![]() |
||
Citaat:
Een Shammy of Paladin die in een 10 man raid alleen maar gaan dps-en moeten een redelijk goede backup hebben. Anders zal je in de tussentijd echt wel moeten supporten en healen.
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Maargoed, dat was dus wel teamwork. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb wel met muis geprobeert te spelen, maar dat is gewoon niets voor mij. Tactisch bewegen kan eigenlijk best aardig met het keyboard als je maar zorgt dat je je bewegingen met zorg uitvoert (muis is zo schokkerig). Sterker nog: meestal weet ik in melee-tegen-melee bij z'n rug op te duiken en krijgt hij nooit mijn rug te zien. Ik circel liever om mijn tegenstander heen, want met een beetje geluk kan je dan bij een caster ontdekken waar 'voor' is, wat betekend dat plotseling door em heen lopen zorgt dat je 'achter' hem bent (=spell cancel). Dat doe ik trouwens ook zo in FPS, ik verplaats het liefst mijn aim zo min mogelijk. Ik heb bijv. nooit begrepen waarom rogues met een 1.4 weapon speed steeds 2 seconden uit range blijven hangen als onderdeel van hun 'tactical movement'. Uiteindelijk loop je dan tegen een gelijk aantal treffers aan van een 2.6 en een 1.4 wapen aan.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dus nee, je lult zwaar uit je nek. Vrij kansloos dat standaard "loldin dps lal!" verhaal. Misschien moet je eens voor jezelf na gaan denken in plaats van anderen nalullen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ken je feiten voor je loze dingen zegt. En nee, ik ben ook geen pally fanboi, maar ik kijk wel rond. Trouwens zeggen dat je stats uit een 15 guildruns komen van een guild dat kharazan on farm heeft bewijst niks. In die raids zijn die paladins skilled genoeg om niet puur dps te doen. Zouden ze dat in die raids wel doen dan zouden ze gewoon tussen de rogues, mages staan. |
![]() |
||
Citaat:
Dit is volgens mij (kan z'n exacte buffs niet zien/herkennen) down and dirty DPS en ik vind het best aardig.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Begrijp me niet verkeerd, ik ben zelf holy/prot en ik begrijp ook niet waarom paladins retri speccen (laagste dps van alle classes die voor damage speccen), maar zo slecht is het nou ook weer niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
dat zeg ik... grappig dat alle nubs hier ook pally spelen
||
Citaat:
Het verschil tussen primaire DPS classes en andere classes is dat DPS classes 2 of 3 DPS specs hebben, healer classes hebben er maar 1 of 2 (paladins = retri, priests = shadow, druids = feral/balance). Je hebt als niet DPS class minder opties, maar dat boeit verder geen ruk, damage doe je wel zeker mits je de spec en de gear er voor hebt. Het maakt geen ruk uit met welke kansloze en ononderbouwde meningen je nu weer aankomt, dit is een vaststaand feit. Kansloos nalullen van meningen is iets voor een 13-jarige, niet voor een 23-jarige. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het zou raar zijn als een paladin even veel DPS zou doen met gelijke gear als een rogue, een rogue heeft lage armor en hp en geeft geen buffs, op een enkele debuff na. |
![]() |
||
Citaat:
ontopic: als we ff naar skill kijken: mage: spam frostbolt/firebolt/scorsh/oid. ezmode(veel mensen) mage: denut je cd's en debuffs/dots optimaal frost nova+pom/scheep?(heroics) (goede mage) rogue: 5x move 1x finisher (ezmode) rogue: stunlock adds. sap de goede mobs houd rekening met energy ticks. evasion offtanking als nodig ect ect. (goede rogue) hunter: autoshoot,fd + smash a cooldown(easymode) hunter: time je shots met autoshot cd. chaintrap. pets om in non heroic cloth te beschermen. kite dingen silence pulls los pulls met fd(voor reset) (goede hunter) oke. nu jij weer met je "ezmode classes"
||
Citaat:
Ik heb nooit gezegd dat het Ez-mode is om goed te spelen. Ik denk alleen dat een mage die z'n spellbook een keer heeft gelezen een aardig eind komt met alleen Sheep+Pyro/Blast, weet dat als ie in de problemen zit hij een schild heeft en kan blinken een aardig eind komt in PvP tegen een gemiddelde speler. Dan speelt ie een mage op 90% en komt ie aardig mee in PvP. Een mage die 100% speelt krijg je gewoon niet te pakken. Ez-mode relateerd tot het simpelweg herhalen van 2-3 acties die altijd succes hebben. Een aantal classes kan een flink eind komen met Ez-mode-achtig spel, een aantal andere classes kan dat simpelweg niet. Dan komt het aan op pure DPS. Classes die puur DPS zijn kunnen hard openen en dat kan al de helft van het gevecht zijn. Een mage die een Pyro-blast weet te gebruiken, een hunter die een aimed shot doet. Een gemiddelde speler die de helft van zijn health kwijt raakt raakt in paniek, geconfronteerd met sommige snares en slows krijgt ie het moeilijk. Die paniek kan de ander weer de tijd geven om de volgende truuk te gebruiken en dan heb je gewoon death-in-10-seconds. Dat soort 90% spel zie je gewoon heel veel en dat was wat ik probeerde te vertellen. Andere classes (druid, warlock, paladin, warrior en shaman) bijvoorbeeld hebben veel minder controle bij gevechten. Ja, ze hebben allemaal bepaalde roots en ontsnappings methodes, maar als puntje bij paaltje komt valt het toch tegen hoeveel controle je kan uitoefenen over een gevecht. Met een warrior zou ik zelfs zeggen: hoe meer chaos hoe beter. Hunters, mages en rogues zijn juist speciaal gebouwd om die crowd control te hebben, dus leren ze er ook sneller en makkelijker mee omgaan.
Laatst gewijzigd op 21-02-2007 om 09:09. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
p.s. : blue's droppen meestal niet in raids. dat zijn meestal purples maar dat snap je zelf ook p.p.s. : de encounter en consumeables bepalen de dps potentie. niet de class
||
Citaat:
En in PvE komt het allemaal neer op de juist aggro control, ja. PvE is voor elke class net zo moeilijk/makkelijk te leren, omdat het gaat om een team balance. Het ging mij eigenlijk niet om PvE.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben idd nog niet lang bezig in verhouding tot anderen, maar als ik kijk hoe ik speel en hoe andere spelen dan heb ik wel het idee dat ik goed weet hoe ik moet spelen. En dan krijg ik tijdens een discussie te horen: "Ga eerst maar BWL clearen"
|||
Citaat:
Citaat:
Je hebt standaard class roles, healers, DPSers en tanks, maar elke class heeft een DPS/solo tree waarmee je erg behoorlijk kunt DPSen. En het potentieel van een healer/tank class ligt weinig lager dan dat van een DPS class. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het standpunt waarvan de meesten hier spreken is een standpunt van mensen die al tijden op het hoogste level hebben gespeeld. Als je eenmaal alles doorhebt dan is WoW ook niet moeilijk. Net zoals voetbal tactieken niet heel moeilijk zijn als je er goed mee bekend bent.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 21-02-2007 om 15:49. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je hebt idd die nieuwe sets.. Tier 3.5 noemt men het over het algemeen op onze server. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #42 deel 2 Yoshimare | 500 | 15-12-2007 15:35 | |
Software & Hardware |
[Laptop] Laptop aanschaffen Verwijderd | 21 | 29-06-2005 16:53 |