Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-02-2007, 10:11
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Chimera schreef op 19-02-2007 @ 10:06 :
Damn, wat kan jij loos lullen zeg. Je hebt duidelijk nooit een raid gehad waar een paladin gewoon de hele raid kon DPSen.

Nogmaals: ik vraag me hard af of die paladin de hele tijd aan het DPSen geweest is, daar geloof ik weinig van nl.
Ik denk het ook, aan de andere kant...
Een Shammy of Paladin die in een 10 man raid alleen maar gaan dps-en moeten een redelijk goede backup hebben. Anders zal je in de tussentijd echt wel moeten supporten en healen.
Oud 19-02-2007, 12:20
skeleton
skeleton is offline
Citaat:
aim schreef op 17-02-2007 @ 13:24 :
An instant weapon attack that causes 50% of weapon damage plus 15 and additional threat for each application of Sunder Armor on the target. In addition, this attack will renew the duration of the Sunder Armor effect.

Goed, blijft ruk natuurlijk.. maar toch
Dmg-wise is 50 % van je weap dmg zo discutabel dat ik het zelfs er niet bij noemde ;P .
Oud 19-02-2007, 12:34
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Kitten' 85 schreef op 19-02-2007 @ 10:39 :
Nou is dat niet helemaal waar helaas... Ik heb een keer 5 minuten een Twink warrior door WSG gekite met mijn hunter en hij was nog niet dood. Dat was heel vervelend, zeker omdat mijn team niet wilde helpen em dood te maken. Toen was het spelletje afgelopen.
Tot op zekere hoogte natuurlijk. Maargoed, dan nog. Ik heb zelf erg veel in de 29 bracket gePvPd, voordat het echt 100% twinks was, en twinks sheepte ik meestal totdat we de rest om zeep geholpen hadden, pas toen gingen wie die warrior twink (met dik over de 2k HP op level 29) afmaken.

Maargoed, dat was dus wel teamwork.

Citaat:
Kitten' 85 schreef op 19-02-2007 @ 10:39 :

Maar op latere levels maakt het echt wel uit hoe goed je bent. Want hoe sterk je ook bent, je hebt altijd 2 variabelen die op gaan:
1 - Mana/Energy/Rage
2 - Tijd

Om zo goed mogelijk dmg te doen moet je die 2 zo goed mogelijk inzetten om het maximale resultaat te hebben. Sommige mensen kunnen dat echt voor geen meter.
Als frostmage heb ik nooit moeite met warriors, maar ik had er een tijdje terug eentje die echt belachelijk slecht was. Hij viel mij aan (ik speel op een RP PvE server maar was enabled), en toen ik wegblinkte zag ik gewoon dat 't een keyboard turner was. Die gast was echt 5 seconden bezig om uit te vogelen waar ik was.
Oud 19-02-2007, 12:35
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Paperz schreef op 19-02-2007 @ 11:11 :
Ik denk het ook, aan de andere kant...
Een Shammy of Paladin die in een 10 man raid alleen maar gaan dps-en moeten een redelijk goede backup hebben. Anders zal je in de tussentijd echt wel moeten supporten en healen.
Tuurlijk, een paladin is en blijft een support class, dat is de voornaamste reden dat ze niet zo hoog komen. Een shadowpriest die moet healen op een paar fights zal ook niet meer op nummer 1 komen, simpelweg omdat de DPSers niks anders doen.
Oud 19-02-2007, 13:28
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Chimera schreef op 19-02-2007 @ 13:34 :
Als frostmage heb ik nooit moeite met warriors, maar ik had er een tijdje terug eentje die echt belachelijk slecht was. Hij viel mij aan (ik speel op een RP PvE server maar was enabled), en toen ik wegblinkte zag ik gewoon dat 't een keyboard turner was. Die gast was echt 5 seconden bezig om uit te vogelen waar ik was.
Ik ben ook een keyboard turner en ik hou altijd rekening met mijn bewegingen dat een mage gaat blinken. Meestal doe ik het zelfs zo dat ik al overschakel naar zerk stance als ik charge (voor pummel en intercept).

Ik heb wel met muis geprobeert te spelen, maar dat is gewoon niets voor mij. Tactisch bewegen kan eigenlijk best aardig met het keyboard als je maar zorgt dat je je bewegingen met zorg uitvoert (muis is zo schokkerig). Sterker nog: meestal weet ik in melee-tegen-melee bij z'n rug op te duiken en krijgt hij nooit mijn rug te zien. Ik circel liever om mijn tegenstander heen, want met een beetje geluk kan je dan bij een caster ontdekken waar 'voor' is, wat betekend dat plotseling door em heen lopen zorgt dat je 'achter' hem bent (=spell cancel). Dat doe ik trouwens ook zo in FPS, ik verplaats het liefst mijn aim zo min mogelijk.

Ik heb bijv. nooit begrepen waarom rogues met een 1.4 weapon speed steeds 2 seconden uit range blijven hangen als onderdeel van hun 'tactical movement'. Uiteindelijk loop je dan tegen een gelijk aantal treffers aan van een 2.6 en een 1.4 wapen aan.
Oud 19-02-2007, 14:31
StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Citaat:
Chimera schreef op 19-02-2007 @ 10:06 :
Damn, wat kan jij loos lullen zeg. Je hebt duidelijk nooit een raid gehad waar een paladin gewoon de hele raid kon DPSen.

Dat wow niks met skill te maken heeft wordt vooral beweerd door losers. Liever je verlies op de gear van de tegenstander gooien, dan je af moeten vragen of het niet je eigen (lack of) skills zijn nietwaar?

Nogmaals: ik vraag me hard af of die paladin de hele tijd aan het DPSen geweest is, daar geloof ik weinig van nl.
pally vanboi ftw, een 'dps' pally kan niet tegen de damage van echte damage classes op. tis gewoon een feit.
Oud 19-02-2007, 15:02
Verwijderd
http://youtube.com/watch?v=-3FaLkeL8kM

nogmaals.
Oud 19-02-2007, 15:04
Obi Wan
Obi Wan is offline
Citaat:
StijnSpoortNiet schreef op 19-02-2007 @ 15:31 :
pally vanboi ftw, een 'dps' pally kan niet tegen de damage van echte damage classes op. tis gewoon een feit.
lol
Oud 19-02-2007, 15:34
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Ik vind paladins A) boring en B) een class voor MMORPG beginners, dus een 'fanboi' ben ik absoluut niet. Ik heb alleen wel met eigen ogen gezien wat een DPSadin aan damage kan doen.

Dus nee, je lult zwaar uit je nek. Vrij kansloos dat standaard "loldin dps lal!" verhaal. Misschien moet je eens voor jezelf na gaan denken in plaats van anderen nalullen.
Oud 19-02-2007, 16:00
Verwijderd
Citaat:
yer a nub.

Ken je feiten voor je loze dingen zegt. En nee, ik ben ook geen pally fanboi, maar ik kijk wel rond.

Trouwens zeggen dat je stats uit een 15 guildruns komen van een guild dat kharazan on farm heeft bewijst niks. In die raids zijn die paladins skilled genoeg om niet puur dps te doen. Zouden ze dat in die raids wel doen dan zouden ze gewoon tussen de rogues, mages staan.
Oud 19-02-2007, 16:03
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Chimera schreef op 19-02-2007 @ 16:34 :
Ik vind paladins A) boring en B) een class voor MMORPG beginners, dus een 'fanboi' ben ik absoluut niet. Ik heb alleen wel met eigen ogen gezien wat een DPSadin aan damage kan doen.

Dus nee, je lult zwaar uit je nek. Vrij kansloos dat standaard "loldin dps lal!" verhaal. Misschien moet je eens voor jezelf na gaan denken in plaats van anderen nalullen.
http://www.youtube.com/watch?v=rXNWvytYbyo

Dit is volgens mij (kan z'n exacte buffs niet zien/herkennen) down and dirty DPS en ik vind het best aardig.
Oud 19-02-2007, 17:42
StijnSpoortNiet
Citaat:

post mij dan eens een damage meter van dps-adin ofzo, vrij vaag dat ik hele andere damage meters zag met een pally die 90% van de tijd stond te dps-en....
Oud 19-02-2007, 17:44
StijnSpoortNiet
Citaat:
Kitten' 85 schreef op 19-02-2007 @ 17:03 :
http://www.youtube.com/watch?v=rXNWvytYbyo

Dit is volgens mij (kan z'n exacte buffs niet zien/herkennen) down and dirty DPS en ik vind het best aardig.
mage/rogue heeft hogere crits en een rogue heeft ook nog white damage
Oud 19-02-2007, 18:06
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
StijnSpoortNiet schreef op 19-02-2007 @ 18:44 :
mage/rogue heeft hogere crits en een rogue heeft ook nog white damage
Tegenwoordig hebben paladins daarbij ook nog crusader strike en kunnen ze gebruik maken van dingen zoals windfury totem en de betere wapens/gear voor lvl 70. Al in al denk ik dat een Paladin die voluit DPS gaat best aardig bijhoudt.
Oud 19-02-2007, 19:53
StijnSpoortNiet
Citaat:
Kitten' 85 schreef op 19-02-2007 @ 19:06 :
Tegenwoordig hebben paladins daarbij ook nog crusader strike en kunnen ze gebruik maken van dingen zoals windfury totem en de betere wapens/gear voor lvl 70. Al in al denk ik dat een Paladin die voluit DPS gaat best aardig bijhoudt.
ik geloof nog steeds damage meters sneller dan mensen die zomaar wat zeggen
Oud 19-02-2007, 22:42
Verwijderd
Citaat:
Ik vind paladins A) boring en B) een class voor MMORPG beginners,
loeeeeel
Oud 20-02-2007, 09:21
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
StijnSpoortNiet schreef op 19-02-2007 @ 18:42 :
post mij dan eens een damage meter van dps-adin ofzo, vrij vaag dat ik hele andere damage meters zag met een pally die 90% van de tijd stond te dps-en....
Een paladin die 90% van de tijd staat te DPSen staat natuurlijk per definitie onder ALLE DPSers omdat die 100% van de tijd staan te DPSen dumbass. Dus dan is het logisch dat je niet verder komt dan plaats 20 ofzo, duh...

Citaat:
Reverend schreef op 19-02-2007 @ 23:42 :
loeeeeel
Blizzard heeft zelf gezegd dat de paladin ontwikkeld is als goeie starters class? Dus wat is je punt? Zeg helemaal niet dat elke paladin een n00b is hoor, sowieso is raid healing niet iets dat door complete numbnuts gedaan kan worden.
Oud 20-02-2007, 10:11
Verwijderd
Citaat:
StijnSpoortNiet schreef op 19-02-2007 @ 20:53 :
ik geloof nog steeds damage meters sneller dan mensen die zomaar wat zeggen
Hou nu ook eens rekening met buffs, +3% crit voor de hele raid en +6% healing voor de MT, judgements die een retri paladin up kan houden en dan valt het allemaal best mee.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben zelf holy/prot en ik begrijp ook niet waarom paladins retri speccen (laagste dps van alle classes die voor damage speccen), maar zo slecht is het nou ook weer niet.
Oud 20-02-2007, 10:13
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 20-02-2007 @ 10:21 :
Blizzard heeft zelf gezegd dat de paladin ontwikkeld is als goeie starters class? Dus wat is je punt? Zeg helemaal niet dat elke paladin een n00b is hoor, sowieso is raid healing niet iets dat door complete numbnuts gedaan kan worden.
Ach, alle classes zijn makkelijk om te spelen omdat het nu eenmaal supersimpel is om te grinden naar 70. Wel is de paladin waarschijnlijk het moeilijkst om goed te doen, in pvp bijvoorbeeld zag ik minder dan 10% van de paladins die min of meer wisten waar ze mee bezig waren (gebruik toch concentration aura, noobs).
Oud 20-02-2007, 10:40
StijnSpoortNiet
Citaat:
Mephostophilis schreef op 20-02-2007 @ 11:11 :
Hou nu ook eens rekening met buffs, +3% crit voor de hele raid en +6% healing voor de MT, judgements die een retri paladin up kan houden en dan valt het allemaal best mee.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben zelf holy/prot en ik begrijp ook niet waarom paladins retri speccen (laagste dps van alle classes die voor damage speccen), maar zo slecht is het nou ook weer niet.
mja, pallies voegen ook wel wat toe aan een raid maar een pally die alleen komt om te 'dps-en' is een beetje loos, maar tja, dat roep ik nu al 3 pagina's ofzo...
Oud 20-02-2007, 11:13
Obi Wan
Obi Wan is offline
Citaat:
StijnSpoortNiet schreef op 20-02-2007 @ 11:40 :
mja, pallies voegen ook wel wat toe aan een raid maar een pally die alleen komt om te 'dps-en' is een beetje loos, maar tja, dat roep ik nu al 3 pagina's ofzo...
Jij loopt al 3 pagina's te schreeuwen dat een Pala geen DPS kan doen, en wanneer het tegendeel word bewezen draai je het om door te zeveren dat een pala in een raid nooit bovenaan een damage meter komt te staan, jij gaat maar geloven wat jij wil, maar stop iig met het uitkramen van die loze opmerkingen.
Oud 20-02-2007, 11:42
StijnSpoortNiet
Citaat:
Obi Wan schreef op 20-02-2007 @ 12:13 :
Jij loopt al 3 pagina's te schreeuwen dat een Pala geen DPS kan doen, en wanneer het tegendeel word bewezen draai je het om door te zeveren dat een pala in een raid nooit bovenaan een damage meter komt te staan, jij gaat maar geloven wat jij wil, maar stop iig met het uitkramen van die loze opmerkingen.
Citaat:

dat zeg ik... grappig dat alle nubs hier ook pally spelen
Oud 20-02-2007, 12:32
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
StijnSpoortNiet schreef op 20-02-2007 @ 12:42 :
Ik zeg toch net dat ik geen paladin speel kansloze rukker. Je lult gewoon uit je nek, dat is het probleem. Blizzard heeft alle classes zo gebalanceerd dat ze, over een periode van X tijd, ongeveer allemaal evenveel damage doen mits damage specced, de paladin is daarin geen uitzondering.

Het verschil tussen primaire DPS classes en andere classes is dat DPS classes 2 of 3 DPS specs hebben, healer classes hebben er maar 1 of 2 (paladins = retri, priests = shadow, druids = feral/balance). Je hebt als niet DPS class minder opties, maar dat boeit verder geen ruk, damage doe je wel zeker mits je de spec en de gear er voor hebt. Het maakt geen ruk uit met welke kansloze en ononderbouwde meningen je nu weer aankomt, dit is een vaststaand feit. Kansloos nalullen van meningen is iets voor een 13-jarige, niet voor een 23-jarige.
Oud 20-02-2007, 13:47
Verwijderd
Citaat:
StijnSpoortNiet schreef op 20-02-2007 @ 12:42 :
loeeeeel xD
Oud 20-02-2007, 15:14
Kitten
Kitten is offline
Ik vind het zoiezo een beetje denegerend om gelijk iedereen nub (afgl van n00b, niet newbie) te noemen zonder eerst met die persoon te spelen. Je verwijt iemand die met zijn eerst mage in VC besluit te openen met z'n piro-dinges toch niet dat hij een onverbeterlijke klungelaar (nub, n00b) is, maar je wijst er op dat dat niet handig is en snapt dat hij nog moet leren (newbie).

Een paladin is een makkelijke class om goed te spelen, maar een moeilijke class om perfect te spelen. Elke paladin kan op een positieve manier bijdragen aan elke party als ie maar geconcentreerd speelt en weet wat hij kan. Een erg goede Paladin kan druk zijn met al zijn rollen op hetzelfde moment al zijn rollen vervullen.

Dit geld voor de meeste classes, denk ik zo. Ik denk dat als je zou zoeken naar de relatief makkelijkste class dat het de Mage/Hunter is, omdat die in staat is op vele momenten het vege lijf te redden en dermate hoeveelheid controle onder zijn vingers heeft dat hij zelfs als middelmatige speler nog erg goede spelers onderuit kan halen.
Oud 21-02-2007, 00:11
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 20-02-2007 @ 13:32 :
Ik zeg toch net dat ik geen paladin speel kansloze rukker. Je lult gewoon uit je nek, dat is het probleem. Blizzard heeft alle classes zo gebalanceerd dat ze, over een periode van X tijd, ongeveer allemaal evenveel damage doen mits damage specced, de paladin is daarin geen uitzondering.
Huh, nee hoor. De hoogste DPS 'hoort' de rogue te zijn, daarna komen de andere DPS classes - dus mage, warlock, hunter. Daarna komen de DPS hybrids - dus DPS/heal: priest en shaman, DPS/tank: warrior en DPS/tank/healer: druid. De enige die geen DPS hybrid is, is de paladin, namelijk healer/tank. Die doet dus de laagste DPS, ook al spec en gear je voor damage. Overigens doet een paladin die holy spect wel meer damage dan een holy priest, resto shaman of resto druid.

Het zou raar zijn als een paladin even veel DPS zou doen met gelijke gear als een rogue, een rogue heeft lage armor en hp en geeft geen buffs, op een enkele debuff na.
Oud 21-02-2007, 07:45
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
Kitten' 85 schreef op 20-02-2007 @ 16:14 :
Ik vind het zoiezo een beetje denegerend om gelijk iedereen nub (afgl van n00b, niet newbie) te noemen zonder eerst met die persoon te spelen. Je verwijt iemand die met zijn eerst mage in VC besluit te openen met z'n piro-dinges toch niet dat hij een onverbeterlijke klungelaar (nub, n00b) is, maar je wijst er op dat dat niet handig is en snapt dat hij nog moet leren (newbie).

Een paladin is een makkelijke class om goed te spelen, maar een moeilijke class om perfect te spelen. Elke paladin kan op een positieve manier bijdragen aan elke party als ie maar geconcentreerd speelt en weet wat hij kan. Een erg goede Paladin kan druk zijn met al zijn rollen op hetzelfde moment al zijn rollen vervullen.

Dit geld voor de meeste classes, denk ik zo. Ik denk dat als je zou zoeken naar de relatief makkelijkste class dat het de Mage/Hunter is, omdat die in staat is op vele momenten het vege lijf te redden en dermate hoeveelheid controle onder zijn vingers heeft dat hij zelfs als middelmatige speler nog erg goede spelers onderuit kan halen.
no offence: je zeikt dat je greens had, heb je uberhaupt ooit geraid? (mc telt niet)

ontopic: als we ff naar skill kijken:

mage: spam frostbolt/firebolt/scorsh/oid. ezmode(veel mensen)
mage: denut je cd's en debuffs/dots optimaal frost nova+pom/scheep?(heroics) (goede mage)

rogue: 5x move 1x finisher (ezmode)
rogue: stunlock adds. sap de goede mobs houd rekening met energy ticks. evasion offtanking als nodig ect ect. (goede rogue)

hunter: autoshoot,fd + smash a cooldown(easymode)
hunter: time je shots met autoshot cd. chaintrap. pets om in non heroic cloth te beschermen. kite dingen silence pulls los pulls met fd(voor reset) (goede hunter)

oke. nu jij weer met je "ezmode classes"
Oud 21-02-2007, 08:33
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Alpha_Omega schreef op 21-02-2007 @ 08:45 :
no offence: je zeikt dat je greens had, heb je uberhaupt ooit geraid? (mc telt niet)

ontopic: als we ff naar skill kijken:

mage: spam frostbolt/firebolt/scorsh/oid. ezmode(veel mensen)
mage: denut je cd's en debuffs/dots optimaal frost nova+pom/scheep?(heroics) (goede mage)

rogue: 5x move 1x finisher (ezmode)
rogue: stunlock adds. sap de goede mobs houd rekening met energy ticks. evasion offtanking als nodig ect ect. (goede rogue

hunter: autoshoot,fd + smash a cooldown(easymode)
hunter: time je shots met autoshot cd. chaintrap. pets om in non heroic cloth te beschermen. kite dingen silence pulls los pulls met fd(voor reset) (goede hunter)

oke. nu jij weer met je "ezmode classes"
Vraag over de raids: wat doet het er toe? Nee, ik heb nooit geraid omdat ik daar geen tijd voor heb. En naarmate ik meer hoor van mensen die dat wel hebben gedaan, hoe minder zin ik krijg om het ooit te proberen. (zoals iemand het omschreef: "Elke avond 4 uur commandos opvolgen") Blues komen niet alleen uit raids.

Ik heb nooit gezegd dat het Ez-mode is om goed te spelen. Ik denk alleen dat een mage die z'n spellbook een keer heeft gelezen een aardig eind komt met alleen Sheep+Pyro/Blast, weet dat als ie in de problemen zit hij een schild heeft en kan blinken een aardig eind komt in PvP tegen een gemiddelde speler. Dan speelt ie een mage op 90% en komt ie aardig mee in PvP. Een mage die 100% speelt krijg je gewoon niet te pakken.

Ez-mode relateerd tot het simpelweg herhalen van 2-3 acties die altijd succes hebben. Een aantal classes kan een flink eind komen met Ez-mode-achtig spel, een aantal andere classes kan dat simpelweg niet. Dan komt het aan op pure DPS. Classes die puur DPS zijn kunnen hard openen en dat kan al de helft van het gevecht zijn.

Een mage die een Pyro-blast weet te gebruiken, een hunter die een aimed shot doet. Een gemiddelde speler die de helft van zijn health kwijt raakt raakt in paniek, geconfronteerd met sommige snares en slows krijgt ie het moeilijk. Die paniek kan de ander weer de tijd geven om de volgende truuk te gebruiken en dan heb je gewoon death-in-10-seconds.

Dat soort 90% spel zie je gewoon heel veel en dat was wat ik probeerde te vertellen. Andere classes (druid, warlock, paladin, warrior en shaman) bijvoorbeeld hebben veel minder controle bij gevechten. Ja, ze hebben allemaal bepaalde roots en ontsnappings methodes, maar als puntje bij paaltje komt valt het toch tegen hoeveel controle je kan uitoefenen over een gevecht. Met een warrior zou ik zelfs zeggen: hoe meer chaos hoe beter. Hunters, mages en rogues zijn juist speciaal gebouwd om die crowd control te hebben, dus leren ze er ook sneller en makkelijker mee omgaan.

Laatst gewijzigd op 21-02-2007 om 09:09.
Oud 21-02-2007, 09:00
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 21-02-2007 @ 01:11 :
Huh, nee hoor. De hoogste DPS 'hoort' de rogue te zijn, daarna komen de andere DPS classes - dus mage, warlock, hunter.
Ja, dat blijven mensen maar roepen terwijl dat gewoon onzin is. Hoeveel DPS iemand doet over lange gevechten is voornamelijk afhankelijk van het type gevecht en welke skills al dan niet goed te gebruiken zijn. Dat een rogue het meeste DPS moet doen omdat 'ie slechts leer draagt en dichtbij staat is toch al onzin, als je als rogue aggro krijgt in een serieuze instance ben je in 1 a 2 klappen toch al dood.
Oud 21-02-2007, 09:24
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
Kitten' 85 schreef op 21-02-2007 @ 09:33 :
Een mage die een Pyro-blast weet te gebruiken, een hunter die een aimed shot doet.
oke.. HEEEEL mss in pvp. in pve is dat al l2p teken nr1

p.s. : blue's droppen meestal niet in raids. dat zijn meestal purples maar dat snap je zelf ook

p.p.s. : de encounter en consumeables bepalen de dps potentie. niet de class
Oud 21-02-2007, 10:18
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Alpha_Omega schreef op 21-02-2007 @ 10:24 :
oke.. HEEEEL mss in pvp. in pve is dat al l2p teken nr1

p.s. : blue's droppen meestal niet in raids. dat zijn meestal purples maar dat snap je zelf ook
Naast dat ik niet zo veel zin heb in raiden, heb ik je ook al eerder aangegeven dat zonder _zeer goede gear_ (instance Tier 0 equivalent) niet een raid-guild inkomt. Blues zijn voor mij al erg goed en ik ga eens kijken hoe goed de gear is die ik bij elkaar kan sprokkelen via PvP.

En in PvE komt het allemaal neer op de juist aggro control, ja. PvE is voor elke class net zo moeilijk/makkelijk te leren, omdat het gaat om een team balance. Het ging mij eigenlijk niet om PvE.
Oud 21-02-2007, 10:43
Verwijderd
WoW is sowieso niet moeilijk.
Oud 21-02-2007, 10:55
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Reverend schreef op 21-02-2007 @ 11:43 :
WoW is sowieso niet moeilijk.
Nope, en raiden kost geen tijd, mensen die niet in epics lopen zijn n00bs en als je niet minstends 3 keer Kel'Thazud hebt verslagen mag je al helemaal geen mening hebben. [/sarcasm]
Oud 21-02-2007, 11:02
Verwijderd
Ah, ik had even geen rekening gehouden met de lagere sociale klasse. Sorry!

lange tenen opeens hier
Oud 21-02-2007, 11:14
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
wow= idd niet moeilijk
epic's=niet een teken van skill
kt=denk ik door maar 1 iemand op s.com gekilled die hier post
Oud 21-02-2007, 11:28
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 21-02-2007 @ 10:00 :
Ja, dat blijven mensen maar roepen terwijl dat gewoon onzin is. Hoeveel DPS iemand doet over lange gevechten is voornamelijk afhankelijk van het type gevecht en welke skills al dan niet goed te gebruiken zijn. Dat een rogue het meeste DPS moet doen omdat 'ie slechts leer draagt en dichtbij staat is toch al onzin, als je als rogue aggro krijgt in een serieuze instance ben je in 1 a 2 klappen toch al dood.
Vandaar ook dat ik 'hoort' tussen haakjes schreef. Blijft onzin natuurlijk dat alle classes even veel dps potentieel hebben. Probeer anders eens een paladin, dan snap je waar ik het over heb.
Oud 21-02-2007, 11:30
Verwijderd
Trouwens, eerste 2 bosses in Karazhan down. Geen idee of die moeilijk zijn, maar goed.
Oud 21-02-2007, 11:34
Verwijderd
Karazhan cleared.

xDxD
Oud 21-02-2007, 11:39
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Reverend schreef op 21-02-2007 @ 12:02 :
lange tenen opeens hier
Ik vind het gewoon jammer dat er zo vaak gedaan wordt alsof er maar 1 manier van spelen van WoW is en dat mensen die nog niet alles hebben gedaan geen recht van spreken hebben. Dat mensen geen spelers zien maar classes en levels.

Ik ben idd nog niet lang bezig in verhouding tot anderen, maar als ik kijk hoe ik speel en hoe andere spelen dan heb ik wel het idee dat ik goed weet hoe ik moet spelen. En dan krijg ik tijdens een discussie te horen: "Ga eerst maar BWL clearen"
Oud 21-02-2007, 11:49
Paperz
Paperz is offline
Ogre Council down -_-
Oud 21-02-2007, 11:50
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
nightbane wipes QQ
Oud 21-02-2007, 12:30
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Kitten' 85 schreef op 21-02-2007 @ 11:18 :
Naast dat ik niet zo veel zin heb in raiden, heb ik je ook al eerder aangegeven dat zonder _zeer goede gear_ (instance Tier 0 equivalent) niet een raid-guild inkomt. Blues zijn voor mij al erg goed en ik ga eens kijken hoe goed de gear is die ik bij elkaar kan sprokkelen via PvP.
Euhm, TBC quest rewards die je krijgt zijn beter dan wat je uit de oude instances haalt (sowieso, tier 0 is gewoon enorm crap). De emeste groene quest rewards zijn beter dan de tier 1 epics uit Molten Core. De meeste blauwe quest rewards zijn beter dan tier 2 (BWL). Op level 60 de oude instances gaan doen is, afgezien van 't feit dat groepen krijgen praktisch onmogelijk is, gewoon tijdsverspilling.

Citaat:
Mephostophilis schreef op 21-02-2007 @ 12:28 :
Vandaar ook dat ik 'hoort' tussen haakjes schreef. Blijft onzin natuurlijk dat alle classes even veel dps potentieel hebben. Probeer anders eens een paladin, dan snap je waar ik het over heb.
Ik zeg niet dat paladins exact evenveel potentieel hebben als rogues bijvoorbeeld, maar het is complete onzin dat geen enkele class kan DPSen. Tuurlijk is, over het algemeen, een Paladin nuttiger als healer, maar dat is ook omdat je gewoon over de rogues struikeld.

Je hebt standaard class roles, healers, DPSers en tanks, maar elke class heeft een DPS/solo tree waarmee je erg behoorlijk kunt DPSen. En het potentieel van een healer/tank class ligt weinig lager dan dat van een DPS class.
Oud 21-02-2007, 12:40
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Chimera schreef op 21-02-2007 @ 13:30 :
Euhm, TBC quest rewards die je krijgt zijn beter dan wat je uit de oude instances haalt (sowieso, tier 0 is gewoon enorm crap). De emeste groene quest rewards zijn beter dan de tier 1 epics uit Molten Core. De meeste blauwe quest rewards zijn beter dan tier 2 (BWL). Op level 60 de oude instances gaan doen is, afgezien van 't feit dat groepen krijgen praktisch onmogelijk is, gewoon tijdsverspilling.
Ik doelde op de TBC versie van de Tier 0. Ik weet nietmeer of dat de tier 3, 4, 8 of 54 is.
Oud 21-02-2007, 12:45
Verwijderd
Citaat:
Kitten' 85 schreef op 21-02-2007 @ 12:39 :
Ik vind het gewoon jammer dat er zo vaak gedaan wordt alsof er maar 1 manier van spelen van WoW is en dat mensen die nog niet alles hebben gedaan geen recht van spreken hebben. Dat mensen geen spelers zien maar classes en levels.

Ik ben idd nog niet lang bezig in verhouding tot anderen, maar als ik kijk hoe ik speel en hoe andere spelen dan heb ik wel het idee dat ik goed weet hoe ik moet spelen. En dan krijg ik tijdens een discussie te horen: "Ga eerst maar BWL clearen"
Ik zie nog steeds geen verband met mijn "WoW is sowieso niet moeilijk" commentaar maar dat zal wel aan mij liggen.
Oud 21-02-2007, 12:56
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Reverend schreef op 21-02-2007 @ 13:45 :
Ik zie nog steeds geen verband met mijn "WoW is sowieso niet moeilijk" commentaar maar dat zal wel aan mij liggen.
WoW kan moeilijk zijn afhankelijk van de situatie waar je jezelf in bevind en afhankelijk van de ervaring van iemand. Ik heb laatst een nieuw character gemaakt op Nagrand en daar liepen vele warriors rond met een volle rage bar, omdat ze niet wisten hoe ze hun specials moesten gebruiken.

Het standpunt waarvan de meesten hier spreken is een standpunt van mensen die al tijden op het hoogste level hebben gespeeld. Als je eenmaal alles doorhebt dan is WoW ook niet moeilijk. Net zoals voetbal tactieken niet heel moeilijk zijn als je er goed mee bekend bent.
Oud 21-02-2007, 13:25
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Kitten' 85 schreef op 21-02-2007 @ 13:40 :
Ik doelde op de TBC versie van de Tier 0. Ik weet nietmeer of dat de tier 3, 4, 8 of 54 is.
Er is geen tier 0 versie in TBC. Tier 4 dropt in Kharazan e.d.
Oud 21-02-2007, 14:01
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Chimera schreef op 21-02-2007 @ 14:25 :
Er is geen tier 0 versie in TBC. Tier 4 dropt in Kharazan e.d.
er zijn 5 piece dungeon sets hoor in TBC, alleen niet classbound.
Oud 21-02-2007, 14:47
Verwijderd
Citaat:
Kitten' 85 schreef op 21-02-2007 @ 13:56 :
WoW kan moeilijk zijn afhankelijk van de situatie waar je jezelf in bevind en afhankelijk van de ervaring van iemand. Ik heb laatst een nieuw character gemaakt op Nagrand en daar liepen vele warriors rond met een volle rage bar, omdat ze niet wisten hoe ze hun specials moesten gebruiken.
Dat heeft niets te maken met moeilijkheid, dat hangt compleet af van intelligentie en ervaring. Als we puur kijken naar de moeilijkheidsgraad van het spel (in vergelijking met andere spellen/mmorpgs) is het vrij simpel. Zeker PvE wise.

Laatst gewijzigd op 21-02-2007 om 15:49.
Oud 21-02-2007, 15:48
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Paperz schreef op 21-02-2007 @ 15:01 :
Er waren ook level 20 niet class bound sets in het oude WoW. Wat mij betreft zijn dat netzomin tier sets.
Oud 21-02-2007, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Paperz schreef op 21-02-2007 @ 15:01 :
Tier 0 was ook niet classbound namelijk.

Je hebt idd die nieuwe sets.. Tier 3.5 noemt men het over het algemeen op onze server.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten