer ver te zoeken. Ik wist precies waar ik heen moest en hoe het er op de kaart uitzag, maar toch kreeg ik het weer voor elkaar de verkeerde kant op te lopen. Dus werd het toch nog stress en haasten terwijl ik zo vroeg al in Amsterdam was. Ik heb wel richtinggevoel maar toch loop ik altijd eerst de verkeerde kant op. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |