Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-02-2007, 22:51
Lotte
Lotte is offline
Zijn er hier meer mensen die hier naartoe zijn gegaan? En wat vond jij ervan? (in het kader van actuele onderwerpen op dit deelforum). Welke lezing vond je het leukst/interessants/stomst?

Ik ben net terug na een lange reis en ik ben doodop momenteel maar ik vond het wel interessant. Enigzins vermoeiend maar wel leuk. Nijmegen lijkt me een leuke stad

Laatst gewijzigd op 03-02-2007 om 22:53.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-02-2007, 17:08
Sanctus
Sanctus is offline
Wat was dat voor dag?
Met citaat reageren
Oud 09-02-2007, 08:31
Lotte
Lotte is offline
Een dag met lezingen door hoogleraren en gastsprekers over de eindexamenonderwerpen. Daarna het stedelijk museum van Nijmegen met een tentoonstelling met de archeologische vondsten van Herculaneum met daar weer een lezing over. Ik weet niet of alle scholen uitgenodigd waren..
Met citaat reageren
Oud 09-02-2007, 14:58
Sanctus
Sanctus is offline
Was wel leuk geweest. Ging het alleen over de klassieke talen? (Vast; anders zou je het niet op dit subforum posten)
Met citaat reageren
Oud 20-02-2007, 21:33
Lotte
Lotte is offline
Ja en over de bedoeling van de eindexamenteksten e.d. Eigenlijk best elitair gezeur als ze alleen bepaalde scholen hebben uitgenodigd Niet dat dat verkeerd is hoor (voordat zo'n hoge klassieke taal gast dit berichtje leest en beledigd is dat ik hem elitair noem en ik vervolgens in de problemen kom omdat hij zoveel sociale macht heeft )
Met citaat reageren
Oud 20-02-2007, 21:53
rechtzetten
Citaat:
Lotte schreef op 20-02-2007 @ 22:33 :
Ja en over de bedoeling van de eindexamenteksten e.d. Eigenlijk best elitair gezeur als ze alleen bepaalde scholen hebben uitgenodigd Niet dat dat verkeerd is hoor (voordat zo'n hoge klassieke taal gast dit berichtje leest en beledigd is dat ik hem elitair noem en ik vervolgens in de problemen kom omdat hij zoveel sociale macht heeft )
Vreemde conclusie trek je uit je eigen vraag. In vorige post vroeg je je af of alle scholen uitgenodigd waren, nu ben je er al redelijk zeker van dat dat niet zo is.

Het ging om de NKV-jeugddag die toevallig in Nijmegen gehouden werd. En dus spraken er mensen van de Radboud Universiteit.

Elke docent Klassieke Talen die zijn literatuur een klein beetje bijhoudt, was hiervan op de hoogte, hetzij via Hermeneus zelf hetzij via een brief van het NKV aan de school.

Ik ben niet zo'n gast en al helemaal zonder sociale macht
Met citaat reageren
Oud 21-02-2007, 20:12
Lotte
Lotte is offline
Citaat:
rechtzetten schreef op 20-02-2007 @ 22:53 :
Vreemde conclusie trek je uit je eigen vraag. In vorige post vroeg je je af of alle scholen uitgenodigd waren, nu ben je er al redelijk zeker van dat dat niet zo is.

Het ging om de NKV-jeugddag die toevallig in Nijmegen gehouden werd. En dus spraken er mensen van de Radboud Universiteit.

Elke docent Klassieke Talen die zijn literatuur een klein beetje bijhoudt, was hiervan op de hoogte, hetzij via Hermeneus zelf hetzij via een brief van het NKV aan de school.

Ik ben niet zo'n gast en al helemaal zonder sociale macht
Vandaar dat ik ook als zei
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten